quote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was er in ScrewUp ookalweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of verkort:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het toch maar even, misschien zijn er nog wel meer Nosh-jesquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Richardfun het volgende:
Uhm, een aflevering die ruim 3 jaar oud is hoeft niet in spoiler tags hoor.
Of de ep dat JD's pa is overleden. Die, en natuurlijk de 'Cox eps' aan het einde van seizoen 5 vind ik echte klassiekers.quote:Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef washandje het volgende:
Weet je dat ik My Screw-up niet eens zó geweldig vind. Ik weet dat het zo'n aflevering is die over het algemeen wordt gezien als een klassieker vanwege het dramatische einde (ook het onverwachte eraan), maar ik vind een aflevering als My Old Lady in seizoen 1 daarin meer geslaagd. Alhoewel de gozer die Ben speelt (weet z'n naam even niet meer) wel erg grappig is. In de extra's op de dvd's is ook goed te zien dat die gast heel komisch is. Grote stukken van scènes geimproviseerd, enz. De hele cast was heel positief over hem.
Tja, misschien is dat het. Maar volgens mij is het het manco van elke comedy, op een gegeven moment ben je gewoon door de leuke grappen heen. Scrubs is leuk als een soort real-life Simpsons, allemaal typetjes (Kelso, Todd, Cox, Jordan, Laverne, Ted, Janitor etcetera) die allemaal geen achtergrond hebben maar wel extreem grappig zijn in die ene karaktereigenschap.quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Wuder het volgende:
Ik weet misschien waarom seizoen 6 tot nu toe niet zo super is: de grappen worden uitgelegd! (Ze zijn ook niet meer zo subtiel)
Voorbeeld afl. 3: Ted die aan het eind van beide rijen staat. Ik begon al te lachen toen die arts aan het eind de andere Coffeebucks zag en toen de camera weer op Ted inzoomde. Dat uitleg door Ted zelf had echt niet gehoeven..
quote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of verkort:Mooiste aflevering van Scrubs imo. Raakte echt de juiste snaar bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
Representin' Carrie Underwood and proud of itquote:
Damn kwam mn slok water hier even mn mond uitgesproeid M.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
Bij een stukje sloeg ik gewoon stijl achterover: ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |