Wat je niet voor de liefde doet..quote:
Mijn liefde voorquote:
Ik ben gewoon belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn liefde voor. Annie
. staat daarboven
.
Is dat echt lekker? Moet ik het ook eens kopen dan.. Dacht dat je er alleen melk bij moest doen toch?quote:
Grenzeloze liefde...? ach wie schön...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn liefde voor. Annie
. staat daarboven
.
fruitjoy....gisteren voor het eerst gegeten.. lekker..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
Festini perenijs. Heers
Ik heb wel lekkere gehad. Het merendeel bevat mij teveel suiker en melk en te weinig koffie. Net zoals de Breezer is voor mensen die geen alcohol lusten, is die versie van ijskoffie voor mensen die niks met koffie te maken willen hebben.quote:
Dat dacht ik dus ook nadat ik het gelezen hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
Nog steeds geen kannen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef Q. het volgende:
Ik drink voornamelijk koffie uit die nare koffieautomaat hier hoor.
de enige plek waar ik ze echt lekker vond was bij starbucks alle andere was echt neit te tippen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is dat echt lekker? Moet ik het ook eens kopen dan.. Dacht dat je er alleen melk bij moest doen toch?
En gezet door een pruttelend apparaat, geen d-e premade-koffiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd je mond, senseo-persoon. Koffie hoort in kannen.!
Ah, maar eens op zoek gaan naar een starbucks locatie bij mij in de buurt danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de enige plek waar ik ze echt lekker vond was bij starbucks alle andere was echt neit te tippen...
Ik wil ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
Festini perenijs. Heers
Met slagroom?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
ik wil nu een lekkere deken, warme choko en een zacht kussen
nee geen slagroomquote:
Brrrr geef mij maar een ijsje met aardbeien en slagroomquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
Alweer ongesteld?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
net de temperatuur hier op kantoor gecheckedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Brrrr geef mij maar een ijsje met aardbeien en slagroom
Ow maar dan zou ik voor een dubbele warme chocolademelk gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
net de temperatuur hier op kantoor gechecked
de idioten hebben het klimaat ingesteld op 19 graden
brrr
Met slagroom kan je leuke dingen doen.quote:
Daar is het vrijdag en vakantie voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Dickies het volgende:
Saaie boel weer hier.
Hieperdepiep .... HOERA!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
lang zal ik leven in de gloria
in de gloria (bis)
![]()
Jeej. Feest!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Gefleliequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
slaapzak nodig..?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
brrr
Een uiterst stoere doch volwasen leeftijd, mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
ik heb de stoere doch volwassen leeftijd van 32 bereikt....
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
gefeleciteerd..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Dus je gaat trakteren op Raket ijsjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
meidquote:
proficiat natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Daar dacht ik stiekem ook aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met slagroom kan je leuke dingen doen.
Jij hebt tenminste klimaat-beheersingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
brrr
Niets kan tippen aan festini perenijs. Gij heiden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
fruitjoy....gisteren voor het eerst gegeten.. lekker..![]()
Zwaai heeft een piemeltje.quote:
Je wordt een ouwe lulquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
We hebben in het hele gebouw 2 lokalen met airco. Cursistenlokalen. Nu het zo druk is ben ik dus maar de tweede in gegaan. 24 graden 14.gifquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste klimaat-beheersing
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.quote:
Verslaafdequote:
maar voor sommige mensen wel behapbaarderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.
Het staat dus nu bovenaan mn boodschappenlijstje... NU WIL IK HET WETEN!...proeven..dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan festini perenijs. Gij heiden.
Een kennis van me is net uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En geheel in de lijn der verwachtingen maakt het verkleinwoordje het object niet extra knuffelbaar.
Grote vent!quote:
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Grote vent!![]()
sorry ,geen idee..ik kijk niet altijd naar profielen en foto's.. zoals de rest
![]()
alsof ik alles lees...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zo
Mod zijn is zoooo 2004quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaai komt al een tijdje in r&p. Iets met ex mod zijn en zo
daarom staat er ook exquote:
ik heb t liever warmer dan kouderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste klimaat-beheersing
Vraag het in feedback en maak vrienden met Scorpionquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef JoeyT het volgende:
En? Al een nieuwe MOD?
nee...niet meer..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:
Niet?
Ja, jij. Hou nou eens rekening met je collega'squote:
euhm... jij bent toch degene die alles bijleestquote:
de rest hier ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij. Hou nou eens rekening met je collega's.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, onze hoop in bange dagenquote:
Je grote vriend Coolguy misschien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef JoeyT het volgende:
En? Al een nieuwe MOD?
tis wat hé?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, onze hoop in bange dagen
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...quote:
nu niet meerquote:
Graag... Dan was dat topic wellicht dichtquote:
Jij komt erop terug dat je R&P niet aan zou durven?quote:
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...
Waar dat durven vandaan komt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij komt erop terug dat je R&P niet aan zou durven?.
Kasta is tof.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gooi dan een slote op dat Kasta topic... Domme snol dat t is...
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...![]()
Ik snap niet eens dat mensen die lappen met tekst lezen, maar van zijn kant kan ik t nog voorstellen. Niets grappiger dan mensen die denken je door te hebben. Maar die BT is zo'n super irri wijf. 6 topics vollullen over niets...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat Kasta ook niet met z'n oeverloze monologen...![]()
Met DT!! GODT!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopen.
Oh ja, nu zie ik hetquote:
Jouw wijsheid wordt steeds meer discutabel... T heeft iig niets meer te maken met het op niveau houden van R&P waar je je normaal gesproken zo achter verschuilt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát. Plus dat God hier geen mod is. Plus dat ik in al mijn wijsheid heb besloten dat dit laatste topic gewoon vol mag lopen.
Hoe ging die quote ook alweer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat mensen die lappen met tekst lezen, maar van zijn kant kan ik t nog voorstellen. Niets grappiger dan mensen die denken je door te hebben. Maar die BT is zo'n super irri wijf. 6 topics vollullen over niets...
Heb je 't nou tegen CC?quote:
Hehheehe die is leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ging die quote ook alweer?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef JoeyT het volgende:
Jouw wijsheid wordt steeds meer discutabel... T heeft iig niets meer te maken met het op niveau houden van R&P waar je je normaal gesproken zo achter verschuilt.
Ik ken een reeks die nog een stuk sneller gingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaal.
Ik dacht alleen voor BT, aan dat topic te zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar leest een fiks aantal users dat topic maar wat graag, gezien de snelheid waarmee we van deel 1 naar deel 6 zijn gegaan. En voor die users doen we het allemaal.
Dat was verkapte slowchat en zie ... we zitten in onverbloemde slowchatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik ken een reeks die nog een stuk sneller ging
Ssst!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht alleen voor BT, aan dat topic te zien.
Eindig je het topic ook met: Bedankt voor het vermaak BT, ik zou geen psycholoog worden want je weet niet waar je over lult.quote:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je het altijd hebt over R&P als serieus subforum. Maar wanneer jouw subjectieve blik het weer eens anders ziet, probeer je met grappige opmerkingen te verbloemen dat dat serieuze aspect eigenlijk geen fuck uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was verkapte slowchat en zie ... we zitten in onverbloemde slowchat.
quote:
Ik vind het zelfs een prima topic voor R&P, vooral vanuit psychologisch punt bekeken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zou iedereen dat topic toch dicht gooien?![]()
Als het topic je niet bevalt dan lees je het toch niet.
Er moet op FOK! toch ruimte zijn voor een lolletje / minder serieus topic?
Het blijkt toch aan te slaan aangezien ze al in deel zoveel zitten.
Cc kan dat wel even door het slotje heen posten, dan is direct duidelijk wie het laatste woord heeftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eindig je het topic ook met: Bedankt voor het vermaak BT, ik zou geen psycholoog worden want je weet niet waar je over lult.
?
Mwoah. Je kunt veel over die bijna afgelopen reeks zeggen, maar niét dat er niet inhoudelijk en serieus in wordt gepost.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je het altijd hebt over R&P als serieus subforum, maar dat wanneer jouw subjectieve blik het weer eens anders ziet je met grappige opmerkingen probeert te verbloemen dat dat serieuze aspect eigenlijk geen fuck uitmaakt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh, you will be. You will be.
Van mij hoeft ook niet de hele reeks dicht, maar dit deel. T slaat gewoon nergens meer op. Meer van hetzelfde... Alleen maar hetzelfde... T gaat nu gewoon een bash BT topic wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Je kunt veel over die bijna afgelopen reeks zeggen, maar niét dat er niet inhoudelijk en serieus in wordt gepost.
Misschien heb je overheen gelezen, maar dit is dus het laatste deel. Waarom zouden we een groot deel van de users hun plezier ontnemen door er nu voortijdig een slotje op te gooien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij hoeft ook niet de hele reeks dicht, maar dit deel. T slaat gewoon nergens meer op. Meer van hetzelfde... Alleen maar hetzelfde... T gaat nu gewoon een bash BT topic worden
Omdat dit jouw 'serieuze' subforum is...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heb je overheen gelezen, maar dit is dus het laatste deel. Waarom zouden we een groot deel van de users hun plezier ontnemen door er nu voortijdig een slotje op te gooien?
Ten eerste is het niet 'mijn' subforum en ten tweede is er ook in R&P ruimte voor een gebbetje op zijn tijdquote:
Ah, een pro-Joods forum dusquote:
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet 'mijn' subforum en ten tweede is er ook in R&P ruimte voor een gebbetje op zijn tijd.
Ik ben heel blij voor jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...![]()
ga je de voor en nadelen van single zijn daar opnoemen, dan haken mensen weer aan en is het zo volquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mee te posten... Is ie wat sneller vol...![]()
Het was inderdaad erg benauwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef nozem het volgende:
Ik ben vannacht zeker tien jaar ouder geworden. Werkelijk alles heb ik beleefd. Alles wat ik kan verzinnen heb ik meegemaakt. Iedereen die ik ooit heb ontmoet is voorbijgekomen. Van mijn vroegste jeugd tot nu. Het was een compleet, maar zeer surrealistisch overzicht van mijn leven waarbij ook een voorzichtige blik in de toekomst niet geschuwd werd. Vervelend was het niet, maar een weldadige nachtrust kun je het met de beste wil van de wereld niet noemen.
Sjongejonge zeg. Ik ben er nog steeds beduusd van.
hehehe,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga je de voor en nadelen van single zijn daar opnoemen, dan haken mensen weer aan en is het zo vol
sex, zet die maar bij de nadelen tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe,
Jongens ff uit ander oogpunt. BT heeft een relatie met ED... Hoe zou het zijn als ze single waren? Laten we eerst kijken wat de voor en nadelen zijn van het singleschap. Eeerste punt sex:
Moet dit niet in het andere topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe,
Jongens ff uit ander oogpunt. BT heeft een relatie met ED... Hoe zou het zijn als ze single waren? Laten we eerst kijken wat de voor en nadelen zijn van het singleschap. Eeerste punt sex:
We kunnen het ook over jouw sexleven daar hebbenquote:
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jouw sexleven daar hebben
Cc is uiteraard eeuwig jongquote:
dat topic moet toch volquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..
ohquote:
Ok, dan hebben we het wel over jouw sexleven. Geef eens een voorzetje?quote:
Ik ben nog geen emo, en irreëel perenijsje tegen gekomen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat topic moet toch vol
Perenijsjes, zou kasta daar gelukkig van worden?
Ik wel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben nog geen emo, en irreëel perenijsje tegen gekomen!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wil het over niemands sexleven hebben, andermands sexleven is niet boeiend.. ik wil een ijsje...zelfs een perenijsje..om af te koelen..
je zou inmiddels beter moeten weten..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, dan hebben we het wel over jouw sexleven. Geef eens een voorzetje?.
Ach, wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je zou inmiddels beter moeten weten..![]()
wat ik intussen wel weet, mijn keukentafel is ongeschikt.(heb ik me laten vertellen). hijs van glas...
![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik dit onderwerp ooit eerder ter sprake heb gebrachtquote:
Nu heb ik "documentaires" gezien waarbij er uitstekend gebruik werd gemaakt van de extra camerastandpunten die je met een glazen tafel in kan nemenquote:wat ik intussen wel weet, mijn keukentafel is ongeschikt.(heb ik me laten vertellen). hijs van glas...
scherven brengen geluk?quote:
Aan je naam te zien zes jaar ouder dan jijquote:
Gooi 'em in de zon! Dat zal 'em leren!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel!
Dwars liggend kut perenijsje![]()
Nou ja, in betreffende situatie ook?quote:
Een kwestie van lezen wat mensen zeggen. en je bent een beetje op de hoogte..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Ik kan me niet herinneren dat ik dit onderwerp ooit eerder ter sprake heb gebracht.
uiterst interessant..quote:Nu heb ik "documentaires" gezien waarbij er uitstekend gebruik werd gemaakt van de extra camerastandpunten die je met een glazen tafel in kan nemen.
nee lijkt me niet.. de lol is er dan ook snel vanaf denk ik..quote:
Sommigen houden wel van een beetje pijn hoor,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee lijkt me niet.. de lol is er dan ook snel vanaf denk ik..
Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zes jaar ouder dan jij.
ja.. sommige..ieder het zijne ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen houden wel van een beetje pijn hoor,.
Je zal niet de jongste zijn. Maar dromedaris dan maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef Viper_74 het volgende:
Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ik
In dat geval, lama
Maar wel de grootstequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zal niet de jongste zijn. Maar dromedaris dan maar.
Ook dát waag ik te betwijfelen.quote:
Ik ook!quote:
Ik ben één keer enorm geschrokken van een serieus maatje kinderarm. Dus tenzij je daaraan kunt tippen of je voornaam met een R begint en eindigt op aimildo ... I beg to differ.quote:
'kinder' armpjes zijn peanutsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben één keer enorm geschrokken van een serieus maatje kinderarm. Dus tenzij je daaraan kunt tippen of je voornaam met een R begint en eindigt op aimildo ... I beg to differ.
Nu begin je interessant te wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef Viper_74 het volgende:
'kinder' armpjes zijn peanuts![]()
De vraag is natuurlijk wat jij allemaal met die kinderarmpjes hebt lopen doen
Dus?quote:
Spontane reacties zijn ongewenst in een serieus topic in een serieus subforum.quote:
Dat vergeet ik altijd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spontane reacties zijn ongewenst in een serieus topic in een serieus subforum.
Dat perenijs moet eerst nog proeven hoor.. ff afwachten..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Awwww cara houdt van liefde en genegenheid![]()
en perenijs
Uitgewoondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu begin je interessant te worden.
Lopen was er niet bij.
Welk perenijsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat perenijs moet eerst nog proeven hoor.. ff afwachten..![]()
Gelukkig met een goede spiercontrolequote:
you go girl you dirty youquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig met een goede spiercontrole.
Yepz, dat was de vooropgezette insteekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef Viper_74 het volgende:
you go girl you dirty you![]()
En was dat eenmalig
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, dat was de vooropgezette insteek.
Tranceptor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop over
Leer mij vrouwen kennen
True ... maar zo leuk was hij nu ook weer nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Viper_74 het volgende:
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop over
Leer mij vrouwen kennen
*Proest!*quote:
3 uur dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
True ... maar zo leuk was hij nu ook weer niet.
Neuh. Nieuwe ronde, nieuwe mannen.quote:
je leven moet wel erg saai zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*gniffelt hard om topic #6*
Ik heb me pretje wel weer gehad
klimaatregeling: checkquote:
En je een dealtje kan sluiten met de beheerder van het pand waar Ynske werkt zodat de klimaatregeling daar op 19 graden blijft staan...quote:
Zodat zij daar met harde knoppen zit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je een dealtje kan sluiten met de beheerder van het pand waar Ynske werkt zodat de klimaatregeling daar op 19 graden blijft staan....
Weer een nipplegate?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat zij daar met harde knoppen zit?
Wie weet prikt ze wel een gat in d'r shirt ja...quote:
het is eens weer wat anders dan een wet tshirt contest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet prikt ze wel een gat in d'r shirt ja...
Ik zie al dat de tempereatuur ook flink invloed heeft op jouw denkvermogen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is eens weer wat anders dan een wet tshirt contest.
ow bah wat een vreselijk beeld om mee wakker te wordenquote:
zo denk ik altijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al dat de tempereatuur ook flink invloed heeft op jouw denkvermogen!![]()
Het begint steeds meer te komen...quote:
Dacht dat je daar zo van hieldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow bah wat een vreselijk beeld om mee wakker te worden
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppenquote:
Zoals Bloem ooit al eens zong:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppen.
Ook nog eisen stellen ook zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppen.
Meer de "ik kan wel betere knoppen krijgen"-standquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ook nog eisen stellen ook zeg
Zeker in de DD knoppen stand
Vroeger waren die illustraties veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Bloem ooit al eens zong:
Blonde haren, grote jopen,
Uit een sprookjesboek gekropen.
geld dat in dit geval niet duidelijk voor ongeveer iedereen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer de "ik kan wel betere knoppen krijgen"-stand.
Anton Pieck die kon er wat van!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger waren die illustraties veel beter inderdaad.
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geld dat in dit geval niet duidelijk voor ongeveer iedereen?
Iets eerder, Air. Pieck is meer de vleesgeworden truttigheid wat dat betreft.quote:
Strikt genomen was het niet het kinderarmpje wat uitgewoond werd. Alhoewel ook daar vast websites voor bestaanquote:
Jij doelt op de Renaissance Rubens figuren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets eerder, Air. Pieck is meer de vleesgeworden truttigheid wat dat betreft.
Het feit dat je specifiek in gaat op mijn kinderarmpje opmerking zegt mij genoeg en ik geloof graag dat jij ongetwijfeld genoeg websites 'weet' over dit onderwerpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen was het niet het kinderarmpje wat uitgewoond werd. Alhoewel ook daar vast websites voor bestaan.
Fijn, dat scheelt weer uitlegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Het feit dat je specifiek in gaat op mijn kinderarmpje opmerking zegt mij genoeg
Geloven staat vrij, ook als het niet overeen komt met wat ik gezegd hebquote:en ik geloof graag dat jij ongetwijfeld genoeg websites 'weet' over dit onderwerp
Uitleg ben je ons niet verschuldigd. Sterker nog, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg hou die uitleg maar voor jezelfquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijn, dat scheelt weer uitleg.
[..]
Geloven staat vrij, ook als het niet overeen komt met wat ik gezegd heb.
Een echte gelovige had in ieder geval nog het onderscheid gemaakt tussen hervormd, gereformeerd, vrijgemaakt, protestants of katholiek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben overtuigd Christelijk dus mijn geloof is ieders geloof
Nou nee. Een niet voor kinderen verknipte uitgave van 1001 nacht komt meer in de richting.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op de Renaissance Rubens figuren?
Soms mis ik die leeuwen welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben overtuigd Christelijk dus mijn geloof is ieders geloof
Daar ben ik niet mee bekend...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou nee. Een niet voor kinderen verknipte uitgave van 1001 nacht komt meer in de richting.
Dat is een kwestie van geloof, geloof ik,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Pheno het volgende:
Geloof is voor mietjes
Geloof is voor mensen zonder eigen meningquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geloof, geloof ik,
dat mag je dus zelf weten.
Nee ik ben een non-discriminant, dus ik maak geen onderscheid tussen de verschillende afstammingen. Iedereen is welkom in het huis van god, zolang ze maar donerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte gelovige had in ieder geval nog het onderscheid gemaakt tussen hervormd, gereformeerd, vrijgemaakt, protestants of katholiek...![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee ik ben een non-discriminant, dus ik maak geen onderscheid tussen de verschillende afstammingen. Iedereen is welkom in het huis van god, zolang ze maar doneren
simowattes?quote:
sumoworstelaarquote:
Ga naakt rondjes rennen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Q. het volgende:
Het is hier zoooo saai.
ik ben er nu dat helptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Q. het volgende:
Het is hier zoooo saai.
dan ga je ook maar naakt rondjes rennenquote:
natuurlijk als Q mee gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ook maar naakt rondjes rennen
Ik denk niet dat mijn collega's dat kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga naakt rondjes rennen.
Dat moet wel wat spanning er in brengen.![]()
Bofkont ben je...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ook maar naakt rondjes rennen
Maar niks is ook zo weinigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, je kan niet alles hebben he
Misschien ook wel/quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn collega's dat kunnen waarderen.
Die man? Want er zijn vandaag geen vrouwen hier op de verdieping.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien ook wel/
Vooral die ene! Je wete wel die leuke in daar iets verderop
Zit je alleen met een man op de afdeling nu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Die man? Want er zijn vandaag geen vrouwen hier op de verdieping.
whehehe, en feedbackquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bofkont ben je...
Gewoon de BT reeks mogen sluiten![]()
Verdomme, gun mij ook wat manquote:
Mhh, een ijsmeis reeks?quote:
Jawel, prima.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef ThE_ED het volgende:
Hoe gaat het met jou trouwens Pheno? Nog steeds wel goed merk ik?
Die hoort meer in US thuis he.quote:
quote:
Een beetje jaquote:dus een beetje baggeren moet kunnen. De rest van de week ook eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb 4 (!!!) TR ingedient over dit topic de afgelopen minuut, Eddepet vervuilt dit topic met zijn gezemel over biertjes, wordt er verdomme nog wel gemodereerd hierzo
Nee daar maak je vrienden meequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb 4 (!!!) TR ingedient over dit topic de afgelopen minuut, Eddepet vervuilt dit topic met zijn gezemel over biertjes, wordt er verdomme nog wel gemodereerd hierzo
Topicreports (dat gele driehoekje boven aan de pagina)quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee daar maak je vrienden mee
wat zijn TR's
Stomme modt!quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Topicreports (dat gele driehoekje boven aan de pagina)
En er staan heul geen TR's voor dit topic!
in photoshop opslaan voor webquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
hoe moet ik een bestand verkleinen?
krijg mn nieuwe schoenen niet in mn fobo
mspaint?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Een foto maken van jezelf in bikiniquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
ow maar dat kan ik geloof ik ondertussen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
of foto hier posten en het laten doen.
Maar ja dan moet je hem eerst weer hosten
openen met microsoft photovieuwer en formaat aanpassenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
heb geen fotoshop en als jpg is ie nog te groot
Dat vind ik altijd subliemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
Maak je alleen maar foto's om op een website te plaatsen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd subliem
Mensen die dan voor 900 euro een superdure camera kopen, om vervolgens in ultra high quality foto's te nemen die ze vervolgens via fotoshop moeten verkleinen omdat die anders niet op hun website past
http://www.irfanview.com/quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
Lezen, niet ik, andere mensen, het zijn altijd andere mensenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maak je alleen maar foto's om op een website te plaatsen?![]()
w00tquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaaaa
ik kijk wel evenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
w00t
een leeg grijs vlakje
prachtig, vrouwen en internet![]()
sigarettenquote:
ik vind ze wederom onwijs geil en ze passen perfect in mn collectiequote:
sigarenquote:
Ik dnek niet dat die mensen een camera kopen om het voornamelijk op inet te zettenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Lezen, niet ik, andere mensen, het zijn altijd andere mensen
Ik heb niet eens een camera
Net zoals met webcams.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat die mensen een camera kopen om het voornamelijk op inet te zetten
knap dat je er op kunt lopenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind ze wederom onwijs geil en ze passen perfect in mn collectie
Anders ik welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
knap dat je er op kunt lopen
ik zou mijn nek breken erop
Ja, ook een stomme Frezer dan,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Gelukkig heeft Cc het al geroepen.![]()
haha ik vond ze wat aan de lage kantquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
knap dat je er op kunt lopen
ik zou mijn nek breken erop
punthakken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik vond ze wat aan de lage kant
al mn andere sexy schoentjes van dat model hebben bijna dubbel zo'n hoge hak
nog geiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |