Hee ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef NightH4wk het volgende:
De Bijlmer is nog steeds een ramp?
De vraag was van welke dag de voorpagina was van de krant waarop stond dat Bijlmerramp was geweest. Maar die wist ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
Lichamelijk niet al te vaak.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.quote:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteldquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.
Laat maar, het is me alweer duidelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.
Ik heb even teruggezocht, eitjequote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Asmodian het volgende:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteld. Maar misschien kan dat later nog
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =Xquote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Laat maar, het is me alweer duidelijk.
Ach ja, daar zitten inderdaad niet veel mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =X
Adam Westquote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Toevallig een vervolgvraag, want dit wilde ik al eerder een keer vragen;
Welke acteur speelt Batman in de geweldige serie met die leuke "Baf", "Kapow", "Boing" effecten?
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
(Ontdoe je je net ff van wat afvalstoffen, komt er leuke vraag langs)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!
Ik dacht eerst dat je de vuilniszak buiten had gezet.
Yay!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef knillis het volgende:
Asmo +1
De andere twee gokken : Discovery en Resolution toevallig?
Helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef knillis het volgende:
William Bligh en de Bounty ?
Yay!quote:
quote:Ik ben maar een arme jongen
hoewel mijn verhaal zelden verteld is
Ik heb mijn weerstand verkwist
aan een zak vol mompels die beloften zijn
Allemaal leugens en grappen,
toch hoort een man wat hij wil horen
en verontachtzaamt de rest
Lekker snel en helemaal juust!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Neleos het volgende:
Simon & Garfunkel - The Boxer
Je bent in ieder geval de morele overwinnaarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef Troel het volgende:
oehoeoegoemmmmmhhhmmmm
Nainainai
nainainainainainiania
Da's voor de bonuspunt
Welke sport hoort er niet bij en waarom?quote:Touwtrekken - Discuswerpen Griekse Stijl - Tweehandig discuswerpen - Tweehandig kogelstoten - Tweehandig Speerwerpen - Verspringen vanuit stilstand - Hoogspringen vanuit stilstand - Hink-stap-sprong vanuit stilstand - Kleiduivenschieten - 200m Hinderniszwemmen - Touwklimmen - Halterheffen - Steenwerpen - Acrobatiek - Knotszwaaien - Polo
Nee, maar je denkt wel de goede kant op.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef ChrisJX het volgende:
Knotszwaaien, dat hoort thuis op de Schotse Spelen en niet op de Olympische
Ongeveer even dichtbij als ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef nodisch18 het volgende:
200m hindernis zwemmen, de rest is allemaal een olympische sport geweest
As ge twee handjes het wel he meidquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
Tweehandig speerwerpen
is dat uberhaupt mogelijk?
OMdat niet alle stenen altijd even groot zijn en je dus te veel afhankelijk bent van je steen?quote:
Onder het touw door, door de buis, op de matquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef nodisch18 het volgende:
boe...
Hoe moet trouwens hindernis-zwemmen er in godsnaam uitzien?![]()
Ja, maar doe je die speer boven je hoofd dan odzoquote:
Nee, en Steenwerpen is ook niet goedquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Troel het volgende:
[..]
OMdat niet alle stenen altijd even groot zijn en je dus te veel afhankelijk bent van je steen?
Nie top de olympische spelen?
Geen officiele sport?
Hmm ja, maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef wyccie het volgende:
200m Hinderniszwemmen, omdat dat in het water is, en de rest niet.
Nog nooit van Ankie van Grunsven gehoord?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Troel het volgende:
Polo,
omdat er geen dieren gebruikt worden bij de Spelen?
Zou best kunnen dat Polo het is, ik zat nl. Waterpolo te denken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Troel het volgende:
Polo,
omdat er geen dieren gebruikt worden bij de Spelen?
Ok, Anky is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Nog nooit van Ankie van Grunsven gehoord?![]()
Dit komt wel in de buurt trouwens. Maar is nog niet helemaal compleet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
omdat dat de enige is dat wel een OS sport is
Polo is wel een olympische sport geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef nodisch18 het volgende:
Polo, da's geen olympische sport (geweest)
Die reden met tweehandig kogelstoten?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef Neleos het volgende:
Dit komt wel in de buurt trouwens. Maar is nog niet helemaal compleet.
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Polo is wel een olympische sport geweest![]()
Nee, die met dat het de enige Olympische sport is,quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die reden met tweehandig kogelstoten?
Maak tniet uit, degene die het antwoord compleet maakt krijgt de punt, dus al was dat wel de goede reden geweest, dan hadden we al de helft van het antwoord.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die reden met tweehandig kogelstoten?
Nee, dat is 'm niet, halterheffen ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef ChrisJX het volgende:
Of toch met Discuswerpen en dat was de enige in het rijtje dat ooit in Griekenland zo'n 2000 jaar geleden op de OS werd beoefend?
Polo is wel een ex-olympische sport ja. Maar polo is niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Asmodian het volgende:
Polo dan omdat het de enige ex-Olympische Sport is?
Nee, volgens mij ook al gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Troel het volgende:
Touwtrekken
Hink-stap-sprong vanuit stilstand is wel olympisch geweest ja, maar nu niet meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef wyccie het volgende:
Hink-stap-sprong vanuit stilstand, die was er vanaf het begin al bij en is nooit weggeweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |