Kijk eens in mijn post boven je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Tatutatu het volgende:
En hier de live apple feed (of was ie al gepost?)
http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepostquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn post boven je.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ja, maar die stond er nog niet volgens mij voordat ik ging posten, zullen wel tegelijk die link hebben gepost
Aha, normaal (tenminste, de laatste paar keer) was er geen stream, pas achteraf dus ik ging er vanuit dat het dit keer ook niet zo wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
edit:
er is wel een stream.
Niet meer in het wit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:29 schreef PsychoDominator het volgende:
Wow erg vet die nieuwe Nano'sIdd van hetzelfde materiaal als de Mini's.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef PsychoDominator het volgende:
Ze zijn nu te koop, de prijzen vallen erg meeHeb een 8 GB besteld
Het is nu een clip voor aan je broek ofzo? Dat vind ik persoonlijk niet zo tof. ik heb shuffle eigelijk nooit echt mooi gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef KaMo het volgende:
Ik zie net dat shuffle ook veranderd id
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6464047/wo/5T2ia8pUWIYL2BOw5O89Jf6fT3W/3.PSLID?mco=EADB754D&nclm=iPodshuffle
of was dat al zo?
Een 80GBquote:Op TwyLight schreef () het volgende:
Komen er ook nieuwe 'grote' ipods, of alleen nieuwe nano's?
Volgens mij niet nee.quote:Op TwyLight schreef () het volgende:
[..]
Ik zag hem al ja.. maar er is verder niks aan verandert ofwel?
Wel dusquote:
waar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef tonks het volgende:
ik heb net poker voor de iPod gekocht!
.exequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef KaMo het volgende:
wat voor files krijg je dan?
iTunes maakt ze automatisch op optimale grootte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef mini-lellan het volgende:
hoooi!
ik heb een vraagje!
Nou ik heb bij mijn iPod Video een progamma waarmee ik films in MP4 bestanden kan 'maken'. (super handig)
Maar is er ook z'n soort van progamma om foto's op iPod Nano formaat te maken?
Ik heb namelijk een aantal foto's van vakantie die ik er graag op wil hebben, alleen ken ik niet z'n soort van progamma dus mischien iemand hier?ik heb namelijk veel te grote foto's voor me Nano'tje
Ik vind ze echt wel strak, het is een kruising tussen de oude iPod Mini en de huidige Nano als je het mij vraagtquote:
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guidequote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
Waarschijnlijk gesneden koek voor jullie maar ik heb een 'beginnersvraagje'
Hoe kan ik een film overzetten naar mijn iPod zonder deze te converteren voor gebruik op de iPod? Ik wil 'm nl. m.b.v. een dockingstation in het originele formaat afspelen via mijn tv... Is dit uberhaupt mogelijk?
Thanks, ik ga het direct even doorlezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Windows: En ook voor Windows is er veel te vinden in de dit draadje op iLounge: http://forums.ilounge.com/showthread.php?s=&threadid=122216. Twee duidelijke guides die gebruik maken van videora: DVD to iPod guide & Video File to iPod guide
Schaamteloos gejat van Tweakers![]()
veel te langquote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef tonks het volgende:
lelijk die nieuwe nano's
Gaat niet lukken, alleen als je je dock aansluit op je PC en je PC op je TVquote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
Klopt het dat dit programmaatje de boel wel converteert (Click on Convert (1) and click Transcode New Video (2))? Het gaat mij er eigenlijk om dat ik die avi/mpeg/whatever gewoon als data op de iPod zet en dit dan via de dock afspeel op TV in het originele formaat...
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef unioz het volgende:
Ik heb net de nieuwe ipod software voor mn ipod video gedownd.
De vraag is: hoe krijg je die 'search' functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |