Dit zijn ze dan:quote:Located on the rising slope of Palau, Pitcairn’s well-equipped school provides for the education of children from five to 15 years for 380 “half-days” of the year.
Veel sex gok ik.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe ziet het dagelijks leven op zo'n eiland eruit????
Tot 4; daarna zijn ze geslachtsrijp (zie link in OP)quote:Hebben ze daar scholen? Tot welke leeftijd gaan kinderen naar school?
Jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:20 schreef E10k het volgende:
[..]
Veel sex gok ik.![]()
quote:Charlene Warren
22
Daughter of Jay and Carol, Mother of Torika, Ralph, Jayden and Kimiora. Partner of Wayne.
Dat op je zestiende je eerste kind krijgen en op je 22ste er al vier hebben...quote:Ralph Jay Warren-Peu
6
Son of Charlene and Wayne.
De vader is 50!!!quote:Wayne (Vaine) Peu
50
Partner of Charlene. Father of Ralph, Kimiora, Torika and Jayden
De laatste zes jaar zeker vier, zi bovenquote:Er is 1 baby geboren op Pitcairn in 17 jaar.
Weet jij iets beters? Volgens mij verveelt iedereen zich dood daar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
[..]
Dat op je zestiende je eerste kind krijgen en op je 22ste er al vier hebben...
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef ChrisJX het volgende:
De laatste zes jaar zeker vier, zi boven
quote:Emily Rose Christian
Daughter of Nadine and Randy. Grandaughter of Steve and Olive. Sister of Bradley
Born 2003, 1st birth on Pitcairn in 17 years.
Volgens mij bedoelen ze dat zij de eerste in 17 jaar is die echt op Pitcairn geboren is. Het meisje heeft namelijk een ouder broertje. Wrs is die uit voorzorg in het ziekenhuis geboren, ergens in Nieuw-Zeeland ofzo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:43 schreef King_Nothing het volgende:
Dat denk ik ook, is het dan een allochtoon?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat zij de eerste in 17 jaar is die echt op Pitcairn geboren is. Het meisje heeft namelijk een ouder broertje. Wrs is die uit voorzorg in het ziekenhuis geboren, ergens in Nieuw-Zeeland ofzo.
Steve Christian dusquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op TV waren de schuldigen te zien. Eentje er van was de burgemeester.
Ze zouden er een real life soap van moeten makenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:35 schreef Piro het volgende:
net een soap..
Tijd geleden was er een docu van een stel Noren die de wereld over trekken. Zij waren op zo'n eiland, volgens mij Pitcairn. Ze hebben er idd autos, maar alleen maar pickup trucks. En ze hebben ook een eigen dialect, wat onverstaanbaar is. Ik vond het echt als een soort piratentaal klinken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
Zouden ze er trouwens auto's hebben of doen ze alles lopend
Wel bizar dat zo'n eiland nog bestaat en ze hebben toch wel wat bekendheid nu ondanks dat het negatieve publiciteit is. Als ze slim zijn maken ze er een belastingsparadijs van
Waarschijnlijk door de incest is alle intelligentie eruit gefokt, Dat hele eiland verdient een Darwin award
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |