Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn mailadres veranderd dus probeer het nu nog maar een keer
niemand een oplossing?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staat
Yep 2 keer al...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)
de geruchten:quote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef mini-lellan het volgende:
Wat willen ze er nu weer in stoppen?
videomogelijkheid op z'n scherm?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
In-Ear dopjes...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn oordopje begeeft het. Dit komt doordat het kabeltje bij de overgang naar het stekkertje begint te verslijten. Nu heb ik alleen uit beiden geluid als ik de kabel op één bepaalde manier stil hou. Valt dit trouwens onder garantie?![]()
En wat vinden jullie van die in-ear dopjes? Ze lijkem mij vrij goor, aangezien ze helemaal in je oor gaan zeg maar. Hoe zit het met het geluid?![]()
Eigenlijk zie ik het allemaal niet zo gebeuren behalve betere accu, de rest lijkt me gewoon uit de duim gezogen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjesquote:
iTunesquote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef jeldrik het volgende:
Hallo!
Ik heb het topic doorgespit, maar ik heb toch een vraagje![]()
Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik de muziek, die op m'n iPod Mini staat ook op m'n laptop krijgen. Ik meende dat er hiervoor programmaatje was, zoja, hoe heet dat programma?
Alvast bedankt
Dat ligt eraan welke in-ear dopjes je gebruikt, een paar dagen geleden waren hier nog hele goede reacties opquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjes
quote:Op maandag 4 september 2006 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep 2 keer al...
Stuur anders even een mailtje naar mij?
royvannoord en dan gmail enzo
Ja hij is niet extreem warmquote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Kun je hem nog wel aanraken??
Dat is normaal. Alleen niet je iPod in een beschermhoesje laten tijdens het opladen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja hij is niet extreem warm
Beetje lauw
Dan is het dus nog het beste om even te wachten met de aanschaf van een Nano?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:50 schreef PsychoDominator het volgende:
Ja dit is nog steeds zo, maar dit probleem moet met de nieuwe generatie die dinsdag waarschijnlijk gepresenteerd wordt verholpen zijn.
lees eens een paar posts voor je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
edit: is er eigelijk al iets bekend over de nieuwe generatie?
HIJ IS KAPOT!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn ipod mini is vandaag keihard naar beneden gevallen op de stenenHij zat wel in zo'n silliconen hoesje, dus verder geen beschadigingen.. Wel is het zo dat hij nu een klein beetje 'rammelt' als je hem heen en weer schudt. Wil niet zeggen dat er een enorme herrie uitkomt, maar je hoort wel zachtjes iets rammelen aan de binnenkant.
Tot nu toe doet alles het nog prima, maar vroeg me toch af of dit 'rammelgeluidje' gewoon zo hoort, (misschien was dit al tijden zo, ik schud dat ding niet elke dag naast mn oor heen en weer, dus ik zou niet weten hoe het moet klinken bij een gezonde ipod mini) of zou het kunnen dat er toch misschien wat is losgegaan aan de binnenkant?
Please stel me gerustKan niet zonder dat ding...
![]()
Ze zijn nu helemaal dood en ik heb geen andere.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn oordopje begeeft het. Dit komt doordat het kabeltje bij de overgang naar het stekkertje begint te verslijten. Nu heb ik alleen uit beiden geluid als ik de kabel op één bepaalde manier stil hou. Valt dit trouwens onder garantie?![]()
En wat vinden jullie van die in-ear dopjes? Ze lijkem mij vrij goor, aangezien ze helemaal in je oor gaan zeg maar. Hoe zit het met het geluid?![]()
Hiervoor heb je "Ipod Acces for Windows" nodig!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef jeldrik het volgende:
Hallo!
Ik heb het topic doorgespit, maar ik heb toch een vraagje![]()
Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik de muziek, die op m'n iPod Mini staat ook op m'n laptop krijgen. Ik meende dat er hiervoor programmaatje was, zoja, hoe heet dat programma?
Alvast bedankt
Waarschijnlijk niets ergs, maar je kunt altijd proberen of er je er nog garantie op kunt krijgen, vooral omdat ie niet duidelijk beschadigd is.quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn ipod mini is vandaag keihard naar beneden gevallen op de stenenHij zat wel in zo'n silliconen hoesje, dus verder geen beschadigingen.. Wel is het zo dat hij nu een klein beetje 'rammelt' als je hem heen en weer schudt. Wil niet zeggen dat er een enorme herrie uitkomt, maar je hoort wel zachtjes iets rammelen aan de binnenkant.
Tot nu toe doet alles het nog prima, maar vroeg me toch af of dit 'rammelgeluidje' gewoon zo hoort, (misschien was dit al tijden zo, ik schud dat ding niet elke dag naast mn oor heen en weer, dus ik zou niet weten hoe het moet klinken bij een gezonde ipod mini) of zou het kunnen dat er toch misschien wat is losgegaan aan de binnenkant?
Please stel me gerustKan niet zonder dat ding...
![]()
terug sturen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:02 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hallo,
Ik zit met een probleem! Vanmorgen heb ik mijn ipod zoals altijd in mijn binnenzak van mijn jad gedaan en ben boodschappen gaan doen, gewoon op de heen weg nog muziek geluisterd enzo.
Terugweg had ik even geen zin in muziek dus heb ik hem niet aan gehad.
Ik kwam thuis en het scherm was van binnen gescheurd![]()
het leek net of er iets lekte van binnen ofzo, heel vaag.
Ik vraag me dus af hoe dat kan... Ik heb hem niet laten vallen of ergens tegen aan gebotst ofzo...
Kan ik hier ook nog garantie op krijgen want ik krijg hem niet eens meer aan!
Hij is nog geen jaar oud. Dus wat kan ik doen?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
het is 7 uur en er is geen stream.
wel een live update op www.macrumorlive.com
Kijk eens in mijn post boven je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Tatutatu het volgende:
En hier de live apple feed (of was ie al gepost?)
http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepostquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn post boven je.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepost
Aha, normaal (tenminste, de laatste paar keer) was er geen stream, pas achteraf dus ik ging er vanuit dat het dit keer ook niet zo wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
edit:
er is wel een stream.
Niet meer in het wit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:29 schreef PsychoDominator het volgende:
Wow erg vet die nieuwe Nano'sIdd van hetzelfde materiaal als de Mini's.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef PsychoDominator het volgende:
Ze zijn nu te koop, de prijzen vallen erg meeHeb een 8 GB besteld
Het is nu een clip voor aan je broek ofzo? Dat vind ik persoonlijk niet zo tof. ik heb shuffle eigelijk nooit echt mooi gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef KaMo het volgende:
Ik zie net dat shuffle ook veranderd id
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6464047/wo/5T2ia8pUWIYL2BOw5O89Jf6fT3W/3.PSLID?mco=EADB754D&nclm=iPodshuffle
of was dat al zo?
Een 80GBquote:Op TwyLight schreef () het volgende:
Komen er ook nieuwe 'grote' ipods, of alleen nieuwe nano's?
Volgens mij niet nee.quote:Op TwyLight schreef () het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja.. maar er is verder niks aan verandert ofwel?
Wel dusquote:
waar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef tonks het volgende:
ik heb net poker voor de iPod gekocht!
.exequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef KaMo het volgende:
wat voor files krijg je dan?
iTunes maakt ze automatisch op optimale grootte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef mini-lellan het volgende:
hoooi!
ik heb een vraagje!
Nou ik heb bij mijn iPod Video een progamma waarmee ik films in MP4 bestanden kan 'maken'. (super handig)
Maar is er ook z'n soort van progamma om foto's op iPod Nano formaat te maken?
Ik heb namelijk een aantal foto's van vakantie die ik er graag op wil hebben, alleen ken ik niet z'n soort van progamma dus mischien iemand hier?ik heb namelijk veel te grote foto's voor me Nano'tje
Ik vind ze echt wel strak, het is een kruising tussen de oude iPod Mini en de huidige Nano als je het mij vraagtquote:
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guidequote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Waarschijnlijk gesneden koek voor jullie maar ik heb een 'beginnersvraagje'
Hoe kan ik een film overzetten naar mijn iPod zonder deze te converteren voor gebruik op de iPod? Ik wil 'm nl. m.b.v. een dockingstation in het originele formaat afspelen via mijn tv... Is dit uberhaupt mogelijk?
Thanks, ik ga het direct even doorlezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guide
Schaamteloos gejat van Tweakers![]()
veel te langquote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef tonks het volgende:
lelijk die nieuwe nano's
Gaat niet lukken, alleen als je je dock aansluit op je PC en je PC op je TVquote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
Klopt het dat dit programmaatje de boel wel converteert (Click on Convert (1) and click Transcode New Video (2))? Het gaat mij er eigenlijk om dat ik die avi/mpeg/whatever gewoon als data op de iPod zet en dit dan via de dock afspeel op TV in het originele formaat...
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef unioz het volgende:
Ik heb net de nieuwe ipod software voor mn ipod video gedownd.
De vraag is: hoe krijg je die 'search' functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |