Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik heb je verjaardagskaart vandaag gehaald
Oh, ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ras Mohammed![]()
Zooooo moooooi
En jij?
Fuck you kut, je bent 6 augustus jarigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude..
Oh jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck you kut, je bent 6 augustus jarig
heus waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, mooi te laat, ik was gisteren jarig dude..
Zóóóveel ontbreken er niet tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel vaste bezoekers op vakantie, denk ik maar.
Daarom kom ik hier, dwing je mij er niet meer toe in mijn territorium.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
Vaduz, niet meer slowchatten in FB he
En tóch is het mij geluktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier, dwing je mij er niet meer toe in mijn territorium.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Komt er nou nog een XFA?
rena, erik en bupa nu nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zóóóveel ontbreken er niet toch. Maar er zijn er wel een zooi op vakantie ja
.
Format is vrijwel a la Idols, genoeg grond voor een subforum dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. Maar we gaan het wel proberen natuurlijk
!
Eigenlijk is dit gewoon een superhilarische postquote:
Of het programma zo scoort betwijfel ik ook, maar áls het zo loopt is een subforum natuurlijk geen overbodige luze. Gewoon proberen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kan dat Sven.
Over de X-factor zijn ze nog niet zo zeker of dat wel te vergelijken is met het populaire Idols. Zal van belangstelling afhangen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Wij waren bij Tiran eiland.
Ach, over nieuwe fora lijken ze de laatste tijd niet zo moeilijk te doen. Bovendien kunnen ze het altijd proberen, werkt het niet kunnen ze het altijd nog opdoeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de X-factor zijn ze nog niet zo zeker of dat wel te vergelijken is met het populaire Idols. Zal van belangstelling afhangen. Ik ben uiteraard voor natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies, als de vaste groep voor is, waarom niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Of het programma zo scoort betwijfel ik ook, maar áls het zo loopt is een subforum natuurlijk geen overbodige luze. Gewoon proberen dus.
En diezelfde twijfel zorgde er haast voor dat er geen IDO3 was.
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, als de vaste groep voor is, waarom niet.
da's een hoop waterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |