Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn mailadres veranderd dus probeer het nu nog maar een keer
niemand een oplossing?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef ThijsThijs het volgende:
3 dagen geleden bij de mediamarkt heb ik een AV Cable aangeschaft je weet wel zo'n ding:
[afbeelding]
Heb ik gevraagt of het geluid enzo allemaal werkt op de televisie en het beeld goed is, wordt mij vertelt dat dat allemaal goed is dus heb ik zo'n kabel gekocht. Thuis gekomen sluit ik alles aan het beeld is super maar het geluid werkt niet :S? Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem gestuurd naar het mail adres wat nu in je profiel staat
Yep 2 keer al...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen wat raar? (je stuurt toch naar thijs_twente@hotmail.com)
de geruchten:quote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef mini-lellan het volgende:
Wat willen ze er nu weer in stoppen?
videomogelijkheid op z'n scherm?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
In-Ear dopjes...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn oordopje begeeft het. Dit komt doordat het kabeltje bij de overgang naar het stekkertje begint te verslijten. Nu heb ik alleen uit beiden geluid als ik de kabel op één bepaalde manier stil hou. Valt dit trouwens onder garantie?![]()
En wat vinden jullie van die in-ear dopjes? Ze lijkem mij vrij goor, aangezien ze helemaal in je oor gaan zeg maar. Hoe zit het met het geluid?![]()
Eigenlijk zie ik het allemaal niet zo gebeuren behalve betere accu, de rest lijkt me gewoon uit de duim gezogen.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:47 schreef Lavpov het volgende:
[..]
de geruchten:
- 8 GB en 10 GB versies (resp ¤ 200 en ¤ 250)
- uitbreidbaar met flashcards
- videomogelijkheid
- metaal ipv plastic
- betere accu
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjesquote:
iTunesquote:Op woensdag 6 september 2006 16:47 schreef jeldrik het volgende:
Hallo!
Ik heb het topic doorgespit, maar ik heb toch een vraagje![]()
Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik de muziek, die op m'n iPod Mini staat ook op m'n laptop krijgen. Ik meende dat er hiervoor programmaatje was, zoja, hoe heet dat programma?
Alvast bedankt
Dat ligt eraan welke in-ear dopjes je gebruikt, een paar dagen geleden waren hier nog hele goede reacties opquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geen idee me originele dopjes zijn kaduk toen had ik in-ear gebruikt, vond het nix en nu heb ik weer gwn standaard dopjes
quote:Op maandag 4 september 2006 13:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep 2 keer al...
Stuur anders even een mailtje naar mij?
royvannoord en dan gmail enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |