Een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef 2Drix het volgende:
Nieuwe aflevering was weer goedDat dr House gedoe
![]()
Ik zag dat er vanavond om 23.55 een dubbele aflevering van Scrubs op Veronica isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Nimf het volgende:
maar is het ook nog steeds op tv?
Post-natale depressie, zie je wel vaker. Is gewoon een erkende psychologische aandoening.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef washandje het volgende:
Ik snapte serieus het einde niet
Wat is nou het probleem van Carla in godsnaam? Is ze niet blij met de baby ofzo?
Die House referenties waren cool inderdaad. En de box of kittens fantasie
Wat kansloosquote:
Ook traag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat kansloosProbeer is een private torrent site (of nieuwsgroepen), ik had 'm in letterlijk 7 minuten binnen.
Sja, mijn internet is ook niet supersnel. Als ik ze via het netwerk op m'n school binnenhaal gaat het pas echt snel.quote:
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[quote]Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef DonStefano het volgende:
Had afgelopen week een Amerikaans vriendinnetje te logeren; en ik begreep van haar dat Scrubs (en met name ook Zach Braff) in de VS momenteel echt heel erg hot is. Jammer dat het hier dan niet zo aanslaat. Anyway, heb derhalve de afgelopen dagen heel season 1 op DVD weer eens bekeken, en het blijft gewoon een geniale serie
[/quoteZ.B. is niet voor niks genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol in Scrubs!
Weet trouwens iemand wat J.D. zegt tegen Turk waarom ie geen phone sex kan hebben met Kim?
Omdat hij met rechts met de kleine JD speelt maar ook met de telefoon rechts is. Maar daarom kocht ze een headset voor hemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |