Een geruststelling is dat ieder mens het heeft. Zelfs al ben je de rijkste van de wereld. Geen enkel mens is ultiem gelukkig. Daarom zijn we allemaal samen en daarom denk ik dus dat we samen dat probleem moeten oplossen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
het is ook iets waar dv het over heeft: oorlogen
het zijn allemaal dingen bij elkaar..het slechte weer..terwijl ik hoopte op wat zon in de vakantieperiode..maarja, zon is ook niet alles..er komen nog meer dingen bij kijken..ik ben er wel aan het werken om zo spoedig mogelijk te vertrekken..(met het vliegtuig).
Kleine dingen waar ik me even aan irriteer..financiele tegenslagen, noem maar op..verplichtingen..
Hou je maar wat in ... soms is het beter ff met de stroom mee te lopen. Ik zou soms elke dag tegen collega's op 't werk es goed mijn gedacht willen zeggen, het zou ff opluchten maar des te pijnlijker worden achteraf ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik verheug me op morgen. Ik verheug me op die gesprekken. Om ze de waarheid te vertellen dus
Misschien zijn we allen 'n beetje overgeïnformeerd ... we weten dagelijks alle ellende in de wereld ... en veel zaken blijven hangen, knagen aan je ... als ik de wereld zo volg en ik zie dan mn 2 kleine jongens in huis rondlopen ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
het zijn allemaal dingen bij elkaar..het slechte weer..terwijl ik hoopte op wat zon in de vakantieperiode..maarja, zon is ook niet alles..er komen nog meer dingen bij kijken..ik ben er wel aan het werken om zo spoedig mogelijk te vertrekken..(met het vliegtuig).
Kleine dingen waar ik me even aan irriteer..financiele tegenslagen, noem maar op..verplichtingen..
Op een kalme manier dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hou je maar wat in ... soms is het beter ff met de stroom mee te lopen. Ik zou soms elke dag tegen collega's op 't werk es goed mijn gedacht willen zeggen, het zou ff opluchten maar des te pijnlijker worden achteraf ...
Da's heel menselijk hoor Displission, en soms mag je best ff balen als dingen tegenzitten. Laat dat je niet onzeker maken over jezelf, iedereen heeft wel eens van die perioden denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef displission het volgende:
Met mij is het goed, maar wel moe. Ik las dat je vertelde over die ouwe 'vriend' die je tegenkwam en die je niet aankeek. Wat raar, dat hij zo doet. Hij zal je op de een of andere manier idd wel niet hebben durven aanspreken denk ik?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Met mij gaat het goed
Ik ga alles aanpakken dus.
Hoe is het met jou?
Morgn gesprek lekker voeren. En dan vertel ik ze de waarheid over medicatie.
Ik ga ze gek maken.
Boeit me nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Met mij is het goed, maar wel moe. Ik las dat je vertelde over die ouwe 'vriend' die je tegenkwam en die je niet aankeek. Wat raar, dat hij zo doet. Hij zal je op de een of andere manier idd wel niet hebben durven aanspreken denk ik?
Niet OK![]()
Heb je die gesprekken daar met 'vaste' personen? Zijn dat onprettige gesprekken of zijn er ook wel goeie gesprekken geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga alles aanpakken nogmaals.
En mijn wraak zal zoet zijn. En fel.
Mijn wraak zal erg fel zijn.
Mijn wraak zal fel en zoet zijn
Wacht maar af
Morgen gesprek. Zeggen ze daar ook maar 1 woord dat mij niet bevalt. Dan vernietig ik hun visie.
Omdat mijn visie de beste is.
Morgen zal ik ook vragen waarom mijn docter een poster heeft ophangen over de zogenaamde ultieme genezing van medicatie. Terwijl medicatie nog zieker maakt.
Ik maak de psychiatrie gek dus.
Ik maak de psychiatirie gekker dan al de patienten die ze ooit gehad hebben![]()
De gespreks-partner daar twijfelt aan mijn kunnen. En dat bevalt me niet. Ze denkt beter te zijn misschien. Ze denkt dat ik niet voor mezelf kan denken. Magriet in het Panhuis dus. Een vrouw met MBO niveau die denkt te weten hoe ik moet denken. Een vrouw die dom is en niet weet wie ik ben. Misschien wordt zij wel de beroemdste persoon nog. Ze heeft extreem getwijfeld aan mij, terwijl ik einstein tot de macht 666 benquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb je die gesprekken daar met 'vaste' personen? Zijn dat onprettige gesprekken of zijn er ook wel goeie gesprekken geweest?
En wat bedoel je precies met medicatie die nog zieker maakt? Ik ben net naar de apotheek geweest voor mijn 'pilletjes'Persoonlijk ben ik nog altijd blij dat die dingen zijn uitgevonden hoor
![]()
Don't be the guy that shoots everyone on the streetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is tijd voor revenge.
Het is tijd voor pay-back
Het wordt tijd dat ik wraak ga nemen.
En dat ga ik dus ook doen
Wraak nemen op alles en iedereen die mij gek heeft gemaakt.
Lieve Dromenvanger. Niet doen, die namen. Is geen goed plan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Boeit me niet
Wat ze van mij denken boeit me wel. Maar zoals ik al zei. Ik vang alle gesprekken van ze op. Het boeit me niet persoonlijk wat ze van mij denken. Het boeit me zakelijk. Ze zullen mij vergeten dus. En ik zal hen vergeten nog. Er komt een moment dat we elkaar nooit tegen gekomen zijn. Dan weet ik niet meer dat ik die vrienden gehad heb, en zij weten niet dat ik hun vriend was. Formatering dus. De enige oplossing van het probleem. Ze zullen mij tegen komen op straat, en mij niet herkennen. Ze zullen mij dan als vreemde zien. Ik heb zo de neiging om hun namen de geven nu. En wie weet doe ik dat nog wel. Als fok! dat toestaat. Ze verdienen het dus.
Zodra ze ook maar 1 fout woord over mij uitspreken, dan krijg ik dat binnen straks
En zo pak ik ze aan.
En zo pak ik ook de psychiatrie aan nog.
En zo ga ik richting mijn overwinning ook.
Ik ga winnen.
En velen zullen met mij winnen
Heb je haar wel eens gezegd dat je dat vindt en voelt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De gespreks-partner daar twijfelt aan mijn kunnen. En dat bevalt me niet. Ze denkt beter te zijn misschien. Ze denkt dat ik niet voor mezelf kan denken. Magriet in het Panhuis dus. Een vrouw met MBO niveau die denkt te weten hoe ik moet denken. Een vrouw die dom is en niet weet wie ik ben. Misschien wordt zij wel de beroemdste persoon nog. Ze heeft extreem getwijfeld aan mij, terwijl ik einstein tot de macht 666 ben
Sja, ieder voordeel heb z'n nadeel en andersom... ik heb jou wel eens positiever hierover gehoordquote:Medicatie heeft vaak bijwerkingen.
Het vertroebeld de geest dus ook.
Medicatie verdoofd.
Weet je wat het is Marietje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Lieve Dromenvanger. Niet doen, die namen. Is geen goed plan.
Ik heb het gevoel dat je je het toch wel een beetje persoonlijk aantrekt, wat ik goed kan begrijpen, want ik vind je heel wraaklustig en ook wel boos klinken. En dat is geen kritiek.
Ga ff een peukie roken, ik pak er ook een bij. Ik ga je ff mailen op het adres dat in je profiel staat, if you don't mindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je wat het is Marietje.
Ik ben het zo zat als kots allemaal.
Daarom die namen.
Daarom die namen dus.
Mensen die mij altijd beperkingen hebben opgelegd. Ook mijn ouders dus. Maar dat doet iedere ouder.
Ik wil gewoon vrij zijn.
Vrij zijn zoals het bedoeld is.
En morgen ga ik het ze daar vertellen zoals het zit.
Bevalt het ze niet dan ben ik weg.
Ik geef ze de keuze morgen.
En gebeurt dat morgen niet, dan gebeurt dat de volgende keer.
Ik heb er geen zin meer in dus.
Die naam maakt niet uit volgens mij. Totaal niet.
Nu even sigaret roken.
Namen zijn belangrijk ook.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word rustig en saai volgens haar.
Welk adresquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Returned mail, mailbox unavailable zegt ie.
hotmail, die staat in je profielquote:
Doe maar gmail dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hotmail, die staat in je profiel![]()
Heb het weer geprobeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
danny.szlanina@gmail.com
Komt altijd aan
Naar gmailquote:
Als ik aan einstein denk dan denk ik aan een man met een heel groot hoofd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga contact zoeken met Einstein nog
Of ben ik Einstein?
Of lijkt Einstein op mij?
In ieder geval ga ik formules ontwikkelen
Niet alleen 1 formule maar meer formules
Radio 538
Lekkere zender.
Tover formules ga ik ontwikkelen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |