mja ik denk dat ik er immuun voor werd, want ik stoorde me daar op 't laatst helemaal niet meer aan.... maar dat komt ook omdat ze precies de goeie ging afzeiken, zoals Kyra en Hugoquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar gewoon stom omdat ze altijf chagrijnig was en liep te krijsen. Bij sommige spelers kan ik dat wel hebben, maar haar stond het gewoon niet :'!
Is dat weer zo'n nep kloon van mij?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik weggingquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik was op de terugweg eik vrij moe. Is blijkbaar vermoeiend zo'n meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik wegging!
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.
Dat was het wel.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
En sla.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ZaanseMayo, kaas, ham, komkommer, broodje enzo.
Dus daarom willen ze me niet als modquote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus daarom willen ze me niet als mod![]()
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?![]()
Ohquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijk" en "oh dies niet zo knap
".
Niet liegen D.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.
Je moet wel exclusief blijven hè.![]()
Hip.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Heb ik je wakker gesmst?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Welke?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:23 schreef Dizer het volgende:
Vrije dag
Alleen moet ik zo wel naar de uni
Oh nee daar kom ik niet langsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Universiteit van Amsterdam, Roeterstraat
Ja maar Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een versierboek.
Het Spel van Neil Straus. Ik hoor er goede verhalen over.
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 't de laatste maanden niet echt gevolgd, maar deze is niet echt spectaculair
ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Me
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog om het terug te sturen.
Wat een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet
dat wil zeggen, indien leuke dia's/foto's natuurlijk
Of boeken van Nederlandse auteurs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlands
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Dizer, hoeveel kost het versturen van een DVD aan verzendkosten?
Ah okay!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ik.
Soms, als het om twee simpele dvd's gaat, blijft het bij 1,56. Maar anders kan het, als het wat zware dvd's zijn, uitlopen naar 2.34 of zo..
Oh... alsnog een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doel uiteraard niet op foto's van suffe mensen, tijdens suffe vakantie's, 10 jaar geleden
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
Of boeken van Nederlandse auteurs.
ZoalsJoe Speedboot
van Tommy Wieringa.
Je kan RC2 goed vertrouwen. Die gast heeft vaker bij mij wat gekocht. Nette userquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay!
Thanks!
Verhuis ik nu even naar V&A
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.quote:laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
De weduwnaar kwam bij mij over als een slechte sequel, die snel in elkaar is geflanst om nog mee te kunnen liften op het succesvolle eerste deel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
Ja maar Dia'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? reizen is tof en fotografie is tof, dus zijn vakantiekiekjes ook tof
ik ga 't onthoudenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.
de Weduwnaar had ik in 1 dag uit, French in 3 of 4quote:Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.
Nicci French heb ik een beetje gehad. Teveel van hetzelfde.
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Ja maar Dia's
Lekker op een cd via de DVD speler is leuker...
Tommy voor Saskia!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
ik ga 't onthouden![]()
maar de nieuwe Saskia Noort staat ook nog op m'n lijstje
Zeg dat dan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waar
k bedoel gewoon foto's kijken in 't algemeen, op welke manier dan ook
Oeh en hoe tof en stoer was je als je van de meester de dia's mog schakelen met zo een afstandbediening dingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kom zeg. Dia's zijn oldskool. Het doet me denken aan de basisschool en de middelbare school. Dat karakteristieke geluid bij het wisselen enzo.![]()
ik denk dat ik ze van de week allebei ga kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Tommy voor Saskia!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |