nee, maarquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef Haruhi het volgende:
Y tu mamá también?
Weet niet of hij er iets mee te maken had, Diaghilev is van voor de Revolutie toch? Maar ik meen dat hij niet in dat wereldje opereerde.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef Soempie het volgende:
diagihlev? had hij daar mee te maken?
hij was de oprichter van ballet russes, volgens mij.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:14 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Weet niet of hij er iets mee te maken had, Diaghilev is van voor de Revolutie toch? Maar ik meen dat hij niet in dat wereldje opereerde.
Ommenabij, maar ik denk niet dat iemand dichterbij komt. Chatsjatoerjan/Khachaturian.quote:
quote:Crazy Joe McKlosky was fucking nuts... that's why they called him Crazy Joe
Green Mile?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:30 schreef Troel het volgende:
Als in Vrijberghe de Koningh? Nopes.
Film is directed by Tom Hanks
Owquote:Op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoelde trouwens een Joel en Ethan Coen film.
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 31 juli 2006 18:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow
Is het heel erg als me dat niets zegt?
En ik ken ze qua naam wel, maar weet ik veel wie ze gemaakt heeftquote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
The Big Lebowski
Fargo
Oh Brother Where Art Thou
en nog een bult, allemaal wel goede films hoor![]()
Oke, plaatje doet het bij mij niet trouwens.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik ken ze qua naam wel, maar weet ik veel wie ze gemaakt heeft
Oh, bedoelde je dat met Bob.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef Gooitzen het volgende:
Is band of brothers nu goed of niet?
Ah, je hebt het gehaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik ken dat citaat wel, het komt uit de briljante miniserie Band of Brothers, maar da's niet echt een film
Dat kan, ware het niet dat ik voordat ik dat lijstje zag niet wist wie dat wasquote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik al bang voor. Iemand anders kan het nu afmaken.
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Asmodian het volgende:
Aanvullingen op Wyccie:
Once Upon a Time in the West
Once Upon a Time in America
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef NightH4wk het volgende:
Once Upon a Time in Mexico bestaat ook nog.
Afgezien van het laatste woord helemaal goed. Het speelt in de Mexicaanse revolutie. Het is ook de minst sterke van Leone.quote:
Ja, ik was te lui om de vraag te lezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...
Ding Dong, Jackpot.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:50 schreef Asmodian het volgende:
is Fistfull of Dynamite al gezegd?
Gast, ik heb 15 minuten geslapen vannacht en heb een hele odyssee moeten doorstaan om m'n huisje in te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegd
Hoera!quote:
In dit topic is hij niet de enige.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef NightH4wk het volgende:
Tong80? Die post 's nachts vaak ofzo.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Die zocht ikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Neleos het volgende:
Majo, die stelde de eerste vraag.
Haha, daar heb ik niet eens over nagedachtquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Mea maxima culpa ad nauseamquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hee, maar ik heb het ook goed hoor![]()
Stomme Asmo, puntenkaper![]()
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Asmodian het volgende:
South Park
Welnee, Asmo is er toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Neleos het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.
Ook nog ja. En nog wel wat meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
En Team America: World Police.
South Parkquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Neleos het volgende:
Waarvan kennen we Matt Stone en Trey Parker?
quote:
Nu niet meer?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Trouwens ja: ik had het geweten. Ben lang fan geweest
Yahay!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.
Asmodian + 1
Ook al zo'n fraaie film. Laatst vroeg ik hier ook Cannibal The Musical, maar die heb ik naar binnen moet lepelen.quote:
Misschien nu weer wel. Ze zijn een tijdje van de slimme satire afgestapt om alleen maar te gaan shockeren, dat vond ik een beetje onnodig. Maar de afgelopen paar seizoenen hadden weer een paar echte parelsquote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef nodisch18 het volgende:
Alcatraz!
Ik heb van het laatste seizoen bijna alles wel gezien, en die vind ik erg goed ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Misschien nu weer wel. Ze zijn een tijdje van de slimme satire afgestapt om alleen maar te gaan shockeren, dat vond ik een beetje onnodig. Maar de afgelopen paar seizoenen hadden weer een paar echte parels
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Hee ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef NightH4wk het volgende:
De Bijlmer is nog steeds een ramp?
De vraag was van welke dag de voorpagina was van de krant waarop stond dat Bijlmerramp was geweest. Maar die wist ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
Lichamelijk niet al te vaak.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.quote:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteldquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.
Laat maar, het is me alweer duidelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.
Ik heb even teruggezocht, eitjequote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Asmodian het volgende:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteld. Maar misschien kan dat later nog
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =Xquote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Laat maar, het is me alweer duidelijk.
Ach ja, daar zitten inderdaad niet veel mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =X
Adam Westquote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Toevallig een vervolgvraag, want dit wilde ik al eerder een keer vragen;
Welke acteur speelt Batman in de geweldige serie met die leuke "Baf", "Kapow", "Boing" effecten?
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
(Ontdoe je je net ff van wat afvalstoffen, komt er leuke vraag langs)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!
Ik dacht eerst dat je de vuilniszak buiten had gezet.
Yay!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef knillis het volgende:
Asmo +1
De andere twee gokken : Discovery en Resolution toevallig?
Helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef knillis het volgende:
William Bligh en de Bounty ?
Yay!quote:
quote:Ik ben maar een arme jongen
hoewel mijn verhaal zelden verteld is
Ik heb mijn weerstand verkwist
aan een zak vol mompels die beloften zijn
Allemaal leugens en grappen,
toch hoort een man wat hij wil horen
en verontachtzaamt de rest
Lekker snel en helemaal juust!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Neleos het volgende:
Simon & Garfunkel - The Boxer
Je bent in ieder geval de morele overwinnaarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef Troel het volgende:
oehoeoegoemmmmmhhhmmmm
Nainainai
nainainainainainiania
Da's voor de bonuspunt
Welke sport hoort er niet bij en waarom?quote:Touwtrekken - Discuswerpen Griekse Stijl - Tweehandig discuswerpen - Tweehandig kogelstoten - Tweehandig Speerwerpen - Verspringen vanuit stilstand - Hoogspringen vanuit stilstand - Hink-stap-sprong vanuit stilstand - Kleiduivenschieten - 200m Hinderniszwemmen - Touwklimmen - Halterheffen - Steenwerpen - Acrobatiek - Knotszwaaien - Polo
Nee, maar je denkt wel de goede kant op.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef ChrisJX het volgende:
Knotszwaaien, dat hoort thuis op de Schotse Spelen en niet op de Olympische
Ongeveer even dichtbij als ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef nodisch18 het volgende:
200m hindernis zwemmen, de rest is allemaal een olympische sport geweest
As ge twee handjes het wel he meidquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
Tweehandig speerwerpen
is dat uberhaupt mogelijk?
OMdat niet alle stenen altijd even groot zijn en je dus te veel afhankelijk bent van je steen?quote:
Onder het touw door, door de buis, op de matquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef nodisch18 het volgende:
boe...
Hoe moet trouwens hindernis-zwemmen er in godsnaam uitzien?![]()
Ja, maar doe je die speer boven je hoofd dan odzoquote:
Nee, en Steenwerpen is ook niet goedquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
OMdat niet alle stenen altijd even groot zijn en je dus te veel afhankelijk bent van je steen?
Nie top de olympische spelen?
Geen officiele sport?
Hmm ja, maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef wyccie het volgende:
200m Hinderniszwemmen, omdat dat in het water is, en de rest niet.
Nog nooit van Ankie van Grunsven gehoord?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Troel het volgende:
Polo,
omdat er geen dieren gebruikt worden bij de Spelen?
Zou best kunnen dat Polo het is, ik zat nl. Waterpolo te denken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Troel het volgende:
Polo,
omdat er geen dieren gebruikt worden bij de Spelen?
Ok, Anky is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Nog nooit van Ankie van Grunsven gehoord?![]()
Dit komt wel in de buurt trouwens. Maar is nog niet helemaal compleet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
omdat dat de enige is dat wel een OS sport is
Polo is wel een olympische sport geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef nodisch18 het volgende:
Polo, da's geen olympische sport (geweest)
Die reden met tweehandig kogelstoten?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef Neleos het volgende:
Dit komt wel in de buurt trouwens. Maar is nog niet helemaal compleet.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Polo is wel een olympische sport geweest![]()
Nee, die met dat het de enige Olympische sport is,quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die reden met tweehandig kogelstoten?
Maak tniet uit, degene die het antwoord compleet maakt krijgt de punt, dus al was dat wel de goede reden geweest, dan hadden we al de helft van het antwoord.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die reden met tweehandig kogelstoten?
Nee, dat is 'm niet, halterheffen ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef ChrisJX het volgende:
Of toch met Discuswerpen en dat was de enige in het rijtje dat ooit in Griekenland zo'n 2000 jaar geleden op de OS werd beoefend?
Polo is wel een ex-olympische sport ja. Maar polo is niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Asmodian het volgende:
Polo dan omdat het de enige ex-Olympische Sport is?
Nee, volgens mij ook al gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Troel het volgende:
Touwtrekken
Hink-stap-sprong vanuit stilstand is wel olympisch geweest ja, maar nu niet meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
Hink-stap-sprong vanuit stilstand, die was er vanaf het begin al bij en is nooit weggeweest?
Zelfde verhaal als bij hink-stap-sprong uit stilstand.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Asmodian het volgende:
Discuswerpen Griekse Stijl omdat het als enige sinds het begin van de OS totaan vandaag altijd een Olympische sport is geweest?
Closequote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef nodisch18 het volgende:
het zijn geen van alle olympische sporten meer!
Halterheffen is ook geen olympische sport meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Halterheffen is vanaf het begin al een OS sport geweest.
Nee, halterheffen is niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef ChrisJX het volgende:
Halterheffen wordt de komende OS toegevoegd aan de sporten
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef nodisch18 het volgende:
dan is het natuurlijk kleiduif schieten want dat is nog wel een olympische sport!
![]()
'beroemd kleiduifschutter'... Is dat niet een schoolvoorbeeld van contradictio in terminis?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef nodisch18 het volgende:
Om toch even maar door te gaan met die kleiduiven...
Wie is neerlands beroemdste kleiduifschutter?
Die naam zegt me watquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
swinkels
zegt mij niks...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
swinkels
ff opgezocht:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
zegt mij niks...
Maar wellicht is zijn prestatie groter dan van diegene die ik in gedachte heb en kun je mij van het tegendeel bewijzen![]()
Zo thuis ben ik namelijk nu ook weer niet in die kleiduiven-sport![]()
nee en neequote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
Paul McCartney en Heather Mills
nee johquote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Is het Emmanuelle Béart?
ga je schamenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Harvey Keitel.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal maar een simpele vraag doen he, niet over aardbeien, landal-parken of indycar-coureurs.
momentje
Heej!quote:
Hoi,quote:
Ow Polanskiquote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Asmodian het volgende:
Roman Polanski en Emmanuelle Seigner!
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Asmodian het volgende:
Roman Polanski en Emmanuelle Seigner!
ze speelt in veel van zijn films.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow Polanski![]()
En van die Seigner heb ik ook wel eens gehoord.
You have no ideaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi,
gelukkig veilig thuisgekomen.
Ben je niet doodmoe?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
You have no idea. Maar 15 minuten geslapen vannacht
Maaaar: de rest van de nacht in een hangmat gelegen op het dak van het hoogste gebouw in de stad waar ik was met een laptop avec wireless internet. Waanzinnige zonsopgang![]()
Yay!quote:
Wow, helemaal goed en super-snel!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Living in the Fridge - Aerosmith + Living on the Edge
Amish Paradise - Gangsta's Paradise van Coolio
Fat = Bad van Michael Jackson
I love Rocky Road - I love Rock and Roll van Joan Jett
You're Pitiful - You're beautiful van James Blunt
The Saga begins - American Pie van o.a. Madonna of Don McLean.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:01 schreef Asmodian het volgende:
Wow, helemaal goed en super-snel!![]()
iamredleader +1
Asmodian +1quote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
2.20371
Die van de frank of die vriendin?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Neleos het volgende:
Die wou ik ook nog eens vragen.
Hehequote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die van de frank of die vriendin?
Ik wist niet welk werkwoord ik het beste moest gebruiken dus koos ik er eentje die zeker fout was maar toch grappigquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Verloofd is geraakt? Ging het per ongeluk, deed het pijn?![]()
Audacity. Ik denk dat ik dat gewoon via Google heb gevonden, gratis programma. En uploaden doe ik via yousendit.com. Even registreren en je kunt het bestand dan naar jezelf mailen. De link die je dan krijgt kun je hier plaatsen. Heel simpel. Succes!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef Soempie het volgende:
wyccie, met welk programma maak je die muziekfragmenten?
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Asmodian het volgende:
Ik wist niet welk werkwoord ik het beste moest gebruiken dus koos ik er eentje die zeker fout was maar toch grappig
3e taal!
quote:
Dank je wel!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vind je Nederlands hartstikke goed, zeker je songtekstvertalingen (of doe je dat niet zelf?).
Die vriendin van je is gewoon verloofd. Hoeft niks meer achter.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Baudelaire?
"De dader ligt op 't kerkhof" dus. Letterlijk...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hij ligt op Père-Lachaise
Is er iets wat je níet kunt?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Asmodian het volgende:
Ik vertaal die songteksten zelf - vind't enorm leuk om te doen
Behalve Nederlandse soaps?quote:
Nee, ik ken 'm! Heb alleen ff een duwtje in de juiste richting nodig. 'Calligrammes' ken ik, heb het kort bij moderne kunstgeschiedenis gehadquote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Soempie het volgende:
niet descartes en niet Rousseau.
Ik denk dat de vraag te lastig is.
Neequote:
Ja!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef Keios het volgende:
Apollinaire
Zoals ik al zei voordat ik editte; ik ben wanhopigquote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef Soempie het volgende:
Nee
dat is toch een Rus? En later woonde hij in Duitsland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |