En natuurlijk de absolute held van de serie: The Toddquote:This half-hour comedy focuses on the bizarre experiences of fresh-faced medical intern John "J.D." Dorian (Zach Braff) as he embarks on his healing career in a hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Season 5 Episodequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
once again: seizoen 6 begint in de USA pas in begin 2007, exacte datum niet bekend. Tot die tijd zijn er daar geen nieuwe afleveringen.
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef seto het volgende:
[..]
Season 5 Episode
9:30/8:30pm 08/23/06 ALL NEW!
k?
Kut..quote:
Heb het nog eens nagelezen en je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.
Zoals ook op de scrubs site van NBC staat: Returns Next Season with New Episodes.
NBC heeft zelfs nog geen programmering voor die datum bekend gemaakt.
't is echt alleen repeats tot aan januari op NBC...
zeker, ik vind zelf seizoen 4 het bestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef funrider het volgende:
wat een heerlijk serie.. zit zelf nog slechts bij seizoen 1 aan t einde maar nog een hoop leuks voor de boeg dus
Als het goed is dat de nieuwe vriendin van JD zwanger is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Aurelium het volgende:
Wat was de cliffhanger ook al weer dan?
The Todd al uit de kast gekomen? Of zijn in Nederland de afleveringen nog niet zo ver? Wel een grappige vondst van de schrijvers trouwens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef seto het volgende:
En natuurlijk de absolute held van de serie: The Todd
[afbeelding]
Ik denk dat ik elke aflevering nu inmiddels zo'n 10x heb gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef Richardfun het volgende:
Gelukkig kun je van Scrubs gewoon af en toe een ep kijken, ook al heb je ze allemaal minstens al 3x gezien (zoals ik), het blijft grappig
Ik had nog even gezocht of ie nog ergens te downloaden wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en wat vet dat er een musical ep komt. Donald Faison (Turk) kan zeker zingen, en Ken Jenkins natuurlijk ook....."Woke up this morning, without yooouuuu, oooh an angel, the sky's so blue"
Tuscaloosa Heart. Top nr
Net 4x01 gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in s4 heb je ook een ep die op mij net zo'n indruk maakte als My Screwup. En in s5 zelfs een paar, dus geniet er van
Welke ep was dat dan? Ik vond ep 21 iig erg coolquote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in s4 heb je ook een ep die op mij net zo'n indruk maakte als My Screwup. En in s5 zelfs een paar, dus geniet er van
Dat doe je verdomd snelquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke ep was dat dan? Ik vond ep 21 iig erg cool. Net met S5 begonnen, maar de torrent schiet niet echt op ondanks dat ik al op 98% zit
. Dus kan nog niet verder kijken
.
Ja, had een dagje vrij donderdagquote:
Ja, die was idd goed. Achteraf bleek trouwens dat de acteur die zijn vader had gespeeld dus ook echt overleden wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in S4 vond ik toch vooral de ep mooi waarin JD hoorde dat zn pa was overleden. En idd 21, dat was toch die ep dat de Janitor met Elliot uitging?
Hmm, lastig. Friends is wat meer simpel lachen, terwijl Scrubs wat meer subtielere humor heeft. Scrubs heeft verder een veel beter (soms doorlopend) verhaal.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:50 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, als er nu weer een tv series toernooi was en Scrubs stond tegenover Friends, wat zou je kiezen?
wow zo snel alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:52 schreef Merkie het volgende:
30 november al! Dacht het pas in januari zou beginnen, niet dus.
Mooi, kan niet wachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
! Dat zou echt supertof zijn! Alleen bij Scrubs kan zoiets en ook echt dat het daadwerkelijk bij de serie past
.
Whatever I want.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:GAAF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
Over 8 dagen begint het nieuwe seizoen .. can't wait![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
! Dan ga ik weer Scrubs kijken. Ken alleen seizoen 1 & 2, maar het is gewoon briljant
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:Dat zou echt knap debiel zijn. Die twee werelden moet je niet door elkaar gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
Makkelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef -Mo- het volgende:
Ben net begonnen met S2, ben benieuwd of ik bij kan zijn eer S6 begint.
SPOILER: (voor de zekerheid)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, zelfs een mindere aflevering van Scrubs is nog vele malen beter dan de beste afleveringen van sommige andere comedyseries![]()
Vetquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JD gaf ons deze link op zijn Blog:
http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg
Voorproefje van de musical aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |