Doorzetten denk ik. Geen zelf-medelijden tonen. Ik bedoel, zelf-medelijden werkt averechts. Als jij jezelf in de steek gelaten voelt, dan doe jij jezelf pijn. Zelf-medelijden schiet je dus echt totaal helemaal niets mee op. Heb dat ook een tijdje gehad af en toe. Om gek van te worden is dat. Snel vanaf stappen dus. Je moet jezelf nooit zielig vinden in het leven. Vind jij jezelf zielig dan .....dan is het waardeloos.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..
Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Hey Droom.... tis wel okay zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.
Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.
Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.
Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.
Maar ik ben er binnenkort weer van de partij![]()
Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.
Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.
Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.
Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.
Prettig dag allemaal
En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Droom.... tis wel okay zo.
Ik was er vandaag niet en kon niet eerder reageren.
Ik snap dat je je niet jofel voelde toen om de een of andere reden. niet lekker in je vel zat.
Laat maar. Ik heb me er, nadat ik er iets van gezegd had, ook niet al te veel van aangetrokken
Waar is Mirage?quote:
Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Ik heb gewoon een berg ellende te verwerken gehad en dat is nog altijd gaande af en toe.
En soms barst de bom nogmaals. Maar goed, ik wil niet meer verontschuldigen. Dat doen ze maar in de kerk
Alles okey met jou?
Klinkt mij als een periode waarin je bepaalde dingen moet loslaten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef displission het volgende:
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..
Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
Buiten de deur werken lijkt me leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Leuke dag gehad. Moest voor werk de hele dag buiten de deur zijn.
Ben wel moe nu. Beetje suffig.
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
538 ligt er nu ook uit online. Hoe zenden ze uit online via de radio? Hoort een slecht ontvangst erbij? Via de ether gaat het dus niet. Dus wie weet hoort een storing online erbij.
Gaf ik RTL FM de schuld. Net 20 seconde geen ontvangst gehad hier.
De details dus
Ik wil nu weten hoe ze online uitzenden, of ze massaal gegevens verzenden ofzo. Of dat het 1 gegevens overdracht is en nog meer.
Toch eens een topic openen in digital chat
Tv ontvang je inderdaad via de schotel of niet? Ik bedoel, 300 meter verderop staat hier het gebouw dat alle tv verzorgt in mijn woonplaats en daar staan een aantal grote schotels. Schotels gericht op satelieten? Ik moet dat opzoeken, ik wil het wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Net hoorde ik een reclame van Mystery land op radio 538. Ik ga echt een keer daarheen nog
Ik wil dat meemaken dus
Maar dat komt later. Eerst verder gaan nog
ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Buiten de deur werken lijkt me leuk
Ik heb nu even geen werk in de zin van werken voor een baas. Maar goed, lijkt me leuk om buiten de deur te werken
Verder weet ik het ook niet
Werken maakt ook moe. Kun je straks wel lekker slapen
Ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind zou ik er zeker nog eens heen gaan.
Wanneer is dat weer dan?
Werk dat bevaltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Buiten de deur wil nu zeggen: buiten het kantoor waar ik normaal gesproken zit. Of buiten het gebouw eigenlijk.
Buiten de deur.... Ik voel me ook wel heel erg thuis daar.
OP het moment is het er vrij rustig ivm de vakantieperiode dus gister zelfs wat klein schilderwerk meegenomen. Dat kan gewoon. Men gaat er gewoon vanuit dat mijn werk af komt.
Vandaag valt ook onder het kopje werk maar kan ik nauwelijks als zodanig beschouwen. Was meer bijrijder en meesjouwer voor een van de bestuursleden. En dat is gezellig... de hele weg gezellig praten over van alles en nog wat.![]()
Da's geen werk.
Maar ik ben wel moe van het in de auto hangen en zo. En het is ook gewoon tijd voor mijn dagelijkse dipje.
Moest een klein stukje naar huis lopen door de regen. Nu wil mijn haar gewoon niet meer drogen. Het is nog steeds niet droog![]()
Mirage moet terug komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja...Inderdaad...MIRAGE..... WAAR BEN JE???
Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen haperde de tv ook tijdens een flinke onweersbui, misschien dat er iets in de lucht hangt?
Rust vinden is dan wel lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef Metro2005 het volgende:
Schrijven is goed![]()
Ik wou soms dat ik ook wat meer het achterste van mijn tong kon latne zien maar helaas. Zodra ik 1 gedachte op wil schrijven ben ik in mijn hoofd al weer 500 gedachtes verder wat weer allemaal met elkaar samenhangt. Daardoor wil ik altijd alles kort samengevat opschrijven zodat ik tijd genoeg heb en snel genoeg ben om mijn gedachtes op te schrijven.
Dat geeft helaas als probleem dat ik er soms geen reet meer van snap wat ik op heb geschreven![]()
Nee, ik denk helaas te veel en te snel en ik dnek ook te chaotisch om het allemaal te kunnen noteren.
Geen wonder dat ik vaak erg moe ben trouwens. .....
Duurt bij mij bij het mediteren ook altijd érg lang voordat al mijn gedachtes een keer een beetje weg zijn.
Goed plan...'cleared for take off' en je bent al weer bijna 'thuis'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef displission het volgende:
thx circle..heel mooi gezegd en klinkt ook heel logisch. Ach waar ik zelf aan zat te denken: nu ik alle systemen een paar weken geleden uit heb geschakeld in de cockpit, even tot stilstand komen. Een korte stop op een eiland..waar ik min of meer even niet op wil vertoeven met mijn vliegtuig. Het plan is om de instrumenten te controleren en stapje voor stapje knopjes in te drukken waarvan ik zeker weet dat ik in een keer weer goed wegvlieg en veilig wegvlieg. Zoiets..maar iig bedankt voor je steun..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:26 schreef Circle het volgende:
[..]
Yeah, yeah, me, me, me.... met zo'n mooi metalen ding, raampjes erin, allemaal knopjes en toeters en bellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |