Ik zal hem zo wel ff mooi maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:33 schreef Sitethief het volgende:
Ik wou em niet openenGoed dat jij dat doet
al lang geeditquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:33 schreef Zwansbol het volgende:
Ik krijg nog een puntje van je Sitethief!
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:37 schreef knillis het volgende:
1887 gestart met de bouw voor de wereldtentoonstelling van 1889
Voor die wereldtentoonstelling toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:41 schreef Zwansbol het volgende:
Neleos, dit is je kansIk wil de reden waarom dat het 1889 was dat het gebouw af moest zijn
viering van het een of het ander, mischien 100 jaar terug?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:41 schreef Zwansbol het volgende:
Neleos, dit is je kansIk wil de reden waarom dat het 1889 was dat het gebouw af moest zijn
Correct, wat was er dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
viering van het een of het ander, mischien 100 jaar terug?
Neen, franse revolutie was in 1789quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:44 schreef Sitethief het volgende:
goeie vraag, Franse revolutie was toch later?
Ow oké. best dom zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:44 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Neen, franse revolutie was in 1789
+1 voor Sitethief dan maar![]()
Inderdaad. Sport is hij goed in. Maar aangezien ik daar nix van ken, kon ik ook moeilijk iets vragenquote:
Jammerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:56 schreef Neleos het volgende:
Ik ben nog ff puntjes tellen, anders had ik het wel geweten ja.
Bwa. Weet ik 'tquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:58 schreef knillis het volgende:
Uit welk boek, en door wie geschreven komt het karakter van Captain Flint?
Ha ik ga Zwansbol proberen in te halen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:59 schreef Neleos het volgende:
Geteld!
Die was vanavond op tv ja. Dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:59 schreef Sitethief het volgende:
Bij mij schoot meteen de film van vanavond door m'n hoofd, maar dat is een ander Flint.
Dus al sla je me dood.
Neeeee !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ha ik ga Zwansbol proberen in te halen.
Ik en de rest hier die het ook niet weet zou zich eigenlijk moeten schamen, of niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:07 schreef knillis het volgende:
Jim Hawkings
Wat ben jij vroeg wakker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach kom, kennen jullie Treasure Island niet?
(Ik kan niet slapen...)
Ik heb net een blik bier open getrokken, dus mij jaag je niet weg met deze vraagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dan maar een herhaling van m'n vraag van vannacht...
Hoe is de benaming van de beschrijving van de Compact Disc standaard, dat alle details beschrijft om een Compact Disc, plaat en speler, te fabriceren?
Geen idee, ik weet wel waarom de duur van een cd, de duur van een cd moet zijn. De 9de van Beethoven moet erop passen, maar dat is niet de vraag denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarin staat dat een CD 12 cm moet zijn en 650 MB moet bevatten....
Nee, echt een werkbeschrijving, als het ware.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:17 schreef Sitethief het volgende:
zal wel een ISO tje zijn
In Gods Country.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:20 schreef Neleos het volgende:
Totaal Off Topic:
Mijn mp3 shuffle draait nu "The Love Boat"
Ja doe ik altijd als ik er niet uitkom, haat te moeten wachten op de uitkomst, en omdat ik het antwoord toch niet weetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je 't opgezocht dat je 'm doorhebt?
Is dat een schrijfsel?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:23 schreef Zwansbol het volgende:
DVD?
Oh men, ben hier echt slecht in hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan mannen... Een signaalkleurig gebundeld schrijfsel.
Ja hoor.... Had je de vraag maar van in het begin goed moeten forumlerenquote:
Nee, heeft het met een vaas te maken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kun jij (als mens) een DVD lezen? Of een Frisbee?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, heeft het met een vaas te maken?
O sorryquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmm... Sitethief geeft al 1 van de woorden weg....
Zoiets. Maar dan de naam van die handleiding.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:31 schreef Neleos het volgende:
De Handleiding?
Sjongejongejonge...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:32 schreef knillis het volgende:
Het rode boekje.....
schaam...schaam...schaam...
Ik ben Belg ja. Je dacht toch niet dat ik...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:37 schreef Neleos het volgende:
Zijn jullie allemaal Belg ofzo?
+1 daffodil31lequote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
point to point protocol
Van rond Bruggequote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:39 schreef knillis het volgende:
vanwaar ergens?
Tussen Leuven en Diest heb ik m'n vriendin weggehaald. Uit Bekkevoort.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:41 schreef knillis het volgende:
Aha, hier tussen Leuven en Diest, maar geboren hollander en een vlaamsche schone![]()
Niet-Brit. Dus geen inwoner van of houder van Brits paspoort.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:43 schreef Sitethief het volgende:
Brits als in Engelsman of als in inwoner van Groot-Brittanië?
Daar hebben ze geen paspoorten? (als je tenminste identiteitskaart bedoelt)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet-Brit. Dus geen inwoner van of houder van Brits paspoort.
Die tafel is veel te langquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik ken al geen snooker spelers, laat staan scheidsrechters. Maar wel een coole sport.
....zucht... De persoon heeft niet de Britse nationaliteit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen paspoorten? (als je tenminste identiteitskaart bedoelt)
Maar niet van die debiele kurken in de tafel geschroefd zoals in elk Belgisch café.quote:
Dat is ook geen snooker. Dat noemen ze hier tapbiljartquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar niet van die debiele kurken in de tafel geschroefd zoals in elk Belgisch café.
Met die bril is Dennis Taylor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:48 schreef knillis het volgende:
van snooker ken ik alleen die bril (davies ?) en stephen hendry
pfff dat weet ik, maar ik kan er nu even niet opkomen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik doe wel ff een geen-punten-vraag voor tussendoor.
Welk flierefluiter character zat niet in de LotR filmtrilologie maar wel in het boek?
Goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:51 schreef knillis het volgende:
Tom Bombabil
+ 1 dolle_hondquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:07 schreef dolle_hond het volgende:
honduras en el salvador
Zoiets, maar dan in 2 lettergrepen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:32 schreef dolle_hond het volgende:
n'djamena?
Tot zover wikipedia.quote:is de hoofdstad van Togo en heeft ongeveer 730.000 inwoners (2005). De stad is het bestuurlijke en industriële centrum met de grootste haven van het land.
De stad ligt aan de Golf van Guinea nabij de Atlantische Oceaan. De stad heeft een lichte industrie en exporteert onder andere cacao en koffie.is het medisch en onderwijscentrum voor heel Togo. Vanuit
gaan er wegen naar de landen Burkina Faso en vanuit daar naar Mali en Niger die niet aan zee liggen. De haven is dus ook voor omliggende landen belangrijk.
én Togo is tot het Eerste Wereldoorlog een kolonie van de Duitsers geweest. Daarna werd het land tot 1960 door de Britten en Fransen bestuurd, waarna het zelfstandig werd.
Oi, ik zat net op te zoeken wat de precieze betekenis is van lome in het nederlands. Hoeft niet meer.quote:
dat is tsjaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:32 schreef dolle_hond het volgende:
n'djamena?
Neleos +1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef Neleos het volgende:
Antananarivo
Afrika ben ik niet zo goed in, maar verder wel aardig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:03 schreef bofneger het volgende:
[..]
Neleos +1
Ken je 80% van alle hoofdsteden, denk je?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Afrika ben ik niet zo goed in, maar verder wel aardig.
Maar jij bent er ook wel goed in, daarom een lastige.
Wat is de hoofdstad van Christmas island?
Nee, dat is 'm niet nee. Ik ben zelf eigenlijk ook aan het zoeken nu. Want volgens de Nederlandse wikipedia heeft Christmas Island een andere hoofdstad dan die ik ken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:12 schreef bofneger het volgende:
[..]
Very mean
![]()
Maar ik heb het wel ooit geweten.
Het hoort volgens mij bij Australie en dan is het Canberra. Maar dat bedoel je natuurlijk niet
Rings no bell...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet nee. Ik ben zelf eigenlijk ook aan het zoeken nu. Want volgens de Nederlandse wikipedia heeft Christmas Island een andere hoofdstad dan die ik ken.
Maar ik ga gewoon uit van wat ik weet![]()
De hoofdstad is een soort van "vesting".
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:20 schreef bofneger het volgende:
[..]
Rings no bell...
dat is jammer, want ik moet zo weg. Zie het antwoord dan vanavond wel.
ga nu fietsen van Groningen naar Lelystad
Nee, das natuurlijk ook opzoeken. Maar ik zal wel ff een nieuwe vraag stellen, deze is ook wel erg lastig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:33 schreef wendytje het volgende:
mag een atlas wel? (google etc niet)
Ook de hele nacht doorgegaan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
515
286 miljoen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:37 schreef Neleos het volgende:
Hoeveel inwoners heeft de VS?
3 miljoen mag je ernaast zitten.
kijk eens in mijn sigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ook de hele nacht doorgegaan?
Lager trouwens.
Ah, kijk. Had ik niet gezien. Maar Christmas Island ligt ook in de buurt daar, ken je dat toevallig?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk eens in mijn sigmijn nacht moet nog beginnen
maar nu ga ik gewoon gokken, ik dacht dat het rond de 500 zou liggen
niet echtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, kijk. Had ik niet gezien. Maar Christmas Island ligt ook in de buurt daar, ken je dat toevallig?
JA!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:45 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt
wel ooit van gehoord, hebben ze daar niet die krabben?
Hoofdstad is by the way "The Settlement".quote:Er wonen ca. 1600 mensen (juli 2005). Het eiland is vooral bekend door de grote hoeveelheid rode krabben die er leven. De jaarlijkse trek van deze krabben is in vele natuurdocumentaires vastgelegd.
jammer dat dat van die krabben niet de vraag wasquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
JA!
[..]
Hoofdstad is by the way "The Settlement".
Misschien een volgende keer, blijf het topic in de gaten houdenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
jammer dat dat van die krabben niet de vraag was
Deze term wordt over het algemeen voor de starting hand gebruikt. Dus voor de eerste 2 kaarten die je krijgt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:21 schreef Palau het volgende:
4 verschillende kleuren en geen paar vormend.
Het is heel makkelijk te bedenken als je de waardes van kaarten weetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Palau het volgende:
haha ik poker dus nooit, dus ik wist dat niet zeker.
Ik zal ns opletten voor het goede antwoord, want ik vind poker wel interessant.
Helemaal uit jezelf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:15 schreef k_man het volgende:
Watson en Crick
moeder van mn ex zit in de kunst en was er een keer geweest, moet leuk zijn daar al heb ik er weinig mee (kunst dan)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef Haruhi het volgende:
Daar ben je vorige week zeker geweest Jayhawk.
Dat zal best, maar van een plaatje weet ik t echt niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef Jayhawk het volgende:
dit is wel een bekende groep hoor, ik weet zeker dat je er een keer van gehoord hebt.
About what?quote:
Kan dat niet dan?quote:
Kan wel, maar vooral dat je Arabian Prince weet, die was er met hun doorbraak al niet meer bijquote:
en als ik zeg dat ik Straight Outta Compton hebquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Kan wel, maar vooral dat je Arabian Prince weet, die was er met hun doorbraak al niet meer bij
Dan zeg ik dat hij daar alleen op de credits staat, en niet op meerapt. Ergo: Bullshit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik Straight Outta Compton heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |