Albert Einstein, die van E=mc2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik aan einstein denk dan denk ik aan een man met een heel groot hoofd.
Was dat niet uit weird science of zoiets![]()
OKquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik lees het morgen daar
En dan geef ik meteen antwoord
Vandaag niet meer.
Ja, ja ik weet wel wie dat is, maar het beeld dat ik voor ogen krijg is dan zo'n man met een heel hoog hoofd, volgens mij heb ik dat beeld uit weird sciencequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Albert Einstein, die van E=mc2
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet wel wie dat is, maar het beeld dat ik voor ogen krijg is dan zo'n man met een heel hoog hoofd, volgens mij heb ik dat beeld uit weird science![]()
Ik was niet erg duidelijk denk ik, maar goed het word ook al wat later he![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga nu even de naam van mijn hulp-verlener weghalen
Morgen vertel ik ze de waarheid
Geen persoonlijke info.
Dus even mijn posts aanpassen
Oh gezellig, waar is die meet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
is ook zo, ik zou maar es m'n mandje opzoeken denk ik. 't Is pas dinsdag maar ik heb het gevoel dat ik er al een week heb opzitten. Nouja, wel een lekker kort weekje want ik heb as vrijdag vrijgenomen vanwege die spokenmeet![]()
Hij heeft wel een sympathiek gezichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Einstein weet hoe het einde van het universum eruit ziet.
Einstein heeft gezorgd dat je een hersen-scan kunt uitvoeren.
Einstein is een held
Einstein is een God
Ik wil zijn werk overnemen dus. Ik vind die man ook nog gezellig
Ik ga morgen lezen weer in dat boek over zijn formule.
Begrip en inzicht
Heb je inzicht dan kun je God spelen. En dan nog ben je mens. Een menselijke God.
volgens mij ergens vanaf deze postquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
-knip-
idd, als een hele lieve ouwe opaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sympathiek gezicht![]()
ergens bij zaltbommelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh gezellig, waar is die meet?
Slaap lekker, ik slaap ook deze week een beetje raar, de kinderen lijken ook wel wat uit hun doen.
Zou het de omslag van het weer zijn?
Hij is ook sympathiek en nog steeds levend. Hij is nog levend ergensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sympathiek gezicht![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ergens bij zaltbommel
Kan maar zo idd, ik zit ook nog helemaal in de 'hittegolfmode'. Zonder jas naar mijn werk en dan een regenbui over m'n kop terwijl ik op de fiets zit![]()
We zijn allemaal maar mensen. En ik denk dat oordelen misschien wel mag, maar dat veroordelen niet goed is. Ik probeer dat in het dagelijks leven ook niet te doen maar regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik het toch doe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo zijn er 6,5 miljard menselijke Goden.
Alleen heeft niet iedereen het Goddelijke in zich. Iedereen heeft het wel. Maar mensen weten het neit te ontwikkelen zo goed soms.
Omdat ze niet weten hoe dat moet.
Heeft niets met domheid te maken of wel?
Soms wel met domheid. Soms zijn mensen te dom voor woorden maar dan geef ik weer een oordeel.
Oordelen mag niet.
Oordelen is verboden.
Fijn dat hij het weer doet!quote:
uiteraard!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Ik zat vanmorgen ook dapper in mijn t-shirt op de fiets, brrr het was best koud zeg!
Ik hoop dat de meet gezellig is, ik neem aan dat we uitgebreid verslag krijgen, toch?
Nee we zijn Godenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
We zijn allemaal maar mensen. En ik denk dat oordelen misschien wel mag, maar dat veroordelen niet goed is. Ik probeer dat in het dagelijks leven ook niet te doen maar regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik het toch doe.
Maar het goeie is dan wel dat ik het gelukkig signaleerEn ik veroordeel mezelf als ik mezelf betrap op veroordelen, dus sja
![]()
Hoeveel mensen gaan ermee?quote:
Ik zie ons mensen als goden in menselijke vorm nu, tijdens dit leven hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee we zijn GodenAls jij jezelf mens ziet, dan ben je niet ver genoeg
Oordelen is menselijk.
Maar ik ga even roken nu.
Je moet jezelf niet als mens zien, je moet jezelf als God zien dus
Maar ook daar kom ik later op terug
Jezelf als mens zien is een te lage waardering
Wij zijn geen mensen, we zijn Goden.
En omdat we Goden zijn, kunnen wij alles bepalen.
De mensheid kun je beter vervangen voor de Godheid.
is nog niet precies afgesproken, wordt ws ergens in de namiddag. Ik geloof dat iets van 13 mensen zich hebben aangemeld, maar nog niet van iedereen is zeker of ze ook echt mee gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan ermee?
En gaan jullie 's avonds?
Ik zal eens in het topic duiken![]()
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Dromenvanger het volgende:
We zijn allemaal Goden in wording. En ooit zijn we allemaal God
Een kwestie van geduldquote:
Ik zou wel willen maar ik heb een probleem met oppas vinden en ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
is nog niet precies afgesproken, wordt ws ergens in de namiddag. Ik geloof dat iets van 13 mensen zich hebben aangemeld, maar nog niet van iedereen is zeker of ze ook echt mee gaan.
Waarom ga jij niet ook mee?![]()
Ik drink dit biertje leeg en ben ook weg zometeenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik ga afsluiten nu, er loopt hier ook de hele tijd een kat over mijn toetsenbord die eten wil![]()
Slaap lekker alvast Senesta en DV![]()
Ha ha ha, de hond ligt voldaan te slapen, alles is hier al in diepe rust behalve ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ik ga afsluiten nu, er loopt hier ook de hele tijd een kat over mijn toetsenbord die eten wil![]()
Slaap lekker alvast Senesta en DV![]()
Precies, en er komt vast nog wel es een meet, ga je dan gewoon meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb een probleem met oppas vinden en ik heb geen auto.
Misschien als ik eerder was gaan regelen.
Misschien dat ik robert maar een keer uitnodig, bollenvelden moet ook lukken toch?
Zie ik jullie hier wel![]()
Succes morgen met het gesprek morgen dromenvangerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo in het duiser tasten.
Nog 1 glas Amstel en dan weg.
Ik ga vanavond in het duister tasten. Misschien 1 slaappil. Maar ik probeer het zonder medicatie te doen.
Moet nog depakine innemen. Maar het kan me gestolen worden
Medicatie kan me gestolen worden
Dit jaar nog ben ik vrij van geest-verkrappende middelen
Mijn geest wil ruimer worden, en dan is er geen plek voor geest-verkrpappende en verdovende middelen.
Dit jaar nog neem ik geen middel in 's morgens of 's avonds
Zo mooi is het bestaan
Dankequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Succes morgen met het gesprek morgen dromenvanger![]()
Ik hoop dat je evengoed nog lekker slaapt vanavond.
Ik hoop dat het gesprek loopt zoals je graag wiltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik laat me niets meer wijs maken
Niets meer
Totaal niets.
Het is kiezen of delen.
En dan ben ik degeen die doet delen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesprek loopt zoals je graag wilt.
Ik duik er ook in.![]()
Welterusten voor straks en tot later![]()
quote:
Nee jij bent lief, dat ben je altijd geweest ookquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Everyone wants to rule the world, there can only be one
Mirage is terug
Eindelijk
Damn wat heb ik jou gemist. En dat is geen promillage van overdreven.
Ik hou ze in leven inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
ga jij morgen de zorg maar tot wanhoop drijven.
Steek een beetje de gek met ze, hebben ze weer wat te schrijven.
werkverschaffing enzo![]()
Ik heb ook een lichtelijke kater, maar geen hoofdpijn. Gewoon een andere kater.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:35 schreef Atuniel het volgende:
He lekker, de dag beginnen met hoofdpijn
Whehe, welkom terugquote:
Misselijk is klotequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
Nou zal me ook maar maar melden dan, werd misselijk wakker en ben nu gammel en gaarmja.
Heb je nu vandaag dat gesprek dromenvanger?
succes ermee
Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfffffff mogge mensjes!
slecht geslapen vannacht! maarja vanavond weer een poging.
Strax naar lowlands.... en 29 september samen met Liz naar een concert van maria mena
17,18,19,20 augustusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:59 schreef draculettetje het volgende:
is het verdorie alweer tijd voor lowlands......
of is strax zo rond eind augustus???
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ze niet mooi de mondriaan schilderijen. Hokjes hokjes hokjes. Maar goed, ze delen daar ook in hokjes in dus
Dus mondriaan past wel bij ze. Ze hebben ook een mondriaan logo dus. Maar goed, ooit zal die instelling weg zijn.
Volgens mij geven ze daar ook kleuren aan jou als je iets hebt. Via de computer geven ze kleuren.
Ze willen gewoon jou leven beheersen daar.
Ooit moest ik daar een interview afleggen. Allemaal vragen en vragen en vragen en vragen. Of ik dacht koning te zijn of God. En als je dan ja beantwoord ben je gekDan geven ze een code aan je gedrag en dan krijg je grafieken ook dus. Dan maken ze grafieken over jou karakter en denken. Zo willen ze het hele menselijke wezen daar op de een of andere manier beheersen en samenvatten en de kiem in smoren. Ze bieden geen vrijheid. Ze willen je gewoon in een cel stoppen daar.
Ze maken je nog gekker dan je bent daar.
Het blijven inderdaad hokjes. Snap ook niet waarom mondriaan zo populair is ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha!!! Jij snapt. Hokjes met een aantrekkelijk aanzicht in frisse primaire kleuren.
Primair indelen op een zo aantrekkelijk mogelijke manier. Het ziet er vrolijk uit maar het blijven hokjes. En rechtlijnig.
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
DVquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Marietje
Ik ga even rusten. Ik heb de neiging om de complete puzzel op te lossen in 1 minuut en dat kan dus niet.
Vandaar even rusten en tv kijken. Maar zelfs tijdens het tv kijken ben ik met de puzzel bezig.
In principe is er nooit echt rust hier
Als ik buiten zit dan ben ik vanzelf door aan het puzzelen. Om het helemaal te begrijpen dus. Ik ben continu aan het spitten dus.
Soms vermoeiend maar goed, zo is het wel sneller klaar allemaal.
Denk soms echt dat ik de duivel ben
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Jullie zijn erg....
Hoe kom ik nou ooit bijgelezen!!??
En dat is 3quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik moet iedere morgen overgeven, van het roken en soms nog als ik teveel bier heb gehad. Bier is niet slecht, het roken is slecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
DV![]()
Heb je wel een beetje goed geslapen? Ik nietIk heb al 2 keer overgegeven en me net ziek gemeld
![]()
Ik lees het dus ook niet naquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ga maar lekker uitzieken!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |