Ja, je deed je broek toch dichtquote:
Nee hoor oetlulquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hihi, Ghost is boos op mij.
Die heb ik dan gemistquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef babette21 het volgende:
he Sven, ik heb nog een antwoord gehad op mijn ingenieuze vraag!!
Maar je bent ook gewoon een beetje stom.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hihi, Ghost is boos op mij.
Hoe dat zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar je bent ook gewoon een beetje stom.
Zat je al mee te lezen ofzoquote:
Ik vond haar gewoon stom omdat ze altijf chagrijnig was en liep te krijsen. Bij sommige spelers kan ik dat wel hebben, maar haar stond het gewoon niet :'!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
Sven, wat heb je nu eigenlijk tegen Claire? ik heb altijd het idee dat jij alleen maar anti bent omdat ze zoveel fok!-aandacht krijgt?!
ik bedoel, de eerste jaren vond ik haar bij tijd en wijlen ook om door de plee te spoelen, maar 't laatste jaar was ze gewoon briljant
Check het dichte topic danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, zie het nu pas.
[..]
M'n hart..
Reageer eens niet zo eng snelquote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef PeRi het volgende:
Welterusten!
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Ja, ik was al op het station bijna toenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.
mja ik denk dat ik er immuun voor werd, want ik stoorde me daar op 't laatst helemaal niet meer aan.... maar dat komt ook omdat ze precies de goeie ging afzeiken, zoals Kyra en Hugoquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar gewoon stom omdat ze altijf chagrijnig was en liep te krijsen. Bij sommige spelers kan ik dat wel hebben, maar haar stond het gewoon niet :'!
Is dat weer zo'n nep kloon van mij?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo hard zien zuipen als PaRoDiUzZ. Ik weet nog wel dat jij terugkwam en dat Skaai jouw sjaal even "warm" had gehouden.
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik weggingquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was al op het station bijna toen. En Parodiuzz heb ik geloof ik alleen maar een hand gegeven even snel
!
Ik was op de terugweg eik vrij moe. Is blijkbaar vermoeiend zo'n meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En de grote groep merkte ook pas de tweede keer dat ik wegging!
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb met Skaai, Heatwave, Cc, Litso, Brighteyes, Svensational en Iteejer gesproken.
Dat was het wel.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij heel mooi bent.![]()
En sla.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ZaanseMayo, kaas, ham, komkommer, broodje enzo.
Dus daarom willen ze me niet als modquote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SHO heeft idd het allerknapste moderatieduo van héééééél FOK!. SEX en US mods zijn ook mooierds.
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus daarom willen ze me niet als mod![]()
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en die zie je alleen op kleffe meets en niet in fobo, enzo?![]()
Ohquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is wel evenwicht. We zoeken nog mensen in de categorie "modderfokking lelijk" en "oh dies niet zo knap
".
Niet liegen D.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor mij en m'n collega was het de eerste en wellicht gelijk ook wel de laatste meet.
Je moet wel exclusief blijven hè.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |