Hip.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Heb ik je wakker gesmst?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:32 schreef PeRi het volgende:
Uitgeslapenmaarnietheuscheck.
Welke?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:23 schreef Dizer het volgende:
Vrije dag
Alleen moet ik zo wel naar de uni
Oh nee daar kom ik niet langsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Universiteit van Amsterdam, Roeterstraat
Ja maar Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een versierboek.
Het Spel van Neil Straus. Ik hoor er goede verhalen over.
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 't de laatste maanden niet echt gevolgd, maar deze is niet echt spectaculair
ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
Kom op.... IEDEREEN haat Dia's kijken. Vraag het maar aan XcUZ_Me
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog om het terug te sturen.
Wat een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet
dat wil zeggen, indien leuke dia's/foto's natuurlijk
Of boeken van Nederlandse auteurs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind boeken in het Nederlands echt saai. Tenzij het studieboeken zijn, die mogen wel in het Nederlands
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Dizer, hoeveel kost het versturen van een DVD aan verzendkosten?
Ah okay!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
1,56. Maar sommigen vragen er 2 euro voor omdat ze met een bubbeltjes envelop verzenden. Netals ik.
Soms, als het om twee simpele dvd's gaat, blijft het bij 1,56. Maar anders kan het, als het wat zware dvd's zijn, uitlopen naar 2.34 of zo..
Oh... alsnog een afknapperquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doel uiteraard niet op foto's van suffe mensen, tijdens suffe vakantie's, 10 jaar geleden
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
Of boeken van Nederlandse auteurs.
ZoalsJoe Speedboot
van Tommy Wieringa.
Je kan RC2 goed vertrouwen. Die gast heeft vaker bij mij wat gekocht. Nette userquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay!
Thanks!
Verhuis ik nu even naar V&A
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.quote:laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
De weduwnaar kwam bij mij over als een slechte sequel, die snel in elkaar is geflanst om nog mee te kunnen liften op het succesvolle eerste deel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die staat nog steeds op m'n lijstje... maar er komt steeds wat tussen
laatst De Weduwnaar gelezen, maar die viel wat tegen
en de nieuwe Nicci French, die was wel aardig
Ja maar Dia'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom? reizen is tof en fotografie is tof, dus zijn vakantiekiekjes ook tof
ik ga 't onthoudenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
Volgende keer niets tussen laten komen. Geweldig boek. Althans, naar mijn bescheiden mening.
de Weduwnaar had ik in 1 dag uit, French in 3 of 4quote:Ik vond De Weduwnaar ook wat minder. Maar wel lekker makkelijk leesvoer. Hap, slik, uit.
Nicci French heb ik een beetje gehad. Teveel van hetzelfde.
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Ja maar Dia's
Lekker op een cd via de DVD speler is leuker...
Tommy voor Saskia!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
ik ga 't onthouden![]()
maar de nieuwe Saskia Noort staat ook nog op m'n lijstje
Zeg dat dan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, nee, tuurlijk... día's zijn suf.... helemaal waar
k bedoel gewoon foto's kijken in 't algemeen, op welke manier dan ook
Oeh en hoe tof en stoer was je als je van de meester de dia's mog schakelen met zo een afstandbediening dingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kom zeg. Dia's zijn oldskool. Het doet me denken aan de basisschool en de middelbare school. Dat karakteristieke geluid bij het wisselen enzo.![]()
ik denk dat ik ze van de week allebei ga kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Tommy voor Saskia!!!
Afstandsbediening? Wij hadden er een die handmatig gewisseld moest worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh en hoe tof en stoer was je als je van de meester de dia's mog schakelen met zo een afstandbediening ding
Leuk boek ja. Al vond ik Joe zelf in het boek steeds minder leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of boeken van Nederlandse auteurs.
ZoalsJoe Speedboot
van Tommy Wieringa.
Welke dvd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
op ebay staat de 40delige-dvdbox voor een paar euro [+15 euro verzendkosten vanuit UK]....
hiet móet toch wel gewoon iets mis mee zijn???
ik ben desondanks erg in de verleiding om 'n bod te doen
Freak!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben ook weg. Ouchen, eren en scheten.
Ah toe, blijfquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
Zojuist.
Je lijkt op iemand. Hoe heet 'ie nou
. Oh ja, Jan Smit
.
Je moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
Zo, verpest ik even de uur-en-10-minuten-schop.
Ik ga het haar direct vertellenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Svensational het volgende:
[DEV] Private Messaging komt naar u toe na de zomer
[..]![]()
!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef iteejer het volgende:
Echt privé ja, er komt geen meeleesfunctie.
quote:
quote:
Dat worden mokkels.nl-achtige praktijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig om je account te gebruiken.
Waarom staat er "Freak!" achter mijn naam?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi babette, de hele friendsbox, Zhenar, Freak!, Svensational, Airelle, Wow!, BVO en Jan Smit.![]()
Doe jij de mama van Sven?!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom staat er "Freak!" achter mijn naam?![]()
![]()
!
Geeftniequote:
Ik blijf je niet vergevenquote:
Moet je zelf weten.quote:
quote:“Want als gij aan de mensen hun fouten vergeeft, zal de hemelse Vader ook u vergeven; maar als gij niet vergeeft aan de mensen, zal ook uw hemelse Vader uw fouten niet vergeven”. (Mattheus 6,14-15). “en de maat die gij gebruikt, zal men ook voor u gebruiken”. (Mattheus 7,2).
quote:Beste Marieke: Enig triomfgeschal is wel op zijn plaats. Gefeliciteerd
met de voltooiing. En bij het printen bleek hoe volumineus je
werkstuk is.
Ik reageer inderdaad zo vlug mogelijk. Ik ben heel benieuwd. Bloed,
zweet en tranen zijn in ieder geval rijkelijk in je onderzoek
geinvesteerd. Maar ik heb veel vertrouwen in het resultaat.
Hartelijke groeten
Als ik dit nauwkeurig lees dan staat er:'Ik heb hem uitgeprint en ben er nog niet aantoe gekomen om het ding daadwerkelijk te lezen, maar erg veel is het wel.'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste berichten van het scriptie-controle-front zijn goed:
[..]
Hm hm, vooral de eerste en laatste zin wijzen ook duidelijk in die richting he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik dit nauwkeurig lees dan staat er:'Ik heb hem uitgeprint en ben er nog niet aantoe gekomen om het ding daadwerkelijk te lezen, maar erg veel is het wel.'!
![]()
Nou dat er staat:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm hm, vooral de eerste en laatste zin wijzen ook duidelijk in die richting he?
Doe eens lief!![]()
doet eigenlijk vermoeden dat de rest een formaliteit is.quote:de voltooiing.
Dankjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou dat er staat:
[..]
doet eigenlijk vermoeden dat de rest een formaliteit is.![]()
Triomfgeschal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eerste berichten van het scriptie-controle-front zijn goed:
[..]
About bloody timequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Triomfgeschal..
Het einde van je studie..
Je lijkt, op die foto, een beetje op zo'n acteurtje uit van die nederlandse tv serie's. Hij was ook deel van zo'n beetje een nep 'cabaret duo'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
M'n fotoboek..snel voordat ze weer weg zijn..
Veel te langquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan dan?.
Nu ben ik ook wel benieuwd wie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je lijkt, op die foto, een beetje op zo'n acteurtje uit van die nederlandse tv serie's. Hij was ook deel van zo'n beetje een nep 'cabaret duo'.![]()
Ik weet niet hoe die heet.![]()
Het lag dus niet aan geluier van jezelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel te lang.
Maar ge-etter tijdens m'n stage gehad, waardoor deze uitliep en m'n vader is 3 jaar heel erg ziek geweest, waarvan een jaar héél zwaar en toen heb ik ook amper wat aan m'n studie gedaan... En al 2 jaar aan een andere studie verkwist... Al met al, té lang.
Mwah, ik had deze laatste fase op zich wel sneller kunnen doen... Ik heb - ik denk driekwart jaar - wel lopen ranzen. Had heel veel moeite om na alle ellende weer aan de slag te komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Het lag dus niet aan geluier van jezelf.. Maar kan me voorstellen dat je het op den duur doodmoe bent, hoe leuk de studie ook is.
.
Ja heb al even gezocht, maar ik ben nogal slecht in namen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd wie..
Hebbes, niet echt grappig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja heb al even gezocht, maar ik ben nogal slecht in namen.![]()
Er is geen filmpje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hebbes, niet echt grappig.Ook niet echt een goed acteur.
En op het filmpje is ie wel erg kaal.
![]()
Klik nog eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is geen filmpje?.
Maar bedoel je Jim Speelmans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |