Berlusconi.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Italië
wat is daar níet erotisch aan?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, je moet iig je tegenstem aan Claire geven.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Babs & Diz: doe mij even een ONM lijstje, dan post ik die![]()
hihi ik mag toch niet valsspelenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Babs & Diz: doe mij even een ONM lijstje, dan post ik die![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom jij zo doen? Heb jij tegen mij iets of zo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, je moet iig je tegenstem aan Claire geven.
Cor de Zeeuw. Die is tof.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik mag toch niet valsspelen![]()
maar jij zei toen in A'dam dat je die exit met die zonnebril tof vond, dat was Arthur...
en dat mens uit Spijkerhoek, da's Daphne
en d'r zus, da's Claire......
nog iemand vergeten....???![]()
We hadden een SHO meet you fucking moronquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Jullie zitten op het terras en dan gaan jullie het over ONM hebben.
wij zítten er tenminstequote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Teveel moeite, ik stem gewoon niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon die van mij en die van haar in willekeurige volgorde... we hebben voor 80% dezelfde mensen. Maar je mag kiezen wie je op 1 hebt, Daphne of Claire...
Oh jah, dat was zooo komischquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zítten er tenminste
maar we hebben 't ook over jou gehad hoor
zolang Victor maar niet in de lijst voorkomt [vanwege concurrentiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Gewoon die van mij en die van haar in willekeurige volgorde... we hebben voor 80% dezelfde mensen. Maar je mag kiezen wie je op 1 hebt, Daphne of Claire...
Het was de ultieme SHO meetquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
En nu moet ik gaan vragen wat jullie gezegd hebben zekerquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zítten er tenminste
maar we hebben 't ook over jou gehad hoor
Maar ook wel een beetje droevigquote:
Mag ik jouw tegenpunten hebben danquote:
Hij heeft al een 'tukkie' gedaan hoorquote:
Ik ga echt niet met al jullie halve aanwijzingen een lijst maken hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang Victor maar niet in de lijst voorkomt [vanwege concurrentie]
oh en pluspunten aan Babette... uiteraard
DAT NOOIT!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag ik jouw tegenpunten hebben dan?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
GTST:
1 Nina Sanders
2 Martine Hafkamp
3 Charlie Fischer 2
4 De Ami
5 Dorothea
6 Sjors Langenhuis/Wendela van Houten
7 Nick Sanders
8 Meneer Harmsen
9 Robin Harmsen
10 Tracy
Tegenstem: Ludo Sanders
quote:
Jammer, Sven was eerderquote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Claire Simons
2. Daphne Simons
3. Cor de Zeeuw
4. Serge van Mieghem
5. Victor Couwenberg
6. Babette Couwenberg
7. Pim Retisma #1
8. Ellen Evenhuis
9. Arthur van Walsum
10. Merel Mascini
tegenstem: Joost van Walsum
klaar
Als je één goede daad wil verrichten vandaag en Babette en ik OOIT nog wil zien. Dan wissel je het om! Alleen je tegenstem al zorgt ervoor dat ik je begin te haten, jij vuile matennaaierquote:
Zhenar heeft mij nu toch om te meetenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je één goede daad wil verrichten vandaag en Babette en ik OOIT nog wil zien. Dan wissel je het om! Alleen je tegenstem al zorgt ervoor dat ik je begin te haten, jij vuile matennaaier
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je één goede daad wil verrichten vandaag en Babette en ik OOIT nog wil zien. Dan wissel je het om! Alleen je tegenstem al zorgt ervoor dat ik je begin te haten, jij vuile matennaaier
Jij en meetings? MUWAAHAHAHAHAquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar heeft mij nu toch om te meeten.
Wauw, je hebt de ware betekenis van mijn post ontrafelt!quote:
Wat hij zegt.quote:
Who fucking caresquote:
Overigens, zie ik Bupatih eerder op de meet verschijnen dan Svenquote:
No way! Bupa zit in een rolstoel weetjewel!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overigens, zie ik Bupatih eerder op de meet verschijnen dan Sven
Je weet tochquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
No way! Bupa zit in een rolstoel weetjewel!![]()
En Sven heeft ook wel eens ge Idol meet, dus hij doet t in ieder gevalquote:
Jah... en wat heeft ie gedaan? Jou eenquote:
kijk, dát noem ik nou nog 's een argumentquote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Jah... en wat heeft ie gedaan? Jou eenhand
gegeven
ik ookquote:Ik had je gelijk op je bek gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |