We kunnen de url van onze filiaalsite hier posten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef kmaestro het volgende:
En hier weer verder
We gaan jullie wel op de hoogte houden
whaha, provencialeweg 11 is idd het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Atlasvlinder het volgende:
AH 1200 is volgens ah.nl een AH to go, aan Provincialeweg 11, te Zaandam geopend van maandag tot en met vrijdag van 0900-1700.
Is dit humor van HK? Of is het bedrijfsrestaurent uitgerust met een AH to go?![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200
ik kreeg ze gewoon gedwongen zeg maar. oftewel onder je contract werken en dan de uren die je miste werken van je vakantieuren uitbetaald en dan was ik gewoon vrijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef mrk_ het volgende:
Mijn loonstrookje viel ook aardig tegen...Had meer verwacht.. Kan je trouwens nog vakantie-uren zomaar opnemen? Ik heb er namelijk een stuk of 140 staan, en ik zou niet weten wanneer ik die anders moet krijgen!
Wat is daar nu zo kut aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik kreeg ze gewoon gedwongen zeg maar. oftewel onder je contract werken en dan de uren die je miste werken van je vakantieuren uitbetaald en dan was ik gewoon vrij
kut beleid. als je er érg veel hebt valt er wel over te praten dat je een deel krijgt uit betaald, maar dat gaat niet zomaar meer. ingevoerd samen met het overuren beleid volgens mij, daarvoor kreeg ik gewoon netjes een briefje dat ik er een aantal kreeg uit betaald en als ik daar bezwaar tegen had kon ik dat melden
Dankjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Aaaaaarrrrggghh
wie opent er nou een AH topic????????
Ik doe Food&Business duaal aan de Havikstraat locatie. Alleen het ligt er per jaar aan of de AH een klas start, komend jaar gebeurd het iig niet, en omdat we nog maar met zijn 4en zijn, worden we samengevoegd met de "normale" klas, omdat het anders veel te duur wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:20 schreef Excess_All het volgende:
Jeej zometeen weer werken om 7.30 tot 16.30
belden ze gisteren op kan je ook van 13 tot 21
dat was dan voor de deil
heb eerst altijd op de deli gestaan, maar vind counter veel leuker wat ik nu doe
febster ik heb ff een vraagje, ik las in een oud topic dat jij in sittard op school zat
zit je toevallig op hoge school zuyd ?
en wat is de naam van die opleiding dan, ik zit namelijk ook in daar op school maar doe iets anders, maar heb heel lang getwijfeld tussen wat ik nu doe en de opleiding small business en retailmanagement en food en business
ben uiteindelijk Mer gaan doen haha jah beetje anders, maar dat trok me aan omdat dat toch een stuk breder is
Verbouwing en vrij gaat bij ons niet samen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:53 schreef Justinn het volgende:
De AH waar ik werk word binnenkort ook verbouwd.![]()
En ze gaan tien nieuwe mensen aannemen.![]()
En de vrachtwagen komt bijna iedere avond (veel) te laat.![]()
Gelukkig,
Heb ik een weekje vrij.![]()
Verbouwing, een van de mooiste weken van het jaar, gaat ie niet werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:53 schreef Justinn het volgende:
De AH waar ik werk word binnenkort ook verbouwd.![]()
En ze gaan tien nieuwe mensen aannemen.![]()
En de vrachtwagen komt bijna iedere avond (veel) te laat.![]()
Gelukkig,
Heb ik een weekje vrij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:03 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Verbouwing, een van de mooiste weken van het jaar, gaat ie niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu een week vrij. Verbouwing is pas veel later in het jaar.![]()
Ik weet niet wat je leeftijd is. In principe kan jouw filiaalleiding ze uitbetalen. Is een hele kleine handeling in R&R alleen moeten ze dat uiteraard wel willen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef mrk_ het volgende:
Mijn loonstrookje viel ook aardig tegen...Had meer verwacht.. Kan je trouwens nog vakantie-uren zomaar opnemen? Ik heb er namelijk een stuk of 140 staan, en ik zou niet weten wanneer ik die anders moet krijgen!Had het gevraagd, en er werdt me verteld dat je die pas krijgt als je weggaat bij ah..
![]()
Trouwens, ik moet nog in de lijstje in de SP... AH grootte 4 , filiaal 1211, harderwijk. Werk op AGF , Kassa, vlees en hb..
ben 18 , dus volgens mij zouden ze er dan niet zo groot probleem van moeten maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:26 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je leeftijd is. In principe kan jouw filiaalleiding ze uitbetalen. Is een hele kleine handeling in R&R alleen moeten ze dat uiteraard wel willen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef CryptoKnight het volgende:
ow dat is leuk! Foto's!!!!!
haha zal er eens een paar met mn mobieltje maken als ik aan het werk ben en ik heb koffiepauze ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef CryptoKnight het volgende:
ow dat is leuk! Foto's!!!!!
Geen standaardadvertentie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:30 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga vanavond samen met een collega de advertentie ontwerpen voor de openingsaanbieding van volgende week voor in het plaatselijke weeknieuwsblad
Oh, dat is helemaal gemeen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef CryptoKnight het volgende:
Als je als vakantiemedewerker bij ons werkt, krijg je ook geen kortingskaart...
Nee Bart, de foto was voor iets wat wij ook nog niet weten. Shirley wilde het ons niet vertellen; we weten alleen dat Atse de foto moest opsturen naar Ton en dat het waarschijnlijk iets te maken heeft met ons bedrijfsbezoek aan Purmerend....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Geen standaardadvertentie?
Daar was die foto dan zeker voor!?![]()
Ik kreeg voor 1 week werk laatst 250 euroquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:06 schreef Game_Error het volgende:
Net mn eerste salarisstrookje gehad, voor n weekje werken 80 euro rijker
Beetje rare beslissing van hem. Het is ook fout van zijn SM, maar hij gaat er nu ook qua salaris op achteruit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef GotC het volgende:
En mijn filiaal heeft weer een VM minder..! Mijn VM is ermee gekapt, per direct.. hij gaat terug naar het andere franchise filiaal. Dat zegt wel genoeg over wat een klote zooi het nu op houdbaar is..maar baal er goed van, die vent was echt goud waard. Stond zo ongeveer de halve dag op t punt om in huilen uit te barsten
.
[..]
Ik kreeg voor 1 week werk laatst 250 euro![]()
Nja..een rare beslissing? Als je in mijn filiaal zou werken, dan zou je eerder zeggen 'waarom deed hij dat niet eerder?'. Het gaat er natuurlijk ook om of je zelf gelukkig bent!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:10 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje rare beslissing van hem. Het is ook fout van zijn SM, maar hij gaat er nu ook qua salaris op achteruit.
Kreeg vnv verkapt een baan als VSK in een andere filiaal aangeboden, beetje twijfelen of ik dat moet gaan doen
altijd baas boven baas hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef GotC het volgende:
En mijn filiaal heeft weer een VM minder..! Mijn VM is ermee gekapt, per direct.. hij gaat terug naar het andere franchise filiaal. Dat zegt wel genoeg over wat een klote zooi het nu op houdbaar is..maar baal er goed van, die vent was echt goud waard. Stond zo ongeveer de halve dag op t punt om in huilen uit te barsten
.
[..]
Ik kreeg voor 1 week werk laatst 250 euro![]()
AH 1150 bestaat niet, dichtst bij 1151 zit: AH 1152: Steenstraat 5, Wijk Bij Duurstede (AH 4) of mijn nieuwe filiaal AH 1251: Beverhof 41, Beverwijk (AH 4)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:47 schreef Game_Error het volgende:
wij zijn 1151 geloof ik
Maar anyway, ik moet maar weer eens gaan werken... gelukkig maar 3 uur
foutje wij zijn 1155
Nee was s' middags na 5en.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Simsfan88 het volgende:
Zozo, behoorlijk nat. Was dat 's morgens ofzo?
edit: Wat staat alles raar bij jullie! Tonijn naast de chips en appelmoes naast de worsten![]()
Ja dat zei ik ook maar dat vonden ze niet nodig. In de TC Tubantia stond ook nog een stukje:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef SHERMAN het volgende:
Zou je de stroom er niet afhalen als het water langs die TL-balken stroomt?
Vanavond vrachtwagen weer ruim een uur te laat.Niet leuk meer gewoon.
En Justin, ik heb de bouwtekeningen gezien... ik denk dat we een best mooie winkel krijgen.Heb het er ook nog even met Jan over gehad en het word echt wel wat.
Er waren maar 2 platen die naar beneden waren gevallen, de rest hebben iemand anders en ik er als voorzorg uitgehaald, dus het viel nog wel meequote:BORNE - Personeel en winkelend publiek in de Albert Heijn supermarkt in Borne werden tijdens de hoosbui opgeschrikt door plafondplaten die naar beneden kwamen. Persoonlijke ongelukken deden zich niet voor. ‘Er zijn een paar flessen wijn gesneuveld.
En we hebben wat omzet moeten missen’, reageert bedrijfsleider L. Sleurink. Uit voorzorg heeft hij de supermarkt een uur lang gesloten. Aan het begin van de avond, nadat alle brokstukken waren opgeruimd, ging de winkel weer open. Verspreid over de hele winkel zijn circa 40 platen van het systeemplafond naar beneden gekomen. De lichte platen van papierachtig materiaal hadden zich volgezogen met water en braken vervolgens topzwaar door midden.
Boven de supermarkt in hartje Borne bevinden zich appartementen. Hoe er water in de ruimte boven het winkelplafond heeft kunnen komen, is voor de bedrijfsleider een raadsel. ‘Dat laten we uitzoeken door een technische dienst.’
Ook het magazijn van de super kampte met wateroverlast. Het water kwam onder de buitendeur door. De opgetrommelde brandweer constateerde dat pompen in dit geval geen zin had.
Huh, ben ik zo in de war dan? Volgens mij zijn wij 1150, maar dat zal ik morgen eens checken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:12 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
AH 1150 bestaat niet, dichtst bij 1151 zit: AH 1152: Steenstraat 5, Wijk Bij Duurstede (AH 4) of mijn nieuwe filiaal AH 1251: Beverhof 41, Beverwijk (AH 4)
Nog 2 weken tot overplaatsing.
Tot ziens zelfscan![]()
Tsja; als we nu eens snelle worpers hadden, dan waren we al een stuk verder geweest.......quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:38 schreef blrrrt het volgende:
Eerste dag van de verbouwing zit erop.
Met z'n 2en van 9.00-18.00 bezig geweest om 3 meter Styling en 3 meter Shampoo te worpen...
Upload die foto's op www.mijnalbum.nl ofzo. Ik wil ze ook zien!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Tsja; als we nu eens snelle worpers hadden, dan waren we al een stuk verder geweest.......![]()
Haha, nee hoor Bart. Lekker gewerkt vandaag, morgen weer leuk verder. En als het goed is gaan we iedere dag het resultaat beter zien.![]()
Op verbouwingfoto's moeten jullie overigens nog even wachten, daar hebben we het te druk voor.....![]()
HAHAHAHA. Gebruik jij nou de mousse, de spray, het wastablet, de wasemulsie of toch gewoon de doekjes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Upload die foto's op www.mijnalbum.nl ofzo. Ik wil ze ook zien!
En Rudy, waar is Lactacyd nou precies voor?
De tabletten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Gebruik jij nou de mousse, de spray, het wastablet, de wasemulsie of toch gewoon de doekjes.![]()
Uploaden misschien morgen......
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Alle koelcellen in de winkel zijn uitgevallen, moet zo dus werken, en morgen ook de hele dag om de klus even te klaren...
We zitten onder een parkeerdek, dus we hebben héél veel palen in de winkel. Ze zijn zowel in de paden als in de schappen te vinden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef highway101 het volgende:
Damn hebben jullie alle palen in het gangpad staan?
Wij hebben ze meestal in de schappen staan. Niet geweldig voor je worp, maar wel voor de ruimte.
En een aantal palen staan aan de kassa's. Niet geweldig voor de overzicht, maar wel voor de ruimte.
Kom idd uit de omgving Utrecht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?
Edit: aangezien je in de buurt van Utrecht woont zal het wel niet, maar in Hoorn is het dus laatst ook gebeurd. Aangezien alle koelcellen aan elkaar gekoppeld zitten, gaan ze één voor één eraf.
Bij ons is de koeling met boter en yoghurt kapotquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?
Edit: aangezien je in de buurt van Utrecht woont zal het wel niet, maar in Hoorn is het dus laatst ook gebeurd. Aangezien alle koelcellen aan elkaar gekoppeld zitten, gaan ze één voor één eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |