Ja, waar Dizer voor afzegdequote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven heeft ook wel eens ge Idol meet, dus hij doet t in ieder geval![]()
Heb jij skaai gezien in het echt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Wat een hoeren TT zegquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Mijn TT was veul toffer trouwens
ShowChat #346: Sven is tof :9 (en atbbvo ook O+)
HA, IN YOUR FACEquote:
Is Cc echt zo mooi?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Doe 'm dan toequote:
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daaromquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
Wat heb jij tegen atb trouwens, Dizer!
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Zhenar zich nu aan het aftrekken is op de verwarring die hij geschapen (hihi, ik zei geschapen) heeft met betrekking tot de nummering van de topics![]()
En tóch kwam ik naar de meets, ik geloof dat nu wel duidelijk is welke SC'ers ik wél tof vindquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
JA MAAR SVEN WAS ZIEK,
Die heb ik weer teruggeplaatstquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!![]()
![]()
!
Zet 'm verdomme eens in die TT danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daarom
Ja, en Duiveltja ookquote:
Neeeeheee... mijn TT is toffer. Klaar. Punt. Ik mis Bupatihquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet 'm verdomme eens in die TT dan!
Jij ondeugd!quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En tóch kwam ik naar de meets, ik geloof dat nu wel duidelijk is welke SC'ers ik wél tof vind [afbeelding].
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
'keger.
* Ghostbuster trekt broek weer omhoogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef PeRi het volgende:
Waarom flikkert msn eraf.
Het gaat snel hier.quote:
Ah toequote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeheee... mijn TT is toffer. Klaar. Punt. Ik mis Bupatih.
Que?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Mod enzo
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que?
Ga je weer voor een recordpoging nutteloze posts?![]()
* Svensational haalt hand van Spooks piemelquote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef PeRi het volgende:
Waarom flikkert msn eraf.
Heb ik al. Weet je nog dat ik je hielp met je computer voor het geluid terug te krijgen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah toe? Dan stuur ik je een naaktfoto
?
Dat was Christiaan, lulquote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Que?
Ga je weer voor een recordpoging nutteloze posts?![]()
Waaromquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of ik dat wel is doe
Je kan toch de TT changen
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Svensational haalt hand van Spooks piemel![]()
![]()
Maar aangezien er toch brabbeltaal in de TT staat, kun je er ook wel ergens atb tussen plakkenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik al. Weet je nog dat ik je hielp met je computer voor het geluid terug te krijgen?
Ik heb toen ingebroken in je computer en heb weten te bemachtigen:
sven_prive_album_12.rar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |