Nu om nog even het antwoord uit het vorige topic te herhalen, gewoon bij de taakbalk 'remove hardware' (oid) aanklikken. Net zoals bij USB-sticks en dergelijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:56 schreef Louterman het volgende:
Nu om nog even mijn vraag uit het vorige topic te herhalen, wanneer mijn ipod aan een pc heeft gehangen, waar geen eens Itunes opstaat, kan ik hem dan zonder gezeik gewoon direct loskoppelen?
iTunes mag gerust niet geļnstalleerd zijn, hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
En daarmee dus ook die themes! ik zal even een foto maken als het me geluklt is. Want gister lukte het me niet, toen kwamen alle plaatjes ergens andersquote:Op zondag 30 juli 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
Met iPod wizard kun je ook menu icoontjes instellen op de nano!
Als je PC uit staat kunnen er geen files meer open staan e.d. dus mag het eigenlijk geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef ryan_atwood het volgende:
Hier een vraagje over de oordopjes. Zal ongetwijfeld al in een van de vorige 23 delen gestaan hebben, maar misschien kan iemand deze hier nog beantwoorden.
Na vele ipodoordopjes via de garantie van apple te hebben verkregen is de garantie nu verlopen. Mijn oordopjes zijn toch weer als een gek aan het kraken. Ik ga dus zeker geen standaard ipodoordopjes kopen. Wat zijn goede betaalbare oordopjes? Het liefst wit natuurlijk
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
Snap btw niet waarom je ze in het wit wilt, dat heeft iedereen toch al?
Ja had ik een keer gemaakt(al maanden geleden dacht ik), maar nooit gekeken hoe die er in Fok uit kwam te zien vandaarquote:
Misschien een gehoor apparaatquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef eer-ik het volgende:
misschien een stomme vraag, maar ik kon er zo gauw effe niks over vinden...
Kan je het geluid van de ipod harder zetten?
Dan heb ik het niet over dit menu, want daar heb ik alles al max gezet:
[afbeelding]
Het moet effe voor in de auto, want ik heb mijn pcboxen weggewerkt in de wagen + woofer, effe voor de vakantie, want er zit een tapedeck in die auto
Anyway, hij speelt het dus wel af allemaal, maar als ik 'm op vol volume zet, en mijn speakers ook, dan is het nog te zacht.
Weet iemand of dat kan?
Ragesquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.
nee, vind het gewoon mooi. Witte oordopjes. Bedankt voor de tip trouwensquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
wat kosten deze eigenlijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:56 schreef ryan_atwood het volgende:
ALs het echt goede kwaliteit is
Mooi, heb ze gister avond besteld dus ik verwacht ze vandaag of morgen. Wat bedoel je met 24 uur laten inspelen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is het
Wel 24 uur laten inspelen je dopjes!!!
Als ze uit de verpakking komen klinken ze wat schel en hol.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Mooi, heb ze gister avond besteld dus ik verwacht ze vandaag of morgen. Wat bedoel je met 24 uur laten inspelen?
moet die erin?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga denk ik dit dingetje bestellen:
http://www.mp3spelers.nl/photos/inventory/123/product.jpg
Neh die koppel je aan je ipod!quote:
ok handig, prijs?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neh die koppel je aan je ipod!
Handig voor festivals, dagjes in het park, of gewoon in de trein als je batterij op is. Helaas gebeurt dat te vaak naar mijn zin met mijn Ipod Video.
Lees je goed in zodat je op de hoogte bent van hoe het hele 'Ipodsysteem' in elkaar zit en maak geen keuze op het uiterlijk van de mp3-speler (laat dat slechts een aspect zijn). Rustig de tijd nemen is zeer aan te bevelen, want wie wil er nu achterkomen dat hij toch liever een andere mp3-speler gekocht had? Bij de mediamarkt kun je mp3-spelers even testen en het menu uitvoerig bekijken. Heeft mij zeker geholpen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Ook een tvp. Mijn mp3speler is een paar dagen geleden naar de klote gegaan, dus nu wordt het tijd voor iets nieuws, wellicht een iPod.
Nee dus maar dat is bekend. Net zoals de PS2 niet de beste console is etc maar iedereen loopt mee in de hype en doet vooral geen onderzoek voordat ze iets kopen vaan een paar 100 euro want de rest van de klas/vrienden/familie heeft er ook 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef Stpan het volgende:
Is een iPod eigenlijk wel de beste mp3-speler? Want ik begin er steeds harder aan te twijfelen.
Niet vloeken in dit topique.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee dus maar dat is bekend. Net zoals de PS2 niet de beste console is etc maar iedereen loopt mee in de hype en doet vooral geen onderzoek voordat ze iets kopen vaan een paar 100 euro want de rest van de klas/vrienden/familie heeft er ook 1![]()
Ik ben blij dat ik GEEN ipod of witte oordopjes heb![]()
Voor 80 euro meer kun je mijn 4GB nano kopen hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Potdikkie mis ik weer een Ipod Ibood:
[afbeelding]
Van 149,95 voor 119,95 euro.
Ik denk dat įls hij uitkomt, hij nog wel duurder is als deze generatie. Wachten is altijd goedkoper.. maar goed, ik zou geen dacht meer zonder mijn podje kunnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef daaaaan het volgende:
Doopy wat ben je toch ook een relnicht![]()
Mensen, ik ben van plan om een Ipod aan te schaffen, maar vind de Ipod Video te lomp, maar de Ipod Nano te krasgevoelig enzo. M'n keuze valt toch op een Nano, maar ik hoorde dat er een nieuwe generatie aan zit te komen met verbeterde behuizing enzo. Is het de moeite waard om daar nog even op te wachten, of gaat dat nog wel een half jaar duren? Bedankt
Zoals ik zei, ze klinken uit de verpakking nogal schelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:39 schreef ryan_atwood het volgende:
De creative oordopjes zijn binnen (EP-630). De bass valt me een beetje tegen eigenlijk, maar misschien moet ik hem dan eerst nog 24 uur laten inspelen. Ook is het even wennen om die dingen je oor in te proppen
Op wat voor volume moet dat inspelen eigenlijk gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |