Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja Merkie, kom op.
Ben benieuwd hoe het haar van Cox in S6 er uit ziet. Ik moet zeggen dat ik mij dat dood erger aan zijn kapsel in S2, ziet er niet uit.
Edit: Oke, net dat kapse gezien...verschrikkelijk.![]()
thnx voor de site!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:53 schreef Mordreth het volgende:
Nog een leuke site:
http://media.tv.ign.com/media/825/825095/vids_1.html
Staan allemaal blogs van de acteurs en andere leuke filmpjesaanrader!.
Okay, als de tijd daar is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?![]()
Die link zit wel vol met spoilersquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Breuls het volgende:
Scrubs
Zie ook de blog van NBC waarop Bill Lawrence (creator) vragen van kijkers beantwoorde, gisteravond na de eerste uitzending: http://blog.nbc.com/scrubs/ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Die link zit wel vol met spoilersSommige zijn leuk en sommige minder om te lezen...
Dat Transformers plaatje hebben JD en Turk in een vorige aflevering samen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals altijd dus. Straks even kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk, cool, grappig, gaaf, en mooi.
Gave muziek ook weer!
Ja, net gezien. Ik vond het weer een toffe epquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Cheiron het volgende:
Jeej, super weer het nieuwe seizoen. 1 en 2 waren weer mooie afleveringen!
Zou me niets verbazen dat dit naar een regular toegroeitquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Breuls het volgende:
Erg goeie aflevering, goed gelachen, mooi stukje verhaal. Interessant dat JD een kind gaat krijgen met een niet-regular in de show. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Dat de zwangerschap als afsluiting wordt gebruikt bedoel je? Zo van, het kind wordt geboren en ze leefden nog lang en gelukkig, the end?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef Mirel het volgende:
De JD acteur schijnt volgend seizoen niet mee te spellen, misschien heeft dat te maken met de zwangerschap story-arc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |