abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44502627
En die vent zei dat ze voor hem kon werken, maar wel vanuit Sacred Heart blijven werken. Ze ging alleen 2x zoveel verdienen en ze hoefde niet meer naar Cox te luisteren.

Ben benieuwd in ieder geval.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 17 december 2006 @ 15:06:18 #177
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44508211
Wat was er in ScrewUp ookalweer?
When all else fails, you always have delusion.
pi_44508269
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was er in ScrewUp ookalweer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of verkort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44509399
Uhm, een aflevering die ruim 3 jaar oud is hoeft niet in spoiler tags hoor.
pi_44509479
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Richardfun het volgende:
Uhm, een aflevering die ruim 3 jaar oud is hoeft niet in spoiler tags hoor.
Ik doe het toch maar even, misschien zijn er nog wel meer Nosh-jes
pi_44509852
Die moeten hier dan maar niet komen. Dit is een US topic, ondanks dat het niet in de TT staat. We bespreken immers de eps die in de US worden uitgezonden.
pi_44509935
Dat zijn dingen die met 24 en Prison Break erg strikt gelden, maar het Scrubs vind ik het wel zo sociaal voor dergelijke personen
pi_44514358
Weet je dat ik My Screw-up niet eens zó geweldig vind. Ik weet dat het zo'n aflevering is die over het algemeen wordt gezien als een klassieker vanwege het dramatische einde (ook het onverwachte eraan), maar ik vind een aflevering als My Old Lady in seizoen 1 daarin meer geslaagd. Alhoewel de gozer die Ben speelt (weet z'n naam even niet meer) wel erg grappig is. In de extra's op de dvd's is ook goed te zien dat die gast heel komisch is. Grote stukken van scènes geimproviseerd, enz. De hele cast was heel positief over hem.
Who knew?
  zondag 17 december 2006 @ 19:16:54 #184
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_44515250
Ik weet misschien waarom seizoen 6 tot nu toe niet zo super is: de grappen worden uitgelegd! (Ze zijn ook niet meer zo subtiel)

Voorbeeld afl. 3: Ted die aan het eind van beide rijen staat. Ik begon al te lachen toen die arts aan het eind de andere Coffeebucks zag en toen de camera weer op Ted inzoomde. Dat uitleg door Ted zelf had echt niet gehoeven..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_44519822
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef washandje het volgende:
Weet je dat ik My Screw-up niet eens zó geweldig vind. Ik weet dat het zo'n aflevering is die over het algemeen wordt gezien als een klassieker vanwege het dramatische einde (ook het onverwachte eraan), maar ik vind een aflevering als My Old Lady in seizoen 1 daarin meer geslaagd. Alhoewel de gozer die Ben speelt (weet z'n naam even niet meer) wel erg grappig is. In de extra's op de dvd's is ook goed te zien dat die gast heel komisch is. Grote stukken van scènes geimproviseerd, enz. De hele cast was heel positief over hem.
Of de ep dat JD's pa is overleden. Die, en natuurlijk de 'Cox eps' aan het einde van seizoen 5 vind ik echte klassiekers.
  zondag 17 december 2006 @ 22:17:16 #186
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44522202
Ik kijk het om de humor.
When all else fails, you always have delusion.
pi_44526960
Geweldige serie. Was een leuke verassing dit weekend toen ik erachter kwam dat seizoen 6 inmiddels begonnen is.
  maandag 18 december 2006 @ 01:49:47 #188
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44527012
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Wuder het volgende:
Ik weet misschien waarom seizoen 6 tot nu toe niet zo super is: de grappen worden uitgelegd! (Ze zijn ook niet meer zo subtiel)

Voorbeeld afl. 3: Ted die aan het eind van beide rijen staat. Ik begon al te lachen toen die arts aan het eind de andere Coffeebucks zag en toen de camera weer op Ted inzoomde. Dat uitleg door Ted zelf had echt niet gehoeven..
Tja, misschien is dat het. Maar volgens mij is het het manco van elke comedy, op een gegeven moment ben je gewoon door de leuke grappen heen. Scrubs is leuk als een soort real-life Simpsons, allemaal typetjes (Kelso, Todd, Cox, Jordan, Laverne, Ted, Janitor etcetera) die allemaal geen achtergrond hebben maar wel extreem grappig zijn in die ene karaktereigenschap.

Scrubs is er inmiddels aan begonnen om al die grappige eenzijdige typetjes uit te gaan diepen, omdat ze door de grappen heen zijn. Jordan heeft opeens gevoelens, Janitor is een mislukte filmster, Kelso is stiekem trots op z'n homo-zoon, Cox werd mishandeld in z'n jeugd etcetera.

Prachtig voor een roman, maar het haalt een beetje de kracht weg van een show als Scrubs.
  maandag 18 december 2006 @ 08:58:16 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44529273
Stond vandaag een stukje over die Blue Group uit de laatste aflevering in de Spits. Verder nutteloze mededeling, maar vond het wel grappig.
2000 light years from home
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:37:56 #190
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44653565
4 januari pas weer een nieuwe aflevering
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_44654609
Shit
Who knew?
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:57:33 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44655563
2000 light years from home
pi_44655717
Ik wou hem net halen maar kon hem dus niet vinden
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:14:55 #194
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44662213
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Of verkort:
SPOILER
Mooiste aflevering van Scrubs imo. Raakte echt de juiste snaar bij mij.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44664845
AAAARGGGG!!! het duurt te lang!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 28 december 2006 @ 12:51:07 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44789924
Gisteren de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen ingehaald, en weer krom gelegen van het lachen. Dr. Kelso en z'n pratende muffin , , . En tegen kleine Jack: "Your face is wrinkly." -"Yeah? Well, that shirt you're wearing is gay ^_^". .

Zelfs Carla, die normaal altijd het minst leuk is, was hilarisch. Maar het briljantst blijft natuurlijk Elliot. Bij een stukje sloeg ik gewoon stijl achterover: ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad! , , .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_44795076
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad! , , .
Who knew?
  donderdag 28 december 2006 @ 16:12:19 #198
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44796565
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef washandje het volgende:

[..]

Representin' Carrie Underwood and proud of it .

Al was die pun van The Todd natuurlijk ook wel goed gevonden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_44832559
Gevonden op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg&mode=related&search=
Muziekclip ingezongen door JD en Turk . Echt humor
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:16:53 #200
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44832866
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:

Bij een stukje sloeg ik gewoon stijl achterover: ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad! , , .
Damn kwam mn slok water hier even mn mond uitgesproeid M. .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')