Ik ben Belg ja. Je dacht toch niet dat ik...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:37 schreef Neleos het volgende:
Zijn jullie allemaal Belg ofzo?
+1 daffodil31lequote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
point to point protocol
Van rond Bruggequote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:39 schreef knillis het volgende:
vanwaar ergens?
Tussen Leuven en Diest heb ik m'n vriendin weggehaald. Uit Bekkevoort.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:41 schreef knillis het volgende:
Aha, hier tussen Leuven en Diest, maar geboren hollander en een vlaamsche schone![]()
Niet-Brit. Dus geen inwoner van of houder van Brits paspoort.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:43 schreef Sitethief het volgende:
Brits als in Engelsman of als in inwoner van Groot-Brittanië?
Daar hebben ze geen paspoorten? (als je tenminste identiteitskaart bedoelt)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet-Brit. Dus geen inwoner van of houder van Brits paspoort.
Die tafel is veel te langquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik ken al geen snooker spelers, laat staan scheidsrechters. Maar wel een coole sport.
....zucht... De persoon heeft niet de Britse nationaliteit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:46 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen paspoorten? (als je tenminste identiteitskaart bedoelt)
Maar niet van die debiele kurken in de tafel geschroefd zoals in elk Belgisch café.quote:
Dat is ook geen snooker. Dat noemen ze hier tapbiljartquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar niet van die debiele kurken in de tafel geschroefd zoals in elk Belgisch café.
Met die bril is Dennis Taylor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:48 schreef knillis het volgende:
van snooker ken ik alleen die bril (davies ?) en stephen hendry
pfff dat weet ik, maar ik kan er nu even niet opkomen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:46 schreef Sitethief het volgende:
Ik doe wel ff een geen-punten-vraag voor tussendoor.
Welk flierefluiter character zat niet in de LotR filmtrilologie maar wel in het boek?
Goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:51 schreef knillis het volgende:
Tom Bombabil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |