quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
Zhenar houdt ervan om paarden te pijpen
Whehe, nu kunnen jullie hier lekker niet op reageren![]()
![]()
Aha!quote:
Het uitgaande geluid? Je bedoelt dus gewoon het geluid van bv. een filmpje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!Oke
!
Hoi Duivje, ik wil graag het uitgaande geluid van mijn computer opnemen op mijn computer.
Hoe doe ik dat?![]()
Werk niet echt zoals ik bedoelde. Ik bedoel dus gewoon het uitgaande geluid. Alles wat uiteindelijk op mijn sterio te horen is, zeg maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het uitgaande geluid? Je bedoelt dus gewoon het geluid van bv. een filmpje?
Accesoires --> entertainment --> Soundrecorder. Daarmee kan je dat opnemen.
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Werk niet echt zoals ik bedoelde. Ik bedoel dus gewoon het uitgaande geluid. Alles wat uiteindelijk op mijn sterio te horen is, zeg maar.![]()
Die recorder is alleen voor bepaalde geluiden, geloof ik.![]()
Maar bedankt iig.![]()
En ik verzin wel weer een nieuwe makkelijkere vraag.![]()
Daar zit het probleem, denk ik. Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".
"what u hear", of iets wat daarop lijkt, heb ik in mij geluidsinstellingen nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel dat werkt. Je neemt daarmee het geluid op wat je hoort als je bv. een headset op hebt. Zet wel eerst je soundinstellingen op "what u hear".
Wat voor geluidskaart heb je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
"what u hear", of iets wat daarop lijkt, heb ik in mij geluidsinstellingen nog nooit gezien.![]()
Nu weer niet trouwens!!
Dat heeft met de interface van mijn instellingen niet veel te maken, he?quote:
Yep, je kan er alleen maar 30 seconden mee opnemen, maar daar is ook een soort van oplossing voor:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
Accesoires --> entertainment --> Soundrecorder is er trouwens voor om input op te nemen, toch?![]()
Als ik tijd heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:54 schreef PeRi het volgende:
Duiveltja, wanneer kom je met me Monopoly'n?
Ik zeg alles eraf.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat heb jij tegen schaamhaar?
Het is tanende .. Het is dat je nu rijk bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Duiveltja, vind je mij nog liev?
Ik ga morgen boeken voor Kreta en maandag vlieg ik. Wat denk je?quote:En heb je Brussel al geboekt?
3quote:En hoeveel is 1 + 1 ?
Ik heb een hotelovernachting+ontbijt gewonnen voor in Nederland of België. Keuze is dan snel gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom wilt iedereen naar Brussel tegenwoordig
Mja dan ging ik ook naar Brusselquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb een hotelovernachting+ontbijt gewonnen voor in Nederland of België. Keuze is dan snel gemaakt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
Het is tanende .. Het is dat je nu rijk bent.
Kreta? Wanneer is die change of planes gemaakt? En hoe groot is de kans dat je morgen achter het boeknet vist?quote:Ik ga morgen boeken voor Kreta en maandag vlieg ik. Wat denk je?
Thanks!quote:3
Synergie
Sinds een tijdje al. Niet zo groot lijkt me, er zal vast wel wat zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kreta? Wanneer is die change of planes gemaakt? En hoe groot is de kans dat je morgen achter het boeknet vist?
Rode Hondaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor auto heb je CC, mischien wil ik je wel erbij als minnares
Opgegeten door Oprah.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duiveltja, wat is er nu eigenlijk met Jimmy Hoffa gebeurd?
Vraag het hem?quote:En wat is de favoriete Star Trek-aflevering van William Shatner?
Zie repliek GBquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom zijn bananen krom?
Omdat die minder zwaar zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zijn appels dan niet krom.. en peren? enzo
Een Civic DXIquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor Rode Honda Duiveltja?
En is het qua afstand te doen hier vandaan
Ik weet niet waar jouw 'hier' is ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Oei die is wel leuk![]()
En de afstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |