abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:18:51 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40390472
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..

Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Doorzetten denk ik. Geen zelf-medelijden tonen. Ik bedoel, zelf-medelijden werkt averechts. Als jij jezelf in de steek gelaten voelt, dan doe jij jezelf pijn. Zelf-medelijden schiet je dus echt totaal helemaal niets mee op. Heb dat ook een tijdje gehad af en toe. Om gek van te worden is dat. Snel vanaf stappen dus. Je moet jezelf nooit zielig vinden in het leven. Vind jij jezelf zielig dan .....dan is het waardeloos.

Op jezelf bouwen dus ook. Je moest eens weten hoe ik me voelde toen ik besefte over vrienden, maar daar ga ik niet op in nu. Vriendschap is verleden tijd daar. Ik maak gewoon nieuwe vrienden lukt me vast en zeker nog wel. Oude vriendschappen vergaan, nieuwe ontstaan. Maar het gaat over jou nu even, dus ik moet niet teveel over mezelf praten.

Maar je moet gewoon op jezelf leren bouwen. Jezelf oppeppen ook. Leren om jezelf op te peppen. Inzien waar jou probleem ligt dus ook. Ik kan niet jou problemen wegnemen want je moet het zelf doen.

Gewoon jezelf oppeppen en moed inspreken. Een keer zeggen dat je gaat vechten voor geluk.

Jou probleem is ook iets te algemeen verteld om verder over te gaan. Ik weet het niet dus. Misschien moet ik je bericht nog even beter lezen.

Never give up, never surrender is wel geldig. Op jezelf bouwen en vertrouwen. En dat zul je uiteindelijk zelf moeten doen denk ik toch wel.

Over nieuwe vrienden. Ik zie fokkers ook als vrienden een beetje toch, ooit ga ik ook naar een meeting nog. En ook familie is kostbaar en zo op straat kun je in een mum van tijd nieuwe vrienden maken.

Vrienden maken is niet moeilijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 17:38:05 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40391013
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.

Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.

Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.

Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.

Maar ik ben er binnenkort weer van de partij

Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.

Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.

Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.

Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.

Prettig dag allemaal

En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Hey Droom.... tis wel okay zo.
Ik was er vandaag niet en kon niet eerder reageren.
Ik snap dat je je niet jofel voelde toen om de een of andere reden. niet lekker in je vel zat.
Laat maar. Ik heb me er, nadat ik er iets van gezegd had, ook niet al te veel van aangetrokken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40391021
Mirage.......!!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:39:38 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391051
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey Droom.... tis wel okay zo.
Ik was er vandaag niet en kon niet eerder reageren.
Ik snap dat je je niet jofel voelde toen om de een of andere reden. niet lekker in je vel zat.
Laat maar. Ik heb me er, nadat ik er iets van gezegd had, ook niet al te veel van aangetrokken
Gelukkig

Ik heb gewoon een berg ellende te verwerken gehad en dat is nog altijd gaande af en toe.

En soms barst de bom nogmaals. Maar goed, ik wil niet meer verontschuldigen. Dat doen ze maar in de kerk

Alles okey met jou?
pi_40391057
En de zoessie wist er gewoon van....
En heeft nix gezegd
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:40:31 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391071
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef vamperotica het volgende:
Mirage.......!!!!
Waar is Mirage?

dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:45:57 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391192
Ik ga online radio luisteren

RTL FM om mee te beginnen

Geen zin meer om eigen mp3 te draaien. Dat gaat gewoon vervelen. Ik laat me nu gewoon verrassen door de DJ van de radio

Zometeen ff scheren weer

Ik moet me soms 2 keer per dag scheren. Dan wrijf ik even over mijn gezicht en voel ik stoppels, en dan moet ik weer gaan scheren.

Waarom niet gewoon nooit meer scheren? Dat ze iets uitvinden waardoor scheren niet meer nodig is. En kapsels dus ook. Je bepaald je kapsel op een andere manier. Je kan ieder kapsel aanmeten binnen een fractie.

Waarom is het leven zo moeilijk nog?

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Waar zijn al die uitvinders gebleven?
pi_40391231
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gelukkig

Ik heb gewoon een berg ellende te verwerken gehad en dat is nog altijd gaande af en toe.

En soms barst de bom nogmaals. Maar goed, ik wil niet meer verontschuldigen. Dat doen ze maar in de kerk

Alles okey met jou?
Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.
Ben wel moe nu. Beetje suffig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:47:43 #109
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40391232
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..

Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Klinkt mij als een periode waarin je bepaalde dingen moet loslaten.
Misschien toe geven aan andere behoeftes, als je je alleen voelt zou je misschien wat meer aktiviteiten buiten de deur kunnen gaan opzoeken.
En als verplichtingen naar anderen je te zwaar worden moet je misschien eens kijken hoe nodig ze nog zijn, wat moet en wat kun je laten vallen of misschien in een ander jasje steken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:49:35 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391279
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.
Ben wel moe nu. Beetje suffig.
Buiten de deur werken lijkt me leuk

Ik heb nu even geen werk in de zin van werken voor een baas. Maar goed, lijkt me leuk om buiten de deur te werken

Verder weet ik het ook niet

Werken maakt ook moe. Kun je straks wel lekker slapen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:50:13 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391292
RTL FM heeft storingen online. De hele tijd een hapering, een moment dat het stil valt op een irritante manier, een abrupte stilstand en een abrupte hervatting Dus ik schakel snel over.

Kan aan mijn internet verbinding liggen dus ook. Fok hapert soms ook. Dus ik ga even testen of 538 beter gaat zijn.

Tele 2 is mijn provider dus. Straks komt telefoon en tv samen via 1 verbinding. Ben benieuwd of de kwaliteit goed is.

538 nu even

Als internet niet goed werkt dan irriteer ik me dus

In het begin was het een ramp op internet Zo traag als dikke stront.

2006 is een stuk beter nu

538 hapert tot nu toe niet. Zal wel aan RTL gelegen hebben. RTL die niet fout uit doet zenden online. Geen goede uitzending Dus ook slecht ontvangst.

Ruud de Wild nu online.

Als mensen zich afvragen waarom ik alles zo in kaart breng dan leg ik dat nog uit straks

Wat de puzzel betekend voor mij dus.

Wat mij tot puzzelen aanzet

Ik weet het nu niet goed te omschrijven maar dat komt nog wel

In ieder geval gaat het om contact

Contact met wat kom ik later op terug.

Radio is okey

[ Bericht 43% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 17:56:39 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:58:31 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391527
538 ligt er nu ook uit online. Hoe zenden ze uit online ? Hoort een slecht ontvangst erbij? Via de ether gaat het dus niet. Dus wie weet hoort een storing online erbij. En dan ligt het misschien ook aan mijn verbinding. Dat ik beter XS4all kan hebben

Gaf ik RTL FM de schuld. Net 20 seconde geen ontvangst gehad hier.

De details dus

Ik wil nu weten hoe ze online uitzenden, of ze massaal gegevens verzenden ofzo. Of dat het 1 gegevens overdracht is en nog meer.

Toch eens een topic openen in digital corner

It's all in the details
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:59:14 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40391545
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
538 ligt er nu ook uit online. Hoe zenden ze uit online via de radio? Hoort een slecht ontvangst erbij? Via de ether gaat het dus niet. Dus wie weet hoort een storing online erbij.

Gaf ik RTL FM de schuld. Net 20 seconde geen ontvangst gehad hier.

De details dus

Ik wil nu weten hoe ze online uitzenden, of ze massaal gegevens verzenden ofzo. Of dat het 1 gegevens overdracht is en nog meer.

Toch eens een topic openen in digital chat
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:01:59 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391610
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:

[..]

Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
Tv ontvang je inderdaad via de schotel of niet? Ik bedoel, 300 meter verderop staat hier het gebouw dat alle tv verzorgt in mijn woonplaats en daar staan een aantal grote schotels. Schotels gericht op satelieten? Ik moet dat opzoeken, ik wil het weten Als het bewolkt is dan kan de schotel geen contact leggen met de sateliet misschien?

Ik weet het niet helemaal dat moet ik opvragen via internet dus.

Wel leuk om te weten. Misschien ligt het aan bewolking bij jou.

Soms krijg je op tv inderdaad geen ontvangst daardoor. Ook als er sneeuw op de schotel ligt.

De mensheid is goed in communicatie maar het gaat nog niet van een leien dakje

Maar volgens mij is de mensheid tot alles toe in staat. Dus ook tot communicatie zoals communicatie bedoeld is

Duidelijk ontvangst dus, en duidelijke uitzending.

En dan ga ik nu niet over telepathie spreken. Telepathie kan lastig zijn maar ook erg nuttig

Telepathie is een ander verhaal

Zelf ben ik dus ook bezig met uitzenden nu, en mijn uitzending is ook niet goed helemaal. Ik maak nog fouten als ik doe uitzenden. En ook het ontvangst is niet in orde helemaal. Ik ben dus net als jou bezig met uitzenden op fok!. Maar ik zend ook naar boven uit nog. Wie weet jij ook wel

Maar dat komt helemaal goed nog

Alles komt goed

En nu moet ik plassen even

En even bier koud zetten nog.

Feestje bouwen

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 18:07:11 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:06:05 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40391714
Net hoorde ik een reclame van Mystery land op radio 538. Ik ga echt een keer daarheen nog

Ik wil dat meemaken dus

Maar dat komt later. Eerst verder gaan nog
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:09:27 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40391798
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Net hoorde ik een reclame van Mystery land op radio 538. Ik ga echt een keer daarheen nog

Ik wil dat meemaken dus

Maar dat komt later. Eerst verder gaan nog
Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.
Wanneer is dat weer dan?
pi_40391800
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waar is Mirage?

ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???
pi_40391919
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Buiten de deur werken lijkt me leuk

Ik heb nu even geen werk in de zin van werken voor een baas. Maar goed, lijkt me leuk om buiten de deur te werken

Verder weet ik het ook niet

Werken maakt ook moe. Kun je straks wel lekker slapen
Buiten de deur wil nu zeggen: buiten het kantoor waar ik normaal gesproken zit. Of buiten het gebouw eigenlijk.
Buiten de deur .... Ik voel me ook wel heel erg thuis daar.
OP het moment is het er vrij rustig ivm de vakantieperiode dus gister zelfs wat klein schilderwerk meegenomen. Dat kan gewoon. Men gaat er gewoon vanuit dat mijn werk af komt.

Vandaag valt ook onder het kopje werk maar kan ik nauwelijks als zodanig beschouwen. Was meer bijrijder en meesjouwer voor een van de bestuursleden. En dat is gezellig... de hele weg gezellig praten over van alles en nog wat.
Da's geen werk.

Maar ik ben wel moe van het in de auto hangen en zo. En het is ook gewoon tijd voor mijn dagelijkse dipje.

Moest een klein stukje naar huis lopen door de regen. Nu wil mijn haar gewoon niet meer drogen. Het is nog steeds niet droog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:21:06 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392064
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.
Wanneer is dat weer dan?
Ben er nog nooit geweest

Maar wat niet is kan nog komen

Ik weet niet wanneer het is, reclame niet helemaal gehoord. Ging wel over vriendschap en nog meer.

Ik weet wel dat ik vaker eraan dacht vroeger. Trance, hardcore en nog meer. Veel meer zelfs. Veel soorten digitale muziek

Yesterday is history, today is a gift. Tomorrow is mystery. 26 augustus dus, nu ik deze post edit

Maar zo zou ik ook graag naar Metallica gaan en nog meer. Alle concerten zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 18:27:43 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:25:14 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392145
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Buiten de deur wil nu zeggen: buiten het kantoor waar ik normaal gesproken zit. Of buiten het gebouw eigenlijk.
Buiten de deur .... Ik voel me ook wel heel erg thuis daar.
OP het moment is het er vrij rustig ivm de vakantieperiode dus gister zelfs wat klein schilderwerk meegenomen. Dat kan gewoon. Men gaat er gewoon vanuit dat mijn werk af komt.

Vandaag valt ook onder het kopje werk maar kan ik nauwelijks als zodanig beschouwen. Was meer bijrijder en meesjouwer voor een van de bestuursleden. En dat is gezellig... de hele weg gezellig praten over van alles en nog wat.
Da's geen werk.

Maar ik ben wel moe van het in de auto hangen en zo. En het is ook gewoon tijd voor mijn dagelijkse dipje.

Moest een klein stukje naar huis lopen door de regen. Nu wil mijn haar gewoon niet meer drogen. Het is nog steeds niet droog
Werk dat bevalt

Echt fijn dat het werk je bevalt Dat maakt je leven een stuk prettiger of niet soms?

Vooral ook mensen onmoeten en praten met mensen gewoon Is gewoon okey. Ik vind dat ook okey dus Doe dat dus ook constant waar ik ook kom, mensen aanspreken als mensen mij niet aanspreken.

Gesprekken voeren Onzin uithalen en vooral positief zijn en praten en omgaan met mensen

En dan is werk prettig dus. Een leuke sociale omgeving op het werk. Collega's die okey zijn. Werk dat okey is

Hier is het droog nu Heeft ook geregend af en toe.

En dat haar droogt nog wel toch. Anders ga je met de haardroger eroverheen

Ik voel me echt beter de laatste tijd Echt zo'n verschil gewoon

Vandaag echt dat ik richting genezing ga. Sommigen zeggen dat heling beter is. Dat heling verder gaat dan genezing. Maar wat is waar.

Genezing of heling?

Ik zou zeggen dat heling verder gaat. Als je heel wordt zegt dat meer volgens mij

538

Echt is die zender okey. Actie radio

Mijn zender

Volgens mij ga ik deze zender vaak luisteren Die zender houdt je actief
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:30:18 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392254
Dagelijkse dipje is minder

Maar volgens mij komt er ooit een tijd zonder dip

Alleen een dip-saus voor de chips en voor op het soft-ijs.

Weg met alle ellende en snel een beetje!!!!!!

En dat hebben we allemaal zelf in de hand. De hele mensheid heeft dat in de hand.

1 voor allen en allen voor 1.

Zodat er eenheid ontstaat.

Allemaal individueel, maar toch een eenheid.

Maar hoe dat zit weet ik niet.

Gespletenheid heb je nog maar ik moet verder zoeken nog. Ik kom wel achter het hele verhaal nog.

De duivel die in de bijbel aanwezig is en nog meer. Daar was al gespletenheid en nog meer. Maar zo zit het als een puzzel in elkaar verweven. Het is cryptisch. En als het cryptisch is dan is het te kraken en te ontcijferen

Dat maakt het zo mooi. Het zit als een cryptische puzzel in elkaar, en dus kun je de puzzel oplossen.

Ondanks alle ellende is de ellende mooi

Maar ik leg dat nog helemaal uit

De cryptische puzzel wordt opgelost nog.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:34:18 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392368
Bono 1
Michael Jackson 2
Madonna 3

Van invloedrijkste artiesten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:40:13 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392529
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???
Mirage moet terug komen

En snel een beetje. Oversight ook dus. Maar die heet nu toversight.

Zonder ze verplichtingen op te leggen.

Ik ben niet van de Katholieke kerk

Dit jaar ga ik naar de kerk met kerstmis en ga ik Satan roepen. En als de politie komt ga ik met de agenten een biertje drinken

Ga ik op het "podium" staan zomaar, en ga ik voor de duivel spelen

En roep ik een eigen preek in leven

Ik moet ook mijn oma van het Katholieke geloof afhelpen. Die bid nog iedere avond de rozenkrans en praat met Maria zogenaamd

Kom op zeg. Welke tijd leeft dat mens.

Mijn ene oma dus. Die andere oma niet.

Lang leve mijn overleden opa die tot leven komt. Die vond het ook een poppenkast.

En weg met de paus

Weg met de EO en ook weg met de Islam. Weg met alle geloven.

Behalve het Satanisme
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:45:21 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392634
Ron is er niet

De vrouw van Ron dus

Ron Brandsteder wordt in de zeik genomen.

En Ron Brandsteder is een joker

Een lul.

Ruud de Wild

Ron Brandsteder

Die persoon heb ik een keer op TV gezien. In zijn programma's de meest vrolijke nepperd, en kom je aan zijn huis de grootste chagerijn.

Wat is dat voor een mens?

En Andre van Duin ook dus.

Binnenkort bel ik Ron eens op via telepathie

Dan moet hij wel opnemen

Mijn vader moet hem ook niet dus. En zo moet mijn vader wel meer niet. Net zoals mij.

Ron Brandblusser noemde mijn vader hem vaker, omdat hij altijd met consumptie praat

Wie weet is Talpa ook wel klote alsnog. Omdat ze de zoon van Brandblusser en ook van Duin hebben.

Maar dat zoeken we uit.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:50:21 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392735
Weet je dat ik gesprekken kan opvangen die vrienden over mij gevoerd hebben ooit. Zogenaamde vrienden dus die nooit echte vrienden waren.

Ik kan zo downloaden wat ze over mij gezegd hebben toen ik ziek was.

En dat is kostbare informatie

Ik weet straks alles wat ze ooit over mij gezegd hebben. En dat wil ik dus ook weten. Ik ben niet eens bang voor die dingen. Het doet me toch niets.

Ik heb nog zoveel te vertellen

Over een vriend die zich altijd goed voelde toen ik me slecht voelde, en die zich altijd slecht voelde als ik me goed voelde. Een vriend die altijd zei dat zijn familie veel op vakantie gaat omdat wij veel digitale apparatuur hebben.

Een vriend die nooit een vriend is geweest. En ik die blind was wel hem als vriend zag.

Een vriend die altijd praatte en nooit luisterde.

Een vriend die alleen maar vroeg van. " Alles goed". Terwijl ik compleet in de put zat.

En zo heb je meer zogenaamde vrienden die je bij het grof-vuil moet zetten.

Ik was een keer zo ver weg en ziek. En vervolgens bellen de ouders op van die vriend. Zeggen ze tegen mijn ouders dat ik vanuit Belgie gebeld zou hebben naar de vrouw van de vader van die vriend. Ik zou gebeld hebben om 0500 's morgens om naar de vrouw te vragen van de vader van die vriend.

Willen ze mij gek maken op dat moment??? Ik lag in bed toen. En toen kreeg je een verhaal dat ik gebeld zou hebben vanuit Belgie. Mijn stem was ook hetzelfde. Die vrouw moet ik niet eens, nooit gemogen dus ook. Honden zijn het. En ze hebben ook de ogen van een hond. Niet de ogen van een hond, een hond heeft mooie ogen. Die ogen zijn te lelijk voor woorden.

Ik was al niet helemaal helder en toen kreeg ik dat erbij.

Ben blij dat ik van die mensen verlost ben.

Die hele groep kan me gestolen worden.

Zo zijn er meer zaken voorgevallen. Vanaf het begin dus. Maar dat vertel ik nog wel allemaal. Ik vertel alles dus.

Alles mag je weten, behalve mijn pincode

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 18:57:30 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:58:50 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40392956
En zo willen ze mij pakken, alsof ze wisten dat ze mij moesten pakken.

Maar ik ga verder nog

Ik ga zo ver, totdat het okey is

En Talpa is wel okey waarschijnlijk. Ik ben achterdochtig en dat hoort erbij. Hoort bij de puzzel.

Je mag niet te goed van vertrouwen zijn. Overal twijfel bij trekken.

Twijfel is het beste wat de mens kan overkomen.

Hoewel achterdocht een teken van zwakte is.

Toch zit me nog veel dwars. Erg veel zit me nog dwars. En dat vertel ik dus nog allemaal wel
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:59:05 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40392963
Hallo zeg ik ben even eten en er is gewoon een complete pagina gevuld.
Dat schiet lekker op zo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:00:03 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40392993
En ik ben ijsjesverslaafd heb er sinds ik thuis ben al 6 op (die goedkope waterijsjes )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:01:15 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40393018
Ik ga gewoon door Metro

Ik ga gewoon door. Omdat het de enige manier is om echt te helen.

Ik pak me even een nieuw biertje en ga verder met analyseren van mijn leven.

Amstel dus

Ik ga echt door.

Als ik nu contact zoek met vrienden, dan weet ik meteen wat ze denken van mij.

Ik ga door en door.

En dan even niet denken aan privacy. Dit is belangrijk. Ik hecht waarde aan de privacy van mensen, hoort iets bij mijn heling dan schrijf ik het op.

Ik zal dus schrijven over zaken, en ik zal blijven schrijven.

Nu even plassen

Vrienden genoeg in mijn leven
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:06:54 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40393148
Ik ga door zometeen

Eerst even naar de C1000 sigaretten halen en misschien wat lekkers om te snoepen

Ik ga zo ver door

Leuk is het spel nu.

Tot straks
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:08:50 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40393216
Schrijven is goed

Ik wou soms dat ik ook wat meer het achterste van mijn tong kon latne zien maar helaas. Zodra ik 1 gedachte op wil schrijven ben ik in mijn hoofd al weer 500 gedachtes verder wat weer allemaal met elkaar samenhangt. Daardoor wil ik altijd alles kort samengevat opschrijven zodat ik tijd genoeg heb en snel genoeg ben om mijn gedachtes op te schrijven.

Dat geeft helaas als probleem dat ik er soms geen reet meer van snap wat ik op heb geschreven

Nee, ik denk helaas te veel en te snel en ik dnek ook te chaotisch om het allemaal te kunnen noteren.

Geen wonder dat ik vaak erg moe ben trouwens. .....

Duurt bij mij bij het mediteren ook altijd érg lang voordat al mijn gedachtes een keer een beetje weg zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:26:08 #132
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40393672
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:

[..]

Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:41:01 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40394158
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef Metro2005 het volgende:
Schrijven is goed

Ik wou soms dat ik ook wat meer het achterste van mijn tong kon latne zien maar helaas. Zodra ik 1 gedachte op wil schrijven ben ik in mijn hoofd al weer 500 gedachtes verder wat weer allemaal met elkaar samenhangt. Daardoor wil ik altijd alles kort samengevat opschrijven zodat ik tijd genoeg heb en snel genoeg ben om mijn gedachtes op te schrijven.

Dat geeft helaas als probleem dat ik er soms geen reet meer van snap wat ik op heb geschreven

Nee, ik denk helaas te veel en te snel en ik dnek ook te chaotisch om het allemaal te kunnen noteren.

Geen wonder dat ik vaak erg moe ben trouwens. .....

Duurt bij mij bij het mediteren ook altijd érg lang voordat al mijn gedachtes een keer een beetje weg zijn.
Rust vinden is dan wel lekker Rustig alles op een rijtje zetten Zal daar over verder gaan nog. Een rustige gedachte die je onder woorden kunt brengen dus. Een proces ook. Een proces van gedachtes die logisch worden. Logisch en daarna kalm en rustig

Net kwam ik toevallig iemand tegen waar ik jaren mee ben opgeschoten. Opgeschoten niet eens, nep-vriendschap eerder.

Die jongen keek me niet eens aan Die keek gewoon direct een andere kant op. Naar de grond. Durfde mij niet eens aan te kijken ofzo

Of wilde mij niet aankijken.

En ga zo door.

Vriendschap kan een illusie zijn, maar zo gaat dat als je elkaar toevallig ontmoet op jonge leeftijd. Volwassen vriendschap hoeft geen illusie te zijn.

Die vrienden van mij zijn nog steeds pubers. Zal wel door de wiet komen.

Maar goed, ik stop nu en ga me richten op het positieve.

Zoals ik in de winkel wel goede gesprekken heb. In de winkel zomaar gesprekken gehad met mensen waar vrienden niet aan kunnen tippen. Ik bedoel dus gesprekken die okey zijn. Gesprekken die je in geen 30 jaar met vrienden hebt gevoerd. En dan kom je op straat zomaar iemand tegen waar het wel mee klikt.

Daarom zeg ik van, oude vriendschappen stellen totaal niets voor. Al heb je elkaar 100 jaar gekend. Met iemand praten 5 minuten kan meer betekenen.

En zo heb ik mentos fruit gekocht.

En zet ik nu 538 op.

En ga ik weer over op ontspanning.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 19:46:16 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:42:59 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40394231
Jehova aan de deur nu

Ik zeg hier dat ik open wil maken en die mensen gek wil maken.

Maar ze zeggen dat ik ze moeten laten bellen

Ik maak de Jehova ook nog gek een keer. Die zullen in het gekkenhuis belanden nog

Staan er van die idioten voor je deur. Opzouten met die lui en snel een beetje.

Waar halen ze het leven vandaan?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:47:56 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40394404
Toen die jongen naar de grond keek waar ik mee ben opgeschoten, dacht ik weer dat ze een spelletje spelen. Sowieso hoe die mensen tegen mij gedaan hebben dus. Alsof ze mij niet wilden zien zoals ik ben.

Maar goed, dat komt vanzelf naar voren allemaal.

Mensen die je geen vrijheid gunnen. Mensen die niet kunnen praten en luisteren. Mensen die geen woord zeggen. Mensen die zich bezig houden met

Nergens mee dus.

Ben blij dat ik van ze verlost ben

En dat mag ook gezegd worden.

Op naar nieuwe vriendschap

Echte vriendschap
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:48:32 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40394429
Tijd voor sigaar

Ik maak ze allemaal klein. Van Katholiek tot Jehova. En ook vrienden die over mij denken zoals het niet hoort. Hebben die mensen een bepaalde gedachte over mij die niet klopt. Dan moet ik die gedachte uit hun hoofd formateren

Oordelen en vooroordelen splitsen is moeilijker dan het splitsen van een atoom.

Toch is het mogelijk.

Dus ik ga dat doen ook.

Mede via telepathie.

Ik breek gewoon in het hoofd in van die mensen

Ik breek bij ze in, en willen ze niet luisteren dan maak ik ze gek

Mensen die normaal doen hebben niets te vrezen. Het gaat me om de mensen die mij niet bevallen. Die mensen moeten aangepakt worden dus.

Over oordelen en vooroordelen. Zodra mensen elkaar aankijken denken ze al iets. Door het aankijken van elkaar kun je al een oordeel vellen. Door te kijken vel je al een oordeel ook. Door te kijken.

Maar ik weet het even niet. Dus ik ga zo verder
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:56:44 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40394677
Leraren heb je nog

Ook die ga ik aanpakken.

En zo wordt alles aangepakt

Alles dat aangepakt moet worden, wordt aangepakt

Hier ligt een mooie nieuwe verse tattoe shop in Brunssum. Naast de koempel The God's sign De koempel kwam ik vroeger graag. Leuke mensen kwamen daar en leuk personeel Een grand cafe ingedeeld als een mijn waar steenkool gewonnen wordt, waar ik vaker op de tafel stond te dansen ook. Origineel idee en inrichting

Maar die tattoe shop ( weet even niet hoe je tattoe schrijft nu ) daar zou ik zo kunnen langs gaan om te praten en te kijken, en vervolgens een laten zetten. Een die perfect bij mij past.

Misschien een pentagram. Hoeft niet eens 666 te bevatten. Zodra het maar energie in het lichaam in werking zet.

Duivelse energie

Eerst maar eens kijken wat ze in de aanbieding hebben. De gevel ziet er modern uit Modern uiterlijk van die shop

Zo heb je hier ook een shop die te maken heeft met Jezus En Egypte Egypte is dus ook niet alles Het gaat om het nu en de toekomst

Allemaal binnen een straal van 100 meter. Die shops dus in een straal van 100 meter.

Brunssum is bezeten

Stephen King kan er over gaan schrijven

[ Bericht 34% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 20:04:51 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:13:28 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40395222
Zo genoeg

Genoeg genoeg genoeg genoeg.

Maar nooit teveel

Doorgaan met schrijven. Formateren en installeren.

Contact!!!!!

Inbreken.

Hacken
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:16:04 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40395312
Weet je hoe het voelt als iemand je niet aankijkt waar je jaren mee bent om gegaan

Iemand die kijkt alsof je niet bestaat

Dat voelt als uitdaging aan

Uitdaging dus. En ik wil niet eens dat ze mij aankijken. 30 gram en 1.85 meter Een levend lijk. Een levend lijk dat denkt boven mij te staan Laat me niet lachen zeg. 1 gedachte van mij en ik wis zijn hele geheugen en verstand.

Dat ze mij niet aankijken is een persoonlijke zege

Het zijn geen nerds zoals nerds vaak door het leven gaan, je hebt ook ijdeltuiten erbij zitten dus en nog meer van dat soort mensen. Nerd is vaak beter te noemen dan die mensen Die zijn socialer.

Het gaat om de samenloop van omstandigheden

Hoe ik ze tegen ben gekomen, hoe ze tegen mij deden, en wat ze tegen mij verteld hebben.

Of ze mij besmet hebben dus ook

Besmet met het virus dat overal heerst.

En geloof maar dat ze mij besmet hebben. Net zoals leraren en ook opvoeding. Maar mijn ouders zijn heilig

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 20:21:07 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:20:10 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40395429
En ik ben aardig. Maar ik zeg nog altijd.

" What comes around, goes around".
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:22:49 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40395506
Zo kwam ik de eigenaar tegen van het cafe waar ik vaker kwam. Vandaag dus, vandaag dus die lul tegen gekomen, die oet-lul.. Deed ook zo raar tegen mij. Maar dat mag ie. Is zijn goed recht. Zolang ie maar niet denkt dat hij het kan winnen van mij. There is no stopping what cannot be stopped.

Ook die persoon deed vreemd.

Maar dat cafe gaat toch failliet nog.

Zitten er klanten daar, dan moeten ze lang wachten op het bier. Erg lang.

Die eigenaar heeft Amerikanen zitten daar, een hotel.

Maar hij gaat nog failliet. Geloof dat maar.

Al moet ik dat cafe persoonlijk failliet maken.

Mag ie lekker uit een vuilnisbak eten.

Tuig van de onderste griggel is het.

Hotel Rumpenerhof.

De moeder van die eigenaar, een bejaarde, die ligt vaker te neuken met klanten.

Vieze klanten.

Maar goed, een vies hotel krijgt vieze klanten ook.

Ook een keer ruzie geweest met de eigenaar van de Rumperhal eigenaar die okey is. Die was de eigenaar van hotel rumpenerhof aan het uitdagen toen

En toen zat ik daar aan de leffe.

Zo gaat dat in Brunssum.

Genoeg te beleven. En ik ga hier alles beleven.

Ook een keer naar de koempel ga ik weer. Gewoon eens een Rock-night meemaken.

En hotel Rumperhof brandt nog af.

Daar komt nog een verwoestende brand.

Heb ik al eens over gedroomd ook Heb vaker gedroomd dat cafe rumperhof in vlammen opging

Hele hotel in vlammen op

Mooi zo

Good riddance.

En zo gaan alle mensen eraan die fout zijn

" Justice for all".

Zoals Metallica dat zo mooi zegt op een van hun albums

En zo is het maar net.

" Justice for all".

De goede winnen en de slechte verliezen.

Zoals het hoort

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 20:30:44 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:30:36 #142
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40395730
thx dv en senesta..ik heb er wel wat aan hoor..ach ja..het beste is natuurlijk je hoofd omhoog en positief verder gaan..geen slecht idee. In ieder geval bedankt dat jullie ff luisterden..laten we er verder maar een leuke avond van maken koffieeee???!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:33:11 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40395810
displission, komt allemaal goed kerel

Koffie straks voor mij. Nu even Amstel

Maak je gewoon niet zo druk in het leven. Probeer te ontspannen ook. Ontspannen gewoon dan is het beter.

Ontspanning zit in je. Zodra je de ontspanning gevonden hebt zul je het leven weten te waarderen zoals het bedoeld is.

Spanning zit in ieder mens nog. Maar ik wil dus alle spanning eraf halen in mijn eigen leven. En ik hoop dat ik dan ook de spanning eraf kan halen overal een klein beetje.

Dat ik met een beetje inzet binnen mijn eigen leven wat invloed kan uitoefenen op het geheel.

Net zoals al die oorlogen de boel liggen op te fokken ook. Oorlog in de wereld maakt ons gek dus.

Dat probleem in de Gaza strook heeft invloed op mij. Het geheel dus, en ik ben een deel.

Daarom zeg ik dus ook. Als mensen een fout oordeel vellen over mij, dan word ik ziek. Daarom wil ik dat geen enkel mens een fout oordeel velt over mij.

0 dus.

Alles naar 0.

0 en 1.

Daarom ben ik ook tegen de kerk. Als daar mensen liggen te roepen van. " Door mijn schuld door mijn schuld en door mijn schuld". Dan heeft dat invloed op mensen.

De ziektes dus.

De ziektes.

De kerk moet weg. De Katholieke kerk moet verdwijnen en zo moet er meer verdwijnen in ons bestaan.

En ook dat is mijn missie dus. Anders word ik nooit heel en genezen.

Net zoals alle mensen ben ik dus ziek. En dus moet de ziekte eruit. We zijn allemaal ziek. En instanties hebben ermee te maken.

De kerk heeft totaal niets met God te maken dus. En zo ga ik door. 20:36.

Nog een avond te gaan.

En morgen ook te gaan.

Een eeuwig leven
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:38:15 #144
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40395945
@ Displission,

Zag dat je al aan de koffie bent en dat is OK. Laat ik het bij mijn vak houden: als je tijdelijk te weinig bitjes hebt om een situatie te overzien of het lijkt allemaal anders dan je had gedacht of zou willen, zet 'm tijdelijk even op de autopilot. Skip je intuitie, ga terug naar je basic instrumenten, je 'kompas van je leven' en volg dit een tijdje tot je weer uit het slechte weer bent. Hou je vleugels recht, zet de neus op de horizon en blijf vliegen. Pas als je weer zicht op de grond hebt, kan je weer proberen moeilijkere dingen erbij te gaan doen zoals navigeren enz. Keep flying, bro...ik wens je alle sterkte,

( )
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:42:52 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40396060
Dan ga ik even roken buiten

Weet je dat ik vandaag in een winning mood zit

Omdat ik gewoon weet en voel dat het goed komt allemaal

Niemand krijgt mij klein. Niemand en niets.

En die gedachte maakt krachtig

En als ik zeg dat Bart de Graaff, Pim Fortuyn en van Gogh terug komen. Dan weet ik dat ik de waarheid spreek.

Net zoals mijn familie. Mijn familie tot en met het begin. Niet alleen de familie die ik gekend heb in dit leven. Mijn allereerste familie. Al gaat dat tot 4000 voor Christus. Al die mensen kom ik weer tegen weer.

Net zoals iedereen zijn hele familie weer tegen gaat komen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:44:00 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40396099
Even nieuwe fles

En nieuwe sigaret

En nieuwe mogelijkheden.

Ik drink graag bier. Bier zorgt voor een prettig gevoel, bier is prettig. Bier zuivert de hersens.

Zolang ik niet K.O ga is het goed.

Bier
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:44:24 #147
91333 displission
pi_40396117
thx circle..heel mooi gezegd en klinkt ook heel logisch. Ach waar ik zelf aan zat te denken: nu ik alle systemen een paar weken geleden uit heb geschakeld in de cockpit, even tot stilstand komen. Een korte stop op een eiland..waar ik min of meer even niet op wil vertoeven met mijn vliegtuig. Het plan is om de instrumenten te controleren en stapje voor stapje knopjes in te drukken waarvan ik zeker weet dat ik in een keer weer goed wegvlieg en veilig wegvlieg. Zoiets..maar iig bedankt voor je steun..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:47:49 #148
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40396217
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef displission het volgende:
thx circle..heel mooi gezegd en klinkt ook heel logisch. Ach waar ik zelf aan zat te denken: nu ik alle systemen een paar weken geleden uit heb geschakeld in de cockpit, even tot stilstand komen. Een korte stop op een eiland..waar ik min of meer even niet op wil vertoeven met mijn vliegtuig. Het plan is om de instrumenten te controleren en stapje voor stapje knopjes in te drukken waarvan ik zeker weet dat ik in een keer weer goed wegvlieg en veilig wegvlieg. Zoiets..maar iig bedankt voor je steun..
Goed plan...'cleared for take off' en je bent al weer bijna 'thuis'.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:19 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40396267
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Circle het volgende:

[..]

Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...
, kan dat niet?
Je hebt toch wel vaker dat de tv stoort met zwaar weer?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:57 #150
91333 displission
pi_40396285
het is ook iets waar dv het over heeft: oorlogen

het zijn allemaal dingen bij elkaar..het slechte weer..terwijl ik hoopte op wat zon in de vakantieperiode..maarja, zon is ook niet alles..er komen nog meer dingen bij kijken..ik ben er wel aan het werken om zo spoedig mogelijk te vertrekken..(met het vliegtuig).

Kleine dingen waar ik me even aan irriteer..financiele tegenslagen, noem maar op..verplichtingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')