Hee ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef NightH4wk het volgende:
De Bijlmer is nog steeds een ramp?
De vraag was van welke dag de voorpagina was van de krant waarop stond dat Bijlmerramp was geweest. Maar die wist ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
Lichamelijk niet al te vaak.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.quote:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteldquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.
Laat maar, het is me alweer duidelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.
Ik heb even teruggezocht, eitjequote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Asmodian het volgende:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteld. Maar misschien kan dat later nog
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =Xquote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Laat maar, het is me alweer duidelijk.
Ach ja, daar zitten inderdaad niet veel mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =X
Adam Westquote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Toevallig een vervolgvraag, want dit wilde ik al eerder een keer vragen;
Welke acteur speelt Batman in de geweldige serie met die leuke "Baf", "Kapow", "Boing" effecten?
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
(Ontdoe je je net ff van wat afvalstoffen, komt er leuke vraag langs)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!
Ik dacht eerst dat je de vuilniszak buiten had gezet.
Yay!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef knillis het volgende:
Asmo +1
De andere twee gokken : Discovery en Resolution toevallig?
Helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef knillis het volgende:
William Bligh en de Bounty ?
Yay!quote:
quote:Ik ben maar een arme jongen
hoewel mijn verhaal zelden verteld is
Ik heb mijn weerstand verkwist
aan een zak vol mompels die beloften zijn
Allemaal leugens en grappen,
toch hoort een man wat hij wil horen
en verontachtzaamt de rest
Lekker snel en helemaal juust!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Neleos het volgende:
Simon & Garfunkel - The Boxer
Je bent in ieder geval de morele overwinnaarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef Troel het volgende:
oehoeoegoemmmmmhhhmmmm
Nainainai
nainainainainainiania
Da's voor de bonuspunt
Welke sport hoort er niet bij en waarom?quote:Touwtrekken - Discuswerpen Griekse Stijl - Tweehandig discuswerpen - Tweehandig kogelstoten - Tweehandig Speerwerpen - Verspringen vanuit stilstand - Hoogspringen vanuit stilstand - Hink-stap-sprong vanuit stilstand - Kleiduivenschieten - 200m Hinderniszwemmen - Touwklimmen - Halterheffen - Steenwerpen - Acrobatiek - Knotszwaaien - Polo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |