how are you today?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaarik was net te laat geloof ik
Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
how are you today?
Leuk wat je over je kat vertelde. Ik herken dat, ik heb ook echt een band met mijn meissies. Vanmorgen nog een goed gesprek met mijn Bepjegehad. Ze geeft me echt altijd antwoord met veel 'prrrrtjes' en 'mewtjes'
![]()
Wat is daar mis mee danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:07 schreef Atuniel het volgende:
Er is op dit moment trouwens een discussie gaande in het Feedback topic, over manier van modereren en ideen om het anders te gaan doen.
Misschien dat mensen ook een idee hebben en dat willen neerzetten?
Beter dan gisteren gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.
Kat van mij is stronteigenwijs maar wel cool. Je kunt letterlijk vragen aan haar wat ze wil en dan gaat ze direct aan de slag om je proberen uit te leggen wat ze wil (tegen de deur aan staan als ze naar buiten wil, achter je reet aanlopen als je de keuken ingaat als ze honger heeft, voor de woonkamerdeur demonstratief gaan zitten als ze wil krabben aan de voordeur maten dat soort dingetjes
![]()
En ze verwelkomt me elke ochtend door voor de woonkamer deur te gaan zitten en luid miauwend naar buiten te stormen de gang op als ik de deur open doe![]()
En dat houdt niet op voordat ik d'r aangehaald heb.
En tja, alleen tv kijken kan ook niet. Dan komt ze direct op schoot liggen![]()
Hoest met jou vandaag?
Maar die van jouw is veeeeel mooier....Die draak!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaarik was net te laat geloof ik
Die van mij krijgt overdag brokjes en 's avonds anderhalve eetlepel natvoer voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Beter dan gisteren gelukkig
Praat me niet over eigenwijs, die van mij kunnen er ook wat van. En dat voor je voeten lopen iddik stond laatst nog op Bea's staart omdat ik haar niet had gezien, ik schrok me rot. 'Loop dan ook niet zo voor m'n voeten!', riep ik, maar wel snel mijn meissie optillen en aaien en troosten natuurlijk
![]()
Soms verstaan ze me ook echt. Normaliter krijgen ze 'verantwoorde' brokken maar nu met die hitte krijgen ze ook 'natvoer', en hun favoriet zijn die zakjes van Sheba met filet en saus erin. Laatst zat ik op de bank en riep ze, willen jullie lekker filetje? Komen ze allebei aangerend met veel geprrr en kopjes geven, alsof ze precies wisten wat ik zei. En nee, ze hadden geen honger want er stonden nog brokken.![]()
Goed om even van je te horen Droomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.
Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.
Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.
Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.
Maar ik ben er binnenkort weer van de partij![]()
Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.
Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.
Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.
Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.
Prettig dag allemaal
En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goed om even van je te horen Droom![]()
Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
Ben soms serieus bezig de hele tijd dus. En dan neem ik fouten van mezelf dus ook serieus. Maar goed, fouten leer je van ook weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goed om even van je te horen Droom![]()
Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bent![]()
Fijn, ik durfde gisteren niet eens meer aanwezig te zijn hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Je bent altijd welkom hoor droom. Iedereen heeft wel eens zijn dag niet.
En post 15.000![]()
Die ik aangemaakt had neem ik aan? Die mag best als opvolger hiervoor geopend worden hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Metro, lees jij de andere Ouwehoer ook even aub?
Dat denk ik ook, en dat denken heel veel mensen. Alleen zeggen ze het allemaal anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Dromenvanger het volgende:
De echte moderne tijden moeten nog komen
Dat denk ik dus echt, dan kijk ik even in mijn glazen-bol en zie ik een moderne tijd die op komen staat.
Ik denk dat veel mensen een periode door zullen gaan, een zware periode kan het zijn maar het ligt er maar net aan hoe je ontwikkeld bent door de loop van de tijd heen. Ieder mens zal een bepaalde ontwikkeling doorgaan. Als mensen niet in staat zijn om die ontwikkeling te doorgaan dan zullen ze doodgaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en dat denken heel veel mensen. Alleen zeggen ze het allemaal anders.
De ene zoekt het in Peak oil (als de olie op is zullen alleen de slimste en milieubewuste mensen overleven)
De ander zoekt het in 2012, het einde van de maya kalender.
Weer een ander zoekt het in nieuwe tijdskinderen.
Ik denk dat er overal een beetej waarheid in zit. De mens zal zichzelf voor een groot deel vernietigen, een ander deel zal uitsterven en het overgebleven deel zal de 'echt' moderne mens worden.
Dat verschilt inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef Metro2005 het volgende:
Hmm dat verschilt dan toch inderdaad per mens. Ik ben juist in de winter superactief op het spirituele en paranormale vlak en in de zomer voel ik me juist weer wat meer down to earth zeg maar.
Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat verschilt inderdaad
Down to earth alleen in de zin van dat je paranormaal minder actief bent of voel je je in de zomer ook minder?
Misschien komt het door de hitte dat je minder actief bent in de zomer op paranormaal gebied. Moet zeggen dat ik tijdens die warme hitte amper kon denken op een normale manier. Ook niet helemaal mezelf dus op dat moment doordat de hersens overhit zijn. Misschien ligt het daaraan.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.
Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk ook al een tijdje geen tekenfilms meer. Verschrikkelijk dat nagesynchroniseerde
En dan ook nog zo nep. ik krijg er gewoon de zenuwen van.
Ik zou gewoon liever maja de bij en zo weer terug hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef Champloo het volgende:
even een vraagje aan de mama's en pappa's van dit Topic.
Ik zapte vandaag eens langs Jetix (ik kijk het niet meer hoor) maar als jullie kiendjes dat kijken worden ze nooit gek van dat Nederlands nagesynchronizeerde gezever? Als het goed nagesynchronizeerd was maakte me dat niet zo heel veel uit. Maar bij elk programma zijn dezelfde stemacteursdaar word je toch gek in de kop van. Dat ze dan de Nederlandse ondertiteling houden bij de meeste programma's zoals vroeger in mijn tijd daar leerde je ook nog eens van.
en wat hebben jullie liever? NL gesynchronizeerd of NL ondertiteling?
Ik weet het. Een zeer bizarre vraag weer van Champloo![]()
Daarom is cartoon network helemaal overgestapt op het Nederlands bijna.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezen![]()
nog 50 minuten en je mag naar huisquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Geen idee hoe ze ziek komt, ze heeft hoestbuien en een zere keel enzo.
Gefeliciteerd dromenvanger!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje
Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.
Dus in het echt ben ik hetzelfde als hierSteeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.
Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.
Maar wie weet kunnen die mensen dat maar beter zelf doen
Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.
Medicatie zal ooit ouderwets zijn
quote:
Moet jij nog lang ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog 50 minuten en je mag naar huis![]()
*Marietje heeft ook geen zin meer*
Probeer eens wat labello. misschien is het gewoon enorm droog. Als ik dat niet gebruik dan krijg ik ook superdroge lippen en scheurtjes in mijn lip en rondom mijn mond enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Samara heeft kapotte mondhoeken, ik dacht dat dat een winterkwaaltje was![]()
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom![]()
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo![]()
Iemand hier ervaring mee?
Dankequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dromenvanger!
Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dromenvanger!
Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
Haai Dromenvangerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje
Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.
Dus in het echt ben ik hetzelfde als hierSteeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.
Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.
Maar wie weet kunnen die mensen dat maar beter zelf doen
Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.
Medicatie zal ooit ouderwets zijn
Kun je een computer koppelen aan het denken, dan is veel meer mogelijkSnap niet waarom dat nog niet mogelijk is. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)
txquote:
Nou ja ik weet dat je met calendula extracten goed wondjes kunt behandelen, ik weet ook dat thijm goed werkt op een zere keel, venkel werkt goed op je darmen zo zijn er veel meer voorbeelden te bedenken die ook door artsen al als werkend worden erkend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.
Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
Dankequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haai Dromenvanger![]()
Gefeliciteerd met je moeder, en proost![]()
Ik weet het niet hoe moeilijk het is om een computer aan het denken te koppelen, wel denk ik dat men in de toekomst veel meer op dit gebied zal kunnen dan nu.
Laatst was op het nieuws een item over een man die geloof ik deels verlamd was ofzo maar via een pc weer zijn arm kon bewegen, door het het alleen maar te denken, bizar gewoon. Klinkt mij nog heel erg 'SF' in de oren. Maar wie weet, wat er ooit allemaal mogelijk zal zijn![]()
Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Samara heeft kapotte mondhoeken, ik dacht dat dat een winterkwaaltje was![]()
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom![]()
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo![]()
Iemand hier ervaring mee?
Een mens is niet plant aardig en niet dier vriendelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.
Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
Die is er nog steedsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?
Misschien heeft ze wel een vitaminetekort, kan maar zo ook al stop je ze vol met gezonde dingen. Had het dochtertje van een vriendin van me laatst ook. Ik zou idd niet gelijk met Zovirax gaan smeren, misschien beter om ff bloedje te laten prikken bij de huisarts?
Oja, hoe is het trouwens met je tuin en de mol?![]()
Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goed je weerstand op peil houden dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan ook door stress komen als je uitslag krijgt.
Ik heb vaker een koortslip gehad en dat komt door stress. Stress kan een virus eerder opwekken. Zonder stress krijg je niet zo snel een virus.
Maar dat heb ik van mijn pa die dat gisteren zei.
Een virus komt niet zo snel tot leven als je kalm bent.
Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.
Maar ik denk dat we sowieso nog lang niet alles weten over wat er allemaal mogelijk is mbt medicinale planten
Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor openquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb in de zomer altijd het gevoel dat ik minder opensta voor het 'paranormale' dan in de winter. Herkennen jullie dat of juist niet?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Circle het volgende:
[..]
Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor open![]()
Ik denk ook dat er de komende 10 jaar heel veel zal veranderen, en dat baseer ik ook grotendeels op mijn 'gevoel'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Er komt over een tijd een doorbraak in alles. Ik voel dat gewoon. En nu ik het schrijf voel ik gewoon de energie opkomen
Ik voel gewoon dat er spannende mooie leuke en geweldige tijden aankomen.
The sky is niet eens the limit zoals ik vaker zeg. Er zullen geen limieten meer zijn.
Achterstand zal worden ingehaald. En daarna zal het op lichtsnelheid gaan.
Internet via het lichtnet
Maar dat is niet alles. Ik bedoel dus. Dat is niet alles omdat er zoveel meer is. En niet zoals Ten broeke. Gewoon er komt zoveel meer. Digitaal gezien dus
Aw, wat een proper molletjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Die is er nog steeds![]()
Ik heb de flessen geprobeerd maar die gooit hij er gewoon weer uit.
Ik zou nog even naar de intratuin maar er komt steeds iets tussen, ik heb ook de auto niet nu en het is best een stukje fietsen.
Ik zal inderdaad morgen de huisarts eens bellen.
Het broertje van een vriendin van mij had adhd, hij heeft eerst steeds medicijnen gehad daarvoor, ik weet even niet hoe die medicijnen heten maar het waren medicijnen waar nu vaak discussie's over zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.
Sint jans kruid misschien wel als middel?
Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.
Morgen naar de dokter, ik ga morgen mijn dokter ook alles vertellen en dan vraag ik meteen over sint janskruid.
Ze zeggen dat je geen kruiden mag nemen bij chemische medicatie omdat die 2 elkaar kunnen versterken.
Vis-olie wist hij niet.
En zo pak ik nog een biertje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Circle het volgende:
[..]
Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor open![]()
Klopt, dat heb ik ook gehoord idd, dat dat niet samengaat met ADquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.
Sint jans kruid misschien wel als middel?
Iedereen komt wel eens eigenwijs over hoorquote:Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.
Het zal zeker positief wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er de komende 10 jaar heel veel zal veranderen, en dat baseer ik ook grotendeels op mijn 'gevoel'![]()
Ach ja, ik ben nou een maal een intiuitief tiepje![]()
![]()
Ik denk ook dat het collectief menselijk bewustzijn daar veel invloed op zal hebben, en dat daar ook vanaf zal hangen of het positief is of niet![]()
Maar we zullen het zien, tzt.![]()
Ik verontschuldig mezelf teveelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
Klopt, dat heb ik ook gehoord idd, dat dat niet samengaat met ADVisolie mag volgens mij wel hoor, ik slik het al tijden iig
Stond laatst nog een heel artikel over in de Ode, over visolie en waar het allemaal wel niet goed voor is.
[/sub]
Visolie verdunt alleen het bloed. Toen ik voor mijn half-jaarlijks bloedprikken moest gaan, toen bleef het bloed stromen. Vandaar gestopt met vis-olie innemen. Maar ik denk dat ik gewoon weer begin. Dan druk ik het watje gewoon 10 minuten langer op het gat in de ader
Vis-olie schijnt echt gezond te zijn![]()
En hoe gezonder des te beter hier
[sub]
Iedereen komt wel eens eigenwijs over hoor, ik vast ook
En het merendeel van de tijd kom je op mij juist heel sympathiek over, dus no worries
Doorzetten denk ik. Geen zelf-medelijden tonen. Ik bedoel, zelf-medelijden werkt averechts. Als jij jezelf in de steek gelaten voelt, dan doe jij jezelf pijn. Zelf-medelijden schiet je dus echt totaal helemaal niets mee op. Heb dat ook een tijdje gehad af en toe. Om gek van te worden is dat. Snel vanaf stappen dus. Je moet jezelf nooit zielig vinden in het leven. Vind jij jezelf zielig dan .....dan is het waardeloos.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..
Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Hey Droom.... tis wel okay zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.
Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.
Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.
Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.
Maar ik ben er binnenkort weer van de partij![]()
Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.
Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.
Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.
Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.
Prettig dag allemaal
En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Droom.... tis wel okay zo.
Ik was er vandaag niet en kon niet eerder reageren.
Ik snap dat je je niet jofel voelde toen om de een of andere reden. niet lekker in je vel zat.
Laat maar. Ik heb me er, nadat ik er iets van gezegd had, ook niet al te veel van aangetrokken
Waar is Mirage?quote:
Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Ik heb gewoon een berg ellende te verwerken gehad en dat is nog altijd gaande af en toe.
En soms barst de bom nogmaals. Maar goed, ik wil niet meer verontschuldigen. Dat doen ze maar in de kerk
Alles okey met jou?
Klinkt mij als een periode waarin je bepaalde dingen moet loslaten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..
Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Buiten de deur werken lijkt me leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.
Ben wel moe nu. Beetje suffig.
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
538 ligt er nu ook uit online. Hoe zenden ze uit online via de radio? Hoort een slecht ontvangst erbij? Via de ether gaat het dus niet. Dus wie weet hoort een storing online erbij.
Gaf ik RTL FM de schuld. Net 20 seconde geen ontvangst gehad hier.
De details dus
Ik wil nu weten hoe ze online uitzenden, of ze massaal gegevens verzenden ofzo. Of dat het 1 gegevens overdracht is en nog meer.
Toch eens een topic openen in digital chat
Tv ontvang je inderdaad via de schotel of niet? Ik bedoel, 300 meter verderop staat hier het gebouw dat alle tv verzorgt in mijn woonplaats en daar staan een aantal grote schotels. Schotels gericht op satelieten? Ik moet dat opzoeken, ik wil het wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Net hoorde ik een reclame van Mystery land op radio 538. Ik ga echt een keer daarheen nog
Ik wil dat meemaken dus
Maar dat komt later. Eerst verder gaan nog
ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Buiten de deur werken lijkt me leuk
Ik heb nu even geen werk in de zin van werken voor een baas. Maar goed, lijkt me leuk om buiten de deur te werken
Verder weet ik het ook niet
Werken maakt ook moe. Kun je straks wel lekker slapen
Ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.
Wanneer is dat weer dan?
Werk dat bevaltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Buiten de deur wil nu zeggen: buiten het kantoor waar ik normaal gesproken zit. Of buiten het gebouw eigenlijk.
Buiten de deur.... Ik voel me ook wel heel erg thuis daar.
OP het moment is het er vrij rustig ivm de vakantieperiode dus gister zelfs wat klein schilderwerk meegenomen. Dat kan gewoon. Men gaat er gewoon vanuit dat mijn werk af komt.
Vandaag valt ook onder het kopje werk maar kan ik nauwelijks als zodanig beschouwen. Was meer bijrijder en meesjouwer voor een van de bestuursleden. En dat is gezellig... de hele weg gezellig praten over van alles en nog wat.![]()
Da's geen werk.
Maar ik ben wel moe van het in de auto hangen en zo. En het is ook gewoon tijd voor mijn dagelijkse dipje.
Moest een klein stukje naar huis lopen door de regen. Nu wil mijn haar gewoon niet meer drogen. Het is nog steeds niet droog![]()
Mirage moet terug komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???
Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
Rust vinden is dan wel lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef Metro2005 het volgende:
Schrijven is goed![]()
Ik wou soms dat ik ook wat meer het achterste van mijn tong kon latne zien maar helaas. Zodra ik 1 gedachte op wil schrijven ben ik in mijn hoofd al weer 500 gedachtes verder wat weer allemaal met elkaar samenhangt. Daardoor wil ik altijd alles kort samengevat opschrijven zodat ik tijd genoeg heb en snel genoeg ben om mijn gedachtes op te schrijven.
Dat geeft helaas als probleem dat ik er soms geen reet meer van snap wat ik op heb geschreven![]()
Nee, ik denk helaas te veel en te snel en ik dnek ook te chaotisch om het allemaal te kunnen noteren.
Geen wonder dat ik vaak erg moe ben trouwens. .....
Duurt bij mij bij het mediteren ook altijd érg lang voordat al mijn gedachtes een keer een beetje weg zijn.
Goed plan...'cleared for take off' en je bent al weer bijna 'thuis'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef displission het volgende:
thx circle..heel mooi gezegd en klinkt ook heel logisch. Ach waar ik zelf aan zat te denken: nu ik alle systemen een paar weken geleden uit heb geschakeld in de cockpit, even tot stilstand komen. Een korte stop op een eiland..waar ik min of meer even niet op wil vertoeven met mijn vliegtuig. Het plan is om de instrumenten te controleren en stapje voor stapje knopjes in te drukken waarvan ik zeker weet dat ik in een keer weer goed wegvlieg en veilig wegvlieg. Zoiets..maar iig bedankt voor je steun..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Circle het volgende:
[..]
Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...![]()
Een geruststelling is dat ieder mens het heeft. Zelfs al ben je de rijkste van de wereld. Geen enkel mens is ultiem gelukkig. Daarom zijn we allemaal samen en daarom denk ik dus dat we samen dat probleem moeten oplossen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
het is ook iets waar dv het over heeft: oorlogen
het zijn allemaal dingen bij elkaar..het slechte weer..terwijl ik hoopte op wat zon in de vakantieperiode..maarja, zon is ook niet alles..er komen nog meer dingen bij kijken..ik ben er wel aan het werken om zo spoedig mogelijk te vertrekken..(met het vliegtuig).
Kleine dingen waar ik me even aan irriteer..financiele tegenslagen, noem maar op..verplichtingen..
Hou je maar wat in ... soms is het beter ff met de stroom mee te lopen. Ik zou soms elke dag tegen collega's op 't werk es goed mijn gedacht willen zeggen, het zou ff opluchten maar des te pijnlijker worden achteraf ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik verheug me op morgen. Ik verheug me op die gesprekken. Om ze de waarheid te vertellen dus
Misschien zijn we allen 'n beetje overgeïnformeerd ... we weten dagelijks alle ellende in de wereld ... en veel zaken blijven hangen, knagen aan je ... als ik de wereld zo volg en ik zie dan mn 2 kleine jongens in huis rondlopen ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
het zijn allemaal dingen bij elkaar..het slechte weer..terwijl ik hoopte op wat zon in de vakantieperiode..maarja, zon is ook niet alles..er komen nog meer dingen bij kijken..ik ben er wel aan het werken om zo spoedig mogelijk te vertrekken..(met het vliegtuig).
Kleine dingen waar ik me even aan irriteer..financiele tegenslagen, noem maar op..verplichtingen..
Op een kalme manier dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hou je maar wat in ... soms is het beter ff met de stroom mee te lopen. Ik zou soms elke dag tegen collega's op 't werk es goed mijn gedacht willen zeggen, het zou ff opluchten maar des te pijnlijker worden achteraf ...
Da's heel menselijk hoor Displission, en soms mag je best ff balen als dingen tegenzitten. Laat dat je niet onzeker maken over jezelf, iedereen heeft wel eens van die perioden denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
Met mij is het goed, maar wel moe. Ik las dat je vertelde over die ouwe 'vriend' die je tegenkwam en die je niet aankeek. Wat raar, dat hij zo doet. Hij zal je op de een of andere manier idd wel niet hebben durven aanspreken denk ik?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Met mij gaat het goed
Ik ga alles aanpakken dus.
Hoe is het met jou?
Morgn gesprek lekker voeren. En dan vertel ik ze de waarheid over medicatie.
Ik ga ze gek maken.
Boeit me nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Met mij is het goed, maar wel moe. Ik las dat je vertelde over die ouwe 'vriend' die je tegenkwam en die je niet aankeek. Wat raar, dat hij zo doet. Hij zal je op de een of andere manier idd wel niet hebben durven aanspreken denk ik?
Niet OK![]()
Heb je die gesprekken daar met 'vaste' personen? Zijn dat onprettige gesprekken of zijn er ook wel goeie gesprekken geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga alles aanpakken nogmaals.
En mijn wraak zal zoet zijn. En fel.
Mijn wraak zal erg fel zijn.
Mijn wraak zal fel en zoet zijn
Wacht maar af
Morgen gesprek. Zeggen ze daar ook maar 1 woord dat mij niet bevalt. Dan vernietig ik hun visie.
Omdat mijn visie de beste is.
Morgen zal ik ook vragen waarom mijn docter een poster heeft ophangen over de zogenaamde ultieme genezing van medicatie. Terwijl medicatie nog zieker maakt.
Ik maak de psychiatrie gek dus.
Ik maak de psychiatirie gekker dan al de patienten die ze ooit gehad hebben![]()
De gespreks-partner daar twijfelt aan mijn kunnen. En dat bevalt me niet. Ze denkt beter te zijn misschien. Ze denkt dat ik niet voor mezelf kan denken. Magriet in het Panhuis dus. Een vrouw met MBO niveau die denkt te weten hoe ik moet denken. Een vrouw die dom is en niet weet wie ik ben. Misschien wordt zij wel de beroemdste persoon nog. Ze heeft extreem getwijfeld aan mij, terwijl ik einstein tot de macht 666 benquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb je die gesprekken daar met 'vaste' personen? Zijn dat onprettige gesprekken of zijn er ook wel goeie gesprekken geweest?
En wat bedoel je precies met medicatie die nog zieker maakt? Ik ben net naar de apotheek geweest voor mijn 'pilletjes'Persoonlijk ben ik nog altijd blij dat die dingen zijn uitgevonden hoor
![]()
Don't be the guy that shoots everyone on the streetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is tijd voor revenge.
Het is tijd voor pay-back
Het wordt tijd dat ik wraak ga nemen.
En dat ga ik dus ook doen
Wraak nemen op alles en iedereen die mij gek heeft gemaakt.
Lieve Dromenvanger. Niet doen, die namen. Is geen goed plan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Boeit me niet
Wat ze van mij denken boeit me wel. Maar zoals ik al zei. Ik vang alle gesprekken van ze op. Het boeit me niet persoonlijk wat ze van mij denken. Het boeit me zakelijk. Ze zullen mij vergeten dus. En ik zal hen vergeten nog. Er komt een moment dat we elkaar nooit tegen gekomen zijn. Dan weet ik niet meer dat ik die vrienden gehad heb, en zij weten niet dat ik hun vriend was. Formatering dus. De enige oplossing van het probleem. Ze zullen mij tegen komen op straat, en mij niet herkennen. Ze zullen mij dan als vreemde zien. Ik heb zo de neiging om hun namen de geven nu. En wie weet doe ik dat nog wel. Als fok! dat toestaat. Ze verdienen het dus.
Zodra ze ook maar 1 fout woord over mij uitspreken, dan krijg ik dat binnen straks
En zo pak ik ze aan.
En zo pak ik ook de psychiatrie aan nog.
En zo ga ik richting mijn overwinning ook.
Ik ga winnen.
En velen zullen met mij winnen
Heb je haar wel eens gezegd dat je dat vindt en voelt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De gespreks-partner daar twijfelt aan mijn kunnen. En dat bevalt me niet. Ze denkt beter te zijn misschien. Ze denkt dat ik niet voor mezelf kan denken. Magriet in het Panhuis dus. Een vrouw met MBO niveau die denkt te weten hoe ik moet denken. Een vrouw die dom is en niet weet wie ik ben. Misschien wordt zij wel de beroemdste persoon nog. Ze heeft extreem getwijfeld aan mij, terwijl ik einstein tot de macht 666 ben
Sja, ieder voordeel heb z'n nadeel en andersom... ik heb jou wel eens positiever hierover gehoordquote:Medicatie heeft vaak bijwerkingen.
Het vertroebeld de geest dus ook.
Medicatie verdoofd.
Weet je wat het is Marietje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Lieve Dromenvanger. Niet doen, die namen. Is geen goed plan.
Ik heb het gevoel dat je je het toch wel een beetje persoonlijk aantrekt, wat ik goed kan begrijpen, want ik vind je heel wraaklustig en ook wel boos klinken. En dat is geen kritiek.
Ga ff een peukie roken, ik pak er ook een bij. Ik ga je ff mailen op het adres dat in je profiel staat, if you don't mindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je wat het is Marietje.
Ik ben het zo zat als kots allemaal.
Daarom die namen.
Daarom die namen dus.
Mensen die mij altijd beperkingen hebben opgelegd. Ook mijn ouders dus. Maar dat doet iedere ouder.
Ik wil gewoon vrij zijn.
Vrij zijn zoals het bedoeld is.
En morgen ga ik het ze daar vertellen zoals het zit.
Bevalt het ze niet dan ben ik weg.
Ik geef ze de keuze morgen.
En gebeurt dat morgen niet, dan gebeurt dat de volgende keer.
Ik heb er geen zin meer in dus.
Die naam maakt niet uit volgens mij. Totaal niet.
Nu even sigaret roken.
Namen zijn belangrijk ook.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word rustig en saai volgens haar.
Welk adresquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Returned mail, mailbox unavailable zegt ie.
hotmail, die staat in je profielquote:
Doe maar gmail dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hotmail, die staat in je profiel![]()
Heb het weer geprobeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
danny.szlanina@gmail.com
Komt altijd aan
Naar gmailquote:
Als ik aan einstein denk dan denk ik aan een man met een heel groot hoofd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga contact zoeken met Einstein nog
Of ben ik Einstein?
Of lijkt Einstein op mij?
In ieder geval ga ik formules ontwikkelen
Niet alleen 1 formule maar meer formules
Radio 538
Lekkere zender.
Tover formules ga ik ontwikkelen dus.
Ik lees het morgen daarquote:
Albert Einstein, die van E=mc2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik aan einstein denk dan denk ik aan een man met een heel groot hoofd.
Was dat niet uit weird science of zoiets![]()
OKquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lees het morgen daar
En dan geef ik meteen antwoord
Vandaag niet meer.
Ja, ja ik weet wel wie dat is, maar het beeld dat ik voor ogen krijg is dan zo'n man met een heel hoog hoofd, volgens mij heb ik dat beeld uit weird sciencequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Albert Einstein, die van E=mc2
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet wel wie dat is, maar het beeld dat ik voor ogen krijg is dan zo'n man met een heel hoog hoofd, volgens mij heb ik dat beeld uit weird science![]()
Ik was niet erg duidelijk denk ik, maar goed het word ook al wat later he![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga nu even de naam van mijn hulp-verlener weghalen
Morgen vertel ik ze de waarheid
Geen persoonlijke info.
Dus even mijn posts aanpassen
Oh gezellig, waar is die meet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
is ook zo, ik zou maar es m'n mandje opzoeken denk ik. 't Is pas dinsdag maar ik heb het gevoel dat ik er al een week heb opzitten. Nouja, wel een lekker kort weekje want ik heb as vrijdag vrijgenomen vanwege die spokenmeet![]()
Hij heeft wel een sympathiek gezichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Einstein weet hoe het einde van het universum eruit ziet.
Einstein heeft gezorgd dat je een hersen-scan kunt uitvoeren.
Einstein is een held
Einstein is een God
Ik wil zijn werk overnemen dus. Ik vind die man ook nog gezellig
Ik ga morgen lezen weer in dat boek over zijn formule.
Begrip en inzicht
Heb je inzicht dan kun je God spelen. En dan nog ben je mens. Een menselijke God.
volgens mij ergens vanaf deze postquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
-knip-
idd, als een hele lieve ouwe opaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sympathiek gezicht![]()
ergens bij zaltbommelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh gezellig, waar is die meet?
Slaap lekker, ik slaap ook deze week een beetje raar, de kinderen lijken ook wel wat uit hun doen.
Zou het de omslag van het weer zijn?
Hij is ook sympathiek en nog steeds levend. Hij is nog levend ergensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sympathiek gezicht![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ergens bij zaltbommel
Kan maar zo idd, ik zit ook nog helemaal in de 'hittegolfmode'. Zonder jas naar mijn werk en dan een regenbui over m'n kop terwijl ik op de fiets zit![]()
We zijn allemaal maar mensen. En ik denk dat oordelen misschien wel mag, maar dat veroordelen niet goed is. Ik probeer dat in het dagelijks leven ook niet te doen maar regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik het toch doe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo zijn er 6,5 miljard menselijke Goden.
Alleen heeft niet iedereen het Goddelijke in zich. Iedereen heeft het wel. Maar mensen weten het neit te ontwikkelen zo goed soms.
Omdat ze niet weten hoe dat moet.
Heeft niets met domheid te maken of wel?
Soms wel met domheid. Soms zijn mensen te dom voor woorden maar dan geef ik weer een oordeel.
Oordelen mag niet.
Oordelen is verboden.
Fijn dat hij het weer doet!quote:
uiteraard!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Ik zat vanmorgen ook dapper in mijn t-shirt op de fiets, brrr het was best koud zeg!
Ik hoop dat de meet gezellig is, ik neem aan dat we uitgebreid verslag krijgen, toch?
Nee we zijn Godenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
We zijn allemaal maar mensen. En ik denk dat oordelen misschien wel mag, maar dat veroordelen niet goed is. Ik probeer dat in het dagelijks leven ook niet te doen maar regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik het toch doe.
Maar het goeie is dan wel dat ik het gelukkig signaleerEn ik veroordeel mezelf als ik mezelf betrap op veroordelen, dus sja
![]()
Hoeveel mensen gaan ermee?quote:
Ik zie ons mensen als goden in menselijke vorm nu, tijdens dit leven hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee we zijn GodenAls jij jezelf mens ziet, dan ben je niet ver genoeg
Oordelen is menselijk.
Maar ik ga even roken nu.
Je moet jezelf niet als mens zien, je moet jezelf als God zien dus
Maar ook daar kom ik later op terug
Jezelf als mens zien is een te lage waardering
Wij zijn geen mensen, we zijn Goden.
En omdat we Goden zijn, kunnen wij alles bepalen.
De mensheid kun je beter vervangen voor de Godheid.
is nog niet precies afgesproken, wordt ws ergens in de namiddag. Ik geloof dat iets van 13 mensen zich hebben aangemeld, maar nog niet van iedereen is zeker of ze ook echt mee gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan ermee?
En gaan jullie 's avonds?
Ik zal eens in het topic duiken![]()
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Dromenvanger het volgende:
We zijn allemaal Goden in wording. En ooit zijn we allemaal God
Een kwestie van geduldquote:
Ik zou wel willen maar ik heb een probleem met oppas vinden en ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
is nog niet precies afgesproken, wordt ws ergens in de namiddag. Ik geloof dat iets van 13 mensen zich hebben aangemeld, maar nog niet van iedereen is zeker of ze ook echt mee gaan.
Waarom ga jij niet ook mee?![]()
Ik drink dit biertje leeg en ben ook weg zometeenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik ga afsluiten nu, er loopt hier ook de hele tijd een kat over mijn toetsenbord die eten wil![]()
Slaap lekker alvast Senesta en DV![]()
Ha ha ha, de hond ligt voldaan te slapen, alles is hier al in diepe rust behalve ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik ga afsluiten nu, er loopt hier ook de hele tijd een kat over mijn toetsenbord die eten wil![]()
Slaap lekker alvast Senesta en DV![]()
Precies, en er komt vast nog wel es een meet, ga je dan gewoon meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb een probleem met oppas vinden en ik heb geen auto.
Misschien als ik eerder was gaan regelen.
Misschien dat ik robert maar een keer uitnodig, bollenvelden moet ook lukken toch?
Zie ik jullie hier wel![]()
Succes morgen met het gesprek morgen dromenvangerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo in het duiser tasten.
Nog 1 glas Amstel en dan weg.
Ik ga vanavond in het duister tasten. Misschien 1 slaappil. Maar ik probeer het zonder medicatie te doen.
Moet nog depakine innemen. Maar het kan me gestolen worden
Medicatie kan me gestolen worden
Dit jaar nog ben ik vrij van geest-verkrappende middelen
Mijn geest wil ruimer worden, en dan is er geen plek voor geest-verkrpappende en verdovende middelen.
Dit jaar nog neem ik geen middel in 's morgens of 's avonds
Zo mooi is het bestaan
Dankequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Succes morgen met het gesprek morgen dromenvanger![]()
Ik hoop dat je evengoed nog lekker slaapt vanavond.
Ik hoop dat het gesprek loopt zoals je graag wiltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik laat me niets meer wijs maken
Niets meer
Totaal niets.
Het is kiezen of delen.
En dan ben ik degeen die doet delen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesprek loopt zoals je graag wilt.
Ik duik er ook in.![]()
Welterusten voor straks en tot later![]()
quote:
Nee jij bent lief, dat ben je altijd geweest ookquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Everyone wants to rule the world, there can only be one
Mirage is terug
Eindelijk
Damn wat heb ik jou gemist. En dat is geen promillage van overdreven.
Ik hou ze in leven inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
ga jij morgen de zorg maar tot wanhoop drijven.
Steek een beetje de gek met ze, hebben ze weer wat te schrijven.
werkverschaffing enzo![]()
Ik heb ook een lichtelijke kater, maar geen hoofdpijn. Gewoon een andere kater.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:35 schreef Atuniel het volgende:
He lekker, de dag beginnen met hoofdpijn
Whehe, welkom terugquote:
Misselijk is klotequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
Nou zal me ook maar maar melden dan, werd misselijk wakker en ben nu gammel en gaarmja.
Heb je nu vandaag dat gesprek dromenvanger?
succes ermee
Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfffffff mogge mensjes!
slecht geslapen vannacht! maarja vanavond weer een poging.
Strax naar lowlands.... en 29 september samen met Liz naar een concert van maria mena
17,18,19,20 augustusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:59 schreef draculettetje het volgende:
is het verdorie alweer tijd voor lowlands......
of is strax zo rond eind augustus???
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ze niet mooi de mondriaan schilderijen. Hokjes hokjes hokjes. Maar goed, ze delen daar ook in hokjes in dus
Dus mondriaan past wel bij ze. Ze hebben ook een mondriaan logo dus. Maar goed, ooit zal die instelling weg zijn.
Volgens mij geven ze daar ook kleuren aan jou als je iets hebt. Via de computer geven ze kleuren.
Ze willen gewoon jou leven beheersen daar.
Ooit moest ik daar een interview afleggen. Allemaal vragen en vragen en vragen en vragen. Of ik dacht koning te zijn of God. En als je dan ja beantwoord ben je gekDan geven ze een code aan je gedrag en dan krijg je grafieken ook dus. Dan maken ze grafieken over jou karakter en denken. Zo willen ze het hele menselijke wezen daar op de een of andere manier beheersen en samenvatten en de kiem in smoren. Ze bieden geen vrijheid. Ze willen je gewoon in een cel stoppen daar.
Ze maken je nog gekker dan je bent daar.
Het blijven inderdaad hokjes. Snap ook niet waarom mondriaan zo populair is ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.
Primair indelen op een zo aantrekkelijk mogelijke manier. Het ziet er vrolijk uit maar het blijven hokjes. En rechtlijnig.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
DVquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Marietje
Ik ga even rusten. Ik heb de neiging om de complete puzzel op te lossen in 1 minuut en dat kan dus niet.
Vandaar even rusten en tv kijken. Maar zelfs tijdens het tv kijken ben ik met de puzzel bezig.
In principe is er nooit echt rust hier
Als ik buiten zit dan ben ik vanzelf door aan het puzzelen. Om het helemaal te begrijpen dus. Ik ben continu aan het spitten dus.
Soms vermoeiend maar goed, zo is het wel sneller klaar allemaal.
Denk soms echt dat ik de duivel ben
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
En dat is 3quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik moet iedere morgen overgeven, van het roken en soms nog als ik teveel bier heb gehad. Bier is niet slecht, het roken is slecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik lees het dus ook niet naquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ga maar lekker uitzieken!!!!quote:
Dan lijkt het een zwart gat te zijn, wie weet hebben zwarte gaten in het universum ermee te maken. Die zuigen ook alles op wat in het bereik ligt. Wie weet dat daar ook een probleem zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
pff black outs zijn zo irritant. Ik had gisteravond echt zoiets van .. huh wat heb ik nou net gedaanik miste gewoon een stukje van de avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |