We have a winner!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook weer van de partij!
Tof!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef Augustina het volgende:
Wie het eerst meldt, krijgt een perenijsje.
Dat moet ik nog verzinnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!![]()
perenijsjes zijn lekker!![]()
Waar en wanneer is het ijsje op te halen?
Wil je een aardbeienijsje, Do2?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wéér die verdomde *&^*^&*^ - ijsjes!
Ja, leek me een leuk begin. Ik zie dat het effect redelijk groots is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
*&^*^&*^quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lust je ze niet, dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Laten we het over blauwe kanaries hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het gaat nu al minstens 5 topics lang over perenijsjes...
Wat? Dat jullie...mij er niet bij willen hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef Augustina het volgende:
Wat zou de reden zijn? I wonder...
Welnee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat? Dat jullie...mij er niet bij willen hebben?
Hittegolf --> warm --> Koffiequote:
Nee, gekje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat? Dat jullie...mij er niet bij willen hebben?
Omdat ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef Augustina het volgende:
Ik zie Dali en wil eigenlijk meteen afhaken.![]()
Hij is dood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat Dali een flapdrol is...was...is...
Tja, wat zal ik eens zeggen.quote:
Hij kon goed schilderen dat schilderijtje is nog geen 30 cm breed en fucking strakquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat Dali een flapdrol is...was...is...
Alstjeblieft !quote:
Hij kan...kon...kan wel een penseel hanteren, ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij kon goed schilderen dat schilderijtje is nog geen 30 cm breed en fucking strak
Bijna met de biele .. met de bijl dus ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je het goed doet, is met de beelden houwen Kunst met een grote K.
Is dat de vertaling?
Wat is dat voor dialect?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijna met de biele .. met de bijl dus ...
Dit is twenst ... of tussen twente en de achterhoek .. diepenheim om precies te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dali is Kitsch met een grote K.
Truste,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef Augustina het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dag!
Nu maak je me aan het lachen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk nou! Een vrouw met zeilen!
Een vrouwmensschipding...Op het strandinhetwaterdoordelucht, hoezee!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk nou! Een vrouw met zeilen!
Een vrouwmensschipding...Op het strandinhetwaterdoordelucht, hoezee!
Watson (nogal vrouwen gek) heeft lunch gehad met dali en een actrice ofzo .. achteraf zei hij tegen iemand ik had lunch met de mooiste vrouw ever.. ohja en daliquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Die Watson dus.
Spreek je meneer Watson wel 'ns?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Watson (nogal vrouwen gek) heeft lunch gehad met dali en een actrice ofzo .. achteraf zei hij tegen iemand ik had lunch met de mooiste vrouw ever.. ohja en dali
Waar? Of bedoel je dit topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik doe sowieso niet meer mee.
Nee eigenlijk niet ja ik heb geloof ik wel tegen hem gezegd dat ik hier nieuw was ofzo en een half jaartje bleef tijdens een borrelquote:
Watson van Watson en Crick .. ontdekker van de structuur van DNA.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Mae West? Welke Watson?
Wat trek je niet meer ?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Watson van Watson en Crick .. ontdekker van de structuur van DNA.
Vast wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarn? Is dat ook Twents, of zo?
Hij is nog niet dood maar hij ziet er wel wankel uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy Shit! Dat meen je niet.
Is die nog niet dood?![]()
Maar serieus, echt gaaf!
Wat vind jij dan mooi?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
Zowel Dali als Picasso zijn uiteindelijk verworden tot geldbeluste hoeren.
Ho, wacht ff, die opmerking staat los van het feit dat het werk van beide heren op zich best aardige dingen bevat.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Ho, wacht ff, die opmerking staat los van het feit dat het werk van beide heren op zich best aardige dingen bevat.
Glansrijk is er 1.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:28 schreef k_man het volgende:
Welke dan?
Of meer, ik houd alle opties open. Ja, aan mij heb je wat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het kunnen er ook best eens minder zijn, overigens.
Living dangerously? Wie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Wat zeg jij van living dangerously, Dootje?
Ja, dat we wat aan jou hebben, wil ik geloven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of meer, ik houd alle opties open. Ja, aan mij heb je wat.![]()
Niemand. Ja, ik eigenlijk, volgens Augustina.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Living dangerously? Wie?
..on the edge.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag melk gedronken die twee dagen over datum was. Dat is living dangerously.
Oeh, da's nog veel riskanter danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag melk gedronken die twee dagen over datum was. Dat is living dangerously.
De bijwoordsvorm? Ja, euh...Leuk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand. Ja, ik eigenlijk, volgens Augustina.
Maar ik doelde op de bijwoordsvorm.
Je weet wel, en niet het naamwoordelijk deel van het gezegde.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De bijwoordsvorm? Ja, euh...Leuk?
Ja, ik lees mee, hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat we wat aan jou hebben, wil ik geloven.
Maar wat?
Ook behoorlijk wat werk van hopper gezienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ho, wacht ff, die opmerking staat los van het feit dat het werk van beide heren op zich best aardige dingen bevat.
Ik vind Edward Hopper mooi.
Van?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
het schilderij dat ik bedoel was een donkere straat maar een hele heldere hemel .. Puur surrealisme
Plagen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie zijn me aan het pesten, he?
Dat weet ik dus niet meer ik weet alleen dat hij naast die magritte hingquote:
Ja, dat schilderij...quote:
Ik lees niet goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat schilderij...
Er staat nergens dat het schilderij wat ernaast hing ook van Magritte is, toch?
We veronderstellen het!
Volgensmij was het idd geen magrittequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat schilderij...
Er staat nergens dat het schilderij wat ernaast hing ook van Magritte is, toch?
We veronderstellen het!
Da's niet waar.quote:
Ik denk dat het komt van de chemicaliën die ik vanmiddag heb opgesnoven.quote:
Oh, ok.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt van de chemicaliën die ik vanmiddag heb opgesnoven.
Kijk, dat kan ik nou ook als het wat vroeger op de dag is en ik nog niks gedronken heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's niet waar.
Bb heeft gezegd dat hij een schilderij naast deze (van Magritte) mooi vond. Maar hij zei er niet bij wie het geschilderd had. Logischerwijs neem je dus aan dat hij niet weet van wie het is. En dan is het dus onlogisch om te denken dat Do2 juist gaat vragen van wie dat schilderij is. Dus de logische redenatie is dat Do2 wil weten van wie dit schilderij is.
De logica is kijken naar de post. Waar een quote staat over het niet afgebeelde schiderij met daaronder de vraag , 'van ?'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's niet waar.
Bb heeft gezegd dat hij een schilderij naast deze (van Magritte) mooi vond. Maar hij zei er niet bij wie het geschilderd had. Logischerwijs neem je dus aan dat hij niet weet van wie het is. En dan is het dus onlogisch om te denken dat Do2 juist gaat vragen van wie dat schilderij is. Dus de logische redenatie is dat Do2 wil weten van wie dit schilderij is.
Dat heb ik dus gedaan ! En gezocht op house, neighborhood, sky, dark ... niksquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Bb, en als je nou eens op de site van MoMA door de collectie bladert...zou je het schilderij dan niet tegenkomen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
een quote
Ik zal het onthouden. Sorry, zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Dat jullie het weten voor de volgende keer.
Gut, wat jammer dat het niet net 12 uur was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja maar ik ga juist wegquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gut, wat jammer dat het niet net 12 uur was.![]()
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.quote:
Hé, zouden we nog meer gemeenschappelijk hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.
Hoi.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef LXIV het volgende:
Goedenavond allen! Even een snelle groet, moet hier inbellen!
Vanuit het huis van mijn ouders, in Rosmalen.quote:
Juist, ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.
Het ar-me kind.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef LXIV het volgende:
Haha. Een echt TTK-kind, niet?
Ik wil die tekeningen van jou wel eens zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het maar niks.
Soms ben ik ook gewoon te eerlijk.
Ach, wacht maar tot jij mama bent, wyccie. Dan sta je ook te juichen bij iedere scheet die je kindje laat!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Echt zo'n trotse vader
Ik vind het maar niks.
Soms ben ik ook gewoon te eerlijk.
Ik teken niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil die tekeningen van jou wel eens zien.
Ammehoelanooitniet! Ik poep geen kinderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
Ach, wacht maar tot jij mama bent, wyccie. Dan sta je ook te juichen bij iedere scheet die je kindje laat!![]()
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
Ik vind LXIV soms aandoenlijker dan z'n kindje.
Mooi welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan heb je ook geen recht van spreken.
Wou je soms vechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, nee? Oh, nee? Oh, nee?
Nou, mooi wel!
Hallo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:20 schreef Biancavia het volgende:
Goeienavond.
Hij haalt zijn zwarte band op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik stond buiten.... waar was je nou?
Judoboeken, denk ik. Het is wel een TTK-gevecht he.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Biancavia het volgende:
Wat zijn de wapens?
Een verbaal gevecht!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Judoboeken, denk ik. Het is wel een TTK-gevecht he.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt wel off=line gegaan te zijn...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:32 schreef DaMart het volgende:
Moeten we anders een bak met modder neerzetten voor jullie? Kunnen jullie modderworstelen!
Ik zet 10 euro in op Lienekien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan met Lienekien ipv DO2
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan met Lienekien ipv DO2
Het eerste plaatje heb ik helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het eerste plaatje was leuker...
Dat je geen vrouw bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mij, trouwens?
Helemaal niks. Maar modderworstelen doen we toch tussen 2 vrouwen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mij, trouwens?
En ik roep regelmatig: 'Gut, wat een leuke schoenen heb je....Waar heb je die vandaan?'quote:
Naar mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En ik roep regelmatig: 'Gut, wat een leuke schoenen heb je....Waar heb je die vandaan?'
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of iedereen die meeleest even z'n hand wil opsteken.
't Houdt maar niet op met de fruitvliegjes, hè? Neem nog een perenijsje!quote:
Ja, zie je, zo val je door de mand.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Naar de mensen met leuke schoenen, natuurlijk.
Ik durf niet. Hij is erbijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
't Houdt maar niet op met de fruitvliegjes, hè? Neem nog een perenijsje!
Omdat mannen onmogelijk een goede smaak kunnen hebben, wat schoenen betreft?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zie je, zo val je door de mand.
Nee, omdat het helemaal niet om mooie schoenen gaat als dat soort zinnen gebezigd worden. 't Heeft een puur sociale functie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat mannen onmogelijk een goede smaak kunnen hebben, wat schoenen betreft?
Kut.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, omdat het helemaal niet om mooie schoenen gaat als dat soort zinnen gebezigd worden. 't Heeft een puur sociale functie.Female bonding.
Maar ben jij zo een die dan roept dat ze ze lelijk vindt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het gewoon liegen. Ik zeg nooit dat ik iets mooi vind als ik het niet mooi vind. Ik heb er ook een hekel aan als anderen doen.
Ik pak nog maar een perenijsje!
Ik schat een jaar of 24.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Mooie schoenen bestaan helemaal niet...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, zeggen dat je die schoenen mooi vindt.
Alleen bij de mensen bij wie ik dat kan maken, anders zwijg ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:57 schreef Lienekien het volgende:
Maar ben jij zo een die dan roept dat ze ze lelijk vindt?
Behalve die van mij, die zijn echt mooiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooie schoenen bestaan helemaal niet...
Je hebt lelijke en minder lelijke schoenen.
Dan had jequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:58 schreef Lienekien het volgende:
O, dat had ik nou helemaal niet in de gaten.![]()
Wij zeggen hier altijd 'Ik zie geen reet!'.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef k_man het volgende:
Ik zie geen hand voor ogen.
Ik sta dan in het midden van een groot gezelschap.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Maar dan moet je wel de goede kant tonen....
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik sta dan in het midden van een groot gezelschap.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Waarom plaats je geen broek omlaag foto?
In je fotoboek.
quote:
Dan is jouw timing iets minder goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben er dus nog wel.
Van croupouque !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Van wie is het Huilende zigeunerjongetje eigenlijk? Ik denk altijd aan André Hazes....
Zou het?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Dat is jouw zieke geest, wyccie.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Maar jij heet niet toevallig Martijn of zo, toch?
Wil jij ook vechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Goed dat je het zelf in de gaten hebt. Dan kun je er gebruik misbruik van maken.
(Waarom dat uitgerekend tegen mij moet zijn, weet ik dan weer niet. Maar goed...)
Nee, maar ik begin nu het bange gevoel te krijgen dat je naast me woont.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
Jij weet helemaal niet waar ik woon, he?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Nee, maar ik begin nu het bange gevoel te krijgen dat je naast me woont.
Uhm... Ik was degene die jou uitdaagde...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Je bent gewoon bang voor me....... Muhahahahahaha!!!!!
Maakt niks uit. Ik ben gemeen en eng.quote:
En er zijn wat mensen die uitslapen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Er zijn wat mensen met vakantie.
Gesmolten klokken gaan ook gewoon te ver.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Maar 'kitsch' gaat gewoon te ver.
Daar durf ik niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:33 schreef broer het volgende:
Het is niet echt druk geweest vanmorgen. Is nu opeens iederéén bang voor wyccie, of zo?
Ja, daar kan ik dan weer bar weinig tegenin brengen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gesmolten klokken gaan ook gewoon te ver.
Ja, dan zou ik of heel weinig lezen of heel arm worden en droog brood moeten eten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:18 schreef broer het volgende:
Als ik voor een krant zou werken, zou ik het erin zetten, Lienekien.
Ik heb zelf al jaren geen bibliotheek meer van binnen gezien. Ik ben zo hebberig dat ik alles wat ik lees ook in de kast wil.
Wat voor daad ga jij stellen, Do2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |