quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit meerdan dat hele pronforum bij elkaar
.
[afbeelding]
Ben jij nou al op vakantie geweest of ga je nogquote:
Ik ben allang terug manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij nou al op vakantie geweest of ga je nog?
Mais pourquoi pasquote:
Foto is enkelvoudquote:
Haaibaaike's icon is zelfs nog geilerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit meerdan dat hele pronforum bij elkaar
.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bron
[afbeelding] Dat is wel snel beslist, na 2 maanden getrouwt geweest te zijn. Nu uit elkaar, ik wens ze veel sterkte[afbeelding]
Ja, geen foto's dus hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, veel eten, veel drinken...
Nou dat was het verslag![]()
Maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die hebben we ook haast niet gemaakt. Teveel werk![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Wytske_Kenemans_in_FHM_2000.html
Ze is ook niet echt, had je dat nog niet doorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vooral deze:
[afbeelding]
Op de rest van die shoot kijkt ze zo nep.!
Tja, jij kwam met Gigi aanzetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is ook niet echt, had je dat nog niet door![]()
?
Ik dacht écht dat je gesmolten wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Airelle het volgende:
Misschien ís ze nep!
? Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat je gesmolten was.
Djeeeeezzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
SOEPWEER! BAH!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en vorige week was het zeker veel te heet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Om te tennissen is het beide niet gunstig.
Ik vanavond lekker niet, heb geen zin me zeiknat te laten regenen.
quote:
quote:
quote:
[Sven]Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Svensational dit jaar dus naar Lowlands?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef Duiveltja het volgende:
Nutteloze kick
Sorry, niet gelezenquote:
Aha, ik ook waarschijnlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, niet gelezen! Ja, ik ga er weer heen
!
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, en ik moet m'n kaartje ook nog kopenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik ook waarschijnlijk!Ging daar vanaf 199..nogwat altijd nog heen. (behalve in 2000)
![]()
Dit jaar is het nog niet zeker, maar zolang er nog kaartjes zijn is er nog hoop.![]()
Haha Newbeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, en ik moet m'n kaartje ook nog kopen.
2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha Newbee!
iig niet op camping 1 of 2 gaan liggen dat is vlak bij de 24uurstent. Waar zat je vorig jaar?![]()
Nha, beter als 1 waarschijnlijk. Ik weet niet: heb altijd nog op camping 3 gestaan. Wel rondjes gelopen over de andere campings om daar flauwe grappen te gaan vertellen waar ik dan zelf heel hard om ging lachen. Dat doen we ieder jaar. Echt gewoon letterlijk in je broek pissen van het lachen anders is het geen goede Lowlands geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
2. Maar had geen last van die 24uurstent hoor
!
Ah, dan weet ik hoe ik je kan herkennenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, beter als 1 waarschijnlijk. Ik weet niet: heb altijd nog op camping 3 gestaan. Wel rondjes gelopen over de andere campings om daar flauwe grappen te gaan vertellen waar ik dan zelf heel hard om ging lachen. Dat doen we ieder jaar. Echt gewoon letterlijk in je broek pissen van het lachen anders is het geen goede Lowlands geweest.![]()
Dat was ook het nadeel van het 'Dour festival' met al die Franstalige kon je geen grappen uithalen.![]()
Ja, als dat gebeurd dan krijg je wel een biertje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik hoe ik je kan herkennen.
Maar het is een beetje raar als ik je aanspreek met: "Hee Odysseuzzz, jij bent van de ShowChat, wat tof dat ik jou hier nu ziequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurd dan krijg je wel een biertje.En kom ik je vrouwen afpakken.
![]()
Ook kun je mij waarschijnlijk herkennen aan het schreeuwen van "THIJS" Dat is ook traditie.![]()
Zoiets dus:
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
"THIJS!"
Nee, dat had ik ook niet echt verwacht...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is een beetje raar als ik je aanspreek met: "Hee Odysseuzzz, jij bent van de ShowChat, wat tof dat ik jou hier nu zie! Moet jij ook altijd zo lachen om Ovidius
?"
. Dus dat doe ik dan ook niet
.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat is er nu eigenlijk met Jimmy Hoffa gebeurd?
En wat is de favoriete Star Trek-aflevering van William Shatner?
Zomaar negeer je me?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Truste, en niet tot morgenvroeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |