Nee was s' middags na 5en.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Simsfan88 het volgende:
Zozo, behoorlijk nat. Was dat 's morgens ofzo?
edit: Wat staat alles raar bij jullie! Tonijn naast de chips en appelmoes naast de worsten![]()
Ja dat zei ik ook maar dat vonden ze niet nodig. In de TC Tubantia stond ook nog een stukje:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef SHERMAN het volgende:
Zou je de stroom er niet afhalen als het water langs die TL-balken stroomt?
Vanavond vrachtwagen weer ruim een uur te laat.Niet leuk meer gewoon.
En Justin, ik heb de bouwtekeningen gezien... ik denk dat we een best mooie winkel krijgen.Heb het er ook nog even met Jan over gehad en het word echt wel wat.
Er waren maar 2 platen die naar beneden waren gevallen, de rest hebben iemand anders en ik er als voorzorg uitgehaald, dus het viel nog wel meequote:BORNE - Personeel en winkelend publiek in de Albert Heijn supermarkt in Borne werden tijdens de hoosbui opgeschrikt door plafondplaten die naar beneden kwamen. Persoonlijke ongelukken deden zich niet voor. ‘Er zijn een paar flessen wijn gesneuveld.
En we hebben wat omzet moeten missen’, reageert bedrijfsleider L. Sleurink. Uit voorzorg heeft hij de supermarkt een uur lang gesloten. Aan het begin van de avond, nadat alle brokstukken waren opgeruimd, ging de winkel weer open. Verspreid over de hele winkel zijn circa 40 platen van het systeemplafond naar beneden gekomen. De lichte platen van papierachtig materiaal hadden zich volgezogen met water en braken vervolgens topzwaar door midden.
Boven de supermarkt in hartje Borne bevinden zich appartementen. Hoe er water in de ruimte boven het winkelplafond heeft kunnen komen, is voor de bedrijfsleider een raadsel. ‘Dat laten we uitzoeken door een technische dienst.’
Ook het magazijn van de super kampte met wateroverlast. Het water kwam onder de buitendeur door. De opgetrommelde brandweer constateerde dat pompen in dit geval geen zin had.
Huh, ben ik zo in de war dan? Volgens mij zijn wij 1150, maar dat zal ik morgen eens checken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:12 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
AH 1150 bestaat niet, dichtst bij 1151 zit: AH 1152: Steenstraat 5, Wijk Bij Duurstede (AH 4) of mijn nieuwe filiaal AH 1251: Beverhof 41, Beverwijk (AH 4)
Nog 2 weken tot overplaatsing.
Tot ziens zelfscan![]()
Tsja; als we nu eens snelle worpers hadden, dan waren we al een stuk verder geweest.......quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:38 schreef blrrrt het volgende:
Eerste dag van de verbouwing zit erop.
Met z'n 2en van 9.00-18.00 bezig geweest om 3 meter Styling en 3 meter Shampoo te worpen...
Upload die foto's op www.mijnalbum.nl ofzo. Ik wil ze ook zien!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Tsja; als we nu eens snelle worpers hadden, dan waren we al een stuk verder geweest.......![]()
Haha, nee hoor Bart. Lekker gewerkt vandaag, morgen weer leuk verder. En als het goed is gaan we iedere dag het resultaat beter zien.![]()
Op verbouwingfoto's moeten jullie overigens nog even wachten, daar hebben we het te druk voor.....![]()
HAHAHAHA. Gebruik jij nou de mousse, de spray, het wastablet, de wasemulsie of toch gewoon de doekjes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Upload die foto's op www.mijnalbum.nl ofzo. Ik wil ze ook zien!
En Rudy, waar is Lactacyd nou precies voor?
De tabletten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:23 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Gebruik jij nou de mousse, de spray, het wastablet, de wasemulsie of toch gewoon de doekjes.![]()
Uploaden misschien morgen......
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef Webgangster het volgende:
Alle koelcellen in de winkel zijn uitgevallen, moet zo dus werken, en morgen ook de hele dag om de klus even te klaren...
We zitten onder een parkeerdek, dus we hebben héél veel palen in de winkel. Ze zijn zowel in de paden als in de schappen te vinden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef highway101 het volgende:
Damn hebben jullie alle palen in het gangpad staan?
Wij hebben ze meestal in de schappen staan. Niet geweldig voor je worp, maar wel voor de ruimte.
En een aantal palen staan aan de kassa's. Niet geweldig voor de overzicht, maar wel voor de ruimte.
Kom idd uit de omgving Utrecht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?
Edit: aangezien je in de buurt van Utrecht woont zal het wel niet, maar in Hoorn is het dus laatst ook gebeurd. Aangezien alle koelcellen aan elkaar gekoppeld zitten, gaan ze één voor één eraf.
Bij ons is de koeling met boter en yoghurt kapotquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat me raden.. AH filiaal in Hoorn?
Edit: aangezien je in de buurt van Utrecht woont zal het wel niet, maar in Hoorn is het dus laatst ook gebeurd. Aangezien alle koelcellen aan elkaar gekoppeld zitten, gaan ze één voor één eraf.
en bij ons draait alles gewoon op volle toerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Bij ons is de koeling met boter en yoghurt kapot![]()
Dit is ons dus gister bespaard gebleven. Zoals jullie (wellicht) gelezen hebben was er een grote stroomstoring in Eindhoven en omgeving. Kwart over 9 viel de stroom eruit, en om kwart voor 10 ben ik maar eens gaan kijken hoe het met mijn koelingen was. Die deden dus zoals verwacht ook niks. Maar na een ruime 2 uur sprong het gebeuren (als eerste!) bij ons weer aan, en na wat gechecked te hebben hadden we voor maar 600 euro schade (met name pizza's). Is wel freaky in een hele donkere AH lopen, in een pikzwart dorp, en dat dan opeens je nooddeur openwaaitquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:30 schreef juriaan het volgende:
[afbeelding]
Hier de foto, het ging overigens om 5 puin bakken
En dit vorig jaar ook met vriezers
Het gaat trouwens over AH1247, té Maarssen(broek)
sowieso wasmiddelen met die kut x jes en N'tjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:01 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag de mutaties gedaan van Houdbaar, het leken wel worpen zeg
Hij is weer gemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:44 schreef mrk_ het volgende:
[..]
en bij ons draait alles gewoon op volle toeren![]()
![]()
Ja, wij hadden gister een top omzet beste maandag aller tijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook
Wat me wel verbaaste bij ons hoe snel alles weer vol is.
Ik heb zelf een keer in Amersfoort geholpen met het vullen van de koelingen/diepvries nadat boven de winkel brand was uitgebroken. hierdoor was de stroom in de winkel uitgevallen/geschakeld. Het gevolg was dat alles wat in gekoeld hoorde te liggen vernietigd moest worden. de winkel heeft verder geen brandschade opgelopen, en ging op "bevel" van de cluster mannager die zelfde dag nog open! de maandag op de brand werd alles weer geleverd, en het was een dag werk om alles weer op orde te krijgen. ze hadden dan ook hulp van personeel uit De Bilt(ik), Bilthoven, Baarn, en nog een paar andere filialen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook
Wat me wel verbaaste bij ons hoe snel alles weer vol is.
quote:'We hebben zelfs voor een klant Perla-koffie, het eigen merk van Albert Heijn, in huis gehaald. Al moesten we de man natuurlijk wel uitleggen dat dit niet de bedoeling was.'
Karel van Eerd, de man achter supermarktketen Jumbo, in Elsevier over de garantie dat Jumbo producten die de klant echt mist binnen twee weken in huis haalt.
en bij ons is de koeling van traiteur aangevroren nuquote:
Appart, want bij ons kon dat dus helemaal niet. Ze kwamen er in de ochtend achter en eerst moest alles als code 4 (schade) worden geteld voor de verzekering (die het natuurlijk gaat vergoeden) en alle andere mensen moesten nadat de kooling het weer deed snel de dingen vullen zoals boter, vlees en zuivel zodat de koecellen in het magazijn niet vol waren voor de volgende dag. Aangezien er bij ons al om 6 en 12 uur vers komen konden we dus niet op diezelfde dag nog een bestelling plaatsen (vond de OM ook niet nodig, die een kijkje kwam kijken) Aangezien het vakantie is en er liefst vast personeel willen om te herstellen waren er niet zoheel veel mensen (achteraf wel teveel) en moest dinsdag ook (die dag erna) gekeken worden voor voorraad verschillen (en dat verschil uiteraard op de .... (jeweetwel) verhalen) Vnaochtend was zat alles erin en zijn er nog maar heeeeeeeeeeel weinig lege vakken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:53 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keer in Amersfoort geholpen met het vullen van de koelingen/diepvries nadat boven de winkel brand was uitgebroken. hierdoor was de stroom in de winkel uitgevallen/geschakeld. Het gevolg was dat alles wat in gekoeld hoorde te liggen vernietigd moest worden. de winkel heeft verder geen brandschade opgelopen, en ging op "bevel" van de cluster mannager die zelfde dag nog open! de maandag op de brand werd alles weer geleverd, en het was een dag werk om alles weer op orde te krijgen. ze hadden dan ook hulp van personeel uit De Bilt(ik), Bilthoven, Baarn, en nog een paar andere filialen.
Van welke padden vond je dat ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:01 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag de mutaties gedaan van Houdbaar, het leken wel worpen zeg
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef highway101 het volgende:
pics?
Daar dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:50 schreef Rudy-F1 het volgende:
Eerste 5 foto's van de verbouwing staan hier
Ook de rest van de foto's zal hier worden neergezet. Ik hoop zo snel mogelijk, maar heb het nogal druk......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |