Wat je niet voor de liefde doet..quote:
Mijn liefde voorquote:
Ik ben gewoon belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn liefde voor. Annie
. staat daarboven
.
Is dat echt lekker? Moet ik het ook eens kopen dan.. Dacht dat je er alleen melk bij moest doen toch?quote:
Grenzeloze liefde...? ach wie schön...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn liefde voor. Annie
. staat daarboven
.
fruitjoy....gisteren voor het eerst gegeten.. lekker..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
Festini perenijs. Heers
Ik heb wel lekkere gehad. Het merendeel bevat mij teveel suiker en melk en te weinig koffie. Net zoals de Breezer is voor mensen die geen alcohol lusten, is die versie van ijskoffie voor mensen die niks met koffie te maken willen hebben.quote:
Dat dacht ik dus ook nadat ik het gelezen hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon koffie dus.
Nog steeds geen kannen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef Q. het volgende:
Ik drink voornamelijk koffie uit die nare koffieautomaat hier hoor.
de enige plek waar ik ze echt lekker vond was bij starbucks alle andere was echt neit te tippen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is dat echt lekker? Moet ik het ook eens kopen dan.. Dacht dat je er alleen melk bij moest doen toch?
En gezet door een pruttelend apparaat, geen d-e premade-koffiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd je mond, senseo-persoon. Koffie hoort in kannen.!
Ah, maar eens op zoek gaan naar een starbucks locatie bij mij in de buurt danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de enige plek waar ik ze echt lekker vond was bij starbucks alle andere was echt neit te tippen...
Ik wil ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
Festini perenijs. Heers
Met slagroom?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
ik wil nu een lekkere deken, warme choko en een zacht kussen
nee geen slagroomquote:
Brrrr geef mij maar een ijsje met aardbeien en slagroomquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
Alweer ongesteld?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
net de temperatuur hier op kantoor gecheckedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Brrrr geef mij maar een ijsje met aardbeien en slagroom
Ow maar dan zou ik voor een dubbele warme chocolademelk gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
net de temperatuur hier op kantoor gechecked
de idioten hebben het klimaat ingesteld op 19 graden
brrr
Met slagroom kan je leuke dingen doen.quote:
Daar is het vrijdag en vakantie voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Dickies het volgende:
Saaie boel weer hier.
Hieperdepiep .... HOERA!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
lang zal ik leven in de gloria
in de gloria (bis)
![]()
Jeej. Feest!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Gefleliequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
slaapzak nodig..?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
net de temperatuur hier op kantoor gechecked
de idioten hebben het klimaat ingesteld op 19 graden
brrr
Een uiterst stoere doch volwasen leeftijd, mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
ik heb de stoere doch volwassen leeftijd van 32 bereikt....
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
gefeleciteerd..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Dus je gaat trakteren op Raket ijsjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
meidquote:
proficiat natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
Lang zal ik leven (bis)
in de gloria (bis)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |