oh. ik let niet zo goed op tegenwoordigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Al heel lang, toch?
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzo![]()
Ja, en dan zegt ie dat ik hen neger.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijken.
Ja, iedereen deed dat al dus toe ben ik daar zelf ook maar eens mee begonnenquote:
vandaar die pensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
En als ie wakker is begint ie met vreten en DVD's kijken.
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
Lame kick, je snapt het topic niet!
wat houdt dat in? verf je dan mensen zwart ofzo???quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, en dan zegt ie dat ik hen neger.![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel."Houdoesven" is wat die Street Fighter Gast zegt als ie een vuurbal werpt.
!
Ja, negeren, je kent dat wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat houdt dat in? verf je dan mensen zwart ofzo???
Ik let vanavond wel even op, Duif.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Héél toevallig zijn we beide niet aanwezig ja.
Ik ga uit in Utrecht.
Maar jij bent geen mod.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik let vanavond wel even op, Duif..
Zodra Idols weer eens komt hoop ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar jij bent geen mod.
/bupatih
Wanneer ga jij weer mod worden?
quote:
Dorm daze nu. Maar die is wel ongelooflijk flauw.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog een leuke film op TV vandaag?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Suerte het volgende:
Oh, ik had ergens gelezen dat ze uit Leiden kwam.
Je mag haar hebben hoor![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou nee , ik val niet op vrouwen
Isa Hoes is getrouwd met Anthony Kamerling![]()
Die PI's ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bron
[afbeelding] Dat is wel snel beslist, na 2 maanden getrouwt geweest te zijn. Nu uit elkaar, ik wens ze veel sterkte[afbeelding]
Dat zei ik gister nogquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Ze heeft de [afbeelding] ook helemaal gevonden.
Hier 2 keer [afbeelding]. Kazaa gaat over in legale uitwisseldienst
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
SBS6Het is dat ik de film nóóit gezien hebt !
Dus kijk ik maar naar SBS6 zeker voor Paul![]()
Overigens ik vermijd SBS6 niet![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke Bekende Nederlander komt uit jouw woonplaats?
OP blz 5 Is die BVO goed aan de gang.
Het gaat over Isa Hoes .
Zo van 'je weet wel, die gast die altijd alles komt verneuken hier in STA'quote:
Zin 1:SBS is kut, ze kijkt nooit, maar ze kijkt toch naar de film.quote:
Ik vind STA best tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo van 'je weet wel, die gast die altijd alles komt verneuken hier in STA'STA
![]()
Dat zei ik vorige week ook al.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei ik gister nog!
Ze heeft ze helemaal speciaal geüpload bij Tinypic
Je stalkt haarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Maar wat bedoelt ze nu eigenlijk, goed aan de gang? Volgens mij zei ik iets volstreks normaals en ontopics.
Niet waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week ook al.![]()
Gast, er stond toch duidelijk "smegma"... wat verwacht je dan?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Doe eens niet meer zulke linkjes plaatsen.
Een flauw ONZ-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, er stond toch duidelijk "smegma"... wat verwacht je dan?!![]()
![]()
Dat zal je leren!quote:
Dizzle!quote:
Schoonheidsslaapjes heet datquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die kan niet de hele tijd opletten, want hij moet allemaal vooravonddutjes doen enzo![]()
pensquote:
Ze weet dat ik PABO doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zitten niet op school he meester![]()
Oh jaquote:
Nu kun je boos vragen of ze je stalkt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |