tss, ik heb die foto gezien en ik vind dat je niet moet zeurenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een kunstwerk van mij maken? Nee, lijkt me niet gezond voor de bezoekers. Ik ben niet zo heel erg knap namelijk.
In feite ben ik best wel lelijk. Zelfs als je het bovenste laagje erafhaalt
Nee, niet Stand by me. Die is een jaar ouder.quote:You did the right thing by calling us. Does your brother sleep a lot?
-Yeah, all day.
Does the sunlight freak him out?
-Uh, he wears sunglasses in the house.
Bad breath, long fingernails?
-Yeah, his fingernails are a little bit longer, um, he always had bad breath though.
He's a vampire all right.
All right, here's what you do, get your self a good sharp stake and drive it right through his heart.
-I can't do that, he's my brother.
OK, we'll come over and do it for you.
-No!
You'd better get yourself a garlic T-shirt, buddy, or it's your funeral.
And he SCORES!!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef Asmodian het volgende:
Da's The Lost Boys
Jeeej!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
And he SCORES!!!!!
Asmodian +1
Morgen heb je een jetlag...![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat wrak wat ze recent gevonden hebben bedoel je?
Dat is het dan inderdaad!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan is het de Graf Zeppelin
De LZ129 was inderdaad de Hindenburg. Het luchtschip is in vlammen opgegaan vlak voor de landing in New York. Maar waarom vloog het luchtschip in brand en moderne Zeppelins niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
Hindenburg, LZ 129 als ik me niet vergis en het is in de hens gegaan, waarschijnlijk sabotage
Da's te kort door de bocht. De Duitsers lagen onder embargo van de USA en konden iets belangrijks niet krijgen....quote:Op maandag 31 juli 2006 01:53 schreef Gooitzen het volgende:
Het vloog in brand, maar waarom? Omdat het gas bij vuur kwam?
Klopt. Als de Duitsers nou gewoon Helium hadden kunnen kopen van de Amerikanen, hadden er vermoedelijk nog heel lang Zeppelins gevlogen. Maar ja, de nazi's waren niet erg geliefd. Dus vulden ze het luchtschip met waterstof en creëerden zo een vliegende tijdbom.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:56 schreef Asmodian het volgende:
Nee, stom! Helium natuurlijk! Daardoor was ie met waterstof of iets dergelijks gevuld
Dank je wel en welterusten!quote:Op maandag 31 juli 2006 02:00 schreef Gooitzen het volgende:
Ik weet het niet, slaap lekker beiden, en goede reis.
Yay!quote:Op maandag 31 juli 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. Als de Duitsers nou gewoon Helium hadden kunnen kopen van de Amerikanen, hadden er vermoedelijk nog heel lang Zeppelins gevlogen. Maar ja, de nazi's waren niet erg geliefd. Dus vulden ze het luchtschip met waterstof en creëerden zo een vliegende tijdbom.
In New York was de lucht tamelijk onweerachtig en elektrisch geladen. De meest waarschijnlijke oorzaak van de ramp is dan ook dat - toen de Hindenburg contact maakte met de grond (touwen, haken, wie zal het zeggen) - het waterstof tot ontbranding kwam. En toen ging het heel snel.
Eigenlijk doodzonde want het zijn indrukwekkende machines.
Asmodian +1
Man o man... Zo jammer... "Lo how giants did fall"quote:
Dat klopt. De andere twee zijn iets minder bekend, maar ze zijn respectievelijk de Spaanse woorden voor "Het Meisje" en "De Geverfde"quote:Op maandag 31 juli 2006 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eentje is volgens mij de Santa Maria.
Neem eens contact op met deze mensen, misschien kun je een reisje boeken... En in deze Zeppelin zit gelukkig wel Heliumquote:Op maandag 31 juli 2006 02:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Man o man... Zo jammer... "Lo how giants did fall"![]()
![]()
Whoa, dat lijkt inderdaad bijzonder vet!quote:Op maandag 31 juli 2006 02:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neem eens contact op met deze mensen, misschien kun je een reisje boeken... En in deze Zeppelin zit gelukkig wel Helium
Helemaal juist!quote:Op maandag 31 juli 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan is 't (even charmap.exe openen) niña.
En is de andere boot dan ook ongeveer de naam van een catastrofaal slecht gemaakte auto? Dat was een Pinto. Dan moet die boot een Pinta zijn.
Van ¤ 190,-- (30 minuten) tot ¤ 675,-- (2 uur). Zie hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa, dat lijkt inderdaad bijzonder vet!. Waarschijnlijk ook erg prijzig
![]()
Fout.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:29 schreef doeka het volgende:
Spaans
Catalaans geloof ikquote:Op maandag 31 juli 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nog volk? Dan een gemakkelijke:
Welke taal spreekt men in Andorra?
Hahaha! Ik zat nog te twijfelen! Was het toch die andere.quote:
En je hebt gelijk. In Andorra spreekt men Catalaans. Net zoals in delen van Spanje en Frankrijk overigens....quote:
Jij bent in de war met Liechtensteinquote:Op maandag 31 juli 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Duits alhoewel ik me afvraag OF er wel een officiele voertaal is
Neuh...maar dacht dat Spaan té voor de hand lagquote:Op maandag 31 juli 2006 02:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Liechtenstein
Al lang en breed gedaan. Nu ook aangekleed en ingepakt!quote:
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Al lang en breed gedaan. Nu ook aangekleed en ingepakt!
Italie zal San Remo zijn denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan stel ik er nog maar eentje...
In Zwitserland en Italië, vlak bij elkaar, zijn twee dorpen die bekend staan als belastingparadijs.
Welke twee dorpen zijn dat?
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?
Hé wadde? Moet je daarvoor pakken?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapen
San Remo ligt erg ver (understatement) van Zwitserland vandaan. Bovendien is het een stad, als ik me niet vergis.quote:
Als je ergens vlakbij Noord-Afrika zit wel, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hé wadde? Moet je daarvoor pakken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?
Daf heeft het helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapen
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europaquote:Op maandag 31 juli 2006 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je ergens in Noord-Afrika zit wel, ja.![]()
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"quote:Op maandag 31 juli 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europa. Laten we het maar op het Midden-Oosten houden
Yepquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Werk?
Ach, wat is vriendelijk? We zijn oude bekenden en zagen elkaar vroeger voortdurend. Nu zijn we al 6 jaar niet meer langsgeweest, dus is het hoog tijd dat we weer op bezoek zijn gekomenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"
Dat zou ik ook denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn het schipbreukelingen ofzo?
Dit is op Discovery geweest bij Time Time.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:32 schreef Asmodian het volgende:
Muiterij klopt, ja!
Maar welke beroemde en beruchte muiterij?
Inderdaad, de Muiterij op de Bounty!quote:Op maandag 31 juli 2006 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bounty moet het dan zijn...
Ik vraag me af voor welke van de 3 ik nu het meeste medelijden zou hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:38 schreef tong80 het volgende:
Kinderen van Sugar Lee Hooper die bevrucht zijn door Charlie Chaplin ?
Nee. Er zijn mensen die de hele Songfestival-historie in hun hoofd hebben zitten...quote:
Ik heb even gegoogled want ik weet het toch niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Even helpen: Je hebt een letter nodig met een accent erop. Die staat hier: à. Ofwel ALT+0224.
quote:Op maandag 31 juli 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Er zijn mensen die de hele Songfestival-historie in hun hoofd hebben zitten...
Een tijdje terug stelde ik een vraag over Françoise Hardy op het Songfestival. Die wist wel iemand (tot zijn/haar eigen schande).
Wel. Op het einde van de titel...quote:Op maandag 31 juli 2006 03:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled want ik weet het toch niet.
Maar die letter komt toch echt niet voor
Hmm..ligt blijkbaar aan de bronquote:Op maandag 31 juli 2006 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wel. Op het einde van de titel...
Als je de originele taal in acht neemt staat er echt een à....quote:
Ik kan me het echt niet voor de geest halen, maar als je't zegt heb ik vast zo'n "Oh ja! Stom!" moment...quote:Op maandag 31 juli 2006 03:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je bent op de goede weg, Asmo. Het land heb je al....
Oh God, ja, ik herinner me het nummer. Non ho L'età heet het, en ik kom misschien zo ook nog met de naam van het zangeresjequote:Op maandag 31 juli 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
De zangeres klaagde dat ze niet oud genoeg was voor de liefde....
cicconequote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef OrangeWombat het volgende:
Wat is de achternaam van popzangeres Madonna?
foutquote:Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Soempie het volgende:
kompasberg? en hoogte weet ik echt niet..2000?
orangewombat +1quote:Op maandag 31 juli 2006 12:09 schreef OrangeWombat het volgende:
Hoogste punt: 3408 m
Naam berg: Njesuthi
Ik denk dat je daar wel vanuit mag gaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:29 schreef Soempie het volgende:
Geen idee, ik zal die van orange die ik gegeven heb wel weghalen.Ik neem aan dat hij die van de planeten namelijk ook heeft opgezocht? Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
Ja, er is gegoogled. Maar kan je dat dan volgende keer niet beter even zeggen als je dat idee hebt? Dan kan diegene direct de OP lezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef macondo het volgende:
Birma lijkt me correct.. Er is hier net in mijn afwezigheid lekker gegoogled? Gisteren merkte ik dat er ook iemand probeerde te scoren met zoekmachine.. Gelukkig had ik net mijn vraag ingetrokken zodat het niet van belang was..
oaquote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef Gooitzen het volgende:
Birma?
Soempie +1quote:Op maandag 31 juli 2006 12:43 schreef Soempie het volgende:
birma en thailand
lijkt me meer het rijpingsprocesquote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef Gooitzen het volgende:
groene, rode, bruine, of zijn dat de stadia?
rassen bedoel ikquote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef Gooitzen het volgende:
groene, rode, bruine, of zijn dat de stadia?
Als je ze uberhaubt weet, nederlands of niet, post ze dan gewoon.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef macondo het volgende:
UHmmm... wil je dan de Nederlandse namen of de soortnamen in het latijn?
de gewone namen, zoals jonagold en granny van appels bv.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef macondo het volgende:
UHmmm... wil je dan de Nederlandse namen of de soortnamen in het latijn?
Zou ik zeker gedaan hebben, maar heb nooit bij de groenteboer gewerkt..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je ze uberhaubt weet, nederlands of niet, post ze dan gewoon.
bosaardbeien zijn wilde aardbeienquote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef Troel het volgende:
Bosaardbeien
Wilde aardbeien
gekweekte aardbeien
waarom?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Zou ik zeker gedaan hebben, maar heb nooit bij de groenteboer gewerkt..![]()
Misschien tijd voor een andere vraag?
al?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef Soempie het volgende:
ik denk dat niemand hem weet
en hij staat al een half uur.
Nou.. als ik het niet weet dan zou het vervelend zijn, komt gelukkig zelden voor. Als er niemand anders is die het weet dan gaat het echter een langdurig verhaal worden vrees ik.....quote:
Begin je nu over sex, zomaar midden op de dag?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Soempie het volgende:
Maar straks wel even zeggen welke soort het lekkerst is![]()
zoet en stevig![]()
Moet je je usericon maar aanpassen hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Begin je nu over sex, zomaar midden op de dag?![]()
neequote:Op maandag 31 juli 2006 14:08 schreef macondo het volgende:
Perreiro Sio?
Daar was ik al naar op zoek. Bedankt.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef macondo het volgende:
Ik upload mijn plaatjes gewoon bij picturetrail. Krijg je altijd een codering..
Hoi Soempiequote:
Van mij hoef je dat ook niet te doen. Er zal vast dadelijk iemand online zijn die het wel weetquote:Op maandag 31 juli 2006 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga niet nog een andere vraag stellen
al?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef Soempie het volgende:
We zijn al twee uur met jouw vragen bezig![]()
Volgens mij doe je als vragensteller toch iets verkeerd als niemand het antwoord weet.. Het is niet echt een prestatie om onmogelijke vragen te verzinnen...quote:Op maandag 31 juli 2006 15:15 schreef dartfanaat het volgende:
Ik wist 'm niet en heb 'm maar eens opgezocht. Ik zou er nooit op gekomen zijn.
Slecht gesteldquote:Op maandag 31 juli 2006 15:20 schreef macondo het volgende:
[..]
(Dart, hoe is het met je kennis van aarbeien soorten?)
Als je daar uit bent, laat je het mij dan ook even weten.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu nog vinden waar ik muziekfragmenten kan maken![]()
Nee, het is indie/rock. 2004 dacht ikquote:Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef Neleos het volgende:
Het is niet iets van The Beatles toch?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:04 schreef slaveloos het volgende:
martelwerktuig voor ratten?
Ik weet dat het een apparaat is om dieren te conditioneren, dus een conditionator?
Wat heeft je weerhouden?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:21 schreef Haruhi het volgende:
Ohja, dat wist ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |