Toen we laatst in een discotheek waren draaide de dj dat nummer. Volgens mij gaan we naar de verkeerde tenten.quote:
quote:
Doe het dan ook in 1 keer helemaal goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lekker enthousiast.
Ik weet mn cijfer zelfs alquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe het dan ook in 1 keer helemaal goed..
Mailtje van m'n begeleider:quote:
Vooral die verifiėrende vraag aan het eindquote:Nee, ik hoef
geen definitieve versie meer te zien. Ik vertrek naar de VS a.s.
zondag en durf best een tentamenbriefje in te sturen met als cijfer 9.
OK?
Zo, dat gaat wel lekker makkelijk.quote:
Nou ja, als je niet tevreden met je 9 bent...quote:Vooral die verifiėrende vraag aan het eind.
Ik zal er toch nog maar eens een boos mailtje achteraan sturenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo, dat gaat wel lekker makkelijk.. Maar een 9 is niet mis.
.
[..]
Nou ja, als je niet tevreden met je 9 bent....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
![]()
![]()
Ik hoef maar een hele kleine aanpassing aan m'n scriptie te doen...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
Waarom moet je 'm dan alsnog aanpassenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mailtje van m'n begeleider:
[..]
Vooral die verifiėrende vraag aan het eind.
Tjaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lekker enthousiast.
Ja, jij schijnt hier trouwens al lang niet meer geweest te zijn.quote:
Is dat zoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, jij schijnt hier trouwens al lang niet meer geweest te zijn.Zhenar begon jou al te missen.
!
Ja, zoiets in elk geval.quote:
MARK!!!!quote:
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'enquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets in elk geval.![]()
Waar was je al die tijd, als ik vragen mag?![]()
Bupa komt trouwens morgen weer terug, als het goed is.![]()
Naar het zuiden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'en. Steeds weer inlezen
Soms in vlagen meelezen, heel soms nog even posten ... zal binnenkort m'n leven weer beteren
.
Waar is Buup heen dan?
Ik dacht dat het kwam doordat je een vriendin hebt/hadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Druk, ... afstuderen, solliciteren ... en had ook gewoon geen zin om elke dag te SC'en. Steeds weer inlezen
Soms in vlagen meelezen, heel soms nog even posten ... zal binnenkort m'n leven weer beteren
.
Waar is Buup heen dan?
Ja, die heb ik nog steeds ... dat misschien ook wel... ontzettend druk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam doordat je een vriendin hebt/had![]()
![]()
Ben je nog bij het Java concert geweest?Ik wel
![]()
![]()
Uber tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog steeds ... dat misschien ook wel... ontzettend druk.
Nee, ben niet bij Java geweest ... had in die week m'n vakantie gepland, maar die is verzet naar een nog nader te bepalen datum.
Ga in februari naar Van Dik Hout, in december wellicht naar De Dijk en Acda en de Munnik heb ik al een keer of 12 gezien ... dus ik ga ze allemaal afzonderlijk zien.
Maar was leuk, las ik![]()
Wat uitgebreider reageren kan ook best hoorquote:
Sveerverneuker!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat uitgebreider reageren kan ook best hoor!
Of doe het dan tenminste foutloos!
Hiermee maak je het weer helemaal goedquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je een beetje Sveniel, je woordspelingen kloppen niet meer.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal van die vieze oude Svenioren.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lever je wel een absventiebriefje in bij de conciėrge?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of geef je toch acte de présvence?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Creatief met Sven
Dit was wel een tof topic!
Howdy!quote:
Zijn jullie beiden ook weg?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa is weg. Wie gaat er vanavond op SHO passen?!
wij passen wel op onszelf hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa is weg. Wie gaat er vanavond op SHO passen?!
Maar alleen de SHOchat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij passen wel op onszelf hoor
En mensen streng toespreken die zich niet gedragen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, als ik me in een ander sho-topic begeef, zal ik me ook gedragen
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Dizer vindt modden leuk, die mag van mij.
is dat iets structureels geworden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzo![]()
Al heel lang, toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat iets structureels geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |