Vroeger waren die illustraties veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Bloem ooit al eens zong:
Blonde haren, grote jopen,
Uit een sprookjesboek gekropen.
geld dat in dit geval niet duidelijk voor ongeveer iedereen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer de "ik kan wel betere knoppen krijgen"-stand.
Anton Pieck die kon er wat van!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger waren die illustraties veel beter inderdaad.
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geld dat in dit geval niet duidelijk voor ongeveer iedereen?
Iets eerder, Air. Pieck is meer de vleesgeworden truttigheid wat dat betreft.quote:
Strikt genomen was het niet het kinderarmpje wat uitgewoond werd. Alhoewel ook daar vast websites voor bestaanquote:
Jij doelt op de Renaissance Rubens figuren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets eerder, Air. Pieck is meer de vleesgeworden truttigheid wat dat betreft.
Het feit dat je specifiek in gaat op mijn kinderarmpje opmerking zegt mij genoeg en ik geloof graag dat jij ongetwijfeld genoeg websites 'weet' over dit onderwerpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen was het niet het kinderarmpje wat uitgewoond werd. Alhoewel ook daar vast websites voor bestaan.
Fijn, dat scheelt weer uitlegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Het feit dat je specifiek in gaat op mijn kinderarmpje opmerking zegt mij genoeg
Geloven staat vrij, ook als het niet overeen komt met wat ik gezegd hebquote:en ik geloof graag dat jij ongetwijfeld genoeg websites 'weet' over dit onderwerp
Uitleg ben je ons niet verschuldigd. Sterker nog, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg hou die uitleg maar voor jezelfquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijn, dat scheelt weer uitleg.
[..]
Geloven staat vrij, ook als het niet overeen komt met wat ik gezegd heb.
Een echte gelovige had in ieder geval nog het onderscheid gemaakt tussen hervormd, gereformeerd, vrijgemaakt, protestants of katholiek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben overtuigd Christelijk dus mijn geloof is ieders geloof
Nou nee. Een niet voor kinderen verknipte uitgave van 1001 nacht komt meer in de richting.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op de Renaissance Rubens figuren?
Soms mis ik die leeuwen welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben overtuigd Christelijk dus mijn geloof is ieders geloof
Daar ben ik niet mee bekend...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou nee. Een niet voor kinderen verknipte uitgave van 1001 nacht komt meer in de richting.
Dat is een kwestie van geloof, geloof ik,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Pheno het volgende:
Geloof is voor mietjes
Geloof is voor mensen zonder eigen meningquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geloof, geloof ik,
dat mag je dus zelf weten.
Nee ik ben een non-discriminant, dus ik maak geen onderscheid tussen de verschillende afstammingen. Iedereen is welkom in het huis van god, zolang ze maar donerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte gelovige had in ieder geval nog het onderscheid gemaakt tussen hervormd, gereformeerd, vrijgemaakt, protestants of katholiek...![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee ik ben een non-discriminant, dus ik maak geen onderscheid tussen de verschillende afstammingen. Iedereen is welkom in het huis van god, zolang ze maar doneren
simowattes?quote:
sumoworstelaarquote:
Ga naakt rondjes rennen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Q. het volgende:
Het is hier zoooo saai.
ik ben er nu dat helptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Q. het volgende:
Het is hier zoooo saai.
dan ga je ook maar naakt rondjes rennenquote:
natuurlijk als Q mee gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ook maar naakt rondjes rennen
Ik denk niet dat mijn collega's dat kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga naakt rondjes rennen.
Dat moet wel wat spanning er in brengen.![]()
Bofkont ben je...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan ga je ook maar naakt rondjes rennen
Maar niks is ook zo weinigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, je kan niet alles hebben he
Misschien ook wel/quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn collega's dat kunnen waarderen.
Die man? Want er zijn vandaag geen vrouwen hier op de verdieping.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien ook wel/
Vooral die ene! Je wete wel die leuke in daar iets verderop
Zit je alleen met een man op de afdeling nu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Die man? Want er zijn vandaag geen vrouwen hier op de verdieping.
whehehe, en feedbackquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bofkont ben je...
Gewoon de BT reeks mogen sluiten![]()
Verdomme, gun mij ook wat manquote:
Mhh, een ijsmeis reeks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |