mooi zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef ryan_atwood het volgende:
nee, ze bevallen goed hoor. Het is alleen even wennen om zo'n heel dopje je oor in te werken, maar het geluid is beter dan de originele iPoddopjes.
wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef mini-lellan het volgende:
hier thuis hebben we alle iPods die in de OP staan en nooit problemen gehad dus anti-apple nerds niet zeiken![]()
Niet op een andere computer waar iTunes zonder je Library op staat en waarop ie vervolgens gaat vragen of ie alle foto's die nu op de iPod staan mag overschrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef ThijsThijs het volgende:
@ Tonks, bedankt!
En foto's op je iPod zetten? Ga naar opties en dan op iPod hier zie je wat tabbladen ga hier naar foto's en hier kun je je mappen selecteren waar iTunes je foto's uit moet halen
Nu weten we wel dat je de iPod overhyped vind, flikker gewoon een eind op als je er niks aan vind als jij een nieuwe lidl mp3 speler hebt ga ik er toch ook niet over zeiken, als mensen een iPod willen hebben dan kopen ze er 1 daar heb jij helemaal niks mee te makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wow, mag ik je aanraken?![]()
ipod=overhypped prutding (maar wel hip)
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je de iPod overhyped vind, flikker gewoon een eind op als je er niks aan vind als jij een nieuwe lidl mp3 speler hebt ga ik er toch ook niet over zeiken, als mensen een iPod willen hebben dan kopen ze er 1 daar heb jij helemaal niks mee te maken. Zat je vroeger ook zo te janken als je ouders geen power rangers voor je wilde kopen
.
Wat jij wil, ik ga die discussie niet nog eens voeren .. maak maar eens een mooie creative topicje en ga daar lekker posten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef eBay het volgende:
[..]
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.
Een Creative zen is een Mp3 speler , een ipod is een modeartikel.
Creativequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef eBay het volgende:
[..]
Creative is anders veel beter van kwaliteit dan die apple troep.
Een Creative zen is een Mp3 speler , een ipod is een modeartikel.
mja, beetje jammer dat zo'n prachtstukje met zo'n goedkoop modelletje wordt vervuild.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef Innuendo het volgende:
Een ipod een modeartikel en een zen een mp3 speler.. mja, nou die Ipod van mij speelt anders ook prima (uitstekend zelfs) mp3's af.
Trouwens - iemand van de vrouwelijke fokkers al in bezit van onderstaand kledingstuk? Foto's zijn welkom
[afbeelding]
Als we het over ipod en defect gaan hebben zijn we morgen nog bezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Creative![]()
De frontjes vallen spontaan van die mp3 spelers want Chi Chong Pong had een druppel te weinig lijm gebruikt.
Daar zijn er ook meer van verkocht en teveel valt simpelweg onder user abuse.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef eBay het volgende:
[..]
Als we het over ipod en defect gaan hebben zijn we morgen nog bezig.
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef ThijsThijs het volgende:
Is het normaal dat mijn accu leeg is na een film van 2 en een half uur gekeken te hebben?
Doe eens niet praten over dingen waar je 0% verstand van hebt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
kan iemand mij uitleggen waarom je zo idioot veel geld betaalt voor een simpele mp3 speler met een stukje design er omheen?
ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij is dat bij heeeeel veel andere artikelen ook het geval. Vaak is dan al niet eens voor het design maar alleen voor de naam die erop staatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
kan iemand mij uitleggen waarom je zo idioot veel geld betaalt voor een simpele mp3 speler met een stukje design er omheen?
Hier ben je puur aan het flamen, dat weet je he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Misanthropist het volgende:
ipods
ssstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens niet praten over dingen waar je 0% verstand van hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |