Moet je dit even kijken en alles is weer zoals het was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net The Lake House gekeken in de bios. Het was zoo een mooie film, dat ik er depri van ben geworden
ik heb zondag Over The Hedge gezien... die was wel geinig, maar niet geweldig...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net The Lake House gekeken in de bios. Het was zoo een mooie film, dat ik er depri van ben geworden
Tof!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nu "De Kleine Zeemeermin" ook in het Spaans, Duits en Frans.
En speciaal voor Ovidius ook nog in het IJslands![]()
Naaktfoto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb zondag Over The Hedge gezien... die was wel geinig, maar niet geweldig...
anyway, ik ga zo wat plaatsen om blij van te worden
Mweh..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet je dit even kijken en alles is weer zoals het was.![]()
![]()
Ja,quote:
En dan ga je nog als Maikuuuul praten ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ga je nog als Maikuuuul praten ook.
dat zeg ik nou al 2 jaar tegen jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:46 schreef Dizer het volgende:
Ben net een wijf.
doe je die zaterdag aan?quote:Heb net dus een dure overhemd van 70 euro gekocht. Wel van Pall Mall maar toch![]()
"zoo een"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozert![]()
!
Zie het positief! Nu heb je weer een excuus om er ook een hippe broek bij te kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikuuul? Waarom? Wat heb ik gezegd dan? Maak het anders nog erger, vergelijk mij met een trailer trash gozert![]()
!
Het was meer van een slome uitspraak zoals: "zoooooooooooooooo eeeeeeeeen" alleen afgekortquote:
Heb ik al, die was 90quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie het positief! Nu heb je weer een excuus om er ook een hippe broek bij te kopen.
Ja is goed, alleen is het wel zo dat ik dus maar heel kort kan blijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeg ik nou al 2 jaar tegen je
[..]
doe je die zaterdag aan?
Haha, Dizer is een kloon van maikuuul.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
!
Of jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, Dizer is een kloon van maikuuul.!
Meebie!quote:
ach voor 23.00 hoef je niet weg toch? ik weet niet hoe laat de laatste bus van A'dam naar Purmerend gaat, maar je bent sowieso binnen een uur van DH in A'damquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Dizer het volgende:
Ja is goed, alleen is het wel zo dat ik dus maar heel kort kan blijven.
Ik ben pas rond 20.00 in DH
Als in jullie? Echt? Ben ik dan niet de enige gozert tussen? YAAAAYquote:
Hij is aan het proberen vrij te regelen, maar het is überdruk op z'n werk, dus ff afwachten of het lukt... Wat mij betreft hangt het dus van m'n begeleider af, hoe snel hij m'n boekwerk doorleest, feedback geeft en wat voor deadline 'ie vervolgens stelt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als in jullie? Echt? Ben ik dan niet de enige gozert tussen? YAAAAY
Oeh, das niet de reden dat J mee moet hoor... vind het gewoon leuk als ie meegaat![]()
Ooh... uuhm de laatste bus gaat om half 4 's nachtsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach voor 23.00 hoef je niet weg toch? ik weet niet hoe laat de laatste bus van A'dam naar Purmerend gaat, maar je bent sowieso binnen een uur van DH in A'dam
en je moet maar zo denken: ik hoef m'n aandacht nu niet te verdelen....![]()
Toch geen nieuwe afleveringen hequote:
1 dagje rust moet je wel nemen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is aan het proberen vrij te regelen, maar het is überdruk op z'n werk, dus ff afwachten of het lukt... Wat mij betreft hangt het dus van m'n begeleider af, hoe snel hij m'n boekwerk doorleest, feedback geeft en wat voor deadline 'ie vervolgens stelt...
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch geen nieuwe afleveringen he?
Mja, maar die heb ik dus nu de komende dagen al. Zolang ik nog geen feedback heb ontvangen, kan ik niks doen... Dus tja...quote:
waar hebben we 't dan over: de trein gaat ook gewoon de hele nacht doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Ooh... uuhm de laatste bus gaat om half 4 's nachts
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
oh Diz, 't is sowieso goed dat je er bent, want óf ik heb wat te vieren, óf je moet me troosten...
ik krijg morgen de uitslag van die onderzoeken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
mijn zus is terug van huwelijksreis;
my god, hier zou je toch spontaan om gaan trouwen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga trouwen!quote:
Dan moet ik eerst naar een Arabisch land om daar een vrouw te halen... en dan nog zoeken naar vrouw die geen snor heeftquote:
Wat is er mis met Nederlandse meisjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar een Arabisch land om daar een vrouw te halen... en dan nog zoeken naar vrouw die geen snor heeft
Die vinden mij niet leuk. Mijn enige hoop is nog een:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederlandse meisjes?![]()
![]()
Dan maakt die snor ook niet meer uit, zie je toch nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die vinden mij niet leuk. Mijn enige hoop is nog een:
[afbeelding]
Niet als ie door dat gaas groeitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan maakt die snor ook niet meer uit, zie je toch niet.
![]()
Fijner gaas laten innaaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |