Whehe, welkom terugquote:
Misselijk is klotequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
Nou zal me ook maar maar melden dan, werd misselijk wakker en ben nu gammel en gaarmja.
Heb je nu vandaag dat gesprek dromenvanger?
succes ermee
Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfffffff mogge mensjes!
slecht geslapen vannacht! maarja vanavond weer een poging.
Strax naar lowlands.... en 29 september samen met Liz naar een concert van maria mena
17,18,19,20 augustusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:59 schreef draculettetje het volgende:
is het verdorie alweer tijd voor lowlands......
of is strax zo rond eind augustus???
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ze niet mooi de mondriaan schilderijen. Hokjes hokjes hokjes. Maar goed, ze delen daar ook in hokjes in dus
Dus mondriaan past wel bij ze. Ze hebben ook een mondriaan logo dus. Maar goed, ooit zal die instelling weg zijn.
Volgens mij geven ze daar ook kleuren aan jou als je iets hebt. Via de computer geven ze kleuren.
Ze willen gewoon jou leven beheersen daar.
Ooit moest ik daar een interview afleggen. Allemaal vragen en vragen en vragen en vragen. Of ik dacht koning te zijn of God. En als je dan ja beantwoord ben je gekDan geven ze een code aan je gedrag en dan krijg je grafieken ook dus. Dan maken ze grafieken over jou karakter en denken. Zo willen ze het hele menselijke wezen daar op de een of andere manier beheersen en samenvatten en de kiem in smoren. Ze bieden geen vrijheid. Ze willen je gewoon in een cel stoppen daar.
Ze maken je nog gekker dan je bent daar.
Het blijven inderdaad hokjes. Snap ook niet waarom mondriaan zo populair is ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.
Primair indelen op een zo aantrekkelijk mogelijke manier. Het ziet er vrolijk uit maar het blijven hokjes. En rechtlijnig.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
DVquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Marietje
Ik ga even rusten. Ik heb de neiging om de complete puzzel op te lossen in 1 minuut en dat kan dus niet.
Vandaar even rusten en tv kijken. Maar zelfs tijdens het tv kijken ben ik met de puzzel bezig.
In principe is er nooit echt rust hier
Als ik buiten zit dan ben ik vanzelf door aan het puzzelen. Om het helemaal te begrijpen dus. Ik ben continu aan het spitten dus.
Soms vermoeiend maar goed, zo is het wel sneller klaar allemaal.
Denk soms echt dat ik de duivel ben
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
En dat is 3quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik moet iedere morgen overgeven, van het roken en soms nog als ik teveel bier heb gehad. Bier is niet slecht, het roken is slecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik lees het dus ook niet naquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ga maar lekker uitzieken!!!!quote:
Dan lijkt het een zwart gat te zijn, wie weet hebben zwarte gaten in het universum ermee te maken. Die zuigen ook alles op wat in het bereik ligt. Wie weet dat daar ook een probleem zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
pff black outs zijn zo irritant. Ik had gisteravond echt zoiets van .. huh wat heb ik nou net gedaanik miste gewoon een stukje van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |