Omdat mensen in een werkweek over het algemeen werken en dus niet op vakantie gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:03 schreef Geqxon het volgende:
I get the point, maar waarom zetten ze zo'n winterstop dan net in de twee weken dat ik geen reet te doen heb, en niet midden in een werkweek??
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Och, ik vind het enkel toevallig dat geen enkele serie draait net op het moment dat 2006 jaar geleden een vent genaamd Jezus geboren is, en dit punt niet bv. in februari is.
dat is een clip uit de musical episode die er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef Mordreth het volgende:
Gevonden op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg&mode=related&search=
Muziekclip ingezongen door JD en Turk. Echt humor
Mja jammer omdat er nu alleen import dvd's beschikbaar zijn, welke vaak stukken duurder zijn. Maar verder boeit het mij niet, liefhebbers van de serie kunnen de episodes toch wel kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef DonStefano het volgende:
Had afgelopen week een Amerikaans vriendinnetje te logeren; en ik begreep van haar dat Scrubs (en met name ook Zach Braff) in de VS momenteel echt heel erg hot is. Jammer dat het hier dan niet zo aanslaat.
Het lijkt er op dat zenders hier erg terughoudend zijn om series in te kopen, en vervolgens ook echt goed te promoten. RTL doet het sinds dit seizoen echt goed met 24, en Net5 is er altijd al goed in geweest met hun vrouwenseries (Gilmore Girls, Grey's Anatomy, etc). Echter, als een zender als Veronica dan weer eens Scrubs uitzend doen ze dat vaak op de meest onlogische tijden, en zo zijn er zat series waarmee dit gebeurt. The Shield vind ik een goed voorbeeld, enorm indrukwekkende serie, en die is een tijdje terug sporadisch rond middernacht uitgezonden. Alias, zelfde verhaal, werd zelfs pas na middernacht uitgezonden maar die hebben ze nu naar de woensdagavond op Veronica verplaatst.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:58 schreef H4ze het volgende:
[..]
Mja jammer omdat er nu alleen import dvd's beschikbaar zijn, welke vaak stukken duurder zijn. Maar verder boeit het mij niet, liefhebbers van de serie kunnen de episodes toch wel kijken.
Maar verder blijft hier in NL iedereen maar blij doen met Friends (wat ik een pure glimlach-serie vind en geen ik-val-van-mn-stoel-af-van-het-lachen-serie zoals Scrubs)...
Ja heel goed voorbeeld idd. Ik ken maar weinig mensen die deze (briljante) serie op de NLse tv hebben gevolgd. Als The Shield net zo goed gepromote zou zijn geworden en op primetime zou zijn uitgezonden net als Prison Break e.d., dan zou deze serie echt wel flinke kijkcijfers trekken denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Richardfun het volgende:
[..]
The Shield vind ik een goed voorbeeld, enorm indrukwekkende serie, en die is een tijdje terug sporadisch rond middernacht uitgezonden.
Zeker weten. Ik was het aan het volgen maar Veronica liep zo te kloten met dat uitzendschema dat ik de volgende dag de dvd's maar aan heb geschaft. Zelfde geldt voor Scrubs eigenlijk. Alleen komen hier wel alle dvd boxsets van Scrubs uit en van The Shield dus niet..quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja heel goed voorbeeld idd. Ik ken maar weinig mensen die deze (briljante) serie op de NLse tv hebben gevolgd. Als The Shield net zo goed gepromote zou zijn geworden en op primetime zou zijn uitgezonden net als Prison Break e.d., dan zou deze serie echt wel flinke kijkcijfers trekken denk ik.
Een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef 2Drix het volgende:
Nieuwe aflevering was weer goedDat dr House gedoe
![]()
Ik zag dat er vanavond om 23.55 een dubbele aflevering van Scrubs op Veronica isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Nimf het volgende:
maar is het ook nog steeds op tv?
Post-natale depressie, zie je wel vaker. Is gewoon een erkende psychologische aandoening.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef washandje het volgende:
Ik snapte serieus het einde niet
Wat is nou het probleem van Carla in godsnaam? Is ze niet blij met de baby ofzo?
Die House referenties waren cool inderdaad. En de box of kittens fantasie
Wat kansloosquote:
Ook traag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat kansloosProbeer is een private torrent site (of nieuwsgroepen), ik had 'm in letterlijk 7 minuten binnen.
Sja, mijn internet is ook niet supersnel. Als ik ze via het netwerk op m'n school binnenhaal gaat het pas echt snel.quote:
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[quote]Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef DonStefano het volgende:
Had afgelopen week een Amerikaans vriendinnetje te logeren; en ik begreep van haar dat Scrubs (en met name ook Zach Braff) in de VS momenteel echt heel erg hot is. Jammer dat het hier dan niet zo aanslaat. Anyway, heb derhalve de afgelopen dagen heel season 1 op DVD weer eens bekeken, en het blijft gewoon een geniale serie
[/quoteZ.B. is niet voor niks genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol in Scrubs!
Weet trouwens iemand wat J.D. zegt tegen Turk waarom ie geen phone sex kan hebben met Kim?
Omdat hij met rechts met de kleine JD speelt maar ook met de telefoon rechts is. Maar daarom kocht ze een headset voor hemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
wat voor House grappen waren er? Heb geen kans om hem te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, dat is mijn interpretatie.
4. Eerste 4 eps.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef P0rt0 het volgende:
krijg nou de tyfus
Season 4 & 5 zijn compleet gepost op usenetEn van season 6 zijn alleen de eerste 3 eps er nog maar.
Die Season 5 dvdrips zijn fakequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef P0rt0 het volgende:
krijg nou de tyfus
Season 4 & 5 zijn compleet gepost op usenetEn van season 6 zijn alleen de eerste 3 eps er nog maar.
"Helaas" ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben helaas pas bij Seizoen 1, maar al na 3 afleveringen wilde ik meer.
Geweldige serie! Dr. Cox vind ik zelf ook geweldig
Tuurlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:05 schreef Mustard_Man het volgende:
hebben jullie ook de belangrijkste levenslessen bij het kijken van Scrubs geleerd?![]()
quote:There is always time for an appletini.
hahah jah , moet er nogsteeds van lachenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Richardfun het volgende:
Mooi hoe ze Jordan als een compleet monster neerzetten nu ze zwanger is. Lag ook dubbel toen Cox haar een keer Jordan 'Godzilla' Sullivan noemde
Idd. Maar eigenlijk heeft Cox altijd wel soort van gelijk met z'n betogen, hoe over-the-top het ook moge zijn. Coxie roelt!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, ik vind het wel een goed idee als jij een mooie OP zou maken voor het nieuwe topic, deze is bijna vol
Ik was het trouwens wel eens deze week met Cox z'n rant tegen Elliot, dat ze een 'sell out' was. Vond het een beetje slap dat het werd afgedaan met "oh, JD en Cox zijn gewoon jaloers'.
Zal eens kijken wat ik kan makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, ik vind het wel een goed idee als jij een mooie OP zou maken voor het nieuwe topic, deze is bijna vol
Inderdaad. Meestal zit ik wel redelijk op 1 lijn met de moraal van de afleveringen, maar in dit geval totaal niet. Juist het feit dat Elliot zo overmatig blij is dat ze lekker haar patienten om 5 uur achter kan laten en bij een ander kan droppen terwijl anderen wel de motivatie hebben om door te gaan uit liefde voor het vak hebben niets te maken met jaloezie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef PeRi het volgende:
En Elliot ís een sell-out, beetje matig hoor dat ze alleen maar jaloers zouden zijn, had het wel tof gevonden als ze erop door zouden gaan. Vind het ook niks voor Scrubs dat ze het zo laten.
"My peep is on the fritz"quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Mavro het volgende:
(maar what's with the blonde krullen in seizoen 6?) en JD is zooo'n witte neger soms. Prachtig~!
Ik loop nu tegen iedereen in huis te roepen "Fo' shizzle ma nizzle!"
Ze worden gek
Dat heb ik op TV.com. Elke paar weken zet ik een serie bij de favo's.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef Mavro het volgende:
Nadeel is alleen wel dat er nu weer een show bij komt in mijn 'my episodes' lijstje op myepisodes.com ^^
Maar goed, morgen kan ik GA én Scrubs downloaden^^ Dubbele ziekenhuis fun!
quote:
'Scrubs' Prepping for Season Seven
Braff 'would love to' return, but nothing's signed
By Rick Porter
January 18, 2007
When "Scrubs" creator Bill Lawrence gave the go-ahead to a musical episode this season, he did so thinking that "we might wrap it up this year."
But making the musical, which airs Thursday, turned out to be so much fun that "it made us feel like we might do this show one more year."
"Very oddly, you know, 'Scrubs' is actually doing better than it's done in recent years," Lawrence said Wednesday at a press tour session for the show. "And the decision seems to have kind of come back into our lap as to whether or not we are going to go forward. I think we'll probably do another big special [episode] next year, and I would imagine that next you will be the last year of the show."
That's the good news for "Scrubs" fans. The bad news is that series star Zach Braff hasn't committed to returning to the show for a seventh season (his contract ends this year).
"There's so many variables," Braff says. "I would love to do it. I'd love to keep working with Bill and the cast. I think everyone's procrastinating that decision to the last second, so I don't know."
It sounds, though, that Lawrence and Braff, who have a pretty tight relationship, are pretty much a package deal. While Braff asserts that "I think the show can totally go on without me," Lawrence has said he's not sure he'd want to continue without Braff.
However things shake out, though, it does sound like "Scrubs" will be back next season -- if not on NBC, then possibly on ABC, a Disney sibling of the show's producer, Touchstone TV.
"I called up the head of [Touchstone TV], Mark Pedowitz, and said point-blank, 'What should we do?'" Lawrence says. "And he said don't do a series finale, so we're not gonna. And I'm not doing Zach walking out the door, because if we're back next year and he's not back, he will come back for an episode and explain why he's not back."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |