Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zes jaar ouder dan jij.
ja.. sommige..ieder het zijne ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen houden wel van een beetje pijn hoor,.
Je zal niet de jongste zijn. Maar dromedaris dan maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef Viper_74 het volgende:
Toevallig is me naam ook nog eens 6 jaar ouder dan ik
In dat geval, lama
Maar wel de grootstequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zal niet de jongste zijn. Maar dromedaris dan maar.
Ook dát waag ik te betwijfelen.quote:
Ik ook!quote:
Ik ben één keer enorm geschrokken van een serieus maatje kinderarm. Dus tenzij je daaraan kunt tippen of je voornaam met een R begint en eindigt op aimildo ... I beg to differ.quote:
'kinder' armpjes zijn peanutsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben één keer enorm geschrokken van een serieus maatje kinderarm. Dus tenzij je daaraan kunt tippen of je voornaam met een R begint en eindigt op aimildo ... I beg to differ.
Nu begin je interessant te wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef Viper_74 het volgende:
'kinder' armpjes zijn peanuts![]()
De vraag is natuurlijk wat jij allemaal met die kinderarmpjes hebt lopen doen
Dus?quote:
Spontane reacties zijn ongewenst in een serieus topic in een serieus subforum.quote:
Dat vergeet ik altijd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spontane reacties zijn ongewenst in een serieus topic in een serieus subforum.
Dat perenijs moet eerst nog proeven hoor.. ff afwachten..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Awwww cara houdt van liefde en genegenheid![]()
en perenijs
Uitgewoondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu begin je interessant te worden.
Lopen was er niet bij.
Welk perenijsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat perenijs moet eerst nog proeven hoor.. ff afwachten..![]()
Gelukkig met een goede spiercontrolequote:
you go girl you dirty youquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig met een goede spiercontrole.
Yepz, dat was de vooropgezette insteekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef Viper_74 het volgende:
you go girl you dirty you![]()
En was dat eenmalig
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, dat was de vooropgezette insteek.
Tranceptor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop over
Leer mij vrouwen kennen
True ... maar zo leuk was hij nu ook weer nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:01 schreef Viper_74 het volgende:
Als ze iets leuk vinden zeuren ze er 2 uur later weer non stop over
Leer mij vrouwen kennen
*Proest!*quote:
3 uur dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
True ... maar zo leuk was hij nu ook weer niet.
Neuh. Nieuwe ronde, nieuwe mannen.quote:
je leven moet wel erg saai zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*gniffelt hard om topic #6*
Ik heb me pretje wel weer gehad
klimaatregeling: checkquote:
En je een dealtje kan sluiten met de beheerder van het pand waar Ynske werkt zodat de klimaatregeling daar op 19 graden blijft staan...quote:
Zodat zij daar met harde knoppen zit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je een dealtje kan sluiten met de beheerder van het pand waar Ynske werkt zodat de klimaatregeling daar op 19 graden blijft staan....
Weer een nipplegate?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat zij daar met harde knoppen zit?
Wie weet prikt ze wel een gat in d'r shirt ja...quote:
het is eens weer wat anders dan een wet tshirt contest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet prikt ze wel een gat in d'r shirt ja...
Ik zie al dat de tempereatuur ook flink invloed heeft op jouw denkvermogen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is eens weer wat anders dan een wet tshirt contest.
ow bah wat een vreselijk beeld om mee wakker te wordenquote:
zo denk ik altijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al dat de tempereatuur ook flink invloed heeft op jouw denkvermogen!![]()
Het begint steeds meer te komen...quote:
Dacht dat je daar zo van hieldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow bah wat een vreselijk beeld om mee wakker te worden
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppenquote:
Zoals Bloem ooit al eens zong:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppen.
Ook nog eisen stellen ook zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ heeft een selectieve smaak in knoppen.
Meer de "ik kan wel betere knoppen krijgen"-standquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ook nog eisen stellen ook zeg
Zeker in de DD knoppen stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |