abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40378213
Kind blert en ik weet niets anders!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40378440
ik blér mee
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:38:15 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378611
Ha ha ha, nou ja het is voor mij goed genoeg hoor.
Wederom goedemorgen allemaal.
Regent het bij jullie ook zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:42:20 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40378682
Goeiemorgen dames en heer

Hier is het net weer droog.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:43:52 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378705
Hier ook maar het is nog wel erg donker.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:54:37 #6
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40379035
Blijkbaar ik was net te laat geloof ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:01:25 #8
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379089
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
how are you today?

Leuk wat je over je kat vertelde. Ik herken dat, ik heb ook echt een band met mijn meissies. Vanmorgen nog een goed gesprek met mijn Bepje gehad. Ze geeft me echt altijd antwoord met veel 'prrrrtjes' en 'mewtjes'
pi_40379190
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

how are you today?

Leuk wat je over je kat vertelde. Ik herken dat, ik heb ook echt een band met mijn meissies. Vanmorgen nog een goed gesprek met mijn Bepje gehad. Ze geeft me echt altijd antwoord met veel 'prrrrtjes' en 'mewtjes'
Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.

Kat van mij is stronteigenwijs maar wel cool. Je kunt letterlijk vragen aan haar wat ze wil en dan gaat ze direct aan de slag om je proberen uit te leggen wat ze wil (tegen de deur aan staan als ze naar buiten wil, achter je reet aanlopen als je de keuken ingaat als ze honger heeft, voor de woonkamerdeur demonstratief gaan zitten als ze wil krabben aan de voordeur mat en dat soort dingetjes

En ze verwelkomt me elke ochtend door voor de woonkamer deur te gaan zitten en luid miauwend naar buiten te stormen de gang op als ik de deur open doe
En dat houdt niet op voordat ik d'r aangehaald heb.

En tja, alleen tv kijken kan ook niet. Dan komt ze direct op schoot liggen

Hoest met jou vandaag?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:07:55 #10
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40379257
Er is op dit moment trouwens een discussie gaande in het Feedback topic, over manier van modereren en ideen om het anders te gaan doen.
Misschien dat mensen ook een idee hebben en dat willen neerzetten?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:08 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40379465
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:07 schreef Atuniel het volgende:
Er is op dit moment trouwens een discussie gaande in het Feedback topic, over manier van modereren en ideen om het anders te gaan doen.
Misschien dat mensen ook een idee hebben en dat willen neerzetten?
Wat is daar mis mee dan ?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:15 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379466
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.

Kat van mij is stronteigenwijs maar wel cool. Je kunt letterlijk vragen aan haar wat ze wil en dan gaat ze direct aan de slag om je proberen uit te leggen wat ze wil (tegen de deur aan staan als ze naar buiten wil, achter je reet aanlopen als je de keuken ingaat als ze honger heeft, voor de woonkamerdeur demonstratief gaan zitten als ze wil krabben aan de voordeur mat en dat soort dingetjes

En ze verwelkomt me elke ochtend door voor de woonkamer deur te gaan zitten en luid miauwend naar buiten te stormen de gang op als ik de deur open doe
En dat houdt niet op voordat ik d'r aangehaald heb.

En tja, alleen tv kijken kan ook niet. Dan komt ze direct op schoot liggen

Hoest met jou vandaag?
Beter dan gisteren gelukkig

Praat me niet over eigenwijs, die van mij kunnen er ook wat van. En dat voor je voeten lopen idd ik stond laatst nog op Bea's staart omdat ik haar niet had gezien, ik schrok me rot. 'Loop dan ook niet zo voor m'n voeten!', riep ik, maar wel snel mijn meissie optillen en aaien en troosten natuurlijk

Soms verstaan ze me ook echt. Normaliter krijgen ze 'verantwoorde' brokken maar nu met die hitte krijgen ze ook 'natvoer', en hun favoriet zijn die zakjes van Sheba met filet en saus erin. Laatst zat ik op de bank en riep ze, willen jullie lekker filetje? Komen ze allebei aangerend met veel geprrr en kopjes geven, alsof ze precies wisten wat ik zei. En nee, ze hadden geen honger want er stonden nog brokken.
pi_40379587
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Maar die van jouw is veeeeel mooier....Die draak!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:30:43 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40379777
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Beter dan gisteren gelukkig

Praat me niet over eigenwijs, die van mij kunnen er ook wat van. En dat voor je voeten lopen idd ik stond laatst nog op Bea's staart omdat ik haar niet had gezien, ik schrok me rot. 'Loop dan ook niet zo voor m'n voeten!', riep ik, maar wel snel mijn meissie optillen en aaien en troosten natuurlijk

Soms verstaan ze me ook echt. Normaliter krijgen ze 'verantwoorde' brokken maar nu met die hitte krijgen ze ook 'natvoer', en hun favoriet zijn die zakjes van Sheba met filet en saus erin. Laatst zat ik op de bank en riep ze, willen jullie lekker filetje? Komen ze allebei aangerend met veel geprrr en kopjes geven, alsof ze precies wisten wat ik zei. En nee, ze hadden geen honger want er stonden nog brokken.
Die van mij krijgt overdag brokjes en 's avonds anderhalve eetlepel natvoer voor de afwisseling.

En in de weg zitten is ook erg vervelend, soms geef je d'r inderdaad wel eens een trap of rij je met je bureaustoel ineens tegen iets aan

en dat eeuwige gemep naar vliegen toe is ook leuk om te zien
(vond vanmorgen ineens een dooie met een zelfvoldane kat ernaast )
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:04 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40379803
Ik kom binnenkort weer meedoen.

Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.

Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.

Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.

Maar ik ben er binnenkort weer van de partij

Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.

Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.

Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.

Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.

Prettig dag allemaal

En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:37:54 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379963
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.

Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.

Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.

Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.

Maar ik ben er binnenkort weer van de partij

Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.

Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.

Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.

Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.

Prettig dag allemaal

En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Goed om even van je te horen Droom

Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
pi_40380078
Goedemorgen allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:44:08 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40380131
Goiedemorgen Lillith
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:56:57 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40380512
Mogge lilith
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:17:59 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40381202
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bent
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:18:06 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40381205
heb trek in koffie
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:20:34 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40381258
oh ik heb net een senseootje gepakt.
Mijn zusje komt straks en dan zet ik wel een pot.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:22:22 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40381300
Ik heb hier alleen automaten koffie
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:30:10 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40381528
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ben soms serieus bezig de hele tijd dus. En dan neem ik fouten van mezelf dus ook serieus. Maar goed, fouten leer je van ook weer.

Mijn hond moet eens leren luisteren beter, maar dat komt nog wel. Hij luistert niet als ik hem roep, te sterk eigen wil nog. Ik wil niet schelden op hem, ik wil dat ie naar me toe komt als ik hem roep.

Maar ook dat probleem pak ik nog op. Gisteren was ie ff weggelopen en als je hem dan roept dan komt ie niet meteen terug. Kan zo onder een auto lopen.

Hond heeft teveel vrijheid gekregen in het begin. Maar ik ga hem dus opnieuw opvoeden helemaal.

Ook tijdens het lopen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:32:48 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40381608
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bent

Fijn dat ik weer welkom ben

Ik ben bezig met spanning en stress eraf halen. Het gaat vandaag behoorlijk goed maar dan heb je een hond die voor stress kan zorgen maar dat is een probleem dat ook op te lossen is. Die hond van mij is zelf nog te gestressed voor woorden.

Honden-leven is ook niet makkelijk.

Mensen-levens niet en honden-levens niet.

Koffie heb ik genoeg gehad zometeen denk ik, hoewel ik maar blijf doordrinken van koffie.

Even nieuw t-shirt aan, schoon t-shirt.

Ik ben lekker bezig met studeren nu E=MC2 begrijpen helemaal

En vervolgens de rest van alles.

Tis een hobby en het is gewoon afleiding van het leven. Door mezelf af te leiden heb ik geen last van mezelf En zolang ik geen last van mezelf heb, is alles goed
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:35:35 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40381702
Je bent altijd welkom hoor droom. Iedereen heeft wel eens zijn dag niet.

En post 15.000
pi_40381706
Metro, lees jij de andere Ouwehoer ook even aub?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:44:27 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40381977
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Je bent altijd welkom hoor droom. Iedereen heeft wel eens zijn dag niet.

En post 15.000
Fijn, ik durfde gisteren niet eens meer aanwezig te zijn hier

15,000 is een knap staaltje werk

Ik merk dat mijn telepathisch vermogen begint toe te nemen, ik noem het dus bewust geen gave. Het is een vermogen dat ieder mens heeft.

Volgens mij kan ik straks alles downloaden van de machine, ik kan straks de complete data van de machine tot me nemen, vervolgens verwerk ik die data dus. Of ik vernietig die data

Ik heb nergens op deze wereld menselijke vijanden. Het is de machine die mijn grootste vijand is. Dat mensen elkaar vaak fout behandelen en dat mensen elkaar vrijheid afnemen en dat er oorlog heerst dat komt ook door de machine. Alles komt door de machine.

Ik leg het straks nog wel helemaal uit. Maar er komt een tijd dan sluit ik mezelf ergens op aan en dan is het hoppah. Op hoge snelheid downloaden van die informatie die alle vrijheid tegenhoudt.

Kan ik meteen alles downloaden dat te maken heeft met ziektes en nog meer.

Het aids-virus oplossen ook. En het kanker virus en de rest van de virussen.

Ik wil geen valse hoop scheppen, ik zeg alleen wat mijn plannen zijn. Wat mijn missie dus is.

En het blijft niet alleen tot het uitroeien van ziektes, de machine staat voor veel meer slechtheid. Sowieso dat we gebonden zijn aan plaats. We kunnen ons niet onbeperkt voort bewegen, we zitten opgesloten hier.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:45:02 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40382000
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Metro, lees jij de andere Ouwehoer ook even aub?
Die ik aangemaakt had neem ik aan? Die mag best als opvolger hiervoor geopend worden hoor
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:57:37 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40382402
Gelukkig dat ik niet hoef te openen meer. Ik bedoel dus ook, dat ik niet iedere hoef te openen.

En over die topic-titels wat ik toen zei, dat is gezeur. Het gaat om de gezelligheid. Ik was gewoon mezelf niet en ik zal wel mezelf nog helemaal worden. Ik heb van alle kanten nog dingen in me zitten die niets met mij te maken hebben. Mijn ware ik is nog lang niet boven water. Vanaf het begin zitten er zaken in die niet deugen. Alsof ze dingen erin hebben gezet bewust om het moeilijk te maken en nog meer.

Weet je wat grappig is Als ik wil maak ik radio-contact met de politie binnenkort. Ik ben dus niet tegen de politie erg. Omdat ze ook goede zaken doen. Maar ooit komt een tijd dat ik gewoon alsof het een walkie talkie is dat ik kan praten met de politie.

Volgens mij is dat ook de toekomstige telefonie. Praten via telepathie. Maar dan zuivere telepathie. Geen telepathie die storingen bevat.

Een netwerk waar vodafone niet aan kan tippen. Op die manier kun je ook effectievere geprekken voeren en ook leuke gesprekken voeren ook. Je kunt via de meest zuivere vorm van telepathie op hoog tempo problemen oplossen. Brain-stormen dus.

Ook dat heb ik al eens gezegd, maar ik moet verder daarmee aan de slag gaan nog.

Kanker en aids over 2 maanden genezen? Of ben ik nu te hoogmoedig? Kanker en aids zie ik op dit moment als slechts een klein virusje dat je zo kunt oplossen in het niets Alsof je het met woorden kunt vernietigen dus ook. Alsof ik het hier kan doen ook. Dat ik het probleem in kaart ga brengen net zoals manisch depressiviteit en nog meer. Straks sluit ik me even aan en dan rol ik hier de gegevens van kanker en aids eruit. Alle informatie boven tafel. Het mysterie van de ziektes ontrafelen.

Ik ga in ieder geval vaart erachter zetten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:59:48 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40382480
Droom, als je mijn pa ook over 2 maanden genezen hebt zou ik dat erg fijn vinden ben alleen bang dat je dat niet gaat lukken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:02:22 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40382574
Ik denk dat het mogelijk is om richting de toekomst de ziekte uit te roeien, ik weet niet hoe het zit met mensen die de ziekte al hebben dus. Mensen die de ziekte al in het lichaam hebben en waar de ziekte al schade heeft toegebracht.

Ik ben zelfs zo ingesteld dat ik zeg dat een lichaam spontaan kan zuiveren. Als de machine anders gaat werken. Wie weet moet er een betere machine worden ingevoerd. Of geen machine ik weet het niet.

Ik geloof dus in wonderen. Maar goed.

Mensen die spontaan jong worden weer, een bejaarde van 120 vol rimpels die terug gaat naar de jonge jaren van het volwassen zijn. Geen ouderdom meer.

En in 2012 een compleet ander iets? Ik wil alles weten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:09:09 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40382819
Volgens mij is KPN aan het zeuren. Iets over oneerlijk tegenover KPN. Kom op zeg, je bent een zelfstandig opererend bedrijf, overleef gewoon tussen de rest van de bedrijven. Als het vaste net straks overbodig is dan is dat zo. Valt niets aan te doen. Als de kabel meer toekomst-perspectief heet dan is dat een feit, en volgens mij heeft de kabel dus meer toekomst-perspectieven. Via de kabel dus.

Als tele2 meer kans maakt in de toekomst dan is dat een gegeven.

Dan moet kpn maar zorgen dat ze andere ontwikkelingen doorgaan.

Moest ik even kwijt weer

Oneerlijk tegenover KPN. En al die andere bedrijven dan die failliet zijn gegaan?

In het bedrijfsleven gaat het niet om oneerlijkheid, als je de zaken goed op orde hebt dan overleef je gewoon en dan heb je dat aan jezelf te danken. Dan hoef je ook tenminste niet af te schuiven naar derden. Zelfstandig zijn dus. Misschien is KPN te onzelfstandig.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:12:00 #34
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40382903
Afschuiven en het niet nemen van eigen verantwoordelijkheid is een typisch iets van deze tijd.
Niet alleen personen doen dat , ook bedrijven hebben dat als ware kunst verheven.

Ik walg daarvan
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:15:45 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40383001
Inderdaad

Top-managers hebben daar een handje aan ook, de mensen aan de top die nemen totaal geen eigen verantwoordelijkheid. En werk je aan de lopende band dan krijg je de volle lading over je heen als je 1 fout maakt.

Zit daar logica in of niet? Ik vind dat te onlogisch voor woorden.

Juist aan de top moeten ze hun verantwoordelijkheden nemen. Ook milieu-technisch en alles.

Het bedrijf heeft een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ieder orgaan heeft dat. Een bedrijf is ook een orgaan. Sowieso omdat een bedrijf personeel in dienst heeft en klanten bediend.

Mensen hebben verantwoordelijkheden en bedrijven des te meer.

Maar goed, zo gaat dat niet altijd in het leven.

Enige voordeel van fouten dat is dat ze kunnen leiden tot een verbetering

Wat jij in je signature hebt staan ook. Failure is the key tot succes. Maar dan moet je wel eerst inzien dat je fouten maakt. Niet ieder mens ziet zijn eigen fouten in. En zie je je eigen fouten niet in dan kun je ook nooit leren van je fouten, en door niet te leren van fouten kun je de fouten ook niet eruit halen.

Dan ben je ook wel blind te noemen.

Zelf-lerend organisme Je leert van jezelf en op een gegeven moment gaat dat leren vanzelf. Je hoeft niet meer te denken, het gaat vanzelf allemaal. Dat zou ideaal zijn. Alles weten dat te weten is

Ook je eigen problemen, je complete ziel en geest en hersens, dat het probleem zichzelf oplost. Het weten gaat vanzelf en het leren ook. En dan zijn er geen enkele vraagtekens meer over.

Dan is alles kraakhelder duidelijk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:22:10 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40383205
Vraag me soms ook af waarom de mensheid niets van oorlog leert. Oorlog is al zolang gaande en nog steeds wordt het gevoerd. Zo traag allemaal. Oorlog is niet van deze tijd, het is wel van deze tijd omdat het nog geen moderne tijd is.

De echte moderne tijden moeten nog komen

Dat denk ik dus echt, dan kijk ik even in mijn glazen-bol en zie ik een moderne tijd die op komen staat.

Er komt volgens mij een moment dat ieder wezen leert van zichzelf, dus ook de meest hoge top-politicus. Waar dan ook ter wereld. De grootste crimineel zal inzicht krijgen en gezond verstand krijgen.

Een kwestie van een ontwikkeling die in de lucht zit dus. De ontwikkeling zit in de lucht en komt naar beneden vallen.

Zo'n terrorist zal misschien straks niet eens meer weten dat ie terrorist is. Dan wordt ie wakker en zal ie normaal zijn. Voor zover normaal bestaat.

En als ik verder in de toekomst kijk dan zie ik lege gevangenissen en lege ziekenhuizen en nog meer.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:25:58 #37
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40383316
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Dromenvanger het volgende:

De echte moderne tijden moeten nog komen

Dat denk ik dus echt, dan kijk ik even in mijn glazen-bol en zie ik een moderne tijd die op komen staat.
Dat denk ik ook, en dat denken heel veel mensen. Alleen zeggen ze het allemaal anders.

De ene zoekt het in Peak oil (als de olie op is zullen alleen de slimste en milieubewuste mensen overleven)

De ander zoekt het in 2012, het einde van de maya kalender.

Weer een ander zoekt het in nieuwe tijdskinderen.

Ik denk dat er overal een beetej waarheid in zit. De mens zal zichzelf voor een groot deel vernietigen, een ander deel zal uitsterven en het overgebleven deel zal de 'echt' moderne mens worden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:26:02 #38
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40383319
teevauwpee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:36:00 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40383613
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en dat denken heel veel mensen. Alleen zeggen ze het allemaal anders.

De ene zoekt het in Peak oil (als de olie op is zullen alleen de slimste en milieubewuste mensen overleven)

De ander zoekt het in 2012, het einde van de maya kalender.

Weer een ander zoekt het in nieuwe tijdskinderen.

Ik denk dat er overal een beetej waarheid in zit. De mens zal zichzelf voor een groot deel vernietigen, een ander deel zal uitsterven en het overgebleven deel zal de 'echt' moderne mens worden.
Ik denk dat veel mensen een periode door zullen gaan, een zware periode kan het zijn maar het ligt er maar net aan hoe je ontwikkeld bent door de loop van de tijd heen. Ieder mens zal een bepaalde ontwikkeling doorgaan. Als mensen niet in staat zijn om die ontwikkeling te doorgaan dan zullen ze doodgaan waarschijnlijk.

Als het een te hoge druk is dan overleven bepaalde mensen het niet. Kan dus best zijn dat terroristen het niet overleven straks. Dat ze gewoon sterven. Dat er voor terroristen geen plek is in een moderne tijd.

Moderne mens is een mens die........klaar is voor het echte leven. Een leven vol genot en zonder haat.

En of terroristen daarin passen is de vraag dan maar weer. Wie weet hebben terroristen een natuurlijke afwijking in zich zitten, dat die mensen in geen mogelijkheid passen in een moderne tijd.

Hoewel ik uitga dat ieder mens weet wat goed of slecht is. Terroristen zijn ook terrorist geworden vanwege bepaalde redenen. Zien ze in dat het fout is, dan zullen ze vanzelf passen in een moderne tijd.

Een tijd zonder oorlog en aanslagen en moorden.

Heeft ook te maken met helderheid. Helder worden dus ook. Ik denk dat veel helder zal worden. Ook het probleem zal helder worden. De oorzaak van alle ellende zal helder worden en oplossen.

Pedo-fielen zullen ooit genezen zijn van hun ziekte

Omdat ze helder worden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:36:23 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40383624
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
teevauwpee

Goede middag
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:40:15 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40383730
Over ziektes even, en over genezen en nog meer. Ik denk soms wel eens dat er nieuw licht naar voren gaat komen. Genezend licht. Dat er een tijd komt dat alles anders zal zijn. Licht dat dwars door het lichaam schijnt. Licht dat ziektes voor eens en voor altijd laten oplossen in het niets.

Ik merk zelf vaker ander licht om me heen.

Misschien de terugkomst van Christus die in de hemel is

Dat Christus komt genezen.

Ik roep nu ook maar wat.

Genezend licht

De kracht van licht is gigantisch. De genezende werking van licht ook. Licht zorgt dat depressie kan verdwijnen en nog meer. Licht daar is alles uit ontstaan volgens mij.

Christus is de God van het licht zeggen ze vaker.

Nu even naar buiten.

Ik voel me lekker

Het licht is mij aan het genezen Mijn depressie wordt steeds minder en minder en minder. Oh middernacht, schijn een lichie op mij

Ik kwam 1 uur geleden iemand tegen die verzorger is op de mondriaan zorggroep, die mij gezien heeft tijdens de depressie en die zij dat ik er een stuk gezonder uitzie nu

Maar nog steeds niet helemaal genezen, hoewel dat wel gaat gebeuren

Op naar genezing.

En daar drink ik me straks een biertje op

Amstel bier

Over Christus even. Christus is het licht dus. Christus is het puurste licht dat bestaat. Ik moet me hier verder in verdiepen een beetje.

Christus is het licht en daarnaast heb je meer. De God van het licht lijkt me een beetje vreemd als hij zelf het licht is dus. Als je het licht bent dan.....

Weet ik even niet nu

In de kerk hebben ze het over die scheiding.

Nu neig ik naar het Rooms Katholieke geloof weer.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 14:25:24 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:54:40 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40384162
Nu genoeg even.

Niet te snel gaan dus

Tijd genoeg
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:19:03 #43
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40384884
Ik heb in de zomer altijd het gevoel dat ik minder opensta voor het 'paranormale' dan in de winter. Herkennen jullie dat of juist niet?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:22:00 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40384971
Hier is het een verhaal apart. In de zomer word ik juist actiever in het denken. In de winter ben ik dus minder actief en ga ik als het ware een winterslaap houden.

Ik ben dus gevoelig voor licht-schommelingen. Serotinine in de hersens wellicht. Te weinig licht of teveel licht.

Heb ook altijd de lamellen open om het licht binnen te krijgen. Als het licht niet naar binnen schijnt voel ik me minder helder. Als ik nu de lamellen dicht zou doen dan zou ik ook weer het gevoel krijgen dat ik aan het indutten ben. Alleen het licht alleen al zet aan tot activiteit in de hersens hier.

Mijn moeder kan juist niet tegen het licht zo goed. Die voelt zich beter in de winter. Zo voelen meer mensen zich beter in de winter.

Maar paranormaal. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik in de winter minder actief wordt.

Toch eens opletten deze winter hoe dat zit. Paranormaal gaat bij mij vooral om contact. Contact met het hogere dus. Contact is voor mij het paranormale. En dan hoeft het niet meteen contact met God of aliens te zijn. Gewoon contact met alles.

Wie weet heb ik in de winter minder contact met alles. Maar dan moet ik maar zorgen dat ik contact ga krijgen met de duisternis als het om 1600 donker is

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-08-2006 14:27:31 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:40:59 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40385621
Over openstaan voor de duisternis even nog

Ik wil dus meer open komen te staan voor de duisternis. Duisternis hoort net zoveel bij het leven als het licht. Het licht weet ik ondertussen wel. In het licht goed functioneren lukt me dus redelijk goed.

Nu proberen om de duisternis te begrijpen verder en de duisternis verder verkennen

Yingyang. Zwart en wit

Dus ik ga ooit de duisternis in. Wie weet dat ik deze winter helemaal niet depressief zal worden door gebrek aan daglicht Dat ik gewoon ga functioneren in het donker

En in het donker kun je geesten goed zien

Ga ik foto's maken van geesten, leg ik geesten vast op camera en post ik die binnen the truth. Zullen sceptici zeker denken dat ik een bedrieger ben
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:41:25 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40385640
Hmm dat verschilt dan toch inderdaad per mens. Ik ben juist in de winter superactief op het spirituele en paranormale vlak en in de zomer voel ik me juist weer wat meer down to earth zeg maar.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:48:15 #47
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40385845
morgen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:53:38 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386015
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef Metro2005 het volgende:
Hmm dat verschilt dan toch inderdaad per mens. Ik ben juist in de winter superactief op het spirituele en paranormale vlak en in de zomer voel ik me juist weer wat meer down to earth zeg maar.
Dat verschilt inderdaad

Down to earth alleen in de zin van dat je paranormaal minder actief bent of voel je je in de zomer ook minder?

Misschien komt het door de hitte dat je minder actief bent in de zomer op paranormaal gebied. Moet zeggen dat ik tijdens die warme hitte amper kon denken op een normale manier. Ook niet helemaal mezelf dus op dat moment doordat de hersens overhit zijn. Misschien ligt het daaraan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:53:57 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386021
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef Champloo het volgende:
morgen
Nu pas wakker?

dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:55:00 #50
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40386051
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nu pas wakker?

jep ik dacht vandaag sta je eens vroeg op
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:56:01 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386075
Ben echt van plan om in de duisternis op onderzoek uit te gaan, visioenen die sneller naar voren komen in de duisternis omdat er een makkelijkere projectie kan plaats vinden op het netvlies. Overdag is het moeilijk te komen tot een visioen, omdat de realiteit het visioen is die geldig is de hele dag. Of visioen, in ieder geval wordt de film van de realiteit geprojecteerd op het netvlies overdag.

In het donker andere films

Ook bestaande films. Of niet?

Ik ben dus aan het zoeken weer waar visioenen vandaan komen, en ook andere wezens en nog meer. Andere wezens die alleen in het donker komen

Wie weet zijn er meer films draaiende

Dat je complete films hebt draaien. Dat het allemaal films zijn en dat er ooit gebeurt dat al die films integreren tot 1 film

De film van de doden, de film van de levenden, de film van de UFO's, de film van de draken.

En het leuke is, het zijn films die echt zijn
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:56:39 #52
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40386095
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat verschilt inderdaad

Down to earth alleen in de zin van dat je paranormaal minder actief bent of voel je je in de zomer ook minder?

Misschien komt het door de hitte dat je minder actief bent in de zomer op paranormaal gebied. Moet zeggen dat ik tijdens die warme hitte amper kon denken op een normale manier. Ook niet helemaal mezelf dus op dat moment doordat de hersens overhit zijn. Misschien ligt het daaraan.
Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:02:01 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386248
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.
Nu je het zegt Misschien heb ik dat ook wel een beetje maar merk ik dat niet helemaal 100 procent goed. Weet wel dat ik niet 100 procent aanwezig ben nu. Ik ben dan wel aanwezig maar nog lang niet 100 procent zoals het hoort.

Maar dan heb ik dat ook in de lente, zomer, herfst en winter. Dus het is nooit helemaal zoals het hoort

Maar dat komt vanzelf goed.

dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:03:09 #54
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40386272
even een vraagje aan de mama's en pappa's van dit Topic.

Ik zapte vandaag eens langs Jetix (ik kijk het niet meer hoor) maar als jullie kiendjes dat kijken worden ze nooit gek van dat Nederlands nagesynchronizeerde gezever? Als het goed nagesynchronizeerd was maakte me dat niet zo heel veel uit. Maar bij elk programma zijn dezelfde stemacteurs daar word je toch gek in de kop van. Dat ze dan de Nederlandse ondertiteling houden bij de meeste programma's zoals vroeger in mijn tijd daar leerde je ook nog eens van.
en wat hebben jullie liever? NL gesynchronizeerd of NL ondertiteling?

Ik weet het. Een zeer bizarre vraag weer van Champloo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:08:32 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386419
Cultuur-barbaren zijn het!!!

Zoals ook de stem van Dextor die ze omzetten. En cow & chicken ook. Dat klinkt van de meters niet.

Dan ben ik geen mama of papa maar ik voelde me wel aangesproken tot reageren
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:10:05 #56
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40386461
Ik kijk ook al een tijdje geen tekenfilms meer. Verschrikkelijk dat nagesynchroniseerde
En dan ook nog zo nep. ik krijg er gewoon de zenuwen van.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:12:07 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386513
Inderdaad.

Het origineel is altijd beter.

Snap ook de Duitsers niet goed, dat die alles omzetten naar Duits. In Duitsland verpesten ze alle films. Maar je hebt dan ook nog Duitsers die daar zelf van balen en bewust een Engelstalige film opzoeken.

Waarom doen Duitsers niet gewoon duits ondertitelen en Engels luisteren als het een Engelse film is? Zoveel waarde hechten ze aan de Duitse taal. Of hebben ze een taal-achterstand en kunnen ze Engels totaal niet verstaan, klinkt Engels als Chinees in Duitsland? Of komt dat van bovenaf? Dat duiters er niet voor kiezen en dat ze gewoon al die nagesyncroniseerde films wel moeten kijken?
pi_40387224
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk ook al een tijdje geen tekenfilms meer. Verschrikkelijk dat nagesynchroniseerde
En dan ook nog zo nep. ik krijg er gewoon de zenuwen van.
Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezen
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:42:08 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40387297
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef Champloo het volgende:
even een vraagje aan de mama's en pappa's van dit Topic.

Ik zapte vandaag eens langs Jetix (ik kijk het niet meer hoor) maar als jullie kiendjes dat kijken worden ze nooit gek van dat Nederlands nagesynchronizeerde gezever? Als het goed nagesynchronizeerd was maakte me dat niet zo heel veel uit. Maar bij elk programma zijn dezelfde stemacteurs daar word je toch gek in de kop van. Dat ze dan de Nederlandse ondertiteling houden bij de meeste programma's zoals vroeger in mijn tijd daar leerde je ook nog eens van.
en wat hebben jullie liever? NL gesynchronizeerd of NL ondertiteling?

Ik weet het. Een zeer bizarre vraag weer van Champloo
Ik zou gewoon liever maja de bij en zo weer terug hebben.
Maar weet je wat ook heel vervelend is, als ze zitten te kijken steeds de vraag: "Wat zeggen ze?" of "Waarom doen ze dat?", dus voor kinderen die nog niet goed de ondertitels kunnen lezen is gesproken beter.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:44:12 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40387355
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezen
Daarom is cartoon network helemaal overgestapt op het Nederlands bijna.

Terwijl er ook genoeg volwassenen kijken maar goed, het gaat om de kinderen natuurlijk bij tekenfilms.

Eigenlijk moeten ze 2 cartoon-networken hebben. 1 voor kinderen en 1 voor de volwassenen.

Ik keek graag naar dextor en cow & chicken. Kon daar gewoon even lekker voor gaan zitten en lachen en ontspannen. Nu moet ik dat missen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:02:03 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40387919
nog een uur wat duurt deze dag lang zeg. En mijn vriendin komt vanavond ook al niet omdat ze ziek is zucht.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:04:16 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40387992
Inderdaad duurt de dag hier ook al lang. Maar dat heb ik vaker. Niet vaak dat hier de dag zo snel gaat dat ik het jammer vind dat de dag voorbij is. Alsof de tijd te langzaam tikt. Het enige dat wel snel gaat dat is de avond vaker. Maar dat kan liggen dat ik dan een paar biertjes drink Na 18:00 lijkt er een versnelling erin te zitten maar dat heb ik ook vaker als ik geen biertjes drink.

Ziek met dit weer? Kou opgelopen doordat het koeler is?

Ben soms snel met reageren maar dat was dit maal toevallig, ik zit niet constant met F5 bezig te zijn.

Af en toe wandel ik binnen en reageer ik weer.
pi_40388038
Ach, arme Metro
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:06:08 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388056
Geen idee hoe ze ziek komt, ze heeft hoestbuien en een zere keel enzo.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:10:30 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388193
Hier in Limburg voelt het een beetje als herfst aan nu. Weet niet hoe het bij jou is nu. Maar het verschil van 36 graden tot nu is een groot verschil.

Beterschap voor je vriendin

En jij sterkte met de dag doorkomen natuurlijk

Laat de tijd sneller gaan

Zwaai jij gewoon even met je vingers en dan is het in 1 seconde 1 uur later.

Als je moet werken dan tover je gewoon even. Werk je 8 uur lang in 1 seconde. Wel salaris maar niet meemaken dat je werkt
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:11:23 #66
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388219
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Geen idee hoe ze ziek komt, ze heeft hoestbuien en een zere keel enzo.
nog 50 minuten en je mag naar huis

*Marietje heeft ook geen zin meer *
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:13:52 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388303
Samara heeft kapotte mondhoeken, ik dacht dat dat een winterkwaaltje was
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo
Iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:16:03 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388379
Hallo Marietje

Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.

Dus in het echt ben ik hetzelfde als hier Steeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.

Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.

Maar wie weet kunnen die mensen dat maar beter zelf doen

Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.

Medicatie zal ooit ouderwets zijn

Kun je een computer koppelen aan het denken, dan is veel meer mogelijk Snap niet waarom dat nog niet mogelijk is. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:20:07 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388508
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje

Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.

Dus in het echt ben ik hetzelfde als hier Steeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.

Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.

Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.

Gefeliciteerd dromenvanger!
Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:21:06 #70
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388554
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ach, arme Metro
thnx
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nog 50 minuten en je mag naar huis

*Marietje heeft ook geen zin meer *
Moet jij nog lang ?

Jij ook sterkte
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo
Probeer eens wat labello. misschien is het gewoon enorm droog. Als ik dat niet gebruik dan krijg ik ook superdroge lippen en scheurtjes in mijn lip en rondom mijn mond enzo.
Gewoon droogte. En anders inderdaad een koortslip waarschijnlijk.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:21:18 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388563
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
Danke

Ik geloof niet dat je met planten alles kunt genezen. Mensen zijn niet zoals planten. Een mens is geen plant. Het denken van een mens kun je wel vergelijken met een computer, dat dan wel weer.

Maar dan moeten ze een andere computer ontwikkelen misschien. Een levende computer misschien wel ook. En wie weet zijn mensen wel levende computers Dat mensen zichzelf nog verder moeten ontwikkelen dus Dat ook schizofrenie patienten zichzelf beter moeten ontwikkelen. Maar goed, vaak zien ze niet in waar hun probleem ligt. Te weinig inzicht dus wederom. Als schizofrenie patienten beter inzicht hebben, dan kunnen ze ala minuut de stemmen weghalen.

Ik heb dus echt vaker het idee dat ik een lopende computer ben Ik geloof dus ook dat ik straks een foto-grafisch geheugen heb. En wie weet koppel ik mezelf gewoon aan mijn eigen computer nog. Of aan alle computers ter wereld

Ga ik mezelf eens verbeteren en sneller maken. Opfokken dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:24:42 #72
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388700
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:14 #73
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388767
Oh en dromenvanger: gefeliciteerd met je moeder
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:45 #74
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388782
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje

Kun je een computer koppelen aan het denken, dan is veel meer mogelijk Snap niet waarom dat nog niet mogelijk is. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Haai Dromenvanger

Gefeliciteerd met je moeder, en proost

Ik weet het niet hoe moeilijk het is om een computer aan het denken te koppelen, wel denk ik dat men in de toekomst veel meer op dit gebied zal kunnen dan nu.

Laatst was op het nieuws een item over een man die geloof ik deels verlamd was ofzo maar via een pc weer zijn arm kon bewegen, door het het alleen maar te denken, bizar gewoon. Klinkt mij nog heel erg 'SF' in de oren. Maar wie weet, wat er ooit allemaal mogelijk zal zijn
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:57 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388789
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)
Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.

Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:27:34 #76
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388807
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef Metro2005 het volgende:

Moet jij nog lang ?

Jij ook sterkte
tx Nog een uurtje ongeveer, moeten een paar dingen af dus ik heb het ook zelf in de hand
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:29:12 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388860
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.

Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
Nou ja ik weet dat je met calendula extracten goed wondjes kunt behandelen, ik weet ook dat thijm goed werkt op een zere keel, venkel werkt goed op je darmen zo zijn er veel meer voorbeelden te bedenken die ook door artsen al als werkend worden erkend.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:29:53 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388886
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Haai Dromenvanger

Gefeliciteerd met je moeder, en proost

Ik weet het niet hoe moeilijk het is om een computer aan het denken te koppelen, wel denk ik dat men in de toekomst veel meer op dit gebied zal kunnen dan nu.

Laatst was op het nieuws een item over een man die geloof ik deels verlamd was ofzo maar via een pc weer zijn arm kon bewegen, door het het alleen maar te denken, bizar gewoon. Klinkt mij nog heel erg 'SF' in de oren. Maar wie weet, wat er ooit allemaal mogelijk zal zijn
Danke En dat bier gaat wel smaken straks

Wat mogelijk is met computers straks? Alles

Alles is mogelijk met computers straks.

Een topman van Intel hoorde ik pas geleden nog zeggen dat er geen grenzen zijn aan de snelheid en kracht van een processor. Ik geloof ook dat we in de nabije toekomst echt pas aan de slag kunnen.

" Inhaalslag van de techniek".

Een boek van Zicharia Sitchen.

Er komt over een tijd een doorbraak in alles. Ik voel dat gewoon. En nu ik het schrijf voel ik gewoon de energie opkomen

Ik voel gewoon dat er spannende mooie leuke en geweldige tijden aankomen.

The sky is niet eens the limit zoals ik vaker zeg. Er zullen geen limieten meer zijn.

Achterstand zal worden ingehaald. En daarna zal het op lichtsnelheid gaan.

Internet via het lichtnet

Maar dat is niet alles. Ik bedoel dus. Dat is niet alles omdat er zoveel meer is. En niet zoals Ten broeke. Gewoon er komt zoveel meer. Digitaal gezien dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:30:02 #79
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388893
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?

Misschien heeft ze wel een vitaminetekort, kan maar zo ook al stop je ze vol met gezonde dingen. Had het dochtertje van een vriendin van me laatst ook. Ik zou idd niet gelijk met Zovirax gaan smeren, misschien beter om ff bloedje te laten prikken bij de huisarts?

Oja, hoe is het trouwens met je tuin en de mol?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:30:52 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388922
quote:

[..]

Een mens is niet plant aardig en niet dier vriendelijk

De hersens werken op basis van chemie. Maar planten werken ook op basis van chemie.
Als je op moleculair en subatomair (quantum) niveau gaat kijken is zelfs alle materie opgebouwd uit exact dezelfde bouwstenen en is theoretisch alles uitwisselbaar met elkaar

Er zijn zo ontzettend veel planten die precies de goede chemische reacties aan de gang zetten in je lichaam. Je kan inderdaad bijna stellen dat voor zo ongeveer alle ziektes en kwalen wel een plantaardig medicijn te vinden is of nog te ontdekken valt. Alleen zijn er door het verdwijnen van de natuur natuurlijk ook al veel (zeldzame) planten verdwenen en dus ook hun genezende eigenschappen

(ohja en bier komt ook van plantjes en dat doet toch zeker wel wat met je hersens )
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:01 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388965
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?

Misschien heeft ze wel een vitaminetekort, kan maar zo ook al stop je ze vol met gezonde dingen. Had het dochtertje van een vriendin van me laatst ook. Ik zou idd niet gelijk met Zovirax gaan smeren, misschien beter om ff bloedje te laten prikken bij de huisarts?

Oja, hoe is het trouwens met je tuin en de mol?
Die is er nog steeds
Ik heb de flessen geprobeerd maar die gooit hij er gewoon weer uit.
Ik zou nog even naar de intratuin maar er komt steeds iets tussen, ik heb ook de auto niet nu en het is best een stukje fietsen.
Ik zal inderdaad morgen de huisarts eens bellen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:09 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388972
quote:

[..]

Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.

Maar ik denk dat we sowieso nog lang niet alles weten over wat er allemaal mogelijk is mbt medicinale planten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:28 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388989
Kan ook door stress komen als je uitslag krijgt.

Ik heb vaker een koortslip gehad en dat komt door stress. Stress kan een virus eerder opwekken. Zonder stress krijg je niet zo snel een virus.

Maar dat heb ik van mijn pa die dat gisteren zei.

Een virus komt niet zo snel tot leven als je kalm bent.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:33:16 #84
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40389011
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan ook door stress komen als je uitslag krijgt.

Ik heb vaker een koortslip gehad en dat komt door stress. Stress kan een virus eerder opwekken. Zonder stress krijg je niet zo snel een virus.

Maar dat heb ik van mijn pa die dat gisteren zei.

Een virus komt niet zo snel tot leven als je kalm bent.
Goed je weerstand op peil houden dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:34:53 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389075
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.

Maar ik denk dat we sowieso nog lang niet alles weten over wat er allemaal mogelijk is mbt medicinale planten
Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.

Sint jans kruid misschien wel als middel?

Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.

Morgen naar de dokter, ik ga morgen mijn dokter ook alles vertellen en dan vraag ik meteen over sint janskruid.

Ze zeggen dat je geen kruiden mag nemen bij chemische medicatie omdat die 2 elkaar kunnen versterken.

Vis-olie wist hij niet.

En zo pak ik nog een biertje
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:35:03 #86
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40389082
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb in de zomer altijd het gevoel dat ik minder opensta voor het 'paranormale' dan in de winter. Herkennen jullie dat of juist niet?
Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor open
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:36:18 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40389115
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Circle het volgende:

[..]

dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:37:54 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389169
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:

Er komt over een tijd een doorbraak in alles. Ik voel dat gewoon. En nu ik het schrijf voel ik gewoon de energie opkomen

Ik voel gewoon dat er spannende mooie leuke en geweldige tijden aankomen.

The sky is niet eens the limit zoals ik vaker zeg. Er zullen geen limieten meer zijn.

Achterstand zal worden ingehaald. En daarna zal het op lichtsnelheid gaan.

Internet via het lichtnet

Maar dat is niet alles. Ik bedoel dus. Dat is niet alles omdat er zoveel meer is. En niet zoals Ten broeke. Gewoon er komt zoveel meer. Digitaal gezien dus
Ik denk ook dat er de komende 10 jaar heel veel zal veranderen, en dat baseer ik ook grotendeels op mijn 'gevoel'
Ach ja, ik ben nou een maal een intiuitief tiepje

Ik denk ook dat het collectief menselijk bewustzijn daar veel invloed op zal hebben, en dat daar ook vanaf zal hangen of het positief is of niet

Maar we zullen het zien, tzt.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:39:59 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389229
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Die is er nog steeds
Ik heb de flessen geprobeerd maar die gooit hij er gewoon weer uit.
Ik zou nog even naar de intratuin maar er komt steeds iets tussen, ik heb ook de auto niet nu en het is best een stukje fietsen.
Ik zal inderdaad morgen de huisarts eens bellen.
Aw, wat een proper molletje die gooit gelijk heel resoluut die rotzooi uit zijn gangen

Maar wel super van je dat je niet die enge klem hebt gebruikt
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:40:04 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40389234
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.

Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.

Morgen naar de dokter, ik ga morgen mijn dokter ook alles vertellen en dan vraag ik meteen over sint janskruid.

Ze zeggen dat je geen kruiden mag nemen bij chemische medicatie omdat die 2 elkaar kunnen versterken.

Vis-olie wist hij niet.

En zo pak ik nog een biertje
Het broertje van een vriendin van mij had adhd, hij heeft eerst steeds medicijnen gehad daarvoor, ik weet even niet hoe die medicijnen heten maar het waren medicijnen waar nu vaak discussie's over zijn.
Die medicijnen hadden ook vervelende bijwerkingen.
Hij is daarna over gegaan op sint janskruid en dat heeft hem heel goed geholpen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:40:55 #91
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40389259
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Circle het volgende:

[..]

Om de vraag van Metro voor mijzelf te beantwoorden.. ik voel niet zo zeer een verschil in die jaargetijde, maar als ik het zou moeten merken zou ik denken dat juist de zomers meer energiek zijn en daardoor je juist meer er van zou bemerken?
Ik vind het lekker om sochtens op het gras te staan, richting het oosten staan.. mijzelf te aarden en op te laden met de nieuwe energie van de dag. Werkt net zo goed als Koffie voor mij..

Dat doe ik niet in de Winter
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:43:11 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40389327
Maar in de winter zit ik meer thuis, is het eerder donker, zet ik een kaarsje aan en ik brand wat meer wierrook, dat zijn voor mij wel stemmingsmakers.
Terwijl ik in de zomer meer onderneem, vaker tot laat buiten zit of op stap ga.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:43:46 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389342
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Klopt, dat heb ik ook gehoord idd, dat dat niet samengaat met AD Visolie mag volgens mij wel hoor, ik slik het al tijden iig Stond laatst nog een heel artikel over in de Ode, over visolie en waar het allemaal wel niet goed voor is.
quote:
Iedereen komt wel eens eigenwijs over hoor , ik vast ook En het merendeel van de tijd kom je op mij juist heel sympathiek over, dus no worries
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:45:14 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389392
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er de komende 10 jaar heel veel zal veranderen, en dat baseer ik ook grotendeels op mijn 'gevoel'
Ach ja, ik ben nou een maal een intiuitief tiepje

Ik denk ook dat het collectief menselijk bewustzijn daar veel invloed op zal hebben, en dat daar ook vanaf zal hangen of het positief is of niet

Maar we zullen het zien, tzt.
Het zal zeker positief worden

Waar is het optimisme toch heen ????

Mensen lijken vaak zo twijfelachtig te zijn. Of het positief is of niet. Waarom niet gewoon van de daken schreeuwen dat het te positief voor woorden zal zijn. Waarom niet geloven in een goede afloop, nee in een afloop die beter is dan goed. Goed is niet goed genoeg.

Ik geloof echt in het ultieme gewoon. En ik voel dat net als jou dus ook aan. Ik ga soms sneller dan snel, het denken gaat op hoog tempo en het functioneren ook. Als ik mezelf nog verder ga opvoeren dan ga ik echt als een pentium 20020220. Je kunt je als mens opvoeren. Net zoals je met topsport bezig bent.

Jezelf ook in een stemming brengen. En dan heb je natuurlijk de algehele stemming die heerst, je hebt een bepaalde stemming onder de mensen. Depressie zit erin en ook het vrolijke zit erin. En zo zit er van alles in deze "machine". Ik noem het vaak machine dus. Omdat het ook een soort machine is. En de machine zal misschien toch blijven bestaan, alleen zal de machine opgefokt worden en dan niet opgefokt op een negatieve manier.

Opgevoerd en afgesteld als in de formule 1. En mensen zullen vanzelf zo zijn, zo zijn mensen altijd geweest. Alleen komt straks een moment dat er een versnelling in gaat komen.

Ook uitvindingen dus. Het verstand gaat op een betere manier functioneren volgens mij.

Tuning. Mind tuning ook

Een ideale afstemming.

Is de machine nodig, dan zal het een gesmeerde machine zijn. Een machine die niet vast zal lopen. Maar dan ook een machine waar je vrij bent. Geen machine die verplichtingen doet opleggen. Een machine vol individuen ook.

De beste machine die bestaat. Ontwikkeld door alle mensen. Ook mensen in arme landen die door hun overlevings-kracht meewerken hier. Die mensen hebben ook invloed en zijn sterk. Die mensen vormen ook een onderdeel ervan. Omdat ze altijd doorgaan en doorgaan en doorgaan ondanks alles.

En uiteindelijk komt het allemaal goed.

Hoe dan ook maakt niet uit, het komt goed.

Iedereen gaat krijgen waar ie recht op heeft. Op dromen die uitkomen en alle wensen die vervuld worden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:51:16 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389592
Omdat het zo hoort en omdat de toekomst dat ook wilt ook. En omdat het zo geschreven staat Niet meteen omdat ik het schrijf, maar omdat veel meer het schrijven. Alles dat geschreven wordt telt mee Dus ik voer gewoon alles een beetje op. Gewoon opvoeren dus. Opfokken van de bende. Opfokken en zelf rustig blijven

Het ging altijd al die kant op, en het gaat nog steeds die kant op. Altijd waren er ontwikkelingen. Ontwikkeling was er altijd. Dan is het logisch dat ontwikkeling ooit gaat zijn zoals het moet zijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:54:50 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389724
Nu even sigaar roken

En dan hef ik het glas op een ultieme toekomst
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:58:47 #97
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389844
OK Ik ga mezelf nog even nuttig maken hier.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:02:44 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389963
Succes ermee

De machine even dus nog even. Half werk heb je nog. Je hebt half werk. En half werk is slecht werk. En dan kun je zeggen dat de machine straks vrijheid weg neemt, maar als het richting perfectie gaat dan zul je zien dat half werk niet meer bestaat. Dan ontstaat er synchroniteit dus. Ik ben even de andere namen kwijt. Wilde een andere naam gebruiken, waar dat schilderij van Da Vinci over gaat. Dat mannetje dat precies zo staat met armen en benen wijd. Als links en rechts precies gelijk zijn aan elkaar en nog meer.

Gaat dus niet over jou nu. Ik neem ook pauze's de hele tijd en heb 1 grote pauze nu. Ik spreek over niemand die half werk afleverd. Zelf doe ik dat ook nog. Maar er komt een moment dat het gewoon richting 1 gaat.

Ik had het vandaag in wetenschap en filosofie er nog over dat perfectie niet bereikt gaat worden, maar volgens mij komt er een moment van voltooiing nog Dat perfectie voltooid gaat zijn

En dat is gewoon verder puzzlen

Please to meet you
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:14:57 #99
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40390339
Ik moet dit heel even van me afschrijven. Ik verlies mijn interesse in heel veel dingen. Op allerlei fronten komen er zaken op me af. Ik kan nog en eens niet met bepaalde dingen beginnen momenteel en het lijkt er op dat ik zoveel mogelijk uitstel. Het lijkt wel of alles juist deze vrije twee weken op me afkomt. Ik kan geen normale keuzes meer maken zonder alles af te wegen en ik geef heel snel op. Zo was ik een half jaar geleden helemaal niet! Vooral bepaalde verplichtingen die ik heb tegenover andere zijn heel zwaar momenteel. Hier alleen in de woning. Ik voel mezelf eigenlijk best wel in de steek gelaten. Dat en heel veel andere dingen..het lijkt net of het leven zich tegen me keert. K misschien zit het even niet mee..

Dit is nu een opbouwfase van enkele weken, maar dit heb ik nog niet meegemaakt! Zijn er bepaalde manieren om hier op een normale manier weer uit te komen? Voor mijn gevoel heb ik een erg onstabiel leven momenteel en het lijkt er ook naar dat ik aan het inleveren ben op heel veel gebieden! Weet iemand hier wat raad mee?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:15:26 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40390357
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:

Klopt, dat heb ik ook gehoord idd, dat dat niet samengaat met AD Visolie mag volgens mij wel hoor, ik slik het al tijden iig Stond laatst nog een heel artikel over in de Ode, over visolie en waar het allemaal wel niet goed voor is.

[/sub]

Visolie verdunt alleen het bloed. Toen ik voor mijn half-jaarlijks bloedprikken moest gaan, toen bleef het bloed stromen. Vandaar gestopt met vis-olie innemen. Maar ik denk dat ik gewoon weer begin. Dan druk ik het watje gewoon 10 minuten langer op het gat in de ader

Vis-olie schijnt echt gezond te zijn

En hoe gezonder des te beter hier

[sub]

Iedereen komt wel eens eigenwijs over hoor , ik vast ook En het merendeel van de tijd kom je op mij juist heel sympathiek over, dus no worries
Ik verontschuldig mezelf teveel

Maar ik werk op de automatische piloot veel, en dan zit er de fout nog in dat ik verontschuldig. Zit ook in de familie een beetje Mijn oma dus vooral.

Maar goed, ik moet dat afleren gewoon. Komt vanzelf wel goed nog

Ik ga gewoon via een kaars-rechte lijn rechtdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')