abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:41:25 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40385640
Hmm dat verschilt dan toch inderdaad per mens. Ik ben juist in de winter superactief op het spirituele en paranormale vlak en in de zomer voel ik me juist weer wat meer down to earth zeg maar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:48:15 #47
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40385845
morgen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:53:38 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386015
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef Metro2005 het volgende:
Hmm dat verschilt dan toch inderdaad per mens. Ik ben juist in de winter superactief op het spirituele en paranormale vlak en in de zomer voel ik me juist weer wat meer down to earth zeg maar.
Dat verschilt inderdaad

Down to earth alleen in de zin van dat je paranormaal minder actief bent of voel je je in de zomer ook minder?

Misschien komt het door de hitte dat je minder actief bent in de zomer op paranormaal gebied. Moet zeggen dat ik tijdens die warme hitte amper kon denken op een normale manier. Ook niet helemaal mezelf dus op dat moment doordat de hersens overhit zijn. Misschien ligt het daaraan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:53:57 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386021
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef Champloo het volgende:
morgen
Nu pas wakker?

dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:55:00 #50
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40386051
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nu pas wakker?

jep ik dacht vandaag sta je eens vroeg op
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:56:01 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386075
Ben echt van plan om in de duisternis op onderzoek uit te gaan, visioenen die sneller naar voren komen in de duisternis omdat er een makkelijkere projectie kan plaats vinden op het netvlies. Overdag is het moeilijk te komen tot een visioen, omdat de realiteit het visioen is die geldig is de hele dag. Of visioen, in ieder geval wordt de film van de realiteit geprojecteerd op het netvlies overdag.

In het donker andere films

Ook bestaande films. Of niet?

Ik ben dus aan het zoeken weer waar visioenen vandaan komen, en ook andere wezens en nog meer. Andere wezens die alleen in het donker komen

Wie weet zijn er meer films draaiende

Dat je complete films hebt draaien. Dat het allemaal films zijn en dat er ooit gebeurt dat al die films integreren tot 1 film

De film van de doden, de film van de levenden, de film van de UFO's, de film van de draken.

En het leuke is, het zijn films die echt zijn
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:56:39 #52
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40386095
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat verschilt inderdaad

Down to earth alleen in de zin van dat je paranormaal minder actief bent of voel je je in de zomer ook minder?

Misschien komt het door de hitte dat je minder actief bent in de zomer op paranormaal gebied. Moet zeggen dat ik tijdens die warme hitte amper kon denken op een normale manier. Ook niet helemaal mezelf dus op dat moment doordat de hersens overhit zijn. Misschien ligt het daaraan.
Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:02:01 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386248
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik beleef de zomer altijd een beetje als een roes, minder actief inderdaad maar ook mindere concentratie, vaker moe en minder 'open' voor mijn gevoel.
Nu je het zegt Misschien heb ik dat ook wel een beetje maar merk ik dat niet helemaal 100 procent goed. Weet wel dat ik niet 100 procent aanwezig ben nu. Ik ben dan wel aanwezig maar nog lang niet 100 procent zoals het hoort.

Maar dan heb ik dat ook in de lente, zomer, herfst en winter. Dus het is nooit helemaal zoals het hoort

Maar dat komt vanzelf goed.

dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:03:09 #54
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40386272
even een vraagje aan de mama's en pappa's van dit Topic.

Ik zapte vandaag eens langs Jetix (ik kijk het niet meer hoor) maar als jullie kiendjes dat kijken worden ze nooit gek van dat Nederlands nagesynchronizeerde gezever? Als het goed nagesynchronizeerd was maakte me dat niet zo heel veel uit. Maar bij elk programma zijn dezelfde stemacteurs daar word je toch gek in de kop van. Dat ze dan de Nederlandse ondertiteling houden bij de meeste programma's zoals vroeger in mijn tijd daar leerde je ook nog eens van.
en wat hebben jullie liever? NL gesynchronizeerd of NL ondertiteling?

Ik weet het. Een zeer bizarre vraag weer van Champloo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:08:32 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386419
Cultuur-barbaren zijn het!!!

Zoals ook de stem van Dextor die ze omzetten. En cow & chicken ook. Dat klinkt van de meters niet.

Dan ben ik geen mama of papa maar ik voelde me wel aangesproken tot reageren
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:10:05 #56
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40386461
Ik kijk ook al een tijdje geen tekenfilms meer. Verschrikkelijk dat nagesynchroniseerde
En dan ook nog zo nep. ik krijg er gewoon de zenuwen van.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:12:07 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40386513
Inderdaad.

Het origineel is altijd beter.

Snap ook de Duitsers niet goed, dat die alles omzetten naar Duits. In Duitsland verpesten ze alle films. Maar je hebt dan ook nog Duitsers die daar zelf van balen en bewust een Engelstalige film opzoeken.

Waarom doen Duitsers niet gewoon duits ondertitelen en Engels luisteren als het een Engelse film is? Zoveel waarde hechten ze aan de Duitse taal. Of hebben ze een taal-achterstand en kunnen ze Engels totaal niet verstaan, klinkt Engels als Chinees in Duitsland? Of komt dat van bovenaf? Dat duiters er niet voor kiezen en dat ze gewoon al die nagesyncroniseerde films wel moeten kijken?
pi_40387224
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kijk ook al een tijdje geen tekenfilms meer. Verschrikkelijk dat nagesynchroniseerde
En dan ook nog zo nep. ik krijg er gewoon de zenuwen van.
Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:42:08 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40387297
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef Champloo het volgende:
even een vraagje aan de mama's en pappa's van dit Topic.

Ik zapte vandaag eens langs Jetix (ik kijk het niet meer hoor) maar als jullie kiendjes dat kijken worden ze nooit gek van dat Nederlands nagesynchronizeerde gezever? Als het goed nagesynchronizeerd was maakte me dat niet zo heel veel uit. Maar bij elk programma zijn dezelfde stemacteurs daar word je toch gek in de kop van. Dat ze dan de Nederlandse ondertiteling houden bij de meeste programma's zoals vroeger in mijn tijd daar leerde je ook nog eens van.
en wat hebben jullie liever? NL gesynchronizeerd of NL ondertiteling?

Ik weet het. Een zeer bizarre vraag weer van Champloo
Ik zou gewoon liever maja de bij en zo weer terug hebben.
Maar weet je wat ook heel vervelend is, als ze zitten te kijken steeds de vraag: "Wat zeggen ze?" of "Waarom doen ze dat?", dus voor kinderen die nog niet goed de ondertitels kunnen lezen is gesproken beter.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:44:12 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40387355
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar kleine kinderen kunnen meestal nog niet lezen
Daarom is cartoon network helemaal overgestapt op het Nederlands bijna.

Terwijl er ook genoeg volwassenen kijken maar goed, het gaat om de kinderen natuurlijk bij tekenfilms.

Eigenlijk moeten ze 2 cartoon-networken hebben. 1 voor kinderen en 1 voor de volwassenen.

Ik keek graag naar dextor en cow & chicken. Kon daar gewoon even lekker voor gaan zitten en lachen en ontspannen. Nu moet ik dat missen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:02:03 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40387919
nog een uur wat duurt deze dag lang zeg. En mijn vriendin komt vanavond ook al niet omdat ze ziek is zucht.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:04:16 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40387992
Inderdaad duurt de dag hier ook al lang. Maar dat heb ik vaker. Niet vaak dat hier de dag zo snel gaat dat ik het jammer vind dat de dag voorbij is. Alsof de tijd te langzaam tikt. Het enige dat wel snel gaat dat is de avond vaker. Maar dat kan liggen dat ik dan een paar biertjes drink Na 18:00 lijkt er een versnelling erin te zitten maar dat heb ik ook vaker als ik geen biertjes drink.

Ziek met dit weer? Kou opgelopen doordat het koeler is?

Ben soms snel met reageren maar dat was dit maal toevallig, ik zit niet constant met F5 bezig te zijn.

Af en toe wandel ik binnen en reageer ik weer.
pi_40388038
Ach, arme Metro
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:06:08 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388056
Geen idee hoe ze ziek komt, ze heeft hoestbuien en een zere keel enzo.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:10:30 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388193
Hier in Limburg voelt het een beetje als herfst aan nu. Weet niet hoe het bij jou is nu. Maar het verschil van 36 graden tot nu is een groot verschil.

Beterschap voor je vriendin

En jij sterkte met de dag doorkomen natuurlijk

Laat de tijd sneller gaan

Zwaai jij gewoon even met je vingers en dan is het in 1 seconde 1 uur later.

Als je moet werken dan tover je gewoon even. Werk je 8 uur lang in 1 seconde. Wel salaris maar niet meemaken dat je werkt
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:11:23 #66
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388219
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Geen idee hoe ze ziek komt, ze heeft hoestbuien en een zere keel enzo.
nog 50 minuten en je mag naar huis

*Marietje heeft ook geen zin meer *
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:13:52 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388303
Samara heeft kapotte mondhoeken, ik dacht dat dat een winterkwaaltje was
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo
Iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:16:03 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388379
Hallo Marietje

Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.

Dus in het echt ben ik hetzelfde als hier Steeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.

Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.

Maar wie weet kunnen die mensen dat maar beter zelf doen

Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.

Medicatie zal ooit ouderwets zijn

Kun je een computer koppelen aan het denken, dan is veel meer mogelijk Snap niet waarom dat nog niet mogelijk is. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:20:07 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388508
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje

Ik heb me een biertje gepakt, mijn moeder is jarig vandaag dus dan drink ik een Amstel biertje. Bezoek is nog aanwezig en dan was ik even aan het praten met mijn tante. Over een oom die een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en helemaal van slag is al een jaar lang. Dan zeg ik van, eigenlijk moet je een computer kunnen aansluiten op het denken en de hersens en vervolgens pas je het aan zodat het weer gezond is.

Dus in het echt ben ik hetzelfde als hier Steeds observeren en komen met een mogelijke oplossing die misschien in de toekomst mogelijk is.

Schizofrenie-patienten misschien ook. Een computer aansluiten op het denken, en vervolgens aanpassen zodat ze gezond worden. De zieke gedachtes eruit halen met een computer.

Toch geloof ik richting de toekomst dat de psychiatrie met computers gaat werken. Gewoon een computer aan het denken koppelen en het gezonde uploaden bij de mensen. Het ongezonde formateren dus.

Gefeliciteerd dromenvanger!
Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:21:06 #70
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388554
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ach, arme Metro
thnx
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nog 50 minuten en je mag naar huis

*Marietje heeft ook geen zin meer *
Moet jij nog lang ?

Jij ook sterkte
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Ze is ook verder een beetje hangerig en dat terwijl ze wel goed eet, we haar al extra druit en zo laten eten, ik snap er niets van
Mijn zusje zei dat het een koortslipidee was maar dat geloof ik niet echt al moet je me niet vragen waarom
Maar om nu zovirax te halen terwijl ik niet zeker weet wat ze heeft, ze is verder ook een beetje hangerig en zo, misschien hoort het wel bij een virus of zo
Probeer eens wat labello. misschien is het gewoon enorm droog. Als ik dat niet gebruik dan krijg ik ook superdroge lippen en scheurtjes in mijn lip en rondom mijn mond enzo.
Gewoon droogte. En anders inderdaad een koortslip waarschijnlijk.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:21:18 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388563
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds dat er voor elke kwaal een medicijn gewoon tussen de planten te vinden is, ik weet alleen niet of die stelling met het uitsterven van vele planten nog steeds opgaat.
Danke

Ik geloof niet dat je met planten alles kunt genezen. Mensen zijn niet zoals planten. Een mens is geen plant. Het denken van een mens kun je wel vergelijken met een computer, dat dan wel weer.

Maar dan moeten ze een andere computer ontwikkelen misschien. Een levende computer misschien wel ook. En wie weet zijn mensen wel levende computers Dat mensen zichzelf nog verder moeten ontwikkelen dus Dat ook schizofrenie patienten zichzelf beter moeten ontwikkelen. Maar goed, vaak zien ze niet in waar hun probleem ligt. Te weinig inzicht dus wederom. Als schizofrenie patienten beter inzicht hebben, dan kunnen ze ala minuut de stemmen weghalen.

Ik heb dus echt vaker het idee dat ik een lopende computer ben Ik geloof dus ook dat ik straks een foto-grafisch geheugen heb. En wie weet koppel ik mezelf gewoon aan mijn eigen computer nog. Of aan alle computers ter wereld

Ga ik mezelf eens verbeteren en sneller maken. Opfokken dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:24:42 #72
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388700
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:14 #73
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388767
Oh en dromenvanger: gefeliciteerd met je moeder
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:45 #74
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388782
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje

Kun je een computer koppelen aan het denken, dan is veel meer mogelijk Snap niet waarom dat nog niet mogelijk is. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Haai Dromenvanger

Gefeliciteerd met je moeder, en proost

Ik weet het niet hoe moeilijk het is om een computer aan het denken te koppelen, wel denk ik dat men in de toekomst veel meer op dit gebied zal kunnen dan nu.

Laatst was op het nieuws een item over een man die geloof ik deels verlamd was ofzo maar via een pc weer zijn arm kon bewegen, door het het alleen maar te denken, bizar gewoon. Klinkt mij nog heel erg 'SF' in de oren. Maar wie weet, wat er ooit allemaal mogelijk zal zijn
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:57 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388789
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Zelfs voor kanker hebben ze extracten uit planten (chemo -> klinkt chemisch maar het is gewoon taxus extract)
Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.

Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:27:34 #76
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388807
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef Metro2005 het volgende:

Moet jij nog lang ?

Jij ook sterkte
tx Nog een uurtje ongeveer, moeten een paar dingen af dus ik heb het ook zelf in de hand
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:29:12 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388860
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet voor alle kwalen volgens mij. De hersens zijn chemisch van aard, dus sowieso kun je dan niet met planten komen aanzetten.

Kanker weet ik niet. Maar ik moet verder nadenken erover. Een mens is niet plant-aardig. Vandaar zeg ik vanzelf dat je niet met planten kunt bezig zijn als je mensen wilt genezen.
Nou ja ik weet dat je met calendula extracten goed wondjes kunt behandelen, ik weet ook dat thijm goed werkt op een zere keel, venkel werkt goed op je darmen zo zijn er veel meer voorbeelden te bedenken die ook door artsen al als werkend worden erkend.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:29:53 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388886
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Haai Dromenvanger

Gefeliciteerd met je moeder, en proost

Ik weet het niet hoe moeilijk het is om een computer aan het denken te koppelen, wel denk ik dat men in de toekomst veel meer op dit gebied zal kunnen dan nu.

Laatst was op het nieuws een item over een man die geloof ik deels verlamd was ofzo maar via een pc weer zijn arm kon bewegen, door het het alleen maar te denken, bizar gewoon. Klinkt mij nog heel erg 'SF' in de oren. Maar wie weet, wat er ooit allemaal mogelijk zal zijn
Danke En dat bier gaat wel smaken straks

Wat mogelijk is met computers straks? Alles

Alles is mogelijk met computers straks.

Een topman van Intel hoorde ik pas geleden nog zeggen dat er geen grenzen zijn aan de snelheid en kracht van een processor. Ik geloof ook dat we in de nabije toekomst echt pas aan de slag kunnen.

" Inhaalslag van de techniek".

Een boek van Zicharia Sitchen.

Er komt over een tijd een doorbraak in alles. Ik voel dat gewoon. En nu ik het schrijf voel ik gewoon de energie opkomen

Ik voel gewoon dat er spannende mooie leuke en geweldige tijden aankomen.

The sky is niet eens the limit zoals ik vaker zeg. Er zullen geen limieten meer zijn.

Achterstand zal worden ingehaald. En daarna zal het op lichtsnelheid gaan.

Internet via het lichtnet

Maar dat is niet alles. Ik bedoel dus. Dat is niet alles omdat er zoveel meer is. En niet zoals Ten broeke. Gewoon er komt zoveel meer. Digitaal gezien dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:30:02 #79
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388893
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?

Misschien heeft ze wel een vitaminetekort, kan maar zo ook al stop je ze vol met gezonde dingen. Had het dochtertje van een vriendin van me laatst ook. Ik zou idd niet gelijk met Zovirax gaan smeren, misschien beter om ff bloedje te laten prikken bij de huisarts?

Oja, hoe is het trouwens met je tuin en de mol?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:30:52 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40388922
quote:

[..]

Een mens is niet plant aardig en niet dier vriendelijk

De hersens werken op basis van chemie. Maar planten werken ook op basis van chemie.
Als je op moleculair en subatomair (quantum) niveau gaat kijken is zelfs alle materie opgebouwd uit exact dezelfde bouwstenen en is theoretisch alles uitwisselbaar met elkaar

Er zijn zo ontzettend veel planten die precies de goede chemische reacties aan de gang zetten in je lichaam. Je kan inderdaad bijna stellen dat voor zo ongeveer alle ziektes en kwalen wel een plantaardig medicijn te vinden is of nog te ontdekken valt. Alleen zijn er door het verdwijnen van de natuur natuurlijk ook al veel (zeldzame) planten verdwenen en dus ook hun genezende eigenschappen

(ohja en bier komt ook van plantjes en dat doet toch zeker wel wat met je hersens )
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:01 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40388965
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Volgens mij ziet een koortslip er anders uit hoor, heeft ze dat ooit eerder gehad?

Misschien heeft ze wel een vitaminetekort, kan maar zo ook al stop je ze vol met gezonde dingen. Had het dochtertje van een vriendin van me laatst ook. Ik zou idd niet gelijk met Zovirax gaan smeren, misschien beter om ff bloedje te laten prikken bij de huisarts?

Oja, hoe is het trouwens met je tuin en de mol?
Die is er nog steeds
Ik heb de flessen geprobeerd maar die gooit hij er gewoon weer uit.
Ik zou nog even naar de intratuin maar er komt steeds iets tussen, ik heb ook de auto niet nu en het is best een stukje fietsen.
Ik zal inderdaad morgen de huisarts eens bellen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:09 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40388972
quote:

[..]

Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.

Maar ik denk dat we sowieso nog lang niet alles weten over wat er allemaal mogelijk is mbt medicinale planten
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:28 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40388989
Kan ook door stress komen als je uitslag krijgt.

Ik heb vaker een koortslip gehad en dat komt door stress. Stress kan een virus eerder opwekken. Zonder stress krijg je niet zo snel een virus.

Maar dat heb ik van mijn pa die dat gisteren zei.

Een virus komt niet zo snel tot leven als je kalm bent.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:33:16 #84
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40389011
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan ook door stress komen als je uitslag krijgt.

Ik heb vaker een koortslip gehad en dat komt door stress. Stress kan een virus eerder opwekken. Zonder stress krijg je niet zo snel een virus.

Maar dat heb ik van mijn pa die dat gisteren zei.

Een virus komt niet zo snel tot leven als je kalm bent.
Goed je weerstand op peil houden dus
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:34:53 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40389075
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of dat wel zo is hoor DV. Ik las laatst ergens dat onderzoek heeft aangetoond dat extract van het Sint Janskruid voor sommige mensen net zo goed werkt als antidepressiva.

Maar ik denk dat we sowieso nog lang niet alles weten over wat er allemaal mogelijk is mbt medicinale planten
Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.

Sint jans kruid misschien wel als middel?

Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.

Morgen naar de dokter, ik ga morgen mijn dokter ook alles vertellen en dan vraag ik meteen over sint janskruid.

Ze zeggen dat je geen kruiden mag nemen bij chemische medicatie omdat die 2 elkaar kunnen versterken.

Vis-olie wist hij niet.

En zo pak ik nog een biertje
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:35:03 #86
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40389082
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb in de zomer altijd het gevoel dat ik minder opensta voor het 'paranormale' dan in de winter. Herkennen jullie dat of juist niet?
Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor open
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:36:18 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40389115
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Circle het volgende:

[..]

Hmmm neuh.... sta er altijd evenveel voor open
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:37:54 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389169
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:

Er komt over een tijd een doorbraak in alles. Ik voel dat gewoon. En nu ik het schrijf voel ik gewoon de energie opkomen

Ik voel gewoon dat er spannende mooie leuke en geweldige tijden aankomen.

The sky is niet eens the limit zoals ik vaker zeg. Er zullen geen limieten meer zijn.

Achterstand zal worden ingehaald. En daarna zal het op lichtsnelheid gaan.

Internet via het lichtnet

Maar dat is niet alles. Ik bedoel dus. Dat is niet alles omdat er zoveel meer is. En niet zoals Ten broeke. Gewoon er komt zoveel meer. Digitaal gezien dus
Ik denk ook dat er de komende 10 jaar heel veel zal veranderen, en dat baseer ik ook grotendeels op mijn 'gevoel'
Ach ja, ik ben nou een maal een intiuitief tiepje

Ik denk ook dat het collectief menselijk bewustzijn daar veel invloed op zal hebben, en dat daar ook vanaf zal hangen of het positief is of niet

Maar we zullen het zien, tzt.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:39:59 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40389229
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Die is er nog steeds
Ik heb de flessen geprobeerd maar die gooit hij er gewoon weer uit.
Ik zou nog even naar de intratuin maar er komt steeds iets tussen, ik heb ook de auto niet nu en het is best een stukje fietsen.
Ik zal inderdaad morgen de huisarts eens bellen.
Aw, wat een proper molletje die gooit gelijk heel resoluut die rotzooi uit zijn gangen

Maar wel super van je dat je niet die enge klem hebt gebruikt
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:40:04 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40389234
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Sint jans kruid heb ik ook een tijd ingenomen inderdaad, schijnt dat je die niet mag combineren met anti depressiva. Dan word je manisch.

Sint jans kruid misschien wel als middel?

Ik ben dus een analyse aan het voeren de hele dag, vandaar dat ik soms gewoon zo snel doe en soms eigenwijs overkom.

Morgen naar de dokter, ik ga morgen mijn dokter ook alles vertellen en dan vraag ik meteen over sint janskruid.

Ze zeggen dat je geen kruiden mag nemen bij chemische medicatie omdat die 2 elkaar kunnen versterken.

Vis-olie wist hij niet.

En zo pak ik nog een biertje
Het broertje van een vriendin van mij had adhd, hij heeft eerst steeds medicijnen gehad daarvoor, ik weet even niet hoe die medicijnen heten maar het waren medicijnen waar nu vaak discussie's over zijn.
Die medicijnen hadden ook vervelende bijwerkingen.
Hij is daarna over gegaan op sint janskruid en dat heeft hem heel goed geholpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')