Nou Duivel+10 km ongeveerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw 'hier' is ...
Duivel woont in de middle of nowhere!quote:
ik ken hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duivel woont in de middle of nowhere!
Is er dan echt niemand die in nowhere noord of zuid woont? Iedereen woont daar in 't midden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duivel woont in de middle of nowhere!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dan echt niemand die in nowhere noord of zuid woont? Iedereen woont daar in 't midden.
Duiveltja heel bedankt, maar ik heb heul geen problemen met het opnemen van geluiden die ik zelf in mijn computertje stop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, je kan er alleen maar 30 seconden mee opnemen, maar daar is ook een soort van oplossing voor:
http://support.microsoft.com/kb/q82215/
Een FAQ guide voor de sound recorder:
http://www.ccc.commnet.edu/dl/dl-help/help-SoundRecorder.htm
quote:
Die zijn op wereldreisquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nha, die gingen een weekendje naar London, toch?en zo?
Net zo ver?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?
Met al die bagage op je rug?
En halverwege het kanaal moet je dan ook nog eens links gaan zwemmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat zwemmen is?
Met al die bagage op je rug?
Heel slim... Het duurt alleen wat langerquote:
Ook dat nog! En dubbeldekkers ontwijken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
En halverwege het kanaal moet je dan ook nog eens links gaan zwemmen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is "eens" en niet "is" in die zin.
Overigens vind ik dat je nu wel klaar bent met dat gezanik over Warnsveld, mên!.
Ah ja, ik zat al te F5-en tot je die reactie in dit topic zou posten. Hoe voorspelbaarquote:
Thats mequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah ja, ik zat al te F5-en tot je die reactie in dit topic zou posten. Hoe voorspelbaar.
Wat tof van jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Verknoei-iemands-2-uursschop-schop".!
Wat moet je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat moet je?
Bedenk me opeens een nog leukere gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gekregen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef BVO het volgende:
Iemand al toegang tot Pr0n Forum #4 (onze harde schijven staan oostwaarts gericht) ?
Mwa, er is beter te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Is het wat?? Ik ga het ook maar eens aanvragen dan.
Nee het is niks,behalve als je van tubgirl en ranzige sjid houdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Nee ranzig is het woordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
Nee, het is niet echt wereldschokkend zeg maar.
Ik hoopte dat er toffe rellen en hilarische taferelen zouden ontstaan... maar dat valt vies tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef BVO het volgende:
Als jij nu eens een zelfgemaakte goatse zou plaatsenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er toffe rellen en hilarische taferelen zouden ontstaan... maar dat valt vies tegen![]()
Gast, ik weet niet eens wat een "goatse" is!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij nu eens een zelfgemaakte goatse zou plaatsen?
Tubgirl³.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet eens wat een "goatse" is!Maar het zal wel heel vies zijn, dus ga ik het niet uitzoeken
![]()
Ja, en vorige week was het zeker veel te heetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
SOEPWEER! BAH!
Om te tennissen is het beide niet gunstigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en vorige week was het zeker veel te heet.
Je bent zeker van suiker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Om te tennissen is het beide niet gunstig.
Ik vanavond lekker niet, heb geen zin me zeiknat te laten regenen.
Sugairellequote:
Haha, dat is de cap die ik gejat had en die iemand toen weer van mij jatte en nu jij weer van hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit meerdan dat hele pronforum bij elkaar
.
[afbeelding]
In iets minder als 2 weken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Wanneer is ze er weer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |