Dit heb ik nog niet eerder gelezen hier, bel anders even een apple store op?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb trouwens het probleem dat mijn iPod Nano spontaan uit het niets muziek begint af te spelen. Meer mensen die dit hebben?
Wekker aanstaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb trouwens het probleem dat mijn iPod Nano spontaan uit het niets muziek begint af te spelen. Meer mensen die dit hebben?
Welke iPod heb je? (model+generatie)quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand ervaring met http://www.ipodrepair.nl/?
Zit er aan te denken om me daarheen te laten sturen voor nieuwe batterij
Je kan het ook zelf doen, maar gaat dat dan een beetje makkelijk?
Gewone iPod 3e generatie dacht ik 15gigquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke iPod heb je? (model+generatie)
Die krijg je zelf makkelijk open met het setje van ipodrepair.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewone iPod 3e generatie dacht ik 15gig
Ja en op internet staan filmpjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Krijg je er ook een uitleg bij gestuurd?
Dat laden heb ik al geprobeerd.. maar die batterij, valt dat onder garantie? Ik heb nog gewoon fabrieksgarantiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef B-Keizer het volgende:
een paar keer helemaal vol EN helemaal LEEG laden en dan kijken of het positief verandert. Zoniet, batterij (laten) vervangen.
Ik heb je gemaild, maar niks terug gehad?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef ThijsThijs het volgende:
Oké stuur je adres maar naar mijn mail..
Deze dopjes zijn dus aan te raden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, ik heb de dopjes binnen en uitgeprobeerd. Net even vergeleken met de Shure E4C (á ¤200,-) van iemand en eerlijk gezegd hoor ik weinig verschil qua geluidskwaliteit, maar qua prijs scheelt het natuurlijk wel heel wat. Ik heb even verschillende soorten muziek van Klassiek tot Trance geprobeerd en het klinkt allemaal zuiver zonder raar gekraak als er Bass weer eens wat harder gezet wordt.
Geluidsisolatie is goed, ik was muziek aan het luisteren en heb m'n telefoon helemaal niet af horen gaan, terwijl daar echt wel een tering hard geluid uitkomt als de trilfunctie niet aan staat. Totdat ik een SMSje later in m'n beeldscherm zag staan dat iemand 5 minuten geleden gebeld had, terwijl ik het volumeindicatie-metertje van de iPod maar op een kwart had staan...
Dus dat wordt idd niet met deze doppen aan het verkeerd deelnemen...
Verder kan ik de volume op m'n iPod met de helft omlaag schroeven, wat weer bijdraagd aan een langere gebruiksduur. Dus ben heel tevreden met m'n doppen.![]()
Er zit trouwens nog een zakje met van die sleaves bij, om op je doppen te draaien, 3 verschillende groottes, maar geen doosje zoals ik gewend was van de normale Mx400 serie, die je dan op kon rollen.
Yup, ik vind het prima in-ear dopjes voor een schappelijke prijs. Ze zijn alleen verkrijgbaar in zilver en zwart. Dus mocht je persé met witte dopjes rond willen lopen moet ik je teleur stellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze dopjes zijn dus aan te raden?
Met een zwarte kleur kan ik leven, enig verschil tussen de zilver kleurige oordoppen of de zwarte? Daar deze een verschillende prijs hebben op bol.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yup, ik vind het prima in-ear dopjes voor een schappelijke prijs. Ze zijn alleen verkrijgbaar in zilver en zwart. Dus mocht je persé met witte dopjes rond willen lopen moet ik je teleur stellen.
Ik had de zilveren voor ¤39,95, blijkbaar zijn ze duurder geworden. Ik zie ook dat ze em niet meer zo snel in voorraad hebben. Maar volgens mij was het verschil alleen maar optisch..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met een zwarte kleur kan ik leven, enig verschil tussen de zilver kleurige oordoppen of de zwarte? Daar deze een verschillende prijs hebben op bol.com
Ik heb mijn mailadres veranderd dus probeer het nu nog maar een keerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild, maar niks terug gehad?
opsturenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef denthemen het volgende:
mijn ipod batterij gaat steeds minder werken, de 12 uur muziek red hij bij lange na niet, na 3 á 4 uur is hij leeg.. Ik heb een ipod video 30 gb, moet ik hem nu richting fabriek sturen of iets anders?
Gewoon uit het raam tyfen, hoe je er ook niet aan te ergeren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef denthemen het volgende:
mijn ipod batterij gaat steeds minder werken, de 12 uur muziek red hij bij lange na niet, na 3 á 4 uur is hij leeg.. Ik heb een ipod video 30 gb, moet ik hem nu richting fabriek sturen of iets anders?
De Ipod op de TV zetten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de marktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
kijk z'n afbeeldingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de markt
Zo'n AV-kabel die je voor 5 3 euro op de markt haalt werkt normaal niet, tenzij je de gele en rode tulp (zo uit mijn hoofd) omdraait en dán in de TV plugt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom koop je zo'n ding? Je kan die kabels ook halen voor een eurootje of 5 op de markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |