Zou het?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Dat is jouw zieke geest, wyccie.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Maar jij heet niet toevallig Martijn of zo, toch?
Wil jij ook vechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Goed dat je het zelf in de gaten hebt. Dan kun je er gebruik misbruik van maken.
(Waarom dat uitgerekend tegen mij moet zijn, weet ik dan weer niet. Maar goed...)
Nee, maar ik begin nu het bange gevoel te krijgen dat je naast me woont.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
Jij weet helemaal niet waar ik woon, he?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Nee, maar ik begin nu het bange gevoel te krijgen dat je naast me woont.
Uhm... Ik was degene die jou uitdaagde...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Je bent gewoon bang voor me....... Muhahahahahaha!!!!!
Maakt niks uit. Ik ben gemeen en eng.quote:
En er zijn wat mensen die uitslapen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Er zijn wat mensen met vakantie.
Gesmolten klokken gaan ook gewoon te ver.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Maar 'kitsch' gaat gewoon te ver.
Daar durf ik niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:33 schreef broer het volgende:
Het is niet echt druk geweest vanmorgen. Is nu opeens iederéén bang voor wyccie, of zo?
Ja, daar kan ik dan weer bar weinig tegenin brengen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gesmolten klokken gaan ook gewoon te ver.
Ja, dan zou ik of heel weinig lezen of heel arm worden en droog brood moeten eten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:18 schreef broer het volgende:
Als ik voor een krant zou werken, zou ik het erin zetten, Lienekien.
Ik heb zelf al jaren geen bibliotheek meer van binnen gezien. Ik ben zo hebberig dat ik alles wat ik lees ook in de kast wil.
Wat voor daad ga jij stellen, Do2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |