Ja, waar Dizer voor afzegdequote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven heeft ook wel eens ge Idol meet, dus hij doet t in ieder geval![]()
Heb jij skaai gezien in het echt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Wat een hoeren TT zegquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Mijn TT was veul toffer trouwens
ShowChat #346: Sven is tof :9 (en atbbvo ook O+)
HA, IN YOUR FACEquote:
Is Cc echt zo mooi?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Doe 'm dan toequote:
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daaromquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
Wat heb jij tegen atb trouwens, Dizer!
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Zhenar zich nu aan het aftrekken is op de verwarring die hij geschapen (hihi, ik zei geschapen) heeft met betrekking tot de nummering van de topics![]()
En tóch kwam ik naar de meets, ik geloof dat nu wel duidelijk is welke SC'ers ik wél tof vindquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
JA MAAR SVEN WAS ZIEK,
Die heb ik weer teruggeplaatstquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!![]()
![]()
!
Zet 'm verdomme eens in die TT danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daarom
Ja, en Duiveltja ookquote:
Neeeeheee... mijn TT is toffer. Klaar. Punt. Ik mis Bupatihquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet 'm verdomme eens in die TT dan!
Jij ondeugd!quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En tóch kwam ik naar de meets, ik geloof dat nu wel duidelijk is welke SC'ers ik wél tof vind [afbeelding].
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
'keger.
* Ghostbuster trekt broek weer omhoogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef PeRi het volgende:
Waarom flikkert msn eraf.
Het gaat snel hier.quote:
Ah toequote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeheee... mijn TT is toffer. Klaar. Punt. Ik mis Bupatih.
Que?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Mod enzo
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que?
Ga je weer voor een recordpoging nutteloze posts?![]()
* Svensational haalt hand van Spooks piemelquote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef PeRi het volgende:
Waarom flikkert msn eraf.
Heb ik al. Weet je nog dat ik je hielp met je computer voor het geluid terug te krijgen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah toe? Dan stuur ik je een naaktfoto
?
Dat was Christiaan, lulquote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que?
Ga je weer voor een recordpoging nutteloze posts?![]()
Waaromquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of ik dat wel is doe
Je kan toch de TT changen
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Svensational haalt hand van Spooks piemel![]()
![]()
Maar aangezien er toch brabbeltaal in de TT staat, kun je er ook wel ergens atb tussen plakkenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik al. Weet je nog dat ik je hielp met je computer voor het geluid terug te krijgen?
Ik heb toen ingebroken in je computer en heb weten te bemachtigen:
sven_prive_album_12.rar
Ja, je deed je broek toch dichtquote:
Nee hoor oetlulquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hihi, Ghost is boos op mij.
Die heb ik dan gemistquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef babette21 het volgende:
he Sven, ik heb nog een antwoord gehad op mijn ingenieuze vraag!!
Maar je bent ook gewoon een beetje stom.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hihi, Ghost is boos op mij.
Hoe dat zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar je bent ook gewoon een beetje stom.
Zat je al mee te lezen ofzoquote:
Ik vond haar gewoon stom omdat ze altijf chagrijnig was en liep te krijsen. Bij sommige spelers kan ik dat wel hebben, maar haar stond het gewoon niet :'!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
Sven, wat heb je nu eigenlijk tegen Claire? ik heb altijd het idee dat jij alleen maar anti bent omdat ze zoveel fok!-aandacht krijgt?!
ik bedoel, de eerste jaren vond ik haar bij tijd en wijlen ook om door de plee te spoelen, maar 't laatste jaar was ze gewoon briljant
Check het dichte topic danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, zie het nu pas.
[..]
M'n hart..
Reageer eens niet zo eng snelquote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef PeRi het volgende:
Welterusten!
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Ja, ik was al op het station bijna toenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.
mja ik denk dat ik er immuun voor werd, want ik stoorde me daar op 't laatst helemaal niet meer aan.... maar dat komt ook omdat ze precies de goeie ging afzeiken, zoals Kyra en Hugoquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar gewoon stom omdat ze altijf chagrijnig was en liep te krijsen. Bij sommige spelers kan ik dat wel hebben, maar haar stond het gewoon niet :'!
Is dat weer zo'n nep kloon van mij?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik weggingquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik was op de terugweg eik vrij moe. Is blijkbaar vermoeiend zo'n meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik wegging!
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.
Dat was het wel.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
En sla.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ZaanseMayo, kaas, ham, komkommer, broodje enzo.
Dus daarom willen ze me niet als modquote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus daarom willen ze me niet als mod![]()
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?![]()
Ohquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijk" en "oh dies niet zo knap
".
Niet liegen D.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.
Je moet wel exclusief blijven hè.![]()
Hip.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Heb ik je wakker gesmst?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Welke?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:23 schreef Dizer het volgende:
Vrije dag
Alleen moet ik zo wel naar de uni
Oh nee daar kom ik niet langsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Universiteit van Amsterdam, Roeterstraat
Ja maar Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een versierboek.
Het Spel van Neil Straus. Ik hoor er goede verhalen over.
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 't de laatste maanden niet echt gevolgd, maar deze is niet echt spectaculair
ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Me
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog om het terug te sturen.
Wat een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet
dat wil zeggen, indien leuke dia's/foto's natuurlijk
Of boeken van Nederlandse auteurs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlands
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Dizer, hoeveel kost het versturen van een DVD aan verzendkosten?
Ah okay!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ik.
Soms, als het om twee simpele dvd's gaat, blijft het bij 1,56. Maar anders kan het, als het wat zware dvd's zijn, uitlopen naar 2.34 of zo..
Oh... alsnog een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doel uiteraard niet op foto's van suffe mensen, tijdens suffe vakantie's, 10 jaar geleden
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
Of boeken van Nederlandse auteurs.
ZoalsJoe Speedboot
van Tommy Wieringa.
Je kan RC2 goed vertrouwen. Die gast heeft vaker bij mij wat gekocht. Nette userquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay!
Thanks!
Verhuis ik nu even naar V&A
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.quote:laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
De weduwnaar kwam bij mij over als een slechte sequel, die snel in elkaar is geflanst om nog mee te kunnen liften op het succesvolle eerste deel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
Ja maar Dia'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? reizen is tof en fotografie is tof, dus zijn vakantiekiekjes ook tof
ik ga 't onthoudenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.
de Weduwnaar had ik in 1 dag uit, French in 3 of 4quote:Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.
Nicci French heb ik een beetje gehad. Teveel van hetzelfde.
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Ja maar Dia's
Lekker op een cd via de DVD speler is leuker...
Tommy voor Saskia!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
ik ga 't onthouden![]()
maar de nieuwe Saskia Noort staat ook nog op m'n lijstje
Zeg dat dan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waar
k bedoel gewoon foto's kijken in 't algemeen, op welke manier dan ook
Oeh en hoe tof en stoer was je als je van de meester de dia's mog schakelen met zo een afstandbediening dingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kom zeg. Dia's zijn oldskool. Het doet me denken aan de basisschool en de middelbare school. Dat karakteristieke geluid bij het wisselen enzo.![]()
ik denk dat ik ze van de week allebei ga kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Tommy voor Saskia!!!
Afstandsbediening? Wij hadden er een die handmatig gewisseld moest worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh en hoe tof en stoer was je als je van de meester de dia's mog schakelen met zo een afstandbediening ding
Leuk boek ja. Al vond ik Joe zelf in het boek steeds minder leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of boeken van Nederlandse auteurs.
ZoalsJoe Speedboot
van Tommy Wieringa.
Welke dvd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
op ebay staat de 40delige-dvdbox voor een paar euro [+15 euro verzendkosten vanuit UK]....
hiet móet toch wel gewoon iets mis mee zijn???
ik ben desondanks erg in de verleiding om 'n bod te doen
Freak!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben ook weg. Ouchen, eren en scheten.
Ah toe, blijfquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
Zojuist.
Je lijkt op iemand. Hoe heet 'ie nou
. Oh ja, Jan Smit
.
Je moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
Zo, verpest ik even de uur-en-10-minuten-schop.
Ik ga het haar direct vertellenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Svensational het volgende:
[DEV] Private Messaging komt naar u toe na de zomer
[..]![]()
!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef iteejer het volgende:
Echt privé ja, er komt geen meeleesfunctie.
quote:
quote:
Dat worden mokkels.nl-achtige praktijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig om je account te gebruiken.
Waarom staat er "Freak!" achter mijn naam?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi babette, de hele friendsbox, Zhenar, Freak!, Svensational, Airelle, Wow!, BVO en Jan Smit.![]()
Doe jij de mama van Sven?!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom staat er "Freak!" achter mijn naam?![]()
![]()
!
Geeftniequote:
Ik blijf je niet vergevenquote:
Moet je zelf weten.quote:
quote:“Want als gij aan de mensen hun fouten vergeeft, zal de hemelse Vader ook u vergeven; maar als gij niet vergeeft aan de mensen, zal ook uw hemelse Vader uw fouten niet vergeven”. (Mattheus 6,14-15). “en de maat die gij gebruikt, zal men ook voor u gebruiken”. (Mattheus 7,2).
quote:Beste Marieke: Enig triomfgeschal is wel op zijn plaats. Gefeliciteerd
met de voltooiing. En bij het printen bleek hoe volumineus je
werkstuk is.
Ik reageer inderdaad zo vlug mogelijk. Ik ben heel benieuwd. Bloed,
zweet en tranen zijn in ieder geval rijkelijk in je onderzoek
geinvesteerd. Maar ik heb veel vertrouwen in het resultaat.
Hartelijke groeten
Als ik dit nauwkeurig lees dan staat er:'Ik heb hem uitgeprint en ben er nog niet aantoe gekomen om het ding daadwerkelijk te lezen, maar erg veel is het wel.'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste berichten van het scriptie-controle-front zijn goed:
[..]
Hm hm, vooral de eerste en laatste zin wijzen ook duidelijk in die richting he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik dit nauwkeurig lees dan staat er:'Ik heb hem uitgeprint en ben er nog niet aantoe gekomen om het ding daadwerkelijk te lezen, maar erg veel is het wel.'!
![]()
Nou dat er staat:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm hm, vooral de eerste en laatste zin wijzen ook duidelijk in die richting he?
Doe eens lief!![]()
doet eigenlijk vermoeden dat de rest een formaliteit is.quote:de voltooiing.
Dankjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou dat er staat:
[..]
doet eigenlijk vermoeden dat de rest een formaliteit is.![]()
Triomfgeschal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste berichten van het scriptie-controle-front zijn goed:
[..]
About bloody timequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Triomfgeschal..
Het einde van je studie..
Je lijkt, op die foto, een beetje op zo'n acteurtje uit van die nederlandse tv serie's. Hij was ook deel van zo'n beetje een nep 'cabaret duo'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
M'n fotoboek..snel voordat ze weer weg zijn..
Veel te langquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan dan?.
Nu ben ik ook wel benieuwd wie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je lijkt, op die foto, een beetje op zo'n acteurtje uit van die nederlandse tv serie's. Hij was ook deel van zo'n beetje een nep 'cabaret duo'.![]()
Ik weet niet hoe die heet.![]()
Het lag dus niet aan geluier van jezelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel te lang.
Maar ge-etter tijdens m'n stage gehad, waardoor deze uitliep en m'n vader is 3 jaar heel erg ziek geweest, waarvan een jaar héél zwaar en toen heb ik ook amper wat aan m'n studie gedaan... En al 2 jaar aan een andere studie verkwist... Al met al, té lang.
Mwah, ik had deze laatste fase op zich wel sneller kunnen doen... Ik heb - ik denk driekwart jaar - wel lopen ranzen. Had heel veel moeite om na alle ellende weer aan de slag te komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Het lag dus niet aan geluier van jezelf.. Maar kan me voorstellen dat je het op den duur doodmoe bent, hoe leuk de studie ook is.
.
Ja heb al even gezocht, maar ik ben nogal slecht in namen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd wie..
Hebbes, niet echt grappig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja heb al even gezocht, maar ik ben nogal slecht in namen.![]()
Er is geen filmpje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hebbes, niet echt grappig.Ook niet echt een goed acteur.
En op het filmpje is ie wel erg kaal.
![]()
Klik nog eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is geen filmpje?.
Maar bedoel je Jim Speelmans?
Moet je dit even kijken en alles is weer zoals het was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net The Lake House gekeken in de bios. Het was zoo een mooie film, dat ik er depri van ben geworden
ik heb zondag Over The Hedge gezien... die was wel geinig, maar niet geweldig...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net The Lake House gekeken in de bios. Het was zoo een mooie film, dat ik er depri van ben geworden
Tof!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nu "De Kleine Zeemeermin" ook in het Spaans, Duits en Frans.
En speciaal voor Ovidius ook nog in het IJslands![]()
Naaktfoto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb zondag Over The Hedge gezien... die was wel geinig, maar niet geweldig...
anyway, ik ga zo wat plaatsen om blij van te worden
Mweh..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet je dit even kijken en alles is weer zoals het was.![]()
![]()
Ja,quote:
En dan ga je nog als Maikuuuul praten ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ga je nog als Maikuuuul praten ook.
dat zeg ik nou al 2 jaar tegen jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
Ben net een wijf.
doe je die zaterdag aan?quote:Heb net dus een dure overhemd van 70 euro gekocht. Wel van Pall Mall maar toch![]()
"zoo een"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozert![]()
!
Zie het positief! Nu heb je weer een excuus om er ook een hippe broek bij te kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozert![]()
!
Het was meer van een slome uitspraak zoals: "zoooooooooooooooo eeeeeeeeen" alleen afgekortquote:
Heb ik al, die was 90quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie het positief! Nu heb je weer een excuus om er ook een hippe broek bij te kopen.
Ja is goed, alleen is het wel zo dat ik dus maar heel kort kan blijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeg ik nou al 2 jaar tegen je
[..]
doe je die zaterdag aan?
Haha, Dizer is een kloon van maikuuul.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
!
Of jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, Dizer is een kloon van maikuuul.!
Meebie!quote:
ach voor 23.00 hoef je niet weg toch? ik weet niet hoe laat de laatste bus van A'dam naar Purmerend gaat, maar je bent sowieso binnen een uur van DH in A'damquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
Ja is goed, alleen is het wel zo dat ik dus maar heel kort kan blijven.
Ik ben pas rond 20.00 in DH
Als in jullie? Echt? Ben ik dan niet de enige gozert tussen? YAAAAYquote:
Hij is aan het proberen vrij te regelen, maar het is überdruk op z'n werk, dus ff afwachten of het lukt... Wat mij betreft hangt het dus van m'n begeleider af, hoe snel hij m'n boekwerk doorleest, feedback geeft en wat voor deadline 'ie vervolgens stelt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als in jullie? Echt? Ben ik dan niet de enige gozert tussen? YAAAAY
Oeh, das niet de reden dat J mee moet hoor... vind het gewoon leuk als ie meegaat![]()
Ooh... uuhm de laatste bus gaat om half 4 's nachtsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach voor 23.00 hoef je niet weg toch? ik weet niet hoe laat de laatste bus van A'dam naar Purmerend gaat, maar je bent sowieso binnen een uur van DH in A'dam
en je moet maar zo denken: ik hoef m'n aandacht nu niet te verdelen....![]()
Toch geen nieuwe afleveringen hequote:
1 dagje rust moet je wel nemen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is aan het proberen vrij te regelen, maar het is überdruk op z'n werk, dus ff afwachten of het lukt... Wat mij betreft hangt het dus van m'n begeleider af, hoe snel hij m'n boekwerk doorleest, feedback geeft en wat voor deadline 'ie vervolgens stelt...
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch geen nieuwe afleveringen he?
Mja, maar die heb ik dus nu de komende dagen al. Zolang ik nog geen feedback heb ontvangen, kan ik niks doen... Dus tja...quote:
waar hebben we 't dan over: de trein gaat ook gewoon de hele nacht doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Ooh... uuhm de laatste bus gaat om half 4 's nachts
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
oh Diz, 't is sowieso goed dat je er bent, want óf ik heb wat te vieren, óf je moet me troosten...
ik krijg morgen de uitslag van die onderzoeken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
mijn zus is terug van huwelijksreis;
my god, hier zou je toch spontaan om gaan trouwen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga trouwen!quote:
Dan moet ik eerst naar een Arabisch land om daar een vrouw te halen... en dan nog zoeken naar vrouw die geen snor heeftquote:
Wat is er mis met Nederlandse meisjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar een Arabisch land om daar een vrouw te halen... en dan nog zoeken naar vrouw die geen snor heeft
Die vinden mij niet leuk. Mijn enige hoop is nog een:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse meisjes?![]()
![]()
Dan maakt die snor ook niet meer uit, zie je toch nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die vinden mij niet leuk. Mijn enige hoop is nog een:
[afbeelding]
Niet als ie door dat gaas groeitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan maakt die snor ook niet meer uit, zie je toch niet.
![]()
Fijner gaas laten innaaienquote:
Huh? Waar wanneer hoequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef babette21 het volgende:
sinds wanneer wil jij een vrouw uit Arabië??
oh en jij editslet, was het weer tijd voor drama?! eerst stond er een!!
Frisse lucht is sooooo overratedquote:
Wil je nou alweer verhuizenquote:
Ik woon al een half jaar op een kamer in een gaar huis!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je nou alweer verhuizen?
Mijn broer woont gratis in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik woon al een half jaar op een kamer in een gaar huis!![]()
![]()
En zo ongeveer alle verhuurders in A'dam zijn gore afzetters![]()
Gelukkig ben ik niet de enige die met deze problemen kampt (Babette's nichtje
), al maakt dat het alleen maar moeilijker
![]()
Miss_Bitchy ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
Ik zie nu pas dat wiv een vrouwelijke kloon heeft!
Denk het welquote:
Geen idee, wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk het wel.
En ben ik de enige die die uitspraak van Jody Bernal () wel leuk vond?
. Hij moest net publiekelijk z'n excuses aanbieden
.
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"quote:
Het gaat dus hierom?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Maar volgens Svurno is het dus een algemene uitdrukking, ik kende hem niet.
quote:"Ik kan me voorstellen dat mensen daardoor denken dat ik homo ben, maar het is niet zo."
Zal wel Drents zijn dan, hier wordt dat wel vaker geroepenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Maar volgens Svurno is het dus een algemene uitdrukking, ik kende hem niet.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het gaat dus hierom?
[..]?
Nha, ik moet bekennen dat het me niet veel doet.![]()
Maar ja.![]()
quote:Een van de genodigde op het privefeestje van Bernal met zijn drie vrouwen was namelijk nog maar zeventien jaar... Maar hoe jonger, hoe lekkerder lijkt het credo van Bernal te zijn, want wat antwoordde de zanger toen hem gevraagd werd of zeventien niet erg jong was om te chillen met Bernal en nog twee andere dames? "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de l*l?."
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn broer woont gratis in Amsterdam.
Neuh, gewoon huisbaas gewordenquote:
Ik word er soms best een beetje moedeloos vanquote:
Heb je geen kennissen ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word er soms best een beetje moedeloos van![]()
Neee, "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul" nadat hij een meisje van 17 genaaid had.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het gaat dus hierom?
[..]?
Nha, ik moet bekennen dat het me niet veel doet.![]()
Maar ja.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Neee, "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul" nadat hij een meisje van 17 genaaid had.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, tja die heeft ie vast niet zelf bedacht.![]()
![]()
Jawel, maar niemand met een zelfstandig appartement in de aanbiedingquote:
Wat een sneue uitspraak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Neee, "hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul" nadat hij een meisje van 17 genaaid had.
Ik vind 'em best grappigquote:
Mijn broer woont in een flat vlakbij Sloterdijk, ik wil wel eens vragen of daar nog een flat vrij is? Of is een flat niet echt wat je zoektquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, maar niemand met een zelfstandig appartement in de aanbiedingEn ik heb het wel weer even gehad met het hele samenwonen.
Mijn standaarden verlagen zo ongeveer met de dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn broer woont in een flat vlakbij Sloterdijk, ik wil wel eens vragen of daar nog een flat vrij is? Of is een flat niet echt wat je zoekt?
Dat klinkt penisverschrompelend foutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Zijn er meer mensen die nu naarValerio's datingshow
kijken
?
Idd, daarom is het juist zo tofquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klinkt penisverschrompelend fout
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Je shirt is leuk
Ik had gevraagd is je vader dominee ofzo muts
Hij komt zo dommig overquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
Al was het alleen maar dankzij Valerio .
Hij is briljant.
Oh, was het een uitnodiging danquote:
Ja :Rquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, was het een uitnodiging dan?
Mwah, hij is niet zo dom hoor. Op 6pack forum kwam 'ie zelf wel slim overquote:
Die filmpjes doen niks op de websitequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..], die opmerking was briljant
![]()
!
Nou, ik doe het bijna in m'n broekquote:
Ik kan niet, zoals ik reeds heb aangegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |