Nu om nog even het antwoord uit het vorige topic te herhalen, gewoon bij de taakbalk 'remove hardware' (oid) aanklikken. Net zoals bij USB-sticks en dergelijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:56 schreef Louterman het volgende:
Nu om nog even mijn vraag uit het vorige topic te herhalen, wanneer mijn ipod aan een pc heeft gehangen, waar geen eens Itunes opstaat, kan ik hem dan zonder gezeik gewoon direct loskoppelen?
iTunes mag gerust niet geīnstalleerd zijn, hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
En daarmee dus ook die themes! ik zal even een foto maken als het me geluklt is. Want gister lukte het me niet, toen kwamen alle plaatjes ergens andersquote:Op zondag 30 juli 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
Met iPod wizard kun je ook menu icoontjes instellen op de nano!
Als je PC uit staat kunnen er geen files meer open staan e.d. dus mag het eigenlijk geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef ryan_atwood het volgende:
Hier een vraagje over de oordopjes. Zal ongetwijfeld al in een van de vorige 23 delen gestaan hebben, maar misschien kan iemand deze hier nog beantwoorden.
Na vele ipodoordopjes via de garantie van apple te hebben verkregen is de garantie nu verlopen. Mijn oordopjes zijn toch weer als een gek aan het kraken. Ik ga dus zeker geen standaard ipodoordopjes kopen. Wat zijn goede betaalbare oordopjes? Het liefst wit natuurlijk
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
Snap btw niet waarom je ze in het wit wilt, dat heeft iedereen toch al?
Ja had ik een keer gemaakt(al maanden geleden dacht ik), maar nooit gekeken hoe die er in Fok uit kwam te zien vandaarquote:
Misschien een gehoor apparaatquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef eer-ik het volgende:
misschien een stomme vraag, maar ik kon er zo gauw effe niks over vinden...
Kan je het geluid van de ipod harder zetten?
Dan heb ik het niet over dit menu, want daar heb ik alles al max gezet:
[afbeelding]
Het moet effe voor in de auto, want ik heb mijn pcboxen weggewerkt in de wagen + woofer, effe voor de vakantie, want er zit een tapedeck in die auto
Anyway, hij speelt het dus wel af allemaal, maar als ik 'm op vol volume zet, en mijn speakers ook, dan is het nog te zacht.
Weet iemand of dat kan?
Ragesquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.
nee, vind het gewoon mooi. Witte oordopjes. Bedankt voor de tip trouwensquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
wat kosten deze eigenlijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:56 schreef ryan_atwood het volgende:
ALs het echt goede kwaliteit is
Mooi, heb ze gister avond besteld dus ik verwacht ze vandaag of morgen. Wat bedoel je met 24 uur laten inspelen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is het
Wel 24 uur laten inspelen je dopjes!!!
Als ze uit de verpakking komen klinken ze wat schel en hol.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Mooi, heb ze gister avond besteld dus ik verwacht ze vandaag of morgen. Wat bedoel je met 24 uur laten inspelen?
moet die erin?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga denk ik dit dingetje bestellen:
http://www.mp3spelers.nl/photos/inventory/123/product.jpg
Neh die koppel je aan je ipod!quote:
ok handig, prijs?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neh die koppel je aan je ipod!
Handig voor festivals, dagjes in het park, of gewoon in de trein als je batterij op is. Helaas gebeurt dat te vaak naar mijn zin met mijn Ipod Video.
Lees je goed in zodat je op de hoogte bent van hoe het hele 'Ipodsysteem' in elkaar zit en maak geen keuze op het uiterlijk van de mp3-speler (laat dat slechts een aspect zijn). Rustig de tijd nemen is zeer aan te bevelen, want wie wil er nu achterkomen dat hij toch liever een andere mp3-speler gekocht had? Bij de mediamarkt kun je mp3-spelers even testen en het menu uitvoerig bekijken. Heeft mij zeker geholpen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Ook een tvp. Mijn mp3speler is een paar dagen geleden naar de klote gegaan, dus nu wordt het tijd voor iets nieuws, wellicht een iPod.
Nee dus maar dat is bekend. Net zoals de PS2 niet de beste console is etc maar iedereen loopt mee in de hype en doet vooral geen onderzoek voordat ze iets kopen vaan een paar 100 euro want de rest van de klas/vrienden/familie heeft er ook 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef Stpan het volgende:
Is een iPod eigenlijk wel de beste mp3-speler? Want ik begin er steeds harder aan te twijfelen.
Niet vloeken in dit topique.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee dus maar dat is bekend. Net zoals de PS2 niet de beste console is etc maar iedereen loopt mee in de hype en doet vooral geen onderzoek voordat ze iets kopen vaan een paar 100 euro want de rest van de klas/vrienden/familie heeft er ook 1![]()
Ik ben blij dat ik GEEN ipod of witte oordopjes heb![]()
Voor 80 euro meer kun je mijn 4GB nano kopen hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Potdikkie mis ik weer een Ipod Ibood:
[afbeelding]
Van 149,95 voor 119,95 euro.
Ik denk dat áls hij uitkomt, hij nog wel duurder is als deze generatie. Wachten is altijd goedkoper.. maar goed, ik zou geen dacht meer zonder mijn podje kunnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Doopy wat ben je toch ook een relnicht![]()
Mensen, ik ben van plan om een Ipod aan te schaffen, maar vind de Ipod Video te lomp, maar de Ipod Nano te krasgevoelig enzo. M'n keuze valt toch op een Nano, maar ik hoorde dat er een nieuwe generatie aan zit te komen met verbeterde behuizing enzo. Is het de moeite waard om daar nog even op te wachten, of gaat dat nog wel een half jaar duren? Bedankt
Zoals ik zei, ze klinken uit de verpakking nogal schelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:39 schreef ryan_atwood het volgende:
De creative oordopjes zijn binnen (EP-630). De bass valt me een beetje tegen eigenlijk, maar misschien moet ik hem dan eerst nog 24 uur laten inspelen. Ook is het even wennen om die dingen je oor in te proppen
Op wat voor volume moet dat inspelen eigenlijk gebeuren?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Doopy wat ben je toch ook een relnicht![]()
nee, denk dat dat eerst wel 3 maand van te voren ofzo op Tweakers te lezen is, en dat duurt denk ik sowieso nog wel een tijdje. Kope die handel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef daaaaan het volgende:
Dus het is niet zo dat ik er nu eentje koop, en over 2 weken er opeens een nieuwe generatie in de winkel ligt?
het is 37 gb als je download, nee je leestniet verkeerd 37 gbquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand een locatie waar ik die Quicktime WWDC 2006 keynote speech direct kan dowloaden. Zodat ik em op een andere locatie van m'n HD op kan slaan. M'n Windows schijf loopt te mekkeren dat ik te weinig HD ruimte over hebt...
Ik kwam trouwens tot zover..
rtsp://a2047.v1412b.c1412.g.vq.akamaistream.net/5/2047/1412/2_h264_350/1a1a1ae555c531960166df4dbc3095c327960d7be756b71b49aa1576e344addb3ead1a497aaedf11/wwdc_2006_2_350.mov
Maar ik krijg die shit niet gedownload..
das veel voor quicktimequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef af het volgende:
[..]
het is 37 gb als je download, nee je leestniet verkeerd 37 gb
WTF? Is dit double uncompressed HD XXL formaat ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef af het volgende:
[..]
het is 37 gb als je download, nee je leestniet verkeerd 37 gb
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:03 schreef Louterman het volgende:
Is dit iets waar ik mijn ipod nano gewoon met 230 kan opladen?
Nee.quote:APPLE MA072G/A iPod nano dockingstation
De eenvoudige manier om uw iPod nano op te laden en synchroniseren met uw PC
Nee maar dit wel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:03 schreef Louterman het volgende:
Is dit iets waar ik mijn ipod nano gewoon met 230 kan opladen?
Net als alle iPod Docks is ook het iPod nano Dock een handige oplossing om de iPod nano snel te kunnen aansluiten als er geen gemakkelijk toegankelijke USB 2.0-poort beschikbaar is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee maar dit wel!
APPLE M9837 iPod power adapter
Handige USB lichtnetadapter voor de Apple iPod
Echter, je hebt ze veel goedkoper van andere merken.
Nee, ze bedoelen: wanneer een USB niet makkelijk te bereiken is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:59 schreef Louterman het volgende:
[..]
Net als alle iPod Docks is ook het iPod nano Dock een handige oplossing om de iPod nano snel te kunnen aansluiten als er geen gemakkelijk toegankelijke USB 2.0-poort beschikbaar is.
Ze hebben het erover wanneer er geen USB beschikbaar is, waar moet je dat dockingstation dan op aansluiten?
Neequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef ThijsThijs het volgende:
Een vraagje, kun je ook liedjes verwijderen vanaf je ipod dus zonder pc?
Volgens mij was dat scrollwheel echt alleen voor scrollen al je dan een liedje wilde afspelen moet je op een ander knopje drukken, nu kun je gewoon scrollen en drukken met het click wheelquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:44 schreef mrkanarie het volgende:
wat is btw het verschil nu tussen een click- en een scrollwheel?
en, hoe bevallen ze?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:39 schreef ryan_atwood het volgende:
De creative oordopjes zijn binnen (EP-630). De bass valt me een beetje tegen eigenlijk, maar misschien moet ik hem dan eerst nog 24 uur laten inspelen. Ook is het even wennen om die dingen je oor in te proppen
Op wat voor volume moet dat inspelen eigenlijk gebeuren?
mooi zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef ryan_atwood het volgende:
nee, ze bevallen goed hoor. Het is alleen even wennen om zo'n heel dopje je oor in te werken, maar het geluid is beter dan de originele iPoddopjes.
wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef mini-lellan het volgende:
hier thuis hebben we alle iPods die in de OP staan en nooit problemen gehad dus anti-apple nerds niet zeiken![]()
Niet op een andere computer waar iTunes zonder je Library op staat en waarop ie vervolgens gaat vragen of ie alle foto's die nu op de iPod staan mag overschrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef ThijsThijs het volgende:
@ Tonks, bedankt!
En foto's op je iPod zetten? Ga naar opties en dan op iPod hier zie je wat tabbladen ga hier naar foto's en hier kun je je mappen selecteren waar iTunes je foto's uit moet halen
Nu weten we wel dat je de iPod overhyped vind, flikker gewoon een eind op als je er niks aan vind als jij een nieuwe lidl mp3 speler hebt ga ik er toch ook niet over zeiken, als mensen een iPod willen hebben dan kopen ze er 1 daar heb jij helemaal niks mee te makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wow, mag ik je aanraken?![]()
ipod=overhypped prutding (maar wel hip)
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je de iPod overhyped vind, flikker gewoon een eind op als je er niks aan vind als jij een nieuwe lidl mp3 speler hebt ga ik er toch ook niet over zeiken, als mensen een iPod willen hebben dan kopen ze er 1 daar heb jij helemaal niks mee te maken. Zat je vroeger ook zo te janken als je ouders geen power rangers voor je wilde kopen
.
Wat jij wil, ik ga die discussie niet nog eens voeren .. maak maar eens een mooie creative topicje en ga daar lekker posten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef eBay het volgende:
[..]
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.
Een Creative zen is een Mp3 speler , een ipod is een modeartikel.
Creativequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef eBay het volgende:
[..]
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.
Een Creative zen is een Mp3 speler , een ipod is een modeartikel.
mja, beetje jammer dat zo'n prachtstukje met zo'n goedkoop modelletje wordt vervuild.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef Innuendo het volgende:
Een ipod een modeartikel en een zen een mp3 speler.. mja, nou die Ipod van mij speelt anders ook prima (uitstekend zelfs) mp3's af.
Trouwens - iemand van de vrouwelijke fokkers al in bezit van onderstaand kledingstuk? Foto's zijn welkom
[afbeelding]
Als we het over ipod en defect gaan hebben zijn we morgen nog bezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Creative![]()
De frontjes vallen spontaan van die mp3 spelers want Chi Chong Pong had een druppel te weinig lijm gebruikt.
Daar zijn er ook meer van verkocht en teveel valt simpelweg onder user abuse.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef eBay het volgende:
[..]
Als we het over ipod en defect gaan hebben zijn we morgen nog bezig.
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef ThijsThijs het volgende:
Is het normaal dat mijn accu leeg is na een film van 2 en een half uur gekeken te hebben?
Doe eens niet praten over dingen waar je 0% verstand van hebt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
kan iemand mij uitleggen waarom je zo idioot veel geld betaalt voor een simpele mp3 speler met een stukje design er omheen?
ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is dat bij heeeeel veel andere artikelen ook het geval. Vaak is dan al niet eens voor het design maar alleen voor de naam die erop staatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
kan iemand mij uitleggen waarom je zo idioot veel geld betaalt voor een simpele mp3 speler met een stukje design er omheen?
Hier ben je puur aan het flamen, dat weet je he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
ssstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens niet praten over dingen waar je 0% verstand van hebt.
nee jullie zijn de kenners, vandaar. ben gewoon geīnteresseerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hier ben je puur aan het flamen, dat weet je he?
Zo lekker zwaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Even een vraagje, ik had bij mijn (zwarte) iPod nano een WITTE dockconnector gekregen. Nu heb ik een zwart speakersetje gekocht ( wat trouwens ubergeil is en ik raad hem iedereen aan! foto: [afbeelding] linkje: http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/5345791.htm Je hebt hem ook nog in een versie met een subwoofertje en een ab, maar die is 60 pond)
je hebt ze alleen in het wit want ik was pas geleden met me broer in de Applestore en hadden we om 2 zwarte docks gevraagt (ik zwarte nano en hij zwarte video) maar ze hadden alleen in witquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Even een vraagje, ik had bij mijn (zwarte) iPod nano een WITTE dockconnector gekregen. Nu heb ik een zwart speakersetje gekocht ( wat trouwens ubergeil is en ik raad hem iedereen aan! foto: [afbeelding] linkje: http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/5345791.htm Je hebt hem ook nog in een versie met een subwoofertje en een ab, maar die is 60 pond)
Ze adverteren op de doos met een Ipod nano, maar ze leveren er geen dockconnector bij...
Nou heb ik die zelf wel, maar dat staat lelijk, alles zwart en dan zo'n wit ding. Dus is er iemand die bij zijn Nano een zwarte connector heeft gekregen? Of heeft iedereen een witte? En heeft iemand intresse in een ruil met mij?
Wat is dat voor dom iets? Bij een zwarte iPod verwacht je toch ook een zwarte dock connector of niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
je hebt ze alleen in het wit want ik was pas geleden met me broer in de Applestore en hadden we om 2 zwarte docks gevraagt (ik zwarte nano en hij zwarte video) maar ze hadden alleen in wit
Ik geef je er net 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef ThijsThijs het volgende:
Niet duur voor die speakertjes..
Ik wil ook een set halen en ook in de kleur zwart maar heeft iemand nog een aanrader die een beetje te betalen is ? (ong. 100 euro)![]()
dat dachten mijn broer en ik zelf dus ook en waarom dan ook geen zwarte oordopjes?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat is dat voor dom iets? Bij een zwarte iPod verwacht je toch ook een zwarte dock connector of niet?
Als ze ze zwart zouden maken (die oordoppen) kunnen sommigen niet goed laten zien dat ze een ipod hebben en daar gaat het heel veel mensen toch wel om..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
dat dachten mijn broer en ik zelf dus ook en waarom dan ook geen zwarte oordopjes?
DOCK connector en de docks zijn wit dus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat is dat voor dom iets? Bij een zwarte iPod verwacht je toch ook een zwarte dock connector of niet?
maar niet allemaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef tonks het volgende:
[..]
DOCK connector en de docks zijn wit dus.
Over die dockconnector, ik heb een JBL On Stage 2 gekocht, daar zaten van die stickers bij die je op je dockconnector kon plakken om hem zwart te maken.. Ik zou je er een op kunnen sturen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
maar niet allemaal.
En ik heb allang andere oordopjes gekocht bij mijn ipod
Ja, zou ik wel doen. Dat zegt die crobie toch altijd in die reclame.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Gister die JBL On Stage 2 gekocht BCC Hengelo voor 179 euro zie ik hem in de apple store staan voor 149.. nu kan ik toch gebruik maken van die laagste prijsgarantie?
Ik denk dat ze nu gaan zeiken over verzendkosten enzo, maar probeer het eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Gister die JBL On Stage 2 gekocht BCC Hengelo voor 179 euro zie ik hem in de apple store staan voor 149.. nu kan ik toch gebruik maken van die laagste prijsgarantie?
Als je dat zou kunnen doen, graagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Over die dockconnector, ik heb een JBL On Stage 2 gekocht, daar zaten van die stickers bij die je op je dockconnector kon plakken om hem zwart te maken.. Ik zou je er een op kunnen sturen?
Hoe bedoel je dat dit niet lang kan worden volgehouden met een batterij? dus eigenlijk bedoel je dat je de batterij verneukt met de JBL?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef B-Keizer het volgende:
JBL On Stage II is super cool!!!!!!!!!!!! De Bose speaker is beter maar ik reis veel dus dan is de JBL on Stage De Beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trouwens wel 1 nadeel waarover ik moet klagen bij apple en/of JBL. Als ik de Ipod kort gebruik(4 uur lang) en dan weer erin pleur begint hij gelijk op te laten. Doe ik dat veel, dan is na een kleine maand de batterij naar de kloten. Dus dan 5 keer achter elkaar helemaal leeg maken en dan is de batterij duur weer ok. Natuurlijk kan dit niet lang volgehouden met een batterij. Het is jammer dat je het opladen niet kunt stopzetten.
Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Gegroet,
Jan
Ik heb dit bericht even naar ze doorgemailed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik weet niet of het handig is maar ik vind van wel:
Ik bedacht net, al dat gezeur over die batterij dat die slecht is. Ik bel de Apple store op in Enschede en zeg (lieg) dat mijn iPod video binnen 1,5 uur leeg is als ik een video afspeel hij zegt oke dat is wel heel snel. Zeg ik en ik heb hem nog geen jaar, valt dit onder de garantie? Hij vertelt me dat dit onder de garantie valt. Dus ik stuur hem gewoon op als ik hem een maand op 10/11 heb en krijg gratis een nieuwe batterij .toch?
Treurigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht even naar ze doorgemailed.
voor de trein inderdaad handig maar als je op fiets zit of in de stad loopt hoor je dus alleen de muziek en geen geluid om je heen dit kan relaxed zijn maar ook niet bijvoorbeeld een toeterende auto of een bekende komt je tegen in de stad en roept bijvoorbeeld je naam hoor je dus niet. vooral gevaarlijk bij de auto of vrachtwagenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n oude oordopjes voor m'n iPod zijn versleten (draadjes kapot), moet weer nieuwe aanschaffen...
Zat er aan te denken om nu voor in-ears te gaan, zeker voor in de trein als er weer een stel schreeuwende kinderen doorheen moet rennen kun je niet fatsoenlijk naar je muziek luisteren![]()
[afbeelding]
Sennheiser CX 300 Silver ¤39,95 (Bol.com)
Iemand ervaring met deze dopjes?
Uiteraard was ik ook niet van plan om ze tijdens deelname aan het verkeer te gebruiken...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
voor de trein inderdaad handig maar als je op fiets zit of in de stad loopt hoor je dus alleen de muziek en geen geluid om je heen dit kan relaxed zijn maar ook niet bijvoorbeeld een toeterende auto of een bekende komt je tegen in de stad en roept bijvoorbeeld je naam hoor je dus niet. vooral gevaarlijk bij de auto of vrachtwagen
Volgens mij werkt ie niet op mijn generatie iPod...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Aventura het volgende:
Zijn hier mensen die de Radio Remote (FM tuner) al hebben?
Is dat de nieuwste genertie? Dit ding is pas in februari dit jaar uitgekomen, dus dat lijkt me sterk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie niet op mijn generatie iPod...![]()
4e generatie iPod Photo
Nee de radio remote werkt alleen op de 5g en de nanoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste genertie? Dit ding is pas in februari dit jaar uitgekomen, dus dat lijkt me sterk?
Had jij niet één van de eerdere generatie iPods? Of was die alweer gesneuveld..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Aventura het volgende:
Ow, ok.
Ik ga hem bestellen denk ik. Ik heb nog tig Bol.combonnen van al mijn ingevulde enquetes
Ik had een 3rd Gen 10 GB, maar die ligt in een hoekje dood te wezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Had jij niet één van de eerdere generatie iPods? Of was die alweer gesneuveld..
Tering, die iPod Remote FM Tuner is ¤55,-
Nouja ik had hem ook opgestuurd, en ze hadden hem getest. En ze vonden het nog acceptabel ofzo, dus kreeg ik hem helemaal leeg terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik weet niet of het handig is maar ik vind van wel:
Ik bedacht net, al dat gezeur over die batterij dat die slecht is. Ik bel de Apple store op in Enschede en zeg (lieg) dat mijn iPod video binnen 1,5 uur leeg is als ik een video afspeel hij zegt oke dat is wel heel snel. Zeg ik en ik heb hem nog geen jaar, valt dit onder de garantie? Hij vertelt me dat dit onder de garantie valt. Dus ik stuur hem gewoon op als ik hem een maand op 10/11 heb en krijg gratis een nieuwe batterij .toch?
jij bent ook domquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nouja ik had hem ook opgestuurd, en ze hadden hem getest. En ze vonden het nog acceptabel ofzo, dus kreeg ik hem helemaal leeg terug![]()
houd je bek idioot.quote:
Ik weet dat je een stomme huillie bent dus ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
houd je bek idioot.
Ik had hem opgestuurd omdat ik hem veels te snel leeg vond gaan. Hij haalde lang niet de 14 uur die ze beloven. als je niet weet waar je het over hebt, bemoei je er dan niet mee.
Niemand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:49 schreef ralfseltje het volgende:
Vraagje: Ik wil graag nummers uit mijn bibliotheek gooien, eigenlijk alles. Maar ik wil niet dat mijn ipod helemaal leeg is als ik dan op bijwerken klik....Hoe doe ik dit?
Gaafquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef matthijst het volgende:
vandaag bij de Nike Employee shop Nike+ schoenen, iPod sensor en Nike+ Armband-iPodhouder gekocht. Net eerste testloop gedaan;
2 kilometer afstand ingevuld en gaan lopen. Ongecallibreerd lijkt het allemaal aardig te kloppen:
http://home.versatel.nl/mthalen/nike+.jpg
Om de 500 meter krijg je te horen hoe ver je hebt gelopen. En bij de laatste 500 meter hoor je om de 100 meter hoe ver je nog moet![]()
Geinig verzonnen van Nike/Apple....
Oke, ik heb de dopjes binnen en uitgeprobeerd. Net even vergeleken met de Shure E4C (á ¤200,-) van iemand en eerlijk gezegd hoor ik weinig verschil qua geluidskwaliteitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n oude oordopjes voor m'n iPod zijn versleten (draadjes kapot), moet weer nieuwe aanschaffen...
Zat er aan te denken om nu voor in-ears te gaan, zeker voor in de trein als er weer een stel schreeuwende kinderen doorheen moet rennen kun je niet fatsoenlijk naar je muziek luisteren![]()
[afbeelding]
Sennheiser CX 300 Silver ¤39,95 (Bol.com)
Iemand ervaring met deze dopjes?
Een goede aanrader dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, ik heb de dopjes binnen en uitgeprobeerd. Net even vergeleken met de Shure E4C (á ¤200,-) van iemand en eerlijk gezegd hoor ik weinig verschil qua geluidskwaliteit, maar qua prijs scheelt het natuurlijk wel heel wat. Ik heb even verschillende soorten muziek van Klassiek tot Trance geprobeerd en het klinkt allemaal zuiver zonder raar gekraak als er Bass weer eens wat harder gezet wordt.
Geluidsisolatie is goed, ik was muziek aan het luisteren en heb m'n telefoon helemaal niet af horen gaan, terwijl daar echt wel een tering hard geluid uitkomt als de trilfunctie niet aan staat. Totdat ik een SMSje later in m'n beeldscherm zag staan dat iemand 5 minuten geleden gebeld had, terwijl ik het volumeindicatie-metertje van de iPod maar op een kwart had staan...
Dus dat wordt idd niet met deze doppen aan het verkeerd deelnemen...
Verder kan ik de volume op m'n iPod met de helft omlaag schroeven, wat weer bijdraagd aan een langere gebruiksduur. Dus ben heel tevreden met m'n doppen.![]()
oordopjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nu we het over oordopjes hebben, mijn broertjes hebben mijn dopjes opgeblazen
Kan ik nog nieuwe krijgen?
Ik moet effe zoeken, ik heb die van mezelf nooit gebruikt. Volgens mij zitten ze nog ergens in het cellofaan oid. Maar het waren geen in-ear doppen geloof ik..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:29 schreef Aventura het volgende:
Je kunt op de Apple-site een serviceaanvraag doen en zo vervangende oordopjes krijgen. Ik heb net alles ingevuld toen ik erachter kwam dat je de defecte dopjes daadwerkelijk op moet sturen. Heb de aanvraag toen maar geannuleerd, want ik had ze inmiddels al weggeflikkerd
Heeft iemand nog de originele oordopjes van wie ik ze voor een zacht prijsje kan overnemen?
Die wil ik niet, ik heb ze eens geprobeerd, ze vielen steeds uit mijn oorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet effe zoeken, ik heb die van mezelf nooit gebruikt. Maar het waren geen in-ear doppen geloof ik..
Graag of niet hoor..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die wil ik niet, ik heb ze eens geprobeerd, ze vielen steeds uit mijn oor
Nee klopt, met die normale Mx400 doppen had ik er ook steeds last van dat ze uit m'n oren donderden. Maar goed, daar kon ik nog wel rustig mee buiten fietsen en dingen oppikken zoals een bus die 30 cm achter je nadert en vervolgens maar net langs je heen rijdt. Met deze nieuwe doppen ga ik dat echt niet meer proberen, dan kun je me binnen de korste keren van het asfalt schrapen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je zegt net dat het toch geen in-ears waren
iPod video?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Er is iets goed mis met mijn iPod
Afgelopen donderdag wilde ik een MP3 afspelen en toen liep de hele zooi vast
Na een tijdje was het weer goed maar toenik een MP3 wilde afspelen deed hij hem dus niet afspelen
Hij sloeg gewoon alle MP3'S over
En toen kreeg ik een uitroepteken met een mapje, Toen wilde ik hem opladen en dat leek te lukken
Na een tijdje weer van de PC los gemaakt en toen kwam er een uitroepteken met een batterij, Ik kreeg hem ook niet meer uitgezet
En toen ik hem dus niet uitkreeg gezet begon mijn iPod opeens te piepen![]()
nu start hij helemaal niet meer op
Nu heb ik hem weer aangesloten op me PC en begint hij weer op te laden, Maar mijn pc zelf kan hem niet vinden
Heb ook verschillende reset mogelijkheden enzo geprobeed maar niks helpt
Is de batterij stuk of iets anders?
Ik heb trouwens de site van apple gecheckt voor repartie en dan krijg ik te zien dat ik 110 euro moet betalen![]()
![]()
Nee gewone iPodquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
iPod video?![]()
ik heb wel meer van dat soort verhalen gehoord bij mensen die de video hadden.
ja dat ding blijkt echt te zuigen![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef ThijsThijs het volgende:
Is het normaal dat mijn accu leeg is na een film van 2 en een half uur gekeken te hebben?
Je zit te zoeken he?!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Dat klopt
iPod kwaliteit![]()
Apple over 30GB:
"up to 2 hours of video playback"
Apple over 60GB:
"up to 3 hours of video playback"
bron: http://www.apple.com/ipod/specs.html
Dit heb ik nog niet eerder gelezen hier, bel anders even een apple store op?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb trouwens het probleem dat mijn iPod Nano spontaan uit het niets muziek begint af te spelen. Meer mensen die dit hebben?
Wekker aanstaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb trouwens het probleem dat mijn iPod Nano spontaan uit het niets muziek begint af te spelen. Meer mensen die dit hebben?
Welke iPod heb je? (model+generatie)quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand ervaring met http://www.ipodrepair.nl/?
Zit er aan te denken om me daarheen te laten sturen voor nieuwe batterij
Je kan het ook zelf doen, maar gaat dat dan een beetje makkelijk?
Gewone iPod 3e generatie dacht ik 15gigquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke iPod heb je? (model+generatie)
Die krijg je zelf makkelijk open met het setje van ipodrepair.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewone iPod 3e generatie dacht ik 15gig
Ja en op internet staan filmpjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Krijg je er ook een uitleg bij gestuurd?
Dat laden heb ik al geprobeerd.. maar die batterij, valt dat onder garantie? Ik heb nog gewoon fabrieksgarantiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef B-Keizer het volgende:
een paar keer helemaal vol EN helemaal LEEG laden en dan kijken of het positief verandert. Zoniet, batterij (laten) vervangen.
Ik heb je gemaild, maar niks terug gehad?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef ThijsThijs het volgende:
Oké stuur je adres maar naar mijn mail..
Deze dopjes zijn dus aan te raden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, ik heb de dopjes binnen en uitgeprobeerd. Net even vergeleken met de Shure E4C (á ¤200,-) van iemand en eerlijk gezegd hoor ik weinig verschil qua geluidskwaliteit, maar qua prijs scheelt het natuurlijk wel heel wat. Ik heb even verschillende soorten muziek van Klassiek tot Trance geprobeerd en het klinkt allemaal zuiver zonder raar gekraak als er Bass weer eens wat harder gezet wordt.
Geluidsisolatie is goed, ik was muziek aan het luisteren en heb m'n telefoon helemaal niet af horen gaan, terwijl daar echt wel een tering hard geluid uitkomt als de trilfunctie niet aan staat. Totdat ik een SMSje later in m'n beeldscherm zag staan dat iemand 5 minuten geleden gebeld had, terwijl ik het volumeindicatie-metertje van de iPod maar op een kwart had staan...
Dus dat wordt idd niet met deze doppen aan het verkeerd deelnemen...
Verder kan ik de volume op m'n iPod met de helft omlaag schroeven, wat weer bijdraagd aan een langere gebruiksduur. Dus ben heel tevreden met m'n doppen.![]()
Er zit trouwens nog een zakje met van die sleaves bij, om op je doppen te draaien, 3 verschillende groottes, maar geen doosje zoals ik gewend was van de normale Mx400 serie, die je dan op kon rollen.
Yup, ik vind het prima in-ear dopjes voor een schappelijke prijs. Ze zijn alleen verkrijgbaar in zilver en zwart. Dus mocht je persé met witte dopjes rond willen lopen moet ik je teleur stellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze dopjes zijn dus aan te raden?
Met een zwarte kleur kan ik leven, enig verschil tussen de zilver kleurige oordoppen of de zwarte? Daar deze een verschillende prijs hebben op bol.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yup, ik vind het prima in-ear dopjes voor een schappelijke prijs. Ze zijn alleen verkrijgbaar in zilver en zwart. Dus mocht je persé met witte dopjes rond willen lopen moet ik je teleur stellen.
Ik had de zilveren voor ¤39,95, blijkbaar zijn ze duurder geworden. Ik zie ook dat ze em niet meer zo snel in voorraad hebben. Maar volgens mij was het verschil alleen maar optisch..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met een zwarte kleur kan ik leven, enig verschil tussen de zilver kleurige oordoppen of de zwarte? Daar deze een verschillende prijs hebben op bol.com
Ik heb mijn mailadres veranderd dus probeer het nu nog maar een keerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild, maar niks terug gehad?
opsturenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef denthemen het volgende:
mijn ipod batterij gaat steeds minder werken, de 12 uur muziek red hij bij lange na niet, na 3 á 4 uur is hij leeg.. Ik heb een ipod video 30 gb, moet ik hem nu richting fabriek sturen of iets anders?
Gewoon uit het raam tyfen, hoe je er ook niet aan te ergeren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef denthemen het volgende:
mijn ipod batterij gaat steeds minder werken, de 12 uur muziek red hij bij lange na niet, na 3 á 4 uur is hij leeg.. Ik heb een ipod video 30 gb, moet ik hem nu richting fabriek sturen of iets anders?
De Ipod op de TV zetten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de marktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
kijk z'n afbeeldingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de markt
Zo'n AV-kabel die je voor 5 3 euro op de markt haalt werkt normaal niet, tenzij je de gele en rode tulp (zo uit mijn hoofd) omdraait en dán in de TV plugt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de markt
Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn mailadres veranderd dus probeer het nu nog maar een keer
niemand een oplossing?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
[afbeelding]
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staat
Yep 2 keer al...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)
de geruchten:quote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef mini-lellan het volgende:
Wat willen ze er nu weer in stoppen?
videomogelijkheid op z'n scherm?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
In-Ear dopjes...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn oordopje begeeft het. Dit komt doordat het kabeltje bij de overgang naar het stekkertje begint te verslijten. Nu heb ik alleen uit beiden geluid als ik de kabel op één bepaalde manier stil hou. Valt dit trouwens onder garantie?![]()
En wat vinden jullie van die in-ear dopjes? Ze lijkem mij vrij goor, aangezien ze helemaal in je oor gaan zeg maar. Hoe zit het met het geluid?![]()
Eigenlijk zie ik het allemaal niet zo gebeuren behalve betere accu, de rest lijkt me gewoon uit de duim gezogen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjesquote:
iTunesquote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef jeldrik het volgende:
Hallo!
Ik heb het topic doorgespit, maar ik heb toch een vraagje![]()
Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik de muziek, die op m'n iPod Mini staat ook op m'n laptop krijgen. Ik meende dat er hiervoor programmaatje was, zoja, hoe heet dat programma?
Alvast bedankt
Dat ligt eraan welke in-ear dopjes je gebruikt, een paar dagen geleden waren hier nog hele goede reacties opquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjes
quote:Op maandag 4 september 2006 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep 2 keer al...
Stuur anders even een mailtje naar mij?
royvannoord en dan gmail enzo
Ja hij is niet extreem warmquote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Kun je hem nog wel aanraken??
Dat is normaal. Alleen niet je iPod in een beschermhoesje laten tijdens het opladen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja hij is niet extreem warm
Beetje lauw
Dan is het dus nog het beste om even te wachten met de aanschaf van een Nano?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:50 schreef PsychoDominator het volgende:
Ja dit is nog steeds zo, maar dit probleem moet met de nieuwe generatie die dinsdag waarschijnlijk gepresenteerd wordt verholpen zijn.
lees eens een paar posts voor je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
edit: is er eigelijk al iets bekend over de nieuwe generatie?
HIJ IS KAPOT!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn ipod mini is vandaag keihard naar beneden gevallen op de stenenHij zat wel in zo'n silliconen hoesje, dus verder geen beschadigingen.. Wel is het zo dat hij nu een klein beetje 'rammelt' als je hem heen en weer schudt. Wil niet zeggen dat er een enorme herrie uitkomt, maar je hoort wel zachtjes iets rammelen aan de binnenkant.
Tot nu toe doet alles het nog prima, maar vroeg me toch af of dit 'rammelgeluidje' gewoon zo hoort, (misschien was dit al tijden zo, ik schud dat ding niet elke dag naast mn oor heen en weer, dus ik zou niet weten hoe het moet klinken bij een gezonde ipod mini) of zou het kunnen dat er toch misschien wat is losgegaan aan de binnenkant?
Please stel me gerustKan niet zonder dat ding...
![]()
Ze zijn nu helemaal dood en ik heb geen andere.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn oordopje begeeft het. Dit komt doordat het kabeltje bij de overgang naar het stekkertje begint te verslijten. Nu heb ik alleen uit beiden geluid als ik de kabel op één bepaalde manier stil hou. Valt dit trouwens onder garantie?![]()
En wat vinden jullie van die in-ear dopjes? Ze lijkem mij vrij goor, aangezien ze helemaal in je oor gaan zeg maar. Hoe zit het met het geluid?![]()
Hiervoor heb je "Ipod Acces for Windows" nodig!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef jeldrik het volgende:
Hallo!
Ik heb het topic doorgespit, maar ik heb toch een vraagje![]()
Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik de muziek, die op m'n iPod Mini staat ook op m'n laptop krijgen. Ik meende dat er hiervoor programmaatje was, zoja, hoe heet dat programma?
Alvast bedankt
Waarschijnlijk niets ergs, maar je kunt altijd proberen of er je er nog garantie op kunt krijgen, vooral omdat ie niet duidelijk beschadigd is.quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn ipod mini is vandaag keihard naar beneden gevallen op de stenenHij zat wel in zo'n silliconen hoesje, dus verder geen beschadigingen.. Wel is het zo dat hij nu een klein beetje 'rammelt' als je hem heen en weer schudt. Wil niet zeggen dat er een enorme herrie uitkomt, maar je hoort wel zachtjes iets rammelen aan de binnenkant.
Tot nu toe doet alles het nog prima, maar vroeg me toch af of dit 'rammelgeluidje' gewoon zo hoort, (misschien was dit al tijden zo, ik schud dat ding niet elke dag naast mn oor heen en weer, dus ik zou niet weten hoe het moet klinken bij een gezonde ipod mini) of zou het kunnen dat er toch misschien wat is losgegaan aan de binnenkant?
Please stel me gerustKan niet zonder dat ding...
![]()
terug sturen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:02 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hallo,
Ik zit met een probleem! Vanmorgen heb ik mijn ipod zoals altijd in mijn binnenzak van mijn jad gedaan en ben boodschappen gaan doen, gewoon op de heen weg nog muziek geluisterd enzo.
Terugweg had ik even geen zin in muziek dus heb ik hem niet aan gehad.
Ik kwam thuis en het scherm was van binnen gescheurd![]()
het leek net of er iets lekte van binnen ofzo, heel vaag.
Ik vraag me dus af hoe dat kan... Ik heb hem niet laten vallen of ergens tegen aan gebotst ofzo...
Kan ik hier ook nog garantie op krijgen want ik krijg hem niet eens meer aan!
Hij is nog geen jaar oud. Dus wat kan ik doen?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
het is 7 uur en er is geen stream.
wel een live update op www.macrumorlive.com
Kijk eens in mijn post boven je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Tatutatu het volgende:
En hier de live apple feed (of was ie al gepost?)
http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepostquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn post boven je.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepost
Aha, normaal (tenminste, de laatste paar keer) was er geen stream, pas achteraf dus ik ging er vanuit dat het dit keer ook niet zo wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
edit:
er is wel een stream.
Niet meer in het wit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:29 schreef PsychoDominator het volgende:
Wow erg vet die nieuwe Nano'sIdd van hetzelfde materiaal als de Mini's.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef PsychoDominator het volgende:
Ze zijn nu te koop, de prijzen vallen erg meeHeb een 8 GB besteld
Het is nu een clip voor aan je broek ofzo? Dat vind ik persoonlijk niet zo tof. ik heb shuffle eigelijk nooit echt mooi gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef KaMo het volgende:
Ik zie net dat shuffle ook veranderd id
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6464047/wo/5T2ia8pUWIYL2BOw5O89Jf6fT3W/3.PSLID?mco=EADB754D&nclm=iPodshuffle
of was dat al zo?
Een 80GBquote:Op TwyLight schreef () het volgende:
Komen er ook nieuwe 'grote' ipods, of alleen nieuwe nano's?
Volgens mij niet nee.quote:Op TwyLight schreef () het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja.. maar er is verder niks aan verandert ofwel?
Wel dusquote:
waar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef tonks het volgende:
ik heb net poker voor de iPod gekocht!
.exequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef KaMo het volgende:
wat voor files krijg je dan?
iTunes maakt ze automatisch op optimale grootte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef mini-lellan het volgende:
hoooi!
ik heb een vraagje!
Nou ik heb bij mijn iPod Video een progamma waarmee ik films in MP4 bestanden kan 'maken'. (super handig)
Maar is er ook z'n soort van progamma om foto's op iPod Nano formaat te maken?
Ik heb namelijk een aantal foto's van vakantie die ik er graag op wil hebben, alleen ken ik niet z'n soort van progamma dus mischien iemand hier?ik heb namelijk veel te grote foto's voor me Nano'tje
Ik vind ze echt wel strak, het is een kruising tussen de oude iPod Mini en de huidige Nano als je het mij vraagtquote:
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guidequote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Waarschijnlijk gesneden koek voor jullie maar ik heb een 'beginnersvraagje'
Hoe kan ik een film overzetten naar mijn iPod zonder deze te converteren voor gebruik op de iPod? Ik wil 'm nl. m.b.v. een dockingstation in het originele formaat afspelen via mijn tv... Is dit uberhaupt mogelijk?
Thanks, ik ga het direct even doorlezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guide
Schaamteloos gejat van Tweakers![]()
veel te langquote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef tonks het volgende:
lelijk die nieuwe nano's
Gaat niet lukken, alleen als je je dock aansluit op je PC en je PC op je TVquote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
Klopt het dat dit programmaatje de boel wel converteert (Click on Convert (1) and click Transcode New Video (2))? Het gaat mij er eigenlijk om dat ik die avi/mpeg/whatever gewoon als data op de iPod zet en dit dan via de dock afspeel op TV in het originele formaat...
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef unioz het volgende:
Ik heb net de nieuwe ipod software voor mn ipod video gedownd.
De vraag is: hoe krijg je die 'search' functie?
en gewoon serieus te dunquote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ja het scrollwiel staat veel te ver van de onderkant en het display vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |