Plagen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie zijn me aan het pesten, he?
Dat weet ik dus niet meer ik weet alleen dat hij naast die magritte hingquote:
Ja, dat schilderij...quote:
Ik lees niet goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat schilderij...
Er staat nergens dat het schilderij wat ernaast hing ook van Magritte is, toch?
We veronderstellen het!
Volgensmij was het idd geen magrittequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat schilderij...
Er staat nergens dat het schilderij wat ernaast hing ook van Magritte is, toch?
We veronderstellen het!
Da's niet waar.quote:
Ik denk dat het komt van de chemicaliën die ik vanmiddag heb opgesnoven.quote:
Oh, ok.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt van de chemicaliën die ik vanmiddag heb opgesnoven.
Kijk, dat kan ik nou ook als het wat vroeger op de dag is en ik nog niks gedronken heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's niet waar.
Bb heeft gezegd dat hij een schilderij naast deze (van Magritte) mooi vond. Maar hij zei er niet bij wie het geschilderd had. Logischerwijs neem je dus aan dat hij niet weet van wie het is. En dan is het dus onlogisch om te denken dat Do2 juist gaat vragen van wie dat schilderij is. Dus de logische redenatie is dat Do2 wil weten van wie dit schilderij is.
De logica is kijken naar de post. Waar een quote staat over het niet afgebeelde schiderij met daaronder de vraag , 'van ?'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's niet waar.
Bb heeft gezegd dat hij een schilderij naast deze (van Magritte) mooi vond. Maar hij zei er niet bij wie het geschilderd had. Logischerwijs neem je dus aan dat hij niet weet van wie het is. En dan is het dus onlogisch om te denken dat Do2 juist gaat vragen van wie dat schilderij is. Dus de logische redenatie is dat Do2 wil weten van wie dit schilderij is.
Dat heb ik dus gedaan ! En gezocht op house, neighborhood, sky, dark ... niksquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Bb, en als je nou eens op de site van MoMA door de collectie bladert...zou je het schilderij dan niet tegenkomen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
een quote
Ik zal het onthouden. Sorry, zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Dat jullie het weten voor de volgende keer.
Gut, wat jammer dat het niet net 12 uur was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja maar ik ga juist wegquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gut, wat jammer dat het niet net 12 uur was.![]()
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.quote:
Hé, zouden we nog meer gemeenschappelijk hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.
Hoi.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef LXIV het volgende:
Goedenavond allen! Even een snelle groet, moet hier inbellen!
Vanuit het huis van mijn ouders, in Rosmalen.quote:
Juist, ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iets met een leugen en de klok die 12 slaat.
Het ar-me kind.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef LXIV het volgende:
Haha. Een echt TTK-kind, niet?
Ik wil die tekeningen van jou wel eens zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het maar niks.
Soms ben ik ook gewoon te eerlijk.
Ach, wacht maar tot jij mama bent, wyccie. Dan sta je ook te juichen bij iedere scheet die je kindje laat!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Echt zo'n trotse vader
Ik vind het maar niks.
Soms ben ik ook gewoon te eerlijk.
Ik teken niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil die tekeningen van jou wel eens zien.
Ammehoelanooitniet! Ik poep geen kinderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
Ach, wacht maar tot jij mama bent, wyccie. Dan sta je ook te juichen bij iedere scheet die je kindje laat!![]()
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef k_man het volgende:
Ik vind LXIV soms aandoenlijker dan z'n kindje.
Mooi welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan heb je ook geen recht van spreken.
Wou je soms vechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, nee? Oh, nee? Oh, nee?
Nou, mooi wel!
Hallo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:20 schreef Biancavia het volgende:
Goeienavond.
Hij haalt zijn zwarte band op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik stond buiten.... waar was je nou?
Judoboeken, denk ik. Het is wel een TTK-gevecht he.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Biancavia het volgende:
Wat zijn de wapens?
Een verbaal gevecht!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Judoboeken, denk ik. Het is wel een TTK-gevecht he.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt wel off=line gegaan te zijn...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:32 schreef DaMart het volgende:
Moeten we anders een bak met modder neerzetten voor jullie? Kunnen jullie modderworstelen!
Ik zet 10 euro in op Lienekien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan met Lienekien ipv DO2
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan met Lienekien ipv DO2
Het eerste plaatje heb ik helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het eerste plaatje was leuker...
Dat je geen vrouw bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mij, trouwens?
Helemaal niks. Maar modderworstelen doen we toch tussen 2 vrouwen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mij, trouwens?
En ik roep regelmatig: 'Gut, wat een leuke schoenen heb je....Waar heb je die vandaan?'quote:
Naar mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En ik roep regelmatig: 'Gut, wat een leuke schoenen heb je....Waar heb je die vandaan?'
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of iedereen die meeleest even z'n hand wil opsteken.
't Houdt maar niet op met de fruitvliegjes, hè? Neem nog een perenijsje!quote:
Ja, zie je, zo val je door de mand.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Naar de mensen met leuke schoenen, natuurlijk.
Ik durf niet. Hij is erbijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
't Houdt maar niet op met de fruitvliegjes, hè? Neem nog een perenijsje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |