Hahaha! Ik zat nog te twijfelen! Was het toch die andere.quote:
En je hebt gelijk. In Andorra spreekt men Catalaans. Net zoals in delen van Spanje en Frankrijk overigens....quote:
Jij bent in de war met Liechtensteinquote:Op maandag 31 juli 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Duits alhoewel ik me afvraag OF er wel een officiele voertaal is
Neuh...maar dacht dat Spaan té voor de hand lagquote:Op maandag 31 juli 2006 02:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Liechtenstein
Al lang en breed gedaan. Nu ook aangekleed en ingepakt!quote:
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Al lang en breed gedaan. Nu ook aangekleed en ingepakt!
Italie zal San Remo zijn denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan stel ik er nog maar eentje...
In Zwitserland en Italië, vlak bij elkaar, zijn twee dorpen die bekend staan als belastingparadijs.
Welke twee dorpen zijn dat?
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?
Hé wadde? Moet je daarvoor pakken?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapen
San Remo ligt erg ver (understatement) van Zwitserland vandaan. Bovendien is het een stad, als ik me niet vergis.quote:
Als je ergens vlakbij Noord-Afrika zit wel, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hé wadde? Moet je daarvoor pakken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?
Daf heeft het helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapen
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europaquote:Op maandag 31 juli 2006 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je ergens in Noord-Afrika zit wel, ja.![]()
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"quote:Op maandag 31 juli 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europa. Laten we het maar op het Midden-Oosten houden
Yepquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Werk?
Ach, wat is vriendelijk? We zijn oude bekenden en zagen elkaar vroeger voortdurend. Nu zijn we al 6 jaar niet meer langsgeweest, dus is het hoog tijd dat we weer op bezoek zijn gekomenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"
Dat zou ik ook denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn het schipbreukelingen ofzo?
Dit is op Discovery geweest bij Time Time.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:32 schreef Asmodian het volgende:
Muiterij klopt, ja!
Maar welke beroemde en beruchte muiterij?
Inderdaad, de Muiterij op de Bounty!quote:Op maandag 31 juli 2006 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bounty moet het dan zijn...
Ik vraag me af voor welke van de 3 ik nu het meeste medelijden zou hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:38 schreef tong80 het volgende:
Kinderen van Sugar Lee Hooper die bevrucht zijn door Charlie Chaplin ?
Nee. Er zijn mensen die de hele Songfestival-historie in hun hoofd hebben zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |