quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
Zhenar houdt ervan om paarden te pijpen
Whehe, nu kunnen jullie hier lekker niet op reageren![]()
![]()
Aha!quote:
Het uitgaande geluid? Je bedoelt dus gewoon het geluid van bv. een filmpje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!Oke
!
Hoi Duivje, ik wil graag het uitgaande geluid van mijn computer opnemen op mijn computer.
Hoe doe ik dat?![]()
Werk niet echt zoals ik bedoelde. Ik bedoel dus gewoon het uitgaande geluid. Alles wat uiteindelijk op mijn sterio te horen is, zeg maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het uitgaande geluid? Je bedoelt dus gewoon het geluid van bv. een filmpje?
Accesoires --> entertainment --> Soundrecorder. Daarmee kan je dat opnemen.
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Werk niet echt zoals ik bedoelde. Ik bedoel dus gewoon het uitgaande geluid. Alles wat uiteindelijk op mijn sterio te horen is, zeg maar.![]()
Die recorder is alleen voor bepaalde geluiden, geloof ik.![]()
Maar bedankt iig.![]()
En ik verzin wel weer een nieuwe makkelijkere vraag.![]()
Daar zit het probleem, denk ik. Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".
"what u hear", of iets wat daarop lijkt, heb ik in mij geluidsinstellingen nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".
Wat voor geluidskaart heb je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
"what u hear", of iets wat daarop lijkt, heb ik in mij geluidsinstellingen nog nooit gezien.![]()
Nu weer niet trouwens!!
Dat heeft met de interface van mijn instellingen niet veel te maken, he?quote:
Yep, je kan er alleen maar 30 seconden mee opnemen, maar daar is ook een soort van oplossing voor:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Accesoires --> entertainment --> Soundrecorder is er trouwens voor om input op te nemen, toch?![]()
Als ik tijd heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef PeRi het volgende:
Duiveltja, wanneer kom je met me Monopoly'n?
Ik zeg alles eraf.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat heb jij tegen schaamhaar?
Het is tanende .. Het is dat je nu rijk bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Duiveltja, vind je mij nog liev?
Ik ga morgen boeken voor Kreta en maandag vlieg ik. Wat denk je?quote:En heb je Brussel al geboekt?
3quote:En hoeveel is 1 + 1 ?
Ik heb een hotelovernachting+ontbijt gewonnen voor in Nederland of België. Keuze is dan snel gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom wilt iedereen naar Brussel tegenwoordig
Mja dan ging ik ook naar Brusselquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb een hotelovernachting+ontbijt gewonnen voor in Nederland of België. Keuze is dan snel gemaakt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
Het is tanende .. Het is dat je nu rijk bent.
Kreta? Wanneer is die change of planes gemaakt? En hoe groot is de kans dat je morgen achter het boeknet vist?quote:Ik ga morgen boeken voor Kreta en maandag vlieg ik. Wat denk je?
Thanks!quote:3
Synergie
Sinds een tijdje al. Niet zo groot lijkt me, er zal vast wel wat zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kreta? Wanneer is die change of planes gemaakt? En hoe groot is de kans dat je morgen achter het boeknet vist?
Rode Hondaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor auto heb je CC, mischien wil ik je wel erbij als minnares
Opgegeten door Oprah.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat is er nu eigenlijk met Jimmy Hoffa gebeurd?
Vraag het hem?quote:En wat is de favoriete Star Trek-aflevering van William Shatner?
Zie repliek GBquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom zijn bananen krom?
Omdat die minder zwaar zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zijn appels dan niet krom.. en peren? enzo
Een Civic DXIquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor Rode Honda Duiveltja?
En is het qua afstand te doen hier vandaan
Ik weet niet waar jouw 'hier' is ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Oei die is wel leuk![]()
En de afstand?
Nou Duivel+10 km ongeveerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw 'hier' is ...
Duivel woont in de middle of nowhere!quote:
ik ken hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duivel woont in de middle of nowhere!
Is er dan echt niemand die in nowhere noord of zuid woont? Iedereen woont daar in 't midden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duivel woont in de middle of nowhere!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dan echt niemand die in nowhere noord of zuid woont? Iedereen woont daar in 't midden.
Duiveltja heel bedankt, maar ik heb heul geen problemen met het opnemen van geluiden die ik zelf in mijn computertje stop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, je kan er alleen maar 30 seconden mee opnemen, maar daar is ook een soort van oplossing voor:
http://support.microsoft.com/kb/q82215/
Een FAQ guide voor de sound recorder:
http://www.ccc.commnet.edu/dl/dl-help/help-SoundRecorder.htm
quote:
Die zijn op wereldreisquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nha, die gingen een weekendje naar London, toch?en zo?
Net zo ver?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?
Met al die bagage op je rug?
En halverwege het kanaal moet je dan ook nog eens links gaan zwemmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?
Met al die bagage op je rug?
Heel slim... Het duurt alleen wat langerquote:
Ook dat nog! En dubbeldekkers ontwijken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
En halverwege het kanaal moet je dan ook nog eens links gaan zwemmen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is "eens" en niet "is" in die zin.
Overigens vind ik dat je nu wel klaar bent met dat gezanik over Warnsveld, męn!.
Ah ja, ik zat al te F5-en tot je die reactie in dit topic zou posten. Hoe voorspelbaarquote:
Thats mequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ja, ik zat al te F5-en tot je die reactie in dit topic zou posten. Hoe voorspelbaar.
Wat tof van jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Verknoei-iemands-2-uursschop-schop".!
Wat moet je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat moet je?
Bedenk me opeens een nog leukere gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gekregen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef BVO het volgende:
Iemand al toegang tot Pr0n Forum #4 (onze harde schijven staan oostwaarts gericht) ?
Mwa, er is beter te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Is het wat?? Ik ga het ook maar eens aanvragen dan.
Nee het is niks,behalve als je van tubgirl en ranzige sjid houdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Nee ranzig is het woordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
Nee, het is niet echt wereldschokkend zeg maar.
Ik hoopte dat er toffe rellen en hilarische taferelen zouden ontstaan... maar dat valt vies tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Als jij nu eens een zelfgemaakte goatse zou plaatsenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er toffe rellen en hilarische taferelen zouden ontstaan... maar dat valt vies tegen![]()
Gast, ik weet niet eens wat een "goatse" is!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij nu eens een zelfgemaakte goatse zou plaatsen?
Tubgirlł.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet eens wat een "goatse" is!Maar het zal wel heel vies zijn, dus ga ik het niet uitzoeken
![]()
Ja, en vorige week was het zeker veel te heetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
SOEPWEER! BAH!
Om te tennissen is het beide niet gunstigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en vorige week was het zeker veel te heet.
Je bent zeker van suiker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Om te tennissen is het beide niet gunstig.
Ik vanavond lekker niet, heb geen zin me zeiknat te laten regenen.
Sugairellequote:
Haha, dat is de cap die ik gejat had en die iemand toen weer van mij jatte en nu jij weer van hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit meerdan dat hele pronforum bij elkaar
.
[afbeelding]
In iets minder als 2 weken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Wanneer is ze er weer??
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
.
[afbeelding]
Ben jij nou al op vakantie geweest of ga je nogquote:
Ik ben allang terug manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij nou al op vakantie geweest of ga je nog?
Mais pourquoi pasquote:
Foto is enkelvoudquote:
Haaibaaike's icon is zelfs nog geilerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bron
[afbeelding] Dat is wel snel beslist, na 2 maanden getrouwt geweest te zijn. Nu uit elkaar, ik wens ze veel sterkte[afbeelding]
Ja, geen foto's dus hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, veel eten, veel drinken...
Nou dat was het verslag![]()
Maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die hebben we ook haast niet gemaakt. Teveel werk![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Wytske_Kenemans_in_FHM_2000.html
Ze is ook niet echt, had je dat nog niet doorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vooral deze:
[afbeelding]
Op de rest van die shoot kijkt ze zo nep.!
Tja, jij kwam met Gigi aanzetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is ook niet echt, had je dat nog niet door![]()
?
Ik dacht écht dat je gesmolten wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Airelle het volgende:
Misschien ís ze nep!
? Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat je gesmolten was.
Djeeeeezzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
SOEPWEER! BAH!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en vorige week was het zeker veel te heet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Om te tennissen is het beide niet gunstig.
Ik vanavond lekker niet, heb geen zin me zeiknat te laten regenen.
quote:
quote:
quote:
[Sven]Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Svensational dit jaar dus naar Lowlands?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Duiveltja het volgende:
Nutteloze kick
Sorry, niet gelezenquote:
Aha, ik ook waarschijnlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, niet gelezen! Ja, ik ga er weer heen
!
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, en ik moet m'n kaartje ook nog kopenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik ook waarschijnlijk!Ging daar vanaf 199..nogwat altijd nog heen. (behalve in 2000)
![]()
Dit jaar is het nog niet zeker, maar zolang er nog kaartjes zijn is er nog hoop.![]()
Haha Newbeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, en ik moet m'n kaartje ook nog kopen.
2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha Newbee!
iig niet op camping 1 of 2 gaan liggen dat is vlak bij de 24uurstent. Waar zat je vorig jaar?![]()
Nha, beter als 1 waarschijnlijk. Ik weet niet: heb altijd nog op camping 3 gestaan. Wel rondjes gelopen over de andere campings om daar flauwe grappen te gaan vertellen waar ik dan zelf heel hard om ging lachen. Dat doen we ieder jaar. Echt gewoon letterlijk in je broek pissen van het lachen anders is het geen goede Lowlands geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
2. Maar had geen last van die 24uurstent hoor
!
Ah, dan weet ik hoe ik je kan herkennenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, beter als 1 waarschijnlijk. Ik weet niet: heb altijd nog op camping 3 gestaan. Wel rondjes gelopen over de andere campings om daar flauwe grappen te gaan vertellen waar ik dan zelf heel hard om ging lachen. Dat doen we ieder jaar. Echt gewoon letterlijk in je broek pissen van het lachen anders is het geen goede Lowlands geweest.![]()
Dat was ook het nadeel van het 'Dour festival' met al die Franstalige kon je geen grappen uithalen.![]()
Ja, als dat gebeurd dan krijg je wel een biertje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik hoe ik je kan herkennen.
Maar het is een beetje raar als ik je aanspreek met: "Hee Odysseuzzz, jij bent van de ShowChat, wat tof dat ik jou hier nu ziequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurd dan krijg je wel een biertje.En kom ik je vrouwen afpakken.
![]()
Ook kun je mij waarschijnlijk herkennen aan het schreeuwen van "THIJS" Dat is ook traditie.![]()
Zoiets dus:
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
Nee, dat had ik ook niet echt verwacht...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is een beetje raar als ik je aanspreek met: "Hee Odysseuzzz, jij bent van de ShowChat, wat tof dat ik jou hier nu zie! Moet jij ook altijd zo lachen om Ovidius
?"
. Dus dat doe ik dan ook niet
.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat is er nu eigenlijk met Jimmy Hoffa gebeurd?
En wat is de favoriete Star Trek-aflevering van William Shatner?
Zomaar negeer je me?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Truste, en niet tot morgenvroeg.![]()
Toen we laatst in een discotheek waren draaide de dj dat nummer. Volgens mij gaan we naar de verkeerde tenten.quote:
quote:
Doe het dan ook in 1 keer helemaal goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lekker enthousiast.
Ik weet mn cijfer zelfs alquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe het dan ook in 1 keer helemaal goed..
Mailtje van m'n begeleider:quote:
Vooral die verifiërende vraag aan het eindquote:Nee, ik hoef
geen definitieve versie meer te zien. Ik vertrek naar de VS a.s.
zondag en durf best een tentamenbriefje in te sturen met als cijfer 9.
OK?
Zo, dat gaat wel lekker makkelijk.quote:
Nou ja, als je niet tevreden met je 9 bent...quote:Vooral die verifiërende vraag aan het eind.
Ik zal er toch nog maar eens een boos mailtje achteraan sturenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo, dat gaat wel lekker makkelijk.. Maar een 9 is niet mis.
.
[..]
Nou ja, als je niet tevreden met je 9 bent....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
![]()
![]()
Ik hoef maar een hele kleine aanpassing aan m'n scriptie te doen...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
Waarom moet je 'm dan alsnog aanpassenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mailtje van m'n begeleider:
[..]
Vooral die verifiërende vraag aan het eind.
Tjaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lekker enthousiast.
Ja, jij schijnt hier trouwens al lang niet meer geweest te zijn.quote:
Is dat zoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jij schijnt hier trouwens al lang niet meer geweest te zijn.Zhenar begon jou al te missen.
!
Ja, zoiets in elk geval.quote:
MARK!!!!quote:
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'enquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets in elk geval.![]()
Waar was je al die tijd, als ik vragen mag?![]()
Bupa komt trouwens morgen weer terug, als het goed is.![]()
Naar het zuiden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'en. Steeds weer inlezen
Soms in vlagen meelezen, heel soms nog even posten ... zal binnenkort m'n leven weer beteren
.
Waar is Buup heen dan?
Ik dacht dat het kwam doordat je een vriendin hebt/hadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'en. Steeds weer inlezen
Soms in vlagen meelezen, heel soms nog even posten ... zal binnenkort m'n leven weer beteren
.
Waar is Buup heen dan?
Ja, die heb ik nog steeds ... dat misschien ook wel... ontzettend druk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam doordat je een vriendin hebt/had![]()
![]()
Ben je nog bij het Java concert geweest?Ik wel
![]()
![]()
Uber tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog steeds ... dat misschien ook wel... ontzettend druk.
Nee, ben niet bij Java geweest ... had in die week m'n vakantie gepland, maar die is verzet naar een nog nader te bepalen datum.
Ga in februari naar Van Dik Hout, in december wellicht naar De Dijk en Acda en de Munnik heb ik al een keer of 12 gezien ... dus ik ga ze allemaal afzonderlijk zien.
Maar was leuk, las ik![]()
Wat uitgebreider reageren kan ook best hoorquote:
Sveerverneuker!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat uitgebreider reageren kan ook best hoor!
Of doe het dan tenminste foutloos!
Hiermee maak je het weer helemaal goedquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je een beetje Sveniel, je woordspelingen kloppen niet meer.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal van die vieze oude Svenioren.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lever je wel een absventiebriefje in bij de conciërge?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of geef je toch acte de présvence?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Creatief met Sven
Dit was wel een tof topic!
Howdy!quote:
Zijn jullie beiden ook weg?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa is weg. Wie gaat er vanavond op SHO passen?!
wij passen wel op onszelf hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa is weg. Wie gaat er vanavond op SHO passen?!
Maar alleen de SHOchat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij passen wel op onszelf hoor
En mensen streng toespreken die zich niet gedragen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, als ik me in een ander sho-topic begeef, zal ik me ook gedragen
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Dizer vindt modden leuk, die mag van mij.
is dat iets structureels geworden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzo![]()
Al heel lang, toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat iets structureels geworden?
oh. ik let niet zo goed op tegenwoordigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Al heel lang, toch?
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzo![]()
Ja, en dan zegt ie dat ik hen neger.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijken.
Ja, iedereen deed dat al dus toe ben ik daar zelf ook maar eens mee begonnenquote:
vandaar die pensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijken.
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
Lame kick, je snapt het topic niet!
wat houdt dat in? verf je dan mensen zwart ofzo???quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, en dan zegt ie dat ik hen neger.![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel."Houdoesven" is wat die Street Fighter Gast zegt als ie een vuurbal werpt.
!
Ja, negeren, je kent dat wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat houdt dat in? verf je dan mensen zwart ofzo???
Ik let vanavond wel even op, Duif.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Héél toevallig zijn we beide niet aanwezig ja.
Ik ga uit in Utrecht.
Maar jij bent geen mod.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik let vanavond wel even op, Duif..
Zodra Idols weer eens komt hoop ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar jij bent geen mod.
/bupatih
Wanneer ga jij weer mod worden?
quote:
Dorm daze nu. Maar die is wel ongelooflijk flauw.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een leuke film op TV vandaag?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Suerte het volgende:
Oh, ik had ergens gelezen dat ze uit Leiden kwam.
Je mag haar hebben hoor![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou nee , ik val niet op vrouwen
Isa Hoes is getrouwd met Anthony Kamerling![]()
Die PI's ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bron
[afbeelding] Dat is wel snel beslist, na 2 maanden getrouwt geweest te zijn. Nu uit elkaar, ik wens ze veel sterkte[afbeelding]
Dat zei ik gister nogquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Ze heeft de [afbeelding] ook helemaal gevonden.
Hier 2 keer [afbeelding]. Kazaa gaat over in legale uitwisseldienst
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
SBS6Het is dat ik de film nóóit gezien hebt !
Dus kijk ik maar naar SBS6 zeker voor Paul![]()
Overigens ik vermijd SBS6 niet![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke Bekende Nederlander komt uit jouw woonplaats?
OP blz 5 Is die BVO goed aan de gang.
Het gaat over Isa Hoes .
Zo van 'je weet wel, die gast die altijd alles komt verneuken hier in STA'quote:
Zin 1:SBS is kut, ze kijkt nooit, maar ze kijkt toch naar de film.quote:
Ik vind STA best tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo van 'je weet wel, die gast die altijd alles komt verneuken hier in STA'STA
![]()
Dat zei ik vorige week ook al.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei ik gister nog!
Ze heeft ze helemaal speciaal geüpload bij Tinypic
Je stalkt haarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Maar wat bedoelt ze nu eigenlijk, goed aan de gang? Volgens mij zei ik iets volstreks normaals en ontopics.
Niet waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week ook al.![]()
Gast, er stond toch duidelijk "smegma"... wat verwacht je dan?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Doe eens niet meer zulke linkjes plaatsen.
Een flauw ONZ-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, er stond toch duidelijk "smegma"... wat verwacht je dan?!![]()
![]()
Dat zal je leren!quote:
Dizzle!quote:
Schoonheidsslaapjes heet datquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
pensquote:
Ze weet dat ik PABO doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zitten niet op school he meester![]()
Oh jaquote:
Nu kun je boos vragen of ze je stalkt!quote:
Dat had ik al gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu kun je boos vragen of ze je stalkt!![]()
met een kapotte sig ja, dat telt nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
Ik ben hier!
?Quequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
met een kapotte sig ja, dat telt niet!
Ik had vandaag bijna dat domme stomme klote Nederlandse tennisblad gekochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
Ik ben hier!
Je snapt het in 1 keerquote:
Ik krijg 'm gratis via de club, maar lees het zelden inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna dat domme stomme klote Nederlandse tennisblad gekocht. Wat is dat blad saai zeg
Ja, maar nou heb je het helemaal niet meer cursiefquote:
Ja. So?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar nou heb je het helemaal niet meer cursief
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Dus... is het nog een beetje gezellig hier?
Waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Waar was jij eigenlijk wezen duiken/snorkelen??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Que?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben er deze zomer een heleboel uitgewerkt zie ik.
Wie dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
zolang ik niet aan die dingen gehangen heb, zijn 't geen hendlesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
penspens
pens
![]()
![]()
LOVEHENDLES is het maximale wat ik heb
![]()
Ras Mohammedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk wezen duiken/snorkelen??
Komt vast door al dat blauw.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik heb je verjaardagskaart vandaag gehaald
Oh, ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ras Mohammed![]()
Zooooo moooooi
En jij?
Fuck you kut, je bent 6 augustus jarigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude..
Oh jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck you kut, je bent 6 augustus jarig
heus waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude..
Zóóóveel ontbreken er niet tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel vaste bezoekers op vakantie, denk ik maar.
Daarom kom ik hier, dwing je mij er niet meer toe in mijn territorium.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
Vaduz, niet meer slowchatten in FB he
En tóch is het mij geluktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier, dwing je mij er niet meer toe in mijn territorium.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Komt er nou nog een XFA?
rena, erik en bupa nu nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zóóóveel ontbreken er niet toch. Maar er zijn er wel een zooi op vakantie ja
.
Format is vrijwel a la Idols, genoeg grond voor een subforum dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. Maar we gaan het wel proberen natuurlijk
!
Eigenlijk is dit gewoon een superhilarische postquote:
Of het programma zo scoort betwijfel ik ook, maar áls het zo loopt is een subforum natuurlijk geen overbodige luze. Gewoon proberen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kan dat Sven.
Over de X-factor zijn ze nog niet zo zeker of dat wel te vergelijken is met het populaire Idols. Zal van belangstelling afhangen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Wij waren bij Tiran eiland.
Ach, over nieuwe fora lijken ze de laatste tijd niet zo moeilijk te doen. Bovendien kunnen ze het altijd proberen, werkt het niet kunnen ze het altijd nog opdoeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de X-factor zijn ze nog niet zo zeker of dat wel te vergelijken is met het populaire Idols. Zal van belangstelling afhangen. Ik ben uiteraard voor natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies, als de vaste groep voor is, waarom niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Of het programma zo scoort betwijfel ik ook, maar áls het zo loopt is een subforum natuurlijk geen overbodige luze. Gewoon proberen dus.
En diezelfde twijfel zorgde er haast voor dat er geen IDO3 was.
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, als de vaste groep voor is, waarom niet.
da's een hoop waterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |